SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Haha, ik vind het niet irritant hoor. Ik vind het juist fijn om te lezen als het lekker gaat met andere mensen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:59 schreef BE het volgende:
50 min fietsen en 50 min op tempo lopen.![]()
#irritantmaarhappy
Ik heb zo lang gestruggled om weer een veetje in het gareel te komen dat ik nu een beetje hyper ben.
Ik denk dat als we realistisch zijn en er maar gewoon van genieten als het goed gaat met eten, bewegen, goed in ons vel zitten, dat dat het beste is dat we kunnen doenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:40 schreef BE het volgende:
Haha, herkenbaar!
En realistisch.Maar tot die tijd lekker genieten van wat het je wel brengt, en dat was toch wel heel veel rust rondom wanneer wel en niet te eten toch?
Ik heb mijn rondje buitenspelen er op zitten. Gelukkig maar, want mijn meisjesbuikpijn komt opzetten en dat is meestal niet het moment dat ik denk 'laat ik eens lekker gaan sporten'.
Oh, dat klinkt heel rot. Sterkte en beterschapquote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, ik vind het niet irritant hoor. Ik vind het juist fijn om te lezen als het lekker gaat met andere mensen.
Zelf heb ik corona en ben ik er flink ziek van. Koorts heb ik nu niet meer, maar ik ben nog erg verkouden en doodmoe en zwak. Bewegen zit er dus niet in. Dat is erg jammer, maar wat eten betreft zit ik nog in het gareel. Een dezer dagen bereik ik m'n tweede grote mijlpaal. Daarna heb ik er nog één te gaan.
Ja, hoi, dit. Ik ben gesloopt.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, ik vind het niet irritant hoor. Ik vind het juist fijn om te lezen als het lekker gaat met andere mensen.
Zelf heb ik corona en ben ik er flink ziek van. Koorts heb ik nu niet meer, maar ik ben nog erg verkouden en doodmoe en zwak. Bewegen zit er dus niet in. Dat is erg jammer, maar wat eten betreft zit ik nog in het gareel. Een dezer dagen bereik ik m'n tweede grote mijlpaal. Daarna heb ik er nog één te gaan.
Ik vind dit wel eenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:31 schreef BE het volgende:
Al weer wat opgeknapt Claudia?
Hier nog steeds superdruk met werk, dus maandag kwam bewegen er ook niet echt van. Daarom vanmorgen expres om 7u opgestaan zodat ik een uur kon lopen voor ik weer aan het werk moest.
En de weegschaal dropte nog verder!En dat terwijl mijn menstruatie nog niet eens helemaal weg is.
![]()
Eten gaat ook heel goed, mede door de drukte hoor, kom nauwelijks aan eten toe. En ik heb een stagiaire mee, dus dan ga ik ook niet zomaar even huphup een reep chocola tussendoor weg zitten knagen.
Oh ja, dat kan ik me ook voorstellen. Terwijl je super fit en sterk bent.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:47 schreef Lonaa het volgende:
Alle foto's van mij tijdens sportevenementen.
Ja, mja. Maar dat is dus ook slank&fit, slank&fit, groot&fit, supergespierd, netbegonnen&slank, dikkerdje, slank&fit.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ik me ook voorstellen. Terwijl je super fit en sterk bent.
Je geeft de oplossing zelf al, je moet gewoon dikkere vrienden zoekenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriend deelde oude fb foto's met mij van een kennis. Het zijn bruiloftsfoto's van zijn zus. En ik sta ook op diverse foto's. Ik ben zeg maar het dikkertje. Op foto's van mijn familie val ik niet zo op, want allemaal wat forse mensen. Maar hier was vrijwel iedereen slank en ik eh niet. Het valt echt op. En nu ben ik daar een beetje sip vanIk ervaar mezelf zo helemaal niet als 'dik mens', maar zulke foto's omringd met allemaal slanke mensen was best confronterend. Meer die daar last van hebben? Sip worden van foto's omdat daaruit overduidelijk blijkt dat jij het dikkertje bent?
Ik vind dat lopen ook gewoon echt heel erg fijn en lekker.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dit wel eenwaard hoor. Een uur wandelen vóór je gaat werken omdat je weet dat je de rest van de dag niet aan veel bewegen toe komt. Woah. Ik heb dit soort ideeën vaak, maar 's morgens is mijn bed meestal veel te fijn en dan doe ik mijn alarm uit en slaap nog een uur. Ik ben niet zo goed in het maken van goede keuzes als ik net wakker ben, zeg maar
Petje af dat het jou wel lukt.
En ik hoop niet dat druk op het werk bij jou ook coronagerelateerd isBeterschap aan alle zieken
Helaas.quote:
quote:Hier nog steeds superdruk met werk, dus maandag kwam bewegen er ook niet echt van. Daarom vanmorgen expres om 7u opgestaan zodat ik een uur kon lopen voor ik weer aan het werk moest.
En de weegschaal dropte nog verder!En dat terwijl mijn menstruatie nog niet eens helemaal weg is.
![]()
Ditto!quote:
Herkenbaar. Ik probeer dus nog steeds zo veel mogelijk foto’s te vermijden. Maar niet helemaal, omdat ik het vooral ook voor dochter belangrijk vind dat er ook foto’s van mij zijn. Want ooit ben ik er niet meer en dan zijn die foto’s waardevol. Ik probeer dan dan we vooral selfies can te maken met alleen hoofd, dat is nog wel te doenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriend deelde oude fb foto's met mij van een kennis. Het zijn bruiloftsfoto's van zijn zus. En ik sta ook op diverse foto's. Ik ben zeg maar het dikkertje. Op foto's van mijn familie val ik niet zo op, want allemaal wat forse mensen. Maar hier was vrijwel iedereen slank en ik eh niet. Het valt echt op. En nu ben ik daar een beetje sip vanIk ervaar mezelf zo helemaal niet als 'dik mens', maar zulke foto's omringd met allemaal slanke mensen was best confronterend. Meer die daar last van hebben? Sip worden van foto's omdat daaruit overduidelijk blijkt dat jij het dikkertje bent?
Ja. Zo was ik in 2016 al behoorlijk afgevallen en hadden we ergens midden in mijn afvalrace een familiefoto. Ik voelde me best slank en toen zag ik de foto's, kon ik wel huilen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:38 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een vraag over IF en wat te doen tijdens een weekendje weg.
Wij gaan morgen naar Center Parcs voor een familieweekend. We zijn met 8 gezinnen, veel kinderen en we delen dus ook een huisje met een ander gezin. Op zich bevalt mijn 8:16 IF eigenlijk best goed, maar ik zie best gebeuren dat dat dit weekend niet helemaal lekker gaat lopen. We hebben een Kahoot-quizavond, een avond weerwolven, er zal geborreld worden, etc. Ook gezellig ontbijten met het andere gezin waarmee we het huisje delen hoorde er de vorige jaren bij, dus dat zal nu ook wel zo zijn.
Hoe gaan jullie met zoiets om? Laat je dan dat IF even volledig zitten voor zo'n weekend? Probeer je waar mogelijk een beetje op te letten? Of hou je je gewoon aan IF zoals je dat thuis doet?
Wat goed!quote:Op woensdag 30 maart 2022 10:46 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik heb m'n eerste les yoga gehad, wauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |