abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204292316
Oh ik doe ook nog even lijst dan, ok?

O: krentenbol met smeerkaas
L: champignons op toast, bak aardbeien
D: "chicken" tenders in wrap met salade
T: een paar bier op een verjaardag.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 1 april 2022 @ 10:03:06 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_204292340
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 april 2022 09:59 schreef Lonaa het volgende:
Oh ik doe ook nog even lijst dan, ok?

O: krentenbol met smeerkaas
L: champignons op toast, bak aardbeien
D: "chicken" tenders in wrap met salade
T: een paar bier op een verjaardag.
Is goed vrouwke :)

Ik dan:

L: 4 boterhammen ossenworst en 6 mandarijnen (de laatsten, ze zijn echt overdue nu :'))
D: gore afbakpizza om kind te pleasen

Misschien nog een puntpaprika er bij voor het gevoel.
disclaimer
pi_204292418
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2022 08:58 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben 28 februari begonnen met IF, dus zeg maar de hele maand maart heb ik IF gedaan. Het resultaat: een mooie - 3,3 kg *O*

En het mooie is dat ik me alleen maar fijn voel bij dit IF,
:o wat veel en goed
En
Ja wat een genot hè. Je schreef laatst over je openbaring dat een lege maag ook ok is en dat je dat nooit eerder had gehad. Vond ik zo herkenbaar. Hier ook voor het eerst sinds IF. Daarvoor dacht ik altijd dat me iets ergs overkwam als mijn maag leeg raakte. Blijkt bepaald wel mee te vallen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 1 april 2022 @ 10:59:26 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204292855
Herkenbaar.
Ik ben als de dood voor misselijk zijn, dus at ik maar wat om niet misselijk en flauw te worden van de honger, maar daar heb ik echt nooit last van. Ik ga ook rustig een uur sporten op een lege maag. :Y
Heel fijn om te ervaren dat er dan idd niks ergs of geks gebeurt, maar dat idee worden we wel mee grootgebracht een soort van.
  Moderator vrijdag 1 april 2022 @ 11:07:24 #55
5428 crew  miss_sly
pi_204292920
Ik weet niet eens of ik dacht dat me iets slechts zou overkomen, of dat ik misselijk of zwak zou worden ofzo. Ik kon echt niet tegen het gevoel. Mijn maag hoorde gewoon niet dat lege gevoel te geven, ofzo. Terwijl ik nu ervaar dat het eigenlijk helemaal geen naar gevoel is. Het voelt zelfs wel goed, schoon.

Het andere voordeel van IF vind ik dat ik weet dat als ik dat wil ik tussen 12-20 best een mars kan eten, of patat, of iets anders lekkers. In de praktijk komt dat erop neer dat ik het dus voor 12 uur en na 20 uur sowieso niet pak, maar tussen 12 en 20 komt het er ook vaak niet van. Het zijn toch vaak van die gelegenheidsmomenten dat ik iets in mijn mond stopte: even snel een koekje omdat ik langs de koektrommel kwam of zo. En nu denk ik: nee, dat koekje kan straks wel, maar nu nog niet. En later kom ik niet meer langs die koektrommel *O*

Kortom, for now ben ik heul blij en ga ik dit nog wel een tijdje volhouden :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204293555
Ik vind die "nee, niet in mijn window" ook ontzettend behulpzaam!

Die "je gaat niet dood aan een lege maag" (her)kende ik al voor IF. Een lege maag is vervelend wanneer je je er superbewust van bent. Als je er niet op gaat zitten focussen kun je er prima mee de dag door :D

Ik ben even niet actief bezig met afvallen, ook omdat mn lichaam gewoonweg dienst weigerde toen ik er wel mee bezig was en zich dat nog steeds heeft hersteld :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 2 april 2022 @ 11:59:28 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204304126
-5 sinds begin februari! *O* Waarvan 3,4 sinds mid-maart. *O* :s)
Om het te vieren ben ik net meteen weer lekker buiten gaan spelen.
pi_204304187
Hoe enorm idioot het nu ook voor mij lijkt, dat besef van 'een rammelende maag is niet erg, daar hoeft niet per se nú eten in' was voor mij ook een openbaring.

Hier gaat het even wat matig, maar in combinatie met covid niet heel erg. Voordeel: ik kan niet naar de winkel om even lekkere en ongezonde dingen te halen. Nadeel: het bewegen zit ook helemaal in het slop. En je krijgt geen ziekenbezoek met covid :(

*O* voor de mensen die wel afvallen O+

Ik zit op -4 sinds november :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 4 april 2022 @ 09:18:40 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204325723
Na 2 jaar heb ook ik een keer corona te pakken. Of corona mij. ;)
Vooralsnog valt het enorm mee *afklopt*, voelt als een flinke verkoudheid. Gisteren ben ik wel nog even buiten een rondje gaan lopen (5K, op een lager tempo dan normaal) maar vandaag twijfel ik. Het is hier nu best kutweer en normaal vind ik dat niet zo erg, maar om nu in de regen te gaan lopen is misschien wel erg enthousiast. ;)

Beetje jammer wel, want niks doen in bed is niet zo heel goed voor mijn 'ik wil alles eten-kleuter'. ;)
Ik ben uiteraard afhankelijk van wat mijn huisgenoten mij voeren, maar ben wel geneigd om voor iets meer carbs te gaan zeg maar.
Feed a cold, starve a flue. :Y
  Moderator maandag 4 april 2022 @ 09:32:33 #60
5428 crew  miss_sly
pi_204325830
Beterschap @Isabeau en @BE
En sterkte met niet uit de hand laten lopen. Juist als je ziek bent, vind ik dat ook vaak heel lastig.

Mijn weekendje weg was zo gezellig O+ Mijn lief heeft hele leuke neven en nichten, met leuke partners en leuke kinderen. Heel relaxt allemaal, heerlijk. De schade vanochtend was + net iets minder dan 1 kilo. En dat is prima. Ik heb redeiljk gewoon gedaan waar ik zin in had en best wel wat gegeten en gesnoept, maar nergens echt enorm uit de band gesprongen. De hoeveelheid alcohol is ook beperkt tot anderhalf grals wijn een een limoncello&prosecco cocktail :9 Geen 12-20 uur window, maar daar ga ik gewoon vandaag weer mee verder.

Coronatechnisch vond ik het heel even wel weer wennen om met zoveel mensen in een kleine ruimte te zijn (met 30 personen in een 8-persoonshuisje voor de spelletjes geeft niet heel veel ruimte voor afstand :') ). Mocht er iemand tussen hebben gezeten die besmettelijk was, dan zijn we einde van de week geheid allemaal ziek :D
  maandag 4 april 2022 @ 10:21:06 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204326173
Fijn dat het zo gezellig was Sly. :Y
pi_204327785
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 09:18 schreef BE het volgende:
Beetje jammer wel, want niks doen in bed is niet zo heel goed voor mijn 'ik wil alles eten-kleuter'. ;)
Ik ben uiteraard afhankelijk van wat mijn huisgenoten mij voeren, maar ben wel geneigd om voor iets meer carbs te gaan zeg maar.
Feed a cold, starve a flue. :Y
Mij heeft het geholpen om keelsnoepjes naast m'n bed te hebben staan waar ik lang mee kon doen en waar weinig calorieen in zaten.

Beterschap!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 4 april 2022 @ 13:30:31 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204327942
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 13:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Mij heeft het geholpen om keelsnoepjes naast m'n bed te hebben staan waar ik lang mee kon doen en waar weinig calorieen in zaten.

Beterschap!
Goed idee! :Y
pi_204336904
Zondag gestruikeld over uhm zand :') Nu doet de knie pijn. Wel tof getimed, zo na een (verplichte) rustweek.

Vanochtend wel geprobeerd te trainen maar was niet heel groot succes. Maar ik was iig niet dik op de weegschaal.

Lijstje:
S: wat licht schouderwerk
O: skyr, whey, lijnzaad, kersen, vlokken
L: tosti!
D: asperges met stukje rundvlees (en saus)
T: unsure.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204344204
Ik was helemaal hyped voor die nieuwe HiPro chocolade mousse. Viel dat even tegen -O-

Wel weer een fijne boksschool gevonden in de buurt van mijn nieuwe werk dus dan kan ik door de week tenminste ook lekker trainen!
  Moderator zaterdag 9 april 2022 @ 14:32:01 #66
5428 crew  miss_sly
pi_204382930
De bijna kilo die ik na het vorige weekend aangekomen was, is er alweer af, en nog een beetje meer.
Ik zit inmiddels bijna op -4 *O*

En ik heb er echt bijzonder weinig voor hoeven doen. Vanwege een collega met een burn out heb ik het op mijn werk veel drukker dan anders, en daardoor en nog wat andere dingen (zoals k*tweer) is er van bewegen (zowel sporten als wandelen) heel weinig gekomen en toch val ik al af. Ik ben blij O+
pi_204392002
Hoi, mag ik ook mee doen? Ik ben onder begeleiding van een dieetiste sinds oktober 21 ben nu zo’n 10 kilo kwijt. Nog 20 te gaan. Ik ben een echte emotie eter en ben daar nu mee aan het worstelen. Ik wil daar graag vanaf.
pi_204402227
Welkom Senn! :W

Ik ging vanochtend in de fucking vrieskou 5km fietsen, bijna anderhalf uur yogaën en daarna weer 5km fietsend naar huis. Ben best wel een beetje trots O+
Komend weekend stoppen met vapen, dus dat wordt niet alleen een strijd tegen de nicotine maar ook tegen de 'huuuu ik ben zooo zielig'-vreetzin :{w
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  dinsdag 19 april 2022 @ 21:19:05 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204486029
Weekje corona, toen heb ik wel af en toe gelopen, corona zelf had ik weinig last van. Toen werd ik afgelopen donderdag verkouden en heb ik 2 dagen voor pampus gelegen, sloeg mega op mijn longen, toen kon ik echt niet meer lopen. :X -O-
Pasen eroverheen, op zich niet eens gek gedaan met eten, maar toch wel meer dan normaal en zeker meer carbs en vlees. Wel gelopen zondag en maandag.

En dus dacht ik vanmorgen: ik ga er voor: 10km! *O* Dat ging echt superfijn, net iets minder dan 2 uur gelopen.
Toen nog in de tuin gewerkt en toen... had ik vanavond mijn echten Powerwalk-klasje. :o Weer 6,2km gelopen! *)
Eindstand: 31,327 stappen so far! :D *) *O*

En we hebben een benchpress gekocht voor op zolder, dus samen met de kinders lekker wat trainingen aan het doen daar. *O*

De weegschaal staat al weer een week of 3 stil, maar ik had gisteren een bloesje aan die toen ik kocht niet over mijn heupen ging (maar net wel in mijn broek en dan eroverheen gebloesd (hoe zeg je dat?) en die zit nu gewoon prachtig losjes om mijn zadeltasjes! *O*
pi_204620026
Is er nog een beetje leven hier? :P
pi_204621118
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 22:07 schreef Pinuts het volgende:
Ik leef nog :W

En jojo.

En ik keek het programma Beter! en voelde me plots heel erg gezond.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 4 mei 2022 @ 07:07:26 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204621822
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 22:07 schreef Pinuts het volgende:
Ik loop nog steeds heel veel. :Y
Gewicht wil nog niet echt zakken maar voel me wel tig keer fitter en sterker.

Dus we houden gewoon vol! :Y
pi_204621908
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 07:07 schreef BE het volgende:

[..]

Goed bezig. Dat zijn altijd de lastigste fases.

Hier gaat het ook redelijk. Over 6 weken ga ik op vakantie (geen luie, maar juist een actieve vakantie). Dus heb voldoende motivatie ik nog even fanatiek te sporten zodat ik niet meteen bij de eerste wandeling aan de zuurstof moet.
  woensdag 4 mei 2022 @ 08:44:23 #74
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204622202
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 07:07 schreef BE het volgende:

[..]

Zo'n awesome gevoel altijd dat. *O*

Hier kabbelt het, dankzij een nieuw ontdekt spel ben ik 's avonds veel te druk om te snaaien, dus da's positief geloof ik. Verder zijn de malle weken weer íetsje minder, dus vanaf deze week ben ik weer drie keer aan het sporten zonder smoesjes. :9 En ik kom niet meer in de flow van wegen en eten invoeren en dat vind ik eigenlijk wel prima ook.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 08:57:11 #75
5428 crew  miss_sly
pi_204622263
Hier gaat het ook z'n gangetje.
Het IF is gewoon onderdeel geworden van mijn leven, en dat voelt goed. Nu een paar weken (vakantie en dus andere structuur enzo) waarin in het eet-frame wat meer minder goede dingen worden gegeten, zoals chocoladetaart of ijs, maar mijn gewicht blijft daarbij prima, dus niets aan de hand. Volgende week weer gewoon ritme en structuur, en dan hoop ik dat ik weer een beetje omlaag ga. Nog steeds -4.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')