abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204622796
Hier schommelt het al maanden tussen stagneren en iets omhoog gaan. Ik kom niet onder de 75, dus ik moet echt iets veranderen. Ik ben echt heel blij dat ik 10 kg minder weeg dan een jaar geleden maar ik ben er nog niet. Nu is het bewegen nog minder geworden dan dat het altijd al was, dus ik hoop dat ik het wandelen weer iets meer kan oppakken.
pi_204626107
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2022 08:57 schreef miss_sly het volgende:
Hier gaat het ook z'n gangetje.
Het IF is gewoon onderdeel geworden van mijn leven, en dat voelt goed. Nu een paar weken (vakantie en dus andere structuur enzo) waarin in het eet-frame wat meer minder goede dingen worden gegeten, zoals chocoladetaart of ijs, maar mijn gewicht blijft daarbij prima, dus niets aan de hand. Volgende week weer gewoon ritme en structuur, en dan hoop ik dat ik weer een beetje omlaag ga. Nog steeds -4.
En neem je met IF ook geen koffie s'ochtends? Of is dat voor jou toegestaan en verwaarloosbaar? IF is in ieder geval iets dat voor veel mensen heel goed werkt. Na een paar dagen ben je er ook al aan gewend en loop je niet meer met een knorrende maag in de ochtend.
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 16:17:41 #78
5428 crew  miss_sly
pi_204626164
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:09 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
En neem je met IF ook geen koffie s'ochtends? Of is dat voor jou toegestaan en verwaarloosbaar? IF is in ieder geval iets dat voor veel mensen heel goed werkt. Na een paar dagen ben je er ook al aan gewend en loop je niet meer met een knorrende maag in de ochtend.
Ik drink de hele dag door koffie en thee zonder suiker, en water. Vocht is nodig en geeft geen calorieën als je het zonder toevoegingen drinkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door miss_sly op 04-05-2022 18:59:08 (Opgelost :)) ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 4 mei 2022 @ 18:52:50 #79
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204627854
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik drink de hele dag door koffie en thee zonder suiker en water. Vocht is nodig en geeft geen calorieën als je het zonder toevoegingen drinkt.
M'n hoofd maakte hier even kortsluiting. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 18:55:47 #80
5428 crew  miss_sly
pi_204627906
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 18:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Lekker joh, kauwen op een zakje thee :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204627935
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 18:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik moest het zelfs na jouw opmerking nog 3x lezen :')
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 4 mei 2022 @ 19:18:49 #82
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204628237
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2022 18:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik moest het zelfs na jouw opmerking nog 3x lezen :')
:D

quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2022 18:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Lekker joh, kauwen op een zakje thee :D
Denk wel dat het helpt tegen snaaitrek. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_204630561
Mijn weegschaal is kapot. En nee niet om dat ik te zwaar ben maar omdat ik er iets zwaars op heb laten vallen. Maar nu twijfel ik of ik een nieuwe ga halen, want controle is fijn. Maar aan de andere kant, misschien ook eens fijn om te kijken hoe het gaat als ik me niet kan wegen...
pi_204632990
Ik raak wel mild gefrustreerd van mijn weegschaal. Al maanden hoor ik mensen zeggen "je krimpt" en tot op zekere hoogte merk ik dat ook aan mijn kleding, maar de weegschaal vindt hardnekkig dat het niet het geval is.
  donderdag 5 mei 2022 @ 11:39:41 #85
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_204634058
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik raak wel mild gefrustreerd van mijn weegschaal. Al maanden hoor ik mensen zeggen "je krimpt" en tot op zekere hoogte merk ik dat ook aan mijn kleding, maar de weegschaal vindt hardnekkig dat het niet het geval is.
Weet je nu nóg niet dat de weegschaal wat dat betreft de slechtste indicator is :P Je training en de spiegel des te meer. En al helemaal als je zoals jij zware dingen lift.

Maar goed dat hoef ik vast allemaal niet te mansplainen want dat weet je zelluf ook wel o|O
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_204634588
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:39 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]
Weet je nu nóg niet dat de weegschaal wat dat betreft de slechtste indicator is :P Je training en de spiegel des te meer. En al helemaal als je zoals jij zware dingen lift.

Maar goed dat hoef ik vast allemaal niet te mansplainen want dat weet je zelluf ook wel o|O
Ja, ik wéét dat wel. Maar ugh.
pi_204634605
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 12:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, ik wéét dat wel. Maar ugh.
Leg dan niet te zeiken hotje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204634670
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 12:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Leg dan niet te zeiken hotje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*moppert nog wat
  zondag 8 mei 2022 @ 19:02:00 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204669159
Whoopwhoop, nog een halve kilo lichter vanmorgen. *O*
En om dat te vieren heb ik de goedkope slagroomtaart bij mijn schoonouders afgeslagen en het bij een paar handjes nootjes gehouden. :s)

En idd, ik krimp ok. Draag een lange blouse die 5 kilo geleden te strak was op mijn heupen en er nu gewoon overheen gaat. :Y

Have said that... Ik ga maar eens een ommetje maken. Vrijdag en gisteren niet gelopen en ik mis het gewoon een soort van. :+ Kan ik meteen het veel te lekkere eten van de toko er af lopen.
pi_204701598
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik had hetzelfde tot ik bij een voedingscoach ging die zelf ook zware dingen tilde. Nu ben ik daadwerkelijk lichter en sterker :Y Was ook 'maar' 50 euro per maand.
pi_204701632
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 08:25 schreef emmyemmy2 het volgende:

[..]
Ik had hetzelfde tot ik bij een voedingscoach ging die zelf ook zware dingen tilde. Nu ben ik daadwerkelijk lichter en sterker :Y Was ook 'maar' 50 euro per maand.
Nou ja, ik weet wel wat er mis gaat. Alcohol en andere snelle koolhydraten. :7
pi_204701643
Drankstop voor @Lonaa *O* *O* *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_204701662
Tfoe!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 11 mei 2022 @ 08:56:49 #94
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_204701808
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 08:25 schreef emmyemmy2 het volgende:

[..]
QFT. Zwáár onderschat. ^O^

Ik kan echt iedereen een goede PT/(voedings)coach aanraden die je echt goed kan begeleiden/educaten over hoe je met voeding omgaat. Het is overigens niet een heel moeilijk trucje, zolang je maar weet hoe je een goed eetplan voor jezelf kan bedenken. En dat komt eigenlijk alleen maar neer op je calorie-inname per dag wat past bij je lichaamsactviteit + je doel; en dan een kwestie van voldoende eiwitten innemen (de rest van je macro's naar eigen behoefte/smaak/inzicht).

Krachttrainig erbij: doet wonderen voor je lichaam. Niet leuk, maar écht; het is zo goed voor je lichaamsdefinitie. Dan wel helemaal de weegschaal minder waarde aan hechten, want als je dat een tijdje echt goed doet, blijf je wellicht hetzelfde wegen maar je kleding zit ruimer/beter en je ziet er beter uit (gespierder, en niet hulk-gespierder, maar beter 'toned' qua spierdefinitie).

En doe je dat langer, consistenter, weg met de skinny fatjes!

Maar toegegeven, leuk is anders o|O
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_204701873
Ja, ik snap eten. Ik weet echt heel veel over eten en het lichaam. Maar de uitvoering :')

Het waren wel rare maandjes. Heel veel (orgaan)vlees. Ontbijten met worst, enzo :s) Ik noemde het het apendieet of het ingredientendieet. At niet echt maaltijden maar pleurde gewoon wat bouwsteentjes op een bord :P Nootjes hier, veel fruit, stukje kip erbij. Maar het werkte wel. Kan nu bijna 70kg benchen en ben een stuk lichter 8-)
  woensdag 11 mei 2022 @ 09:29:19 #96
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204702037
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:06 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ja, ik snap eten. Ik weet echt heel veel over eten en het lichaam. Maar de uitvoering :')
Ja, hoi. :')

Misschien moet ik het hardlopen maar weer serieus oppakken, daarbij heb ik meetbaar voordeel aan wat minder meezeulen, want blijkbaar zit het me (los van wat broeken die niet meer aanwillen :'( ) niet genoeg in de weg. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 11 mei 2022 @ 10:13:23 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204702418
Still on a roll here! *O* Zo heerlijk motiverend om door te gaan en vol te houden.

Vanmorgen al weer bijna 8k ge-powerwalked, de eerste 10.000 stappen van de dag zijn gezet. :s)
pi_204703184
Ik val hier af en toe binnen. Heb het ook ff laten gaan, maar sinds begin deze week weer fanatiek bezig. Ik moet ook wel, want 19 juni is mijn 1/8 triatlon en ik kan echt nog geen goede 5 km hardlopen (nog afgezien van het fietsen en zwemmen).

Dus vorige week weer begonnen met hardlopen, en sinds begin deze week ook een wielrenfiets geregeld dus vanaf volgende week ook daar op trainen. Vanaf volgende week donderdag ben ik vrij t/m eind mei, dus dan moet ik even wat fanatieker aan de slag met trainen en kan ik ook wat meer tijd besteden aan echt goed eten.

En daarna doorpakken als ik aan mijn nieuwe baan begin ;)
pi_204703796
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 08:32 schreef Vanyel het volgende:
Drankstop voor @:Lonaa *O* *O* *O*
;(
pi_204704765
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 11:33 schreef MeisPluis het volgende:
Ik val hier af en toe binnen. Heb het ook ff laten gaan, maar sinds begin deze week weer fanatiek bezig. Ik moet ook wel, want 19 juni is mijn 1/8 triatlon en ik kan echt nog geen goede 5 km hardlopen (nog afgezien van het fietsen en zwemmen).

Dus vorige week weer begonnen met hardlopen, en sinds begin deze week ook een wielrenfiets geregeld dus vanaf volgende week ook daar op trainen. Vanaf volgende week donderdag ben ik vrij t/m eind mei, dus dan moet ik even wat fanatieker aan de slag met trainen en kan ik ook wat meer tijd besteden aan echt goed eten.

En daarna doorpakken als ik aan mijn nieuwe baan begin ;)
Waarom ga je een 1/8e triatlon lopen?

Hier gaat het overigens prima. De weegschaal doet niet heel veel, maar ik weeg 5 kg minder dan een jaar geleden dus ik ben al dik tevreden voor nu.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')