Is goed vrouwkequote:Op vrijdag 1 april 2022 09:59 schreef Lonaa het volgende:
Oh ik doe ook nog even lijst dan, ok?
O: krentenbol met smeerkaas
L: champignons op toast, bak aardbeien
D: "chicken" tenders in wrap met salade
T: een paar bier op een verjaardag.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:58 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben 28 februari begonnen met IF, dus zeg maar de hele maand maart heb ik IF gedaan. Het resultaat: een mooie - 3,3 kg
En het mooie is dat ik me alleen maar fijn voel bij dit IF,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mij heeft het geholpen om keelsnoepjes naast m'n bed te hebben staan waar ik lang mee kon doen en waar weinig calorieen in zaten.quote:Op maandag 4 april 2022 09:18 schreef BE het volgende:
Beetje jammer wel, want niks doen in bed is niet zo heel goed voor mijn 'ik wil alles eten-kleuter'.
Ik ben uiteraard afhankelijk van wat mijn huisgenoten mij voeren, maar ben wel geneigd om voor iets meer carbs te gaan zeg maar.
Feed a cold, starve a flue.
Goed idee!quote:Op maandag 4 april 2022 13:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mij heeft het geholpen om keelsnoepjes naast m'n bed te hebben staan waar ik lang mee kon doen en waar weinig calorieen in zaten.
Beterschap!
Ik leef nogquote:
Ik loop nog steeds heel veel.quote:
Goed bezig. Dat zijn altijd de lastigste fases.quote:Op woensdag 4 mei 2022 07:07 schreef BE het volgende:
[..]
Ik loop nog steeds heel veel.
Gewicht wil nog niet echt zakken maar voel me wel tig keer fitter en sterker.
Dus we houden gewoon vol!
Zo'n awesome gevoel altijd dat.quote:Op woensdag 4 mei 2022 07:07 schreef BE het volgende:
[..]
Ik loop nog steeds heel veel.
Gewicht wil nog niet echt zakken maar voel me wel tig keer fitter en sterker.
Dus we houden gewoon vol!
En neem je met IF ook geen koffie s'ochtends? Of is dat voor jou toegestaan en verwaarloosbaar? IF is in ieder geval iets dat voor veel mensen heel goed werkt. Na een paar dagen ben je er ook al aan gewend en loop je niet meer met een knorrende maag in de ochtend.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:57 schreef miss_sly het volgende:
Hier gaat het ook z'n gangetje.
Het IF is gewoon onderdeel geworden van mijn leven, en dat voelt goed. Nu een paar weken (vakantie en dus andere structuur enzo) waarin in het eet-frame wat meer minder goede dingen worden gegeten, zoals chocoladetaart of ijs, maar mijn gewicht blijft daarbij prima, dus niets aan de hand. Volgende week weer gewoon ritme en structuur, en dan hoop ik dat ik weer een beetje omlaag ga. Nog steeds -4.
Ik drink de hele dag door koffie en thee zonder suiker, en water. Vocht is nodig en geeft geen calorieën als je het zonder toevoegingen drinkt.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:09 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
En neem je met IF ook geen koffie s'ochtends? Of is dat voor jou toegestaan en verwaarloosbaar? IF is in ieder geval iets dat voor veel mensen heel goed werkt. Na een paar dagen ben je er ook al aan gewend en loop je niet meer met een knorrende maag in de ochtend.
M'n hoofd maakte hier even kortsluiting.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik drink de hele dag door koffie en thee zonder suiker en water. Vocht is nodig en geeft geen calorieën als je het zonder toevoegingen drinkt.
Lekker joh, kauwen op een zakje theequote:Op woensdag 4 mei 2022 18:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n hoofd maakte hier even kortsluiting.
Ik moest het zelfs na jouw opmerking nog 3x lezenquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n hoofd maakte hier even kortsluiting.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moest het zelfs na jouw opmerking nog 3x lezen
Denk wel dat het helpt tegen snaaitrek.quote:
Weet je nu nóg niet dat de weegschaal wat dat betreft de slechtste indicator isquote:Op donderdag 5 mei 2022 09:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik raak wel mild gefrustreerd van mijn weegschaal. Al maanden hoor ik mensen zeggen "je krimpt" en tot op zekere hoogte merk ik dat ook aan mijn kleding, maar de weegschaal vindt hardnekkig dat het niet het geval is.
Ja, ik wéét dat wel. Maar ugh.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:39 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Weet je nu nóg niet dat de weegschaal wat dat betreft de slechtste indicator isJe training en de spiegel des te meer. En al helemaal als je zoals jij zware dingen lift.
Maar goed dat hoef ik vast allemaal niet te mansplainen want dat weet je zelluf ook wel
Leg dan niet te zeiken hotje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Leg dan niet te zeiken hotje.*moppert nog watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ik had hetzelfde tot ik bij een voedingscoach ging die zelf ook zware dingen tilde. Nu ben ik daadwerkelijk lichter en sterkerquote:Op donderdag 5 mei 2022 09:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik raak wel mild gefrustreerd van mijn weegschaal. Al maanden hoor ik mensen zeggen "je krimpt" en tot op zekere hoogte merk ik dat ook aan mijn kleding, maar de weegschaal vindt hardnekkig dat het niet het geval is.
Nou ja, ik weet wel wat er mis gaat. Alcohol en andere snelle koolhydraten.quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:25 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde tot ik bij een voedingscoach ging die zelf ook zware dingen tilde. Nu ben ik daadwerkelijk lichter en sterkerWas ook 'maar' 50 euro per maand.
QFT. Zwáár onderschat.quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:25 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde tot ik bij een voedingscoach ging die zelf ook zware dingen tilde. Nu ben ik daadwerkelijk lichter en sterkerWas ook 'maar' 50 euro per maand.
Ja, hoi.quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:06 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ja, ik snap eten. Ik weet echt heel veel over eten en het lichaam. Maar de uitvoering
Waarom ga je een 1/8e triatlon lopen?quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:33 schreef MeisPluis het volgende:
Ik val hier af en toe binnen. Heb het ook ff laten gaan, maar sinds begin deze week weer fanatiek bezig. Ik moet ook wel, want 19 juni is mijn 1/8 triatlon en ik kan echt nog geen goede 5 km hardlopen (nog afgezien van het fietsen en zwemmen).
Dus vorige week weer begonnen met hardlopen, en sinds begin deze week ook een wielrenfiets geregeld dus vanaf volgende week ook daar op trainen. Vanaf volgende week donderdag ben ik vrij t/m eind mei, dus dan moet ik even wat fanatieker aan de slag met trainen en kan ik ook wat meer tijd besteden aan echt goed eten.
En daarna doorpakken als ik aan mijn nieuwe baan begin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |