Ja, dit riep ik al vanaf het begin tegen mensen die zeiden dat Oekraine maar meteen moest opgeven om 'levens te redden'. De meeste levens zullen verloren gaan in Siberi. Strijden dus.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:22 schreef polderturk het volgende:
Goorlappen.
Oekraners worden naar het verre oosten van Rusland gedeporteerd.
Om te kotsen gewoon.
Smerige Nazis.
[ twitter ]
Me dunkt dat je je daar dan ook weinig druk over hoeft te maken. Denk niet dat putin luistert naar Zelensky.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zelenski wel. Tenminste die dreigt dat Ruslands troepen binnenkort in onze achtertuin staan.
In een oorlog, want dit "niet te winnen conflict" is gewoon een oorlog, zijn er sowieso geen winnaars.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:40 schreef Za het volgende:
[..]
Het installeren van een no fly zone an sich, waar Zelensky om schreeuwt, zal door de Russen als een oorlogsverklaring worden opgevat en daarmee zouden we afstevenen op een derde wereldoorlog.
Om die reden kan ik Zelensky niet anders zien als iemand die wegens zijn eigen ijdelheid blijft zitten in een niet te winnen conflict, met onnodig duizenden doden van zijn bevolking en een complete volksverhuizing tot gevolg.
Intussen het Westen dagelijks ophitsend tot acties waarmee ze zich in een derde wereldoorlog zouden storten.
Nou, dan hoef je je dus niet zo aan te stellen over Zelensky, of de wapenleveringen, of de NAVO. Poetin is bijna klaar met z'n bevrijding.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:14 schreef Za het volgende:
[..]
De meeste doelen die ten grondslag lagen aan het conflict zijn bereikt, dus het zal idd niet zo lang meer duren.
ik had eigenlijk verwacht dat Putin omwille van de sancties zou escaleren. Maw het Westen ook schade bezorgen (sabotage onderzeese kabels, mijnen op vaarroutes, ... )quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lijkt me wat overdreven hoor
Sterker nog het lijkt me prima mogelijk dat hij met opgeheven hoofd nog iets van 'it would've worked too if it wasnt for those meddling kids' de troepen terugtrekt tot Donbass en de Krim
Maar daar is het misschien nog te vroeg voor
Niemand gaat een wereldoorlog starten om Oekrane, zo belangrijk is het allemaal echt niet
[..]
Dus als je land wordt aangevallen mag je niet om hulp vragen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:19 schreef Za het volgende:
[..]
Dat hij wordt aangevallen staat niet ter discussie.
Maar de continue roep om wapens en ingrijpen van de NAVO kan niet licht opgevat worden.
Je geeft zelf het goede voorbeeld zie ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:20 schreef Za het volgende:
[..]
Of weer gaan dansen en zingen in de gay scne.
Talentje hoor:
quote:
https://www.theguardian.c(...)ickers-say-charitiesquote:Michael Gove’s Homes for Ukraine scheme risks operating as “Tinder for sex traffickers” according to experts. The warning comes as evidence emerges that UK-based criminals are targeting women and children fleeing the war.
A letter from 16 refugee and anti-trafficking organisations to communities secretary Gove warns that the scheme in its present form is potentially dangerous for refugees who have fled Ukraine.
It says the initiative, which allows would-be hosts to be matched with Ukrainians seeking sanctuary in the UK, effectively mimics the dating app Tinder’s signature “swipe left, swipe right” approach to rejecting or selecting a partner, and has insufficient safeguards.
Of meer pogingen internet/betalingsverkeer plat te leggen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:45 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
ik had eigenlijk verwacht dat Putin omwille van de sancties zou escaleren. Maw het Westen ook schade bezorgen (sabotage onderzeese kabels, mijnen op vaarroutes, ... )
"De eckte Sterke Man"quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:43 schreef Tijger_m het volgende:
Maar hoe noem jij Poetin dan die dit conflict begonnen is?
De video die NOS toont is in ieder geval vanaf hier opgenomenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Explosies in Lviv. Kan uit de beelden nog niet helemaal opmaken waar
https://nos.nl/liveblog/2(...)heid-bij-navo-heilig
https://twitter.com/yugan(...)mnXflhdVbFFy-4NgCfhg
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:14 schreef Za het volgende:
[..]
De meeste doelen die ten grondslag lagen aan het conflict zijn bereikt, dus het zal idd niet zo lang meer duren.
Deden ze met de Baltische staten ook 70+ jaar geleden. Verplaatsen naar Siberie, vervangen voor Russenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:22 schreef polderturk het volgende:
Goorlappen.
Oekraners worden naar het verre oosten van Rusland gedeporteerd.
Om te kotsen gewoon.
Smerige Nazis.
[ twitter ]
Die kruisraket zal haar doel bereikt hebben. Veel verder kon ze niet vliegen, Lviv ligt 60 km van de Poolse grens.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Explosies in Lviv. Kan uit de beelden nog niet helemaal opmaken waar
https://nos.nl/liveblog/2(...)heid-bij-navo-heilig
https://twitter.com/yugan(...)mnXflhdVbFFy-4NgCfhg
Yup, zelfde geldt voor Oekrane, de Russen die daar wonen zijn in de plaats gekomen van de vermoorde Oekraense bevolking tijdens holomordor.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:01 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Deden ze met de Baltische staten ook 70+ jaar geleden. Verplaatsen naar Siberie, vervangen voor Russen
En dan daarna miepen om die Russen als zo'n land onafhankelijk wordt
Hoewel ik eigenlijk vind dat het andersom is, en dat Trump hier teveel 'eer' krijgt. Zijn 'fake news' bs heeft hij van Poetin c.s. gejat. Niet andersom.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:19 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dit. Het is allemaal slap jankvolk.
Wat een ontzettend giftige reacties staan er onder dat filmpje.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:49 schreef Salina het volgende:
[..]
Je geeft zelf het goede voorbeeld zie ik.
[..]
Waarom niet?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Volgens mij mochten daar geen niet Oekraense vluchtelingen naar toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |