abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204224242
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204224249
Vandaag:
O: proteine reep
S: nare dingen.
L: broodje gezond. :9
D: broodje hamburger met patat.
T: druiven en wat nootjes.
pi_204224313
De eerste twee weken van IF gingen fantastisch. Ik voelde me er prima bij én viel 2 kilo af. Daarna ging ik een halve kilo omhoog, for no good reason. Ik kon tenminste echt niet iets aanwijzen waarvan je zou kunnen verwachten dat je zou aankomen. Maar omdat ik me goed voel, en omdat je natuurlijk niet na 2,5 week een nieuwe manier van met eten omgaan opgeeft :') :+

De derde week bleef ik hangen op + 0,5. Afgelopen week was week 4. Het was qua bewweging niet echt een fantastische week, maar qua eten nog steeds goed. En vanochtend was die halve kilo er weer af, en zit ik weer op de -2 van twee weken geleden. Benieuwd wat de komende week gaat brengen :P

Buiten het gewichtsverlies heb ik het gevoel dat IF toch wel bij me past. In ieder geval voor nu; je weet nooit wanneer dat weer verandert :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 26 maart 2022 @ 10:40:43 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204225171
Haha, herkenbaar!
En realistisch. :Y Maar tot die tijd lekker genieten van wat het je wel brengt, en dat was toch wel heel veel rust rondom wanneer wel en niet te eten toch?

Ik heb mijn rondje buitenspelen er op zitten. Gelukkig maar, want mijn meisjesbuikpijn komt opzetten en dat is meestal niet het moment dat ik denk 'laat ik eens lekker gaan sporten'. :+
pi_204226236
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2022 17:59 schreef BE het volgende:
50 min fietsen en 50 min op tempo lopen. :s) *O*

#irritantmaarhappy

Ik heb zo lang gestruggled om weer een veetje in het gareel te komen dat ik nu een beetje hyper ben. :+
Haha, ik vind het niet irritant hoor. Ik vind het juist fijn om te lezen als het lekker gaat met andere mensen.

Zelf heb ik corona en ben ik er flink ziek van. Koorts heb ik nu niet meer, maar ik ben nog erg verkouden en doodmoe en zwak. Bewegen zit er dus niet in. Dat is erg jammer, maar wat eten betreft zit ik nog in het gareel. Een dezer dagen bereik ik m'n tweede grote mijlpaal. Daarna heb ik er nog één te gaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204226265
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 10:40 schreef BE het volgende:
Haha, herkenbaar!
En realistisch. :Y Maar tot die tijd lekker genieten van wat het je wel brengt, en dat was toch wel heel veel rust rondom wanneer wel en niet te eten toch?

Ik heb mijn rondje buitenspelen er op zitten. Gelukkig maar, want mijn meisjesbuikpijn komt opzetten en dat is meestal niet het moment dat ik denk 'laat ik eens lekker gaan sporten'. :+
Ik denk dat als we realistisch zijn en er maar gewoon van genieten als het goed gaat met eten, bewegen, goed in ons vel zitten, dat dat het beste is dat we kunnen doen :Y Net als jij lekker aan het bewegen bent, zo fijn is dat dan!

De rust van niet hoeven nadenken over eten, inderdaad. En ik heb geleerd dat een lege maag geen probleem hoeft te zijn. Ik had eigenlijk nooit een lege maag. Er zat altijd iets in of er ging iets in. De eerste twee weken keek ik de klok ook echt naar 12 uur, maar nu is dat het richtpunt om te eten en kijk ik of het kort erna uitkomt. die lege maag is geen probleem meer. Dat vind ik echt winst.

Sterkte met de buikpijn :*
pi_204226275
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 12:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Haha, ik vind het niet irritant hoor. Ik vind het juist fijn om te lezen als het lekker gaat met andere mensen.

Zelf heb ik corona en ben ik er flink ziek van. Koorts heb ik nu niet meer, maar ik ben nog erg verkouden en doodmoe en zwak. Bewegen zit er dus niet in. Dat is erg jammer, maar wat eten betreft zit ik nog in het gareel. Een dezer dagen bereik ik m'n tweede grote mijlpaal. Daarna heb ik er nog één te gaan.
Oh, dat klinkt heel rot. Sterkte en beterschap :* Ik hoop dat je snel weer wat minder zwak bent en goed opknapt. Knap dat je met eten nog in het gareel zit :Y
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:31:49 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204262914
Al weer wat opgeknapt Claudia?

Hier nog steeds superdruk met werk, dus maandag kwam bewegen er ook niet echt van. Daarom vanmorgen expres om 7u opgestaan zodat ik een uur kon lopen voor ik weer aan het werk moest. *O*
En de weegschaal dropte nog verder! :s) En dat terwijl mijn menstruatie nog niet eens helemaal weg is. *O*

Eten gaat ook heel goed, mede door de drukte hoor, kom nauwelijks aan eten toe. En ik heb een stagiaire mee, dus dan ga ik ook niet zomaar even huphup een reep chocola tussendoor weg zitten knagen. :+
  dinsdag 29 maart 2022 @ 18:27:17 #9
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204263457
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 12:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, hoi, dit. Ik ben gesloopt. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_204265386
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:31 schreef BE het volgende:

Hier nog steeds superdruk met werk, dus maandag kwam bewegen er ook niet echt van. Daarom vanmorgen expres om 7u opgestaan zodat ik een uur kon lopen voor ik weer aan het werk moest. *O*
En de weegschaal dropte nog verder! :s) En dat terwijl mijn menstruatie nog niet eens helemaal weg is. *O*

Eten gaat ook heel goed, mede door de drukte hoor, kom nauwelijks aan eten toe. En ik heb een stagiaire mee, dus dan ga ik ook niet zomaar even huphup een reep chocola tussendoor weg zitten knagen. :+
Ik vind dit wel een _O_ waard hoor. Een uur wandelen vóór je gaat werken omdat je weet dat je de rest van de dag niet aan veel bewegen toe komt. Woah. Ik heb dit soort ideeën vaak, maar 's morgens is mijn bed meestal veel te fijn en dan doe ik mijn alarm uit en slaap nog een uur. Ik ben niet zo goed in het maken van goede keuzes als ik net wakker ben, zeg maar :') Petje af dat het jou wel lukt.

En ik hoop niet dat druk op het werk bij jou ook coronagerelateerd is :X Beterschap aan alle zieken :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204265507
Mijn vriend deelde oude fb foto's met mij van een kennis. Het zijn bruiloftsfoto's van zijn zus. En ik sta ook op diverse foto's. Ik ben zeg maar het dikkertje. Op foto's van mijn familie val ik niet zo op, want allemaal wat forse mensen. Maar hier was vrijwel iedereen slank en ik eh niet. Het valt echt op. En nu ben ik daar een beetje sip van :') Ik ervaar mezelf zo helemaal niet als 'dik mens', maar zulke foto's omringd met allemaal slanke mensen was best confronterend. Meer die daar last van hebben? Sip worden van foto's omdat daaruit overduidelijk blijkt dat jij het dikkertje bent?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204265683
Alle foto's van mij tijdens sportevenementen. :')
pi_204266220
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:47 schreef Lonaa het volgende:
Alle foto's van mij tijdens sportevenementen. :')
Oh ja, dat kan ik me ook voorstellen. Terwijl je super fit en sterk bent.
pi_204266615
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 21:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh ja, dat kan ik me ook voorstellen. Terwijl je super fit en sterk bent.
Ja, mja. Maar dat is dus ook slank&fit, slank&fit, groot&fit, supergespierd, netbegonnen&slank, dikkerdje, slank&fit.
:')
  dinsdag 29 maart 2022 @ 21:34:46 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_204266638
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriend deelde oude fb foto's met mij van een kennis. Het zijn bruiloftsfoto's van zijn zus. En ik sta ook op diverse foto's. Ik ben zeg maar het dikkertje. Op foto's van mijn familie val ik niet zo op, want allemaal wat forse mensen. Maar hier was vrijwel iedereen slank en ik eh niet. Het valt echt op. En nu ben ik daar een beetje sip van :') Ik ervaar mezelf zo helemaal niet als 'dik mens', maar zulke foto's omringd met allemaal slanke mensen was best confronterend. Meer die daar last van hebben? Sip worden van foto's omdat daaruit overduidelijk blijkt dat jij het dikkertje bent?
Je geeft de oplossing zelf al, je moet gewoon dikkere vrienden zoeken :Y
Maar ja, herkenbaar ;( :*
disclaimer
  dinsdag 29 maart 2022 @ 21:39:59 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204266752
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vind dit wel een _O_ waard hoor. Een uur wandelen vóór je gaat werken omdat je weet dat je de rest van de dag niet aan veel bewegen toe komt. Woah. Ik heb dit soort ideeën vaak, maar 's morgens is mijn bed meestal veel te fijn en dan doe ik mijn alarm uit en slaap nog een uur. Ik ben niet zo goed in het maken van goede keuzes als ik net wakker ben, zeg maar :') Petje af dat het jou wel lukt.

En ik hoop niet dat druk op het werk bij jou ook coronagerelateerd is :X Beterschap aan alle zieken :*
Ik vind dat lopen ook gewoon echt heel erg fijn en lekker. :o Nu dan he... dat kan over een maand weer anders zijn. Maar daarom wil ik ook eigenlijk niet meer dan 1 dag missen, want ik wil de flow er in houden.

Drukte is niet alleen maar corona, maar ik heb nu drie uitvaarten lopen waarvan mijn collega er eentje opgepakt heeft en die meneer is idd aan corona overleden. Het is niet meer overwegend corona gelukkig.

Vanavond dus condoleance voorafgaand aan de uitvaart van morgen dus ik ben samen met het uurtje lopen voor vandaag toch weer op 18000 stappen uitgekomen. :s)

Oh, en heel herkenbaar Isabeau... dat je denkt 'damn, ik ben de dikste, by far. Iig van de vrouwen'. -O-
Maar daarom zijn er ook maar weinig foto's van mij. ;) Da's ook een oplossing. :+
pi_204267128
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:31 schreef BE het volgende:
Helaas. :{ Nou ja, het gaat wel beter dan vorige week inmiddels. En hé, ik heb het overleefd!

quote:
^O^

Hier gaat het ook echt lekker. Ik pas al m'n broeken weer.
pi_204267605
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:27 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ja, hoi, dit. Ik ben gesloopt. :')
Ditto!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator dinsdag 29 maart 2022 @ 22:34:07 #19
5428 crew  miss_sly
pi_204267974
quote:
Herkenbaar. Ik probeer dus nog steeds zo veel mogelijk foto’s te vermijden. Maar niet helemaal, omdat ik het vooral ook voor dochter belangrijk vind dat er ook foto’s van mij zijn. Want ooit ben ik er niet meer en dan zijn die foto’s waardevol. Ik probeer dan dan we vooral selfies can te maken met alleen hoofd, dat is nog wel te doen :')
pi_204270619
Ik heb m'n eerste les yoga gehad, wauw O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator woensdag 30 maart 2022 @ 10:53:27 #21
382129 crew  Donna
pi_204270693
quote:
Ja. Zo was ik in 2016 al behoorlijk afgevallen en hadden we ergens midden in mijn afvalrace een familiefoto. Ik voelde me best slank en toen zag ik de foto's, kon ik wel huilen.
Wat ik aan had bleek helemaal niet zo flatteus op de foto als in de spiegel en met allemaal slankies eromheen viel helemaal op.
pi_204270695
Dus.
O: boterham gebraden gehakt
S: dingen met gewichten
O: chocolade shake
L: plak roggebrood met geitenkaas. Misschien tunamelt.
D: gegrilde little gem, bavette, champignons
T: fruit.
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 09:33:36 #23
5428 crew  miss_sly
pi_204280864
Ik heb een vraag over IF en wat te doen tijdens een weekendje weg.

Wij gaan morgen naar Center Parcs voor een familieweekend. We zijn met 8 gezinnen, veel kinderen en we delen dus ook een huisje met een ander gezin. Op zich bevalt mijn 8:16 IF eigenlijk best goed, maar ik zie best gebeuren dat dat dit weekend niet helemaal lekker gaat lopen. We hebben een Kahoot-quizavond, een avond weerwolven, er zal geborreld worden, etc. Ook gezellig ontbijten met het andere gezin waarmee we het huisje delen hoorde er de vorige jaren bij, dus dat zal nu ook wel zo zijn.

Hoe gaan jullie met zoiets om? Laat je dan dat IF even volledig zitten voor zo'n weekend? Probeer je waar mogelijk een beetje op te letten? Of hou je je gewoon aan IF zoals je dat thuis doet?
  donderdag 31 maart 2022 @ 09:39:02 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_204280892
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2022 09:33 schreef miss_sly het volgende:

Wij gaan morgen naar Center Parcs voor een familieweekend. We zijn met 8 gezinnen, veel kinderen en we delen dus ook een huisje met een ander gezin. Op zich bevalt mijn 8:16 IF eigenlijk best goed, maar ik zie best gebeuren dat dat dit weekend niet helemaal lekker gaat lopen. We hebben een Kahoot-quizavond, een avond weerwolven, er zal geborreld worden, etc. Ook gezellig ontbijten met het andere gezin waarmee we het huisje delen hoorde er de vorige jaren bij, dus dat zal nu ook wel zo zijn.

Hoe gaan jullie met zoiets om? Laat je dan dat IF even volledig zitten voor zo'n weekend? Probeer je waar mogelijk een beetje op te letten? Of hou je je gewoon aan IF zoals je dat thuis doet?
:D nou ja, ik heb een "op papier" antwoord en een "realiteit achteraf" antwoord voor je :Y

Op papier: denk ik altijd, het doel was om gezelligheid en calorie-inname los te koppelen van elkaar, dus het wordt absoluut niet minder gezellig als ik me gewoon aan mijn plan hou. Laat die anderen maar eten, ik kan prima lol maken met een glas water *O*

Realiteit achteraf: ik ben binnen een uur overstag gegaan, doorgeslagen in EET ALLES NU MAAKT HET TOCH NIKS MEER UIT en bij thuiskomst 3 kilo zwaarder.
disclaimer
  donderdag 31 maart 2022 @ 09:57:32 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204281066
:D _O_

Ik denk dat ik iig 1x het ontbijt zou skippen waar ij ik de tweede dag toch zou zwichten voor de croissantjes, dus om niet een totale faalhaas te lijken zou ik dat ook gewoon zeggen op dag 1. ;)

Oh, en ik drink niet en ben altijd vroeg wakker dus ik ga dan meestal wel lekker wandelen ‘s ochtends (of hardlopen vroeger.)

quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:46 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik heb m'n eerste les yoga gehad, wauw O+
Wat goed! ^O^
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 09:58:10 #26
5428 crew  miss_sly
pi_204281073
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 09:39 schreef SQ het volgende:

[..]
:D nou ja, ik heb een "op papier" antwoord en een "realiteit achteraf" antwoord voor je :Y

Op papier: denk ik altijd, het doel was om gezelligheid en calorie-inname los te koppelen van elkaar, dus het wordt absoluut niet minder gezellig als ik me gewoon aan mijn plan hou. Laat die anderen maar eten, ik kan prima lol maken met een glas water *O*

Realiteit achteraf: ik ben binnen een uur overstag gegaan, doorgeslagen in EET ALLES NU MAAKT HET TOCH NIKS MEER UIT en bij thuiskomst 3 kilo zwaarder.
:D

Nou ja, zoiets zie ik ook wel aankomen, dus ik dacht: als ik nou een goed plan maak, valt het misschien mee :')

Misschien moet ik het ook maar gewoon laten gebeuren en maar zien hoe het loopt. En als ik dan aangekomen ben na het weekend, dan is dat maar zo.
pi_204281449
quote:
Ik zie de ochtend zelf wel of ik zin heb om mee te eten.
Dat pakt dan ws uit als lekkere croissants, broodjes, eieren etc- ja, als supermarktbrood met doorschijnende plakjes vlees en kaas- nee.

Overigens ben ik ook nog onwijs duizendmiljoen relaxter nu ik ontdek dat ik, sinds ik de laatste tijd steeds minder chronische stress heb, vanzelf afval. Wat langzamer als ik meer eet en wat sneller als ik minder eet, maar de lijn blijft dalen. Hoe langer het duurt, hoe steiler ie wordt ook nog.

Dat is in totaal 5 kilo in 5 maanden, dus geen enorme getallen, maar ik doe er niks anders voor dan eerder dus ik juich het wel van harte toe :D

[ Bericht 26% gewijzigd door Vanyel op 31-03-2022 10:34:40 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_204281595
5 kg in 5 maanden is dikke prima.
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 11:26:06 #29
5428 crew  miss_sly
pi_204282069
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat pakt dan ws uit als lekkere croissants, broodjes, eieren etc- ja, als supermarktbrood met doorschijnende plakjes vlees en kaas- nee.

Overigens ben ik ook nog onwijs duizendmiljoen relaxter nu ik ontdek dat ik, sinds ik de laatste tijd steeds minder chronische stress heb, vanzelf afval. Wat langzamer als ik meer eet en wat sneller als ik minder eet, maar de lijn blijft dalen. Hoe langer het duurt, hoe steiler ie wordt ook nog.

Dat is in totaal 5 kilo in 5 maanden, dus geen enorme getallen, maar ik doe er niks anders voor dan eerder dus ik juich het wel van harte toe :D
5 kilo in 5 maanden is sowieso mooi, toch? Fijn dat het zo goed gaat.

Ik zal eens kijken in hoeverre ik (al) in staat ben om kritisch te bedenken of ik het waard vind om iets te eten of drinken. En anders ga ik maandag gewoon verder waar ik was gebleven en ben ik waarschijnlijk weer een beetje aangekomen. Dat is dan maar zo.
pi_204282427
Ja zeker geen klachten over hoor.
Ik voel me ook echt lekkerder in mijn lijf vooral.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_204282995
Ik zou me in zo'n situatie voornemen om mee te doen, om alleen te eten wat ik lekker vind, om dat met mate te doen en om de dag na het weekeinde een balansdag te houden.
pi_204283043
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:00 schreef Vanyel het volgende:
Ja zeker geen klachten over hoor.
Ik voel me ook echt lekkerder in mijn lijf vooral.
En da’s het allerbelangrijkste :*
pi_204283071
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Klinkt fantastisch!

Ik zit nu op 10 kg in 5 maanden en heb min of meer m'n streefgewicht bereikt. (Ik zeg min of meer omdat ik altijd wel een paar kilo's minder wil wegen dan ik op een willekeurig moment weeg. :')) Ik heb een derde streefgewicht in gedachten, maar dat is meer het gewicht waar ik op uit hoop te komen als ik net zo bewust eet als ik nu doe. Als ik dat gewicht heb bereikt, ga ik stoppen met calorieen bijhouden.

Nu, na 5 maanden, begin ik wel wat ongeduldiger te worden, heb ik gemerkt. Ik ben dus toch iets meer calorieen gaan schrappen om m'n ultieme streefgewicht te bereiken. In de praktijk komt het neer op het overslaan van het ontbijt.
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 12:54:16 #34
5428 crew  miss_sly
pi_204283124
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou me in zo'n situatie voornemen om mee te doen, om alleen te eten wat ik lekker vind, om dat met mate te doen en om de dag na het weekeinde een balansdag te houden.
Maandag ga ik sowieso weer terug over op IF, dus balansen doe ik dan weer iedere dag :)

Overigens IF't schaap met me mee en is hij ongeveer op het gewicht dat hij had toen ik hem leerde kennen. Gaat bij hem ook echt lekker.
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 12:54:44 #35
5428 crew  miss_sly
pi_204283133
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Klinkt fantastisch!

Ik zit nu op 10 kg in 5 maanden en heb min of meer m'n streefgewicht bereikt. (Ik zeg min of meer omdat ik altijd wel een paar kilo's minder wil wegen dan ik op een willekeurig moment weeg. :')) Ik heb een derde streefgewicht in gedachten, maar dat is meer het gewicht waar ik op uit hoop te komen als ik net zo bewust eet als ik nu doe. Als ik dat gewicht heb bereikt, ga ik stoppen met calorieen bijhouden.

Nu, na 5 maanden, begin ik wel wat ongeduldiger te worden, heb ik gemerkt. Ik ben dus toch iets meer calorieen gaan schrappen om m'n ultieme streefgewicht te bereiken. In de praktijk komt het neer op het overslaan van het ontbijt.
10 kg in 5 maanden is echt een mooi resultaat! Gefeliciteerd!
pi_204283172
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
10 kg in 5 maanden is echt een mooi resultaat! Gefeliciteerd!
Voelt wel suf dat het vooral coronakilo's waren. :+ Zonde eigenlijk, achteraf, maar ik ben allang blij dat het gelukt is met een ideaal tempo (een halve kilo per week gemiddeld) af te vallen.
pi_204283375
Oh bij mij zijn het bepaald geen coronakilos. Ik ben niet meer op dit gewicht geweest sinds ik zwanger was.

Pre zwangerschap is nog 3 kilo omlaag. Eens kijken hoe lang dat duurt. Afgelopen maand deed zomaar opeens 2, dus wie weet.

Maar 10 in 5 maanden is wel heel structureel volhouden zeg.
pi_204283386
quote:

Is het een optie om ontbijt te verwisselen voor brunch, evt in overleg? En anders zou ik het denk ik lekker laten.

Voor mezelf merk ik dat hoe langer ik IF doe, hoe makkelijker ik ook weer terug ga naar IF na een uitstapje. En dat als ik ontbijt, ik eigenlijk altijd alleen maar lunch met wat fruit of yoghurt en het dan red tot de avond. Maar dat is vanzelf zo gegroeid.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_204283569
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:44 schreef Claudia_x het volgende:
Zo zou ik het ook doen.
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:32:05 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_204283572
Wauw, wat een mooie resultaten vanyel en claudia! *O* Daar mag je trots op zijn!
disclaimer
pi_204286283
En V was al hot as fuck he, met dr kiloos :( :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204287000
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 18:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
En V was al hot as fuck he, met dr kiloos :( :(

Poep.
https://tenor.com/3O0v.gif
  donderdag 31 maart 2022 @ 23:05:55 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204290064
Wat goed Vanyel en Claudia! *O*

Hier keert morgen de rust weer een beetje terug als het goed is, dus dan kan ik ook weer iets meer regelmaat in eten en bewegen brengen. Vanmorgen wel gaan lopen, zelfs in de regen (niet keihard, maar toch) en dat was stiekem wel heel lekker.

Vandaag was er een condoleance om 18.30 dus ik at om 17u 2 cereal-bar achtige dingen en toen om 21.30 een Caprese Salade en gehaktballetjes in ketjap. :')
  Moderator vrijdag 1 april 2022 @ 08:58:24 #44
5428 crew  miss_sly
pi_204291870
Ik ben 28 februari begonnen met IF, dus zeg maar de hele maand maart heb ik IF gedaan. Het resultaat: een mooie - 3,3 kg *O*

En het mooie is dat ik me alleen maar fijn voel bij dit IF, niet het gevoel dat ik aan het lijnen of dieten ben, aangezien ik tussen 12-20 in principe gewoon kan eten en drinken wat ik zou willen en het dus echt wel voelt als iets dat ik langere tijd vol kan houden.

Nu dus een weekendje weg. Ik heb besloten om het maar te zien. Ik probeer een beetje kritisch te zijn over wat ik in mijn mond stop en wanneer, maar als dat niet helemaal lukt, dan maar niet. Maandag weer terug naar IF en dan komt het wel goed :Y

Ik heb wel heel verantwoord en goed voorbereid voor vandaag een hele lekkere en gezonde bolognesesaus gemaakt. Dus vandaag eten we pasta bolognese met de andere mensen uit ons huisje. Morgen uit eten bij de Italiaan en op de terugweg zondag hebben we beloofd dat we bij de McDonalds in Best eten, want daar wil dochter al heel lang eens heen.
  vrijdag 1 april 2022 @ 09:06:57 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_204291938
what's so special about de Mac in Best? :D _O-
(voor mij is dat een thuiswedstrijd dus het is me een raadsel waarom dat een uitstapje zou kunnen zijn :P)

En prachtig resultaat!
Ik heb mezelf ook maar weer eens geijkt vanmorgen. Het is vooral stilstand, maar goed, beter stilstand dan achteruitgang nietwaar.
Ben ook vannacht ongesteld geworden dus de waarheid zal nog iets verder omlaag liggen, hoop ik :P
disclaimer
  Moderator vrijdag 1 april 2022 @ 09:16:28 #46
5428 crew  miss_sly
pi_204292019
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 09:06 schreef SQ het volgende:
what's so special about de Mac in Best? :D _O-
(voor mij is dat een thuiswedstrijd dus het is me een raadsel waarom dat een uitstapje zou kunnen zijn :P)

En prachtig resultaat!
Ik heb mezelf ook maar weer eens geijkt vanmorgen. Het is vooral stilstand, maar goed, beter stilstand dan achteruitgang nietwaar.
Ben ook vannacht ongesteld geworden dus de waarheid zal nog iets verder omlaag liggen, hoop ik :P
Ze is er ook al eens geweest, maar dat herinnert ze zich niet. We komen heel vaak in Best vanwege familie :D

Kennelijk heeft ze er iets over gelezen, dat ie retro is, en een van de eersten in NL ofzo? Ik weet het niet meer, maar ze wil het heel graag. Nou prima, we gaan wel vaker naar de Mac als we iets vakantie-achtigs doen.

Ongesteld deed bij mij inderdaad meestal ook wel wat, inderdaad. Dat is wel jammer van amper meer een cyclus hebben: je kunt daar geen schuld meer neerleggen of hoop uithalen :')
  vrijdag 1 april 2022 @ 09:19:32 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_204292043
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2022 09:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ze is er ook al eens geweest, maar dat herinnert ze zich niet. We komen heel vaak in Best vanwege familie :D

Kennelijk heeft ze er iets over gelezen, dat ie retro is, en een van de eersten in NL ofzo? Ik weet het niet meer, maar ze wil het heel graag. Nou prima, we gaan wel vaker naar de Mac als we iets vakantie-achtigs doen.

Ongesteld deed bij mij inderdaad meestal ook wel wat, inderdaad. Dat is wel jammer van amper meer een cyclus hebben: je kunt daar geen schuld meer neerleggen of hoop uithalen :')
Mijn cyclus gaat nu in de hysterische overdrive, in plaats van 28-31 dagen zit ik nu op 23-25 dagen. Ik hoop dat mijn eiervoorraad er zo extra snel doorheen gaat zodat het over niet al te lange tijd gewoon klaar is :W
disclaimer
pi_204292157
Mijn cyclus doet ook kut, met z'n 26 dagen. Geef me gewoon de 28 terug oke? :(

De weegschaal was iets hoger dan begin van de week maar is prima want menstruatie en vret'n.
  vrijdag 1 april 2022 @ 09:41:40 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_204292186
Ja de afgelopen cycli waren: 25-26-24-24-24 dus ik vrees dat ik er maar aan moet wennen :')

Nóg vaker dik en moe :(
disclaimer
pi_204292307
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2022 09:41 schreef SQ het volgende:
Ja de afgelopen cycli waren: 25-26-24-24-24 dus ik vrees dat ik er maar aan moet wennen :')

Nóg vaker dik en moe :(
Is hier sinds prik. ;(
25-26-27-27 (toen dacht ik dat het goed kwam) 26-26--28-26
:(

Da's gewoon 1x extra per jaar bloeden he? :(
pi_204292316
Oh ik doe ook nog even lijst dan, ok?

O: krentenbol met smeerkaas
L: champignons op toast, bak aardbeien
D: "chicken" tenders in wrap met salade
T: een paar bier op een verjaardag.
  vrijdag 1 april 2022 @ 10:03:06 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_204292340
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 april 2022 09:59 schreef Lonaa het volgende:
Oh ik doe ook nog even lijst dan, ok?

O: krentenbol met smeerkaas
L: champignons op toast, bak aardbeien
D: "chicken" tenders in wrap met salade
T: een paar bier op een verjaardag.
Is goed vrouwke :)

Ik dan:

L: 4 boterhammen ossenworst en 6 mandarijnen (de laatsten, ze zijn echt overdue nu :'))
D: gore afbakpizza om kind te pleasen

Misschien nog een puntpaprika er bij voor het gevoel.
disclaimer
pi_204292418
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2022 08:58 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben 28 februari begonnen met IF, dus zeg maar de hele maand maart heb ik IF gedaan. Het resultaat: een mooie - 3,3 kg *O*

En het mooie is dat ik me alleen maar fijn voel bij dit IF,
:o wat veel en goed
En
Ja wat een genot hè. Je schreef laatst over je openbaring dat een lege maag ook ok is en dat je dat nooit eerder had gehad. Vond ik zo herkenbaar. Hier ook voor het eerst sinds IF. Daarvoor dacht ik altijd dat me iets ergs overkwam als mijn maag leeg raakte. Blijkt bepaald wel mee te vallen.
  vrijdag 1 april 2022 @ 10:59:26 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204292855
Herkenbaar.
Ik ben als de dood voor misselijk zijn, dus at ik maar wat om niet misselijk en flauw te worden van de honger, maar daar heb ik echt nooit last van. Ik ga ook rustig een uur sporten op een lege maag. :Y
Heel fijn om te ervaren dat er dan idd niks ergs of geks gebeurt, maar dat idee worden we wel mee grootgebracht een soort van.
  Moderator vrijdag 1 april 2022 @ 11:07:24 #55
5428 crew  miss_sly
pi_204292920
Ik weet niet eens of ik dacht dat me iets slechts zou overkomen, of dat ik misselijk of zwak zou worden ofzo. Ik kon echt niet tegen het gevoel. Mijn maag hoorde gewoon niet dat lege gevoel te geven, ofzo. Terwijl ik nu ervaar dat het eigenlijk helemaal geen naar gevoel is. Het voelt zelfs wel goed, schoon.

Het andere voordeel van IF vind ik dat ik weet dat als ik dat wil ik tussen 12-20 best een mars kan eten, of patat, of iets anders lekkers. In de praktijk komt dat erop neer dat ik het dus voor 12 uur en na 20 uur sowieso niet pak, maar tussen 12 en 20 komt het er ook vaak niet van. Het zijn toch vaak van die gelegenheidsmomenten dat ik iets in mijn mond stopte: even snel een koekje omdat ik langs de koektrommel kwam of zo. En nu denk ik: nee, dat koekje kan straks wel, maar nu nog niet. En later kom ik niet meer langs die koektrommel *O*

Kortom, for now ben ik heul blij en ga ik dit nog wel een tijdje volhouden :Y
pi_204293555
Ik vind die "nee, niet in mijn window" ook ontzettend behulpzaam!

Die "je gaat niet dood aan een lege maag" (her)kende ik al voor IF. Een lege maag is vervelend wanneer je je er superbewust van bent. Als je er niet op gaat zitten focussen kun je er prima mee de dag door :D

Ik ben even niet actief bezig met afvallen, ook omdat mn lichaam gewoonweg dienst weigerde toen ik er wel mee bezig was en zich dat nog steeds heeft hersteld :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 2 april 2022 @ 11:59:28 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204304126
-5 sinds begin februari! *O* Waarvan 3,4 sinds mid-maart. *O* :s)
Om het te vieren ben ik net meteen weer lekker buiten gaan spelen.
pi_204304187
Hoe enorm idioot het nu ook voor mij lijkt, dat besef van 'een rammelende maag is niet erg, daar hoeft niet per se nú eten in' was voor mij ook een openbaring.

Hier gaat het even wat matig, maar in combinatie met covid niet heel erg. Voordeel: ik kan niet naar de winkel om even lekkere en ongezonde dingen te halen. Nadeel: het bewegen zit ook helemaal in het slop. En je krijgt geen ziekenbezoek met covid :(

*O* voor de mensen die wel afvallen O+

Ik zit op -4 sinds november :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 4 april 2022 @ 09:18:40 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204325723
Na 2 jaar heb ook ik een keer corona te pakken. Of corona mij. ;)
Vooralsnog valt het enorm mee *afklopt*, voelt als een flinke verkoudheid. Gisteren ben ik wel nog even buiten een rondje gaan lopen (5K, op een lager tempo dan normaal) maar vandaag twijfel ik. Het is hier nu best kutweer en normaal vind ik dat niet zo erg, maar om nu in de regen te gaan lopen is misschien wel erg enthousiast. ;)

Beetje jammer wel, want niks doen in bed is niet zo heel goed voor mijn 'ik wil alles eten-kleuter'. ;)
Ik ben uiteraard afhankelijk van wat mijn huisgenoten mij voeren, maar ben wel geneigd om voor iets meer carbs te gaan zeg maar.
Feed a cold, starve a flue. :Y
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:32:33 #60
5428 crew  miss_sly
pi_204325830
Beterschap @Isabeau en @BE
En sterkte met niet uit de hand laten lopen. Juist als je ziek bent, vind ik dat ook vaak heel lastig.

Mijn weekendje weg was zo gezellig O+ Mijn lief heeft hele leuke neven en nichten, met leuke partners en leuke kinderen. Heel relaxt allemaal, heerlijk. De schade vanochtend was + net iets minder dan 1 kilo. En dat is prima. Ik heb redeiljk gewoon gedaan waar ik zin in had en best wel wat gegeten en gesnoept, maar nergens echt enorm uit de band gesprongen. De hoeveelheid alcohol is ook beperkt tot anderhalf grals wijn een een limoncello&prosecco cocktail :9 Geen 12-20 uur window, maar daar ga ik gewoon vandaag weer mee verder.

Coronatechnisch vond ik het heel even wel weer wennen om met zoveel mensen in een kleine ruimte te zijn (met 30 personen in een 8-persoonshuisje voor de spelletjes geeft niet heel veel ruimte voor afstand :') ). Mocht er iemand tussen hebben gezeten die besmettelijk was, dan zijn we einde van de week geheid allemaal ziek :D
  maandag 4 april 2022 @ 10:21:06 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204326173
Fijn dat het zo gezellig was Sly. :Y
pi_204327785
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:18 schreef BE het volgende:
Beetje jammer wel, want niks doen in bed is niet zo heel goed voor mijn 'ik wil alles eten-kleuter'. ;)
Ik ben uiteraard afhankelijk van wat mijn huisgenoten mij voeren, maar ben wel geneigd om voor iets meer carbs te gaan zeg maar.
Feed a cold, starve a flue. :Y
Mij heeft het geholpen om keelsnoepjes naast m'n bed te hebben staan waar ik lang mee kon doen en waar weinig calorieen in zaten.

Beterschap!
  maandag 4 april 2022 @ 13:30:31 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204327942
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 13:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Mij heeft het geholpen om keelsnoepjes naast m'n bed te hebben staan waar ik lang mee kon doen en waar weinig calorieen in zaten.

Beterschap!
Goed idee! :Y
pi_204336904
Zondag gestruikeld over uhm zand :') Nu doet de knie pijn. Wel tof getimed, zo na een (verplichte) rustweek.

Vanochtend wel geprobeerd te trainen maar was niet heel groot succes. Maar ik was iig niet dik op de weegschaal.

Lijstje:
S: wat licht schouderwerk
O: skyr, whey, lijnzaad, kersen, vlokken
L: tosti!
D: asperges met stukje rundvlees (en saus)
T: unsure.
pi_204344204
Ik was helemaal hyped voor die nieuwe HiPro chocolade mousse. Viel dat even tegen -O-

Wel weer een fijne boksschool gevonden in de buurt van mijn nieuwe werk dus dan kan ik door de week tenminste ook lekker trainen!
  Moderator zaterdag 9 april 2022 @ 14:32:01 #66
5428 crew  miss_sly
pi_204382930
De bijna kilo die ik na het vorige weekend aangekomen was, is er alweer af, en nog een beetje meer.
Ik zit inmiddels bijna op -4 *O*

En ik heb er echt bijzonder weinig voor hoeven doen. Vanwege een collega met een burn out heb ik het op mijn werk veel drukker dan anders, en daardoor en nog wat andere dingen (zoals k*tweer) is er van bewegen (zowel sporten als wandelen) heel weinig gekomen en toch val ik al af. Ik ben blij O+
pi_204392002
Hoi, mag ik ook mee doen? Ik ben onder begeleiding van een dieetiste sinds oktober 21 ben nu zo’n 10 kilo kwijt. Nog 20 te gaan. Ik ben een echte emotie eter en ben daar nu mee aan het worstelen. Ik wil daar graag vanaf.
pi_204402227
Welkom Senn! :W

Ik ging vanochtend in de fucking vrieskou 5km fietsen, bijna anderhalf uur yogaën en daarna weer 5km fietsend naar huis. Ben best wel een beetje trots O+
Komend weekend stoppen met vapen, dus dat wordt niet alleen een strijd tegen de nicotine maar ook tegen de 'huuuu ik ben zooo zielig'-vreetzin :{w
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  dinsdag 19 april 2022 @ 21:19:05 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204486029
Weekje corona, toen heb ik wel af en toe gelopen, corona zelf had ik weinig last van. Toen werd ik afgelopen donderdag verkouden en heb ik 2 dagen voor pampus gelegen, sloeg mega op mijn longen, toen kon ik echt niet meer lopen. :X -O-
Pasen eroverheen, op zich niet eens gek gedaan met eten, maar toch wel meer dan normaal en zeker meer carbs en vlees. Wel gelopen zondag en maandag.

En dus dacht ik vanmorgen: ik ga er voor: 10km! *O* Dat ging echt superfijn, net iets minder dan 2 uur gelopen.
Toen nog in de tuin gewerkt en toen... had ik vanavond mijn echten Powerwalk-klasje. :o Weer 6,2km gelopen! *)
Eindstand: 31,327 stappen so far! :D *) *O*

En we hebben een benchpress gekocht voor op zolder, dus samen met de kinders lekker wat trainingen aan het doen daar. *O*

De weegschaal staat al weer een week of 3 stil, maar ik had gisteren een bloesje aan die toen ik kocht niet over mijn heupen ging (maar net wel in mijn broek en dan eroverheen gebloesd (hoe zeg je dat?) en die zit nu gewoon prachtig losjes om mijn zadeltasjes! *O*
pi_204620026
Is er nog een beetje leven hier? :P
pi_204621118
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 22:07 schreef Pinuts het volgende:
Ik leef nog :W

En jojo.

En ik keek het programma Beter! en voelde me plots heel erg gezond.
  woensdag 4 mei 2022 @ 07:07:26 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204621822
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 22:07 schreef Pinuts het volgende:
Ik loop nog steeds heel veel. :Y
Gewicht wil nog niet echt zakken maar voel me wel tig keer fitter en sterker.

Dus we houden gewoon vol! :Y
pi_204621908
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 07:07 schreef BE het volgende:

[..]

Goed bezig. Dat zijn altijd de lastigste fases.

Hier gaat het ook redelijk. Over 6 weken ga ik op vakantie (geen luie, maar juist een actieve vakantie). Dus heb voldoende motivatie ik nog even fanatiek te sporten zodat ik niet meteen bij de eerste wandeling aan de zuurstof moet.
  woensdag 4 mei 2022 @ 08:44:23 #74
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204622202
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 07:07 schreef BE het volgende:

[..]

Zo'n awesome gevoel altijd dat. *O*

Hier kabbelt het, dankzij een nieuw ontdekt spel ben ik 's avonds veel te druk om te snaaien, dus da's positief geloof ik. Verder zijn de malle weken weer íetsje minder, dus vanaf deze week ben ik weer drie keer aan het sporten zonder smoesjes. :9 En ik kom niet meer in de flow van wegen en eten invoeren en dat vind ik eigenlijk wel prima ook.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 08:57:11 #75
5428 crew  miss_sly
pi_204622263
Hier gaat het ook z'n gangetje.
Het IF is gewoon onderdeel geworden van mijn leven, en dat voelt goed. Nu een paar weken (vakantie en dus andere structuur enzo) waarin in het eet-frame wat meer minder goede dingen worden gegeten, zoals chocoladetaart of ijs, maar mijn gewicht blijft daarbij prima, dus niets aan de hand. Volgende week weer gewoon ritme en structuur, en dan hoop ik dat ik weer een beetje omlaag ga. Nog steeds -4.
pi_204622796
Hier schommelt het al maanden tussen stagneren en iets omhoog gaan. Ik kom niet onder de 75, dus ik moet echt iets veranderen. Ik ben echt heel blij dat ik 10 kg minder weeg dan een jaar geleden maar ik ben er nog niet. Nu is het bewegen nog minder geworden dan dat het altijd al was, dus ik hoop dat ik het wandelen weer iets meer kan oppakken.
pi_204626107
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2022 08:57 schreef miss_sly het volgende:
Hier gaat het ook z'n gangetje.
Het IF is gewoon onderdeel geworden van mijn leven, en dat voelt goed. Nu een paar weken (vakantie en dus andere structuur enzo) waarin in het eet-frame wat meer minder goede dingen worden gegeten, zoals chocoladetaart of ijs, maar mijn gewicht blijft daarbij prima, dus niets aan de hand. Volgende week weer gewoon ritme en structuur, en dan hoop ik dat ik weer een beetje omlaag ga. Nog steeds -4.
En neem je met IF ook geen koffie s'ochtends? Of is dat voor jou toegestaan en verwaarloosbaar? IF is in ieder geval iets dat voor veel mensen heel goed werkt. Na een paar dagen ben je er ook al aan gewend en loop je niet meer met een knorrende maag in de ochtend.
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 16:17:41 #78
5428 crew  miss_sly
pi_204626164
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:09 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
En neem je met IF ook geen koffie s'ochtends? Of is dat voor jou toegestaan en verwaarloosbaar? IF is in ieder geval iets dat voor veel mensen heel goed werkt. Na een paar dagen ben je er ook al aan gewend en loop je niet meer met een knorrende maag in de ochtend.
Ik drink de hele dag door koffie en thee zonder suiker, en water. Vocht is nodig en geeft geen calorieën als je het zonder toevoegingen drinkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door miss_sly op 04-05-2022 18:59:08 (Opgelost :)) ]
  woensdag 4 mei 2022 @ 18:52:50 #79
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204627854
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik drink de hele dag door koffie en thee zonder suiker en water. Vocht is nodig en geeft geen calorieën als je het zonder toevoegingen drinkt.
M'n hoofd maakte hier even kortsluiting. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 18:55:47 #80
5428 crew  miss_sly
pi_204627906
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 18:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Lekker joh, kauwen op een zakje thee :D
pi_204627935
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 18:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik moest het zelfs na jouw opmerking nog 3x lezen :')
  woensdag 4 mei 2022 @ 19:18:49 #82
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204628237
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2022 18:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik moest het zelfs na jouw opmerking nog 3x lezen :')
:D

quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2022 18:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Lekker joh, kauwen op een zakje thee :D
Denk wel dat het helpt tegen snaaitrek. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_204630561
Mijn weegschaal is kapot. En nee niet om dat ik te zwaar ben maar omdat ik er iets zwaars op heb laten vallen. Maar nu twijfel ik of ik een nieuwe ga halen, want controle is fijn. Maar aan de andere kant, misschien ook eens fijn om te kijken hoe het gaat als ik me niet kan wegen...
pi_204632990
Ik raak wel mild gefrustreerd van mijn weegschaal. Al maanden hoor ik mensen zeggen "je krimpt" en tot op zekere hoogte merk ik dat ook aan mijn kleding, maar de weegschaal vindt hardnekkig dat het niet het geval is.
  donderdag 5 mei 2022 @ 11:39:41 #85
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_204634058
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik raak wel mild gefrustreerd van mijn weegschaal. Al maanden hoor ik mensen zeggen "je krimpt" en tot op zekere hoogte merk ik dat ook aan mijn kleding, maar de weegschaal vindt hardnekkig dat het niet het geval is.
Weet je nu nóg niet dat de weegschaal wat dat betreft de slechtste indicator is :P Je training en de spiegel des te meer. En al helemaal als je zoals jij zware dingen lift.

Maar goed dat hoef ik vast allemaal niet te mansplainen want dat weet je zelluf ook wel o|O
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_204634588
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:39 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]
Weet je nu nóg niet dat de weegschaal wat dat betreft de slechtste indicator is :P Je training en de spiegel des te meer. En al helemaal als je zoals jij zware dingen lift.

Maar goed dat hoef ik vast allemaal niet te mansplainen want dat weet je zelluf ook wel o|O
Ja, ik wéét dat wel. Maar ugh.
pi_204634605
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 12:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, ik wéét dat wel. Maar ugh.
Leg dan niet te zeiken hotje.

SPOILER
pi_204634670
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 12:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Leg dan niet te zeiken hotje.

SPOILER
*moppert nog wat
  zondag 8 mei 2022 @ 19:02:00 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204669159
Whoopwhoop, nog een halve kilo lichter vanmorgen. *O*
En om dat te vieren heb ik de goedkope slagroomtaart bij mijn schoonouders afgeslagen en het bij een paar handjes nootjes gehouden. :s)

En idd, ik krimp ok. Draag een lange blouse die 5 kilo geleden te strak was op mijn heupen en er nu gewoon overheen gaat. :Y

Have said that... Ik ga maar eens een ommetje maken. Vrijdag en gisteren niet gelopen en ik mis het gewoon een soort van. :+ Kan ik meteen het veel te lekkere eten van de toko er af lopen.
pi_204701598
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik had hetzelfde tot ik bij een voedingscoach ging die zelf ook zware dingen tilde. Nu ben ik daadwerkelijk lichter en sterker :Y Was ook 'maar' 50 euro per maand.
pi_204701632
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 08:25 schreef emmyemmy2 het volgende:

[..]
Ik had hetzelfde tot ik bij een voedingscoach ging die zelf ook zware dingen tilde. Nu ben ik daadwerkelijk lichter en sterker :Y Was ook 'maar' 50 euro per maand.
Nou ja, ik weet wel wat er mis gaat. Alcohol en andere snelle koolhydraten. :7
pi_204701643
Drankstop voor @Lonaa *O* *O* *O*
pi_204701662
Tfoe!
  woensdag 11 mei 2022 @ 08:56:49 #94
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_204701808
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 08:25 schreef emmyemmy2 het volgende:

[..]
QFT. Zwáár onderschat. ^O^

Ik kan echt iedereen een goede PT/(voedings)coach aanraden die je echt goed kan begeleiden/educaten over hoe je met voeding omgaat. Het is overigens niet een heel moeilijk trucje, zolang je maar weet hoe je een goed eetplan voor jezelf kan bedenken. En dat komt eigenlijk alleen maar neer op je calorie-inname per dag wat past bij je lichaamsactviteit + je doel; en dan een kwestie van voldoende eiwitten innemen (de rest van je macro's naar eigen behoefte/smaak/inzicht).

Krachttrainig erbij: doet wonderen voor je lichaam. Niet leuk, maar écht; het is zo goed voor je lichaamsdefinitie. Dan wel helemaal de weegschaal minder waarde aan hechten, want als je dat een tijdje echt goed doet, blijf je wellicht hetzelfde wegen maar je kleding zit ruimer/beter en je ziet er beter uit (gespierder, en niet hulk-gespierder, maar beter 'toned' qua spierdefinitie).

En doe je dat langer, consistenter, weg met de skinny fatjes!

Maar toegegeven, leuk is anders o|O
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_204701873
Ja, ik snap eten. Ik weet echt heel veel over eten en het lichaam. Maar de uitvoering :')

Het waren wel rare maandjes. Heel veel (orgaan)vlees. Ontbijten met worst, enzo :s) Ik noemde het het apendieet of het ingredientendieet. At niet echt maaltijden maar pleurde gewoon wat bouwsteentjes op een bord :P Nootjes hier, veel fruit, stukje kip erbij. Maar het werkte wel. Kan nu bijna 70kg benchen en ben een stuk lichter 8-)
  woensdag 11 mei 2022 @ 09:29:19 #96
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204702037
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:06 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ja, ik snap eten. Ik weet echt heel veel over eten en het lichaam. Maar de uitvoering :')
Ja, hoi. :')

Misschien moet ik het hardlopen maar weer serieus oppakken, daarbij heb ik meetbaar voordeel aan wat minder meezeulen, want blijkbaar zit het me (los van wat broeken die niet meer aanwillen :'( ) niet genoeg in de weg. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 11 mei 2022 @ 10:13:23 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204702418
Still on a roll here! *O* Zo heerlijk motiverend om door te gaan en vol te houden.

Vanmorgen al weer bijna 8k ge-powerwalked, de eerste 10.000 stappen van de dag zijn gezet. :s)
pi_204703184
Ik val hier af en toe binnen. Heb het ook ff laten gaan, maar sinds begin deze week weer fanatiek bezig. Ik moet ook wel, want 19 juni is mijn 1/8 triatlon en ik kan echt nog geen goede 5 km hardlopen (nog afgezien van het fietsen en zwemmen).

Dus vorige week weer begonnen met hardlopen, en sinds begin deze week ook een wielrenfiets geregeld dus vanaf volgende week ook daar op trainen. Vanaf volgende week donderdag ben ik vrij t/m eind mei, dus dan moet ik even wat fanatieker aan de slag met trainen en kan ik ook wat meer tijd besteden aan echt goed eten.

En daarna doorpakken als ik aan mijn nieuwe baan begin ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')