Is goed vrouwkequote:Op vrijdag 1 april 2022 09:59 schreef Lonaa het volgende:
Oh ik doe ook nog even lijst dan, ok?
O: krentenbol met smeerkaas
L: champignons op toast, bak aardbeien
D: "chicken" tenders in wrap met salade
T: een paar bier op een verjaardag.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:58 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben 28 februari begonnen met IF, dus zeg maar de hele maand maart heb ik IF gedaan. Het resultaat: een mooie - 3,3 kg
En het mooie is dat ik me alleen maar fijn voel bij dit IF,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mij heeft het geholpen om keelsnoepjes naast m'n bed te hebben staan waar ik lang mee kon doen en waar weinig calorieen in zaten.quote:Op maandag 4 april 2022 09:18 schreef BE het volgende:
Beetje jammer wel, want niks doen in bed is niet zo heel goed voor mijn 'ik wil alles eten-kleuter'.
Ik ben uiteraard afhankelijk van wat mijn huisgenoten mij voeren, maar ben wel geneigd om voor iets meer carbs te gaan zeg maar.
Feed a cold, starve a flue.
Goed idee!quote:Op maandag 4 april 2022 13:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mij heeft het geholpen om keelsnoepjes naast m'n bed te hebben staan waar ik lang mee kon doen en waar weinig calorieen in zaten.
Beterschap!
Ik leef nogquote:
Ik loop nog steeds heel veel.quote:
Goed bezig. Dat zijn altijd de lastigste fases.quote:Op woensdag 4 mei 2022 07:07 schreef BE het volgende:
[..]
Ik loop nog steeds heel veel.
Gewicht wil nog niet echt zakken maar voel me wel tig keer fitter en sterker.
Dus we houden gewoon vol!
Zo'n awesome gevoel altijd dat.quote:Op woensdag 4 mei 2022 07:07 schreef BE het volgende:
[..]
Ik loop nog steeds heel veel.
Gewicht wil nog niet echt zakken maar voel me wel tig keer fitter en sterker.
Dus we houden gewoon vol!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |