Als Rusland dat doet, zijn ze defensie kwijt in andere delen van Rusland. Wat ze dan in Oekraïne winnen, zijn ze aan de zuid en oostgrens weer kwijt. Zeker in het Oosten van Rusland zijn ze allang niet zo heel pro-kremlin meer.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rusland kan makkelijk een miljoen soldaten naar Oekraïne sturen, maar dat zal ook meer doden en gewonden opleveren. Hoe meer Russische doden en gewonden er vallen, hoe meer mensen tegen de oorlog militaire operatie zullen zijn.
In dat opzicht is het ook niet slim dat het een militaire operatie genoemd moet worden. Dat bereidt de Russen ook niet voor op iets groots waar veel soldaten voor nodig zijn.
Niets relevants maar ik roep dan ook niet dat we te weinig doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
is dat relevant voor het hebben van een mening dan?
En wat heb jij dan gedaan?
Wapens die je niet hebt kun je niet sturen. Dan kan je javelins of stingers bestellen, maar ik denk dat die fabrieken in de VS 24/7 draaien en de vraag niet bij kunnen houden.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:58 schreef quirina het volgende:
[..]
Meer wapens sturen zoals ze al aangeeft en beseffen dat we al in een derde Wereldoorlog zijn.
Wat meer Russische tegoeden bevriezen zou wel fijn zijn, dat blijft vooralsnog wat schamel.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat moet Nederland nog meer doen?
Ja, lijkt erop dat geheel Oekraïne effectief aanvallen te ambitieus is voor het Russische leger en ze zich daarom inderdaad gaan concentreren op een veel kleiner gebied. Ik denk dat dorpen en steden in het westen van Oekraïne op dit punt niet meer hoeven te vrezen voor verwoestend geweld zoals we nu in Marioepol bijvoorbeeld zien.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:24 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)op-bevrijding-donbas
Rusland focust zich maar op de Donbas want ze verliezen teveel mankracht zo
Maar wat geeft jou dan het recht van mening te zijn dat we niet te weinig doen. Er waar ligt de grens. En hoeveel extra's moet je als belastingbetaler hebben om wel een mening te hebben over het beleid dat jouw land voert inzake deze kwestie?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niets relevants maar ik roep dan ook niet dat we te weinig doen.
Proost!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:55 schreef michaelmoore het volgende:
anders moeten ze maar wat huizen gaan bouwne een betje egrne en wat boere mninder
Vice-premier Oekraïne: 'Of nú wapens, of een conflict op jullie terrein'quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:32 schreef VacaLoca het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ct-op-jullie-terrein
Ik snap dat ze in het nauw zitten, maar dit soort retoriek word ik toch beetje naar van. Krijg er wantrouwen van op een of andere manier.
Gelukkig speelt jouw Poetin het spel zo rein.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:30 schreef Za het volgende:
[..]
Vice-premier Oekraïne: 'Of nú wapens, of een conflict op jullie terrein'
"Als Oekraïne antiraketsystemen krijgt, dan ligt de vrede binnen bereik zegt Veresjtsjoek. "Krijgen we ze niet, dan ontstaat er een conflict in heel Europa. En dan ligt de verantwoordelijkheid bij Rutte, bij Johnson en andere leiders die één stap voor de beslissende fase zijn gestopt."
![]()
![]()
Smerig wijf
Lekker voor je.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:30 schreef Za het volgende:
[..]
"Als Oekraïne antiraketsystemen krijgt, dan ligt de vrede binnen bereik zegt Veresjtsjoek. "Krijgen we ze niet, dan ontstaat er een conflict in heel Europa. En dan ligt de verantwoordelijkheid bij Rutte, bij Johnson en andere leiders die één stap voor de beslissende fase zijn gestopt."
![]()
![]()
Smerig wijf
Omarm jij de dreigementen van Veresjtsjoek aan ons adres maar.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:39 schreef bijdehand het volgende:
Gelukkig speelt jouw Poetin het spel zo rein.
Een (al dan niet onjuiste) constatering is geen dreigement.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:43 schreef Za het volgende:
[..]
Omarm jij de dreigementen van Veresjtsjoek aan ons adres maar.
We stortten ons in een energie en valuta crisis, nemen de mensen op in eigen huizen, en dan zou zo'n wijf nog even komen dreigen, serieus![]()
Erger me hier ook aan haar hoor. Kom op zeg.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:30 schreef Za het volgende:
[..]
![]()
![]()
Smerig wijf
Want je bent meteen een Poetin fan als je benoemd wat Za hierboven zegt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelukkig speelt jouw Poetin het spel zo rein.
Ik kan niet in het hoofd van andere mensen kijken, maar als je zulke dingen zegt dan doe je in ieder geval precies wat Poetin wil.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Want je bent meteen een Poetin fan als je benoemd wat Za hierboven zegt.
Hart is aangevallen door een mes waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ach kijk nou joh, een hartaanval. Ik ben verrast joh.
Neuh, wel een ontzettende schijterd.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja die dreigementen boezemen ook echt angst inquote:
Dat is ook niet zo gek. Hongarije en Oekraíne hebben al langer problemen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:51 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Wel opvallend dat hij ook andere woorden bij Nederland gebruikt
Nou, gezien het postgedrag van Za in deze reeks zou je die conclusie wel kunnen trekken.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
of n gezellig theekransje gehad met vladjequote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Hart is aangevallen door een mes waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |