abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 09:58:10 #26
5428 crew  miss_sly
pi_204281073
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 09:39 schreef SQ het volgende:

[..]
:D nou ja, ik heb een "op papier" antwoord en een "realiteit achteraf" antwoord voor je :Y

Op papier: denk ik altijd, het doel was om gezelligheid en calorie-inname los te koppelen van elkaar, dus het wordt absoluut niet minder gezellig als ik me gewoon aan mijn plan hou. Laat die anderen maar eten, ik kan prima lol maken met een glas water *O*

Realiteit achteraf: ik ben binnen een uur overstag gegaan, doorgeslagen in EET ALLES NU MAAKT HET TOCH NIKS MEER UIT en bij thuiskomst 3 kilo zwaarder.
:D

Nou ja, zoiets zie ik ook wel aankomen, dus ik dacht: als ik nou een goed plan maak, valt het misschien mee :')

Misschien moet ik het ook maar gewoon laten gebeuren en maar zien hoe het loopt. En als ik dan aangekomen ben na het weekend, dan is dat maar zo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204281449
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2022 09:33 schreef miss_sly het volgende:
Hoe gaan jullie met zoiets om? Laat je dan dat IF even volledig zitten voor zo'n weekend? Probeer je waar mogelijk een beetje op te letten? Of hou je je gewoon aan IF zoals je dat thuis doet?
Ik zie de ochtend zelf wel of ik zin heb om mee te eten.
Dat pakt dan ws uit als lekkere croissants, broodjes, eieren etc- ja, als supermarktbrood met doorschijnende plakjes vlees en kaas- nee.

Overigens ben ik ook nog onwijs duizendmiljoen relaxter nu ik ontdek dat ik, sinds ik de laatste tijd steeds minder chronische stress heb, vanzelf afval. Wat langzamer als ik meer eet en wat sneller als ik minder eet, maar de lijn blijft dalen. Hoe langer het duurt, hoe steiler ie wordt ook nog.

Dat is in totaal 5 kilo in 5 maanden, dus geen enorme getallen, maar ik doe er niks anders voor dan eerder dus ik juich het wel van harte toe :D

[ Bericht 26% gewijzigd door Vanyel op 31-03-2022 10:34:40 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_204281595
5 kg in 5 maanden is dikke prima.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 11:26:06 #29
5428 crew  miss_sly
pi_204282069
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat pakt dan ws uit als lekkere croissants, broodjes, eieren etc- ja, als supermarktbrood met doorschijnende plakjes vlees en kaas- nee.

Overigens ben ik ook nog onwijs duizendmiljoen relaxter nu ik ontdek dat ik, sinds ik de laatste tijd steeds minder chronische stress heb, vanzelf afval. Wat langzamer als ik meer eet en wat sneller als ik minder eet, maar de lijn blijft dalen. Hoe langer het duurt, hoe steiler ie wordt ook nog.

Dat is in totaal 5 kilo in 5 maanden, dus geen enorme getallen, maar ik doe er niks anders voor dan eerder dus ik juich het wel van harte toe :D
5 kilo in 5 maanden is sowieso mooi, toch? Fijn dat het zo goed gaat.

Ik zal eens kijken in hoeverre ik (al) in staat ben om kritisch te bedenken of ik het waard vind om iets te eten of drinken. En anders ga ik maandag gewoon verder waar ik was gebleven en ben ik waarschijnlijk weer een beetje aangekomen. Dat is dan maar zo.
pi_204282427
Ja zeker geen klachten over hoor.
Ik voel me ook echt lekkerder in mijn lijf vooral.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_204282995
Ik zou me in zo'n situatie voornemen om mee te doen, om alleen te eten wat ik lekker vind, om dat met mate te doen en om de dag na het weekeinde een balansdag te houden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204283043
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:00 schreef Vanyel het volgende:
Ja zeker geen klachten over hoor.
Ik voel me ook echt lekkerder in mijn lijf vooral.
En da’s het allerbelangrijkste :*
pi_204283071
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Klinkt fantastisch!

Ik zit nu op 10 kg in 5 maanden en heb min of meer m'n streefgewicht bereikt. (Ik zeg min of meer omdat ik altijd wel een paar kilo's minder wil wegen dan ik op een willekeurig moment weeg. :')) Ik heb een derde streefgewicht in gedachten, maar dat is meer het gewicht waar ik op uit hoop te komen als ik net zo bewust eet als ik nu doe. Als ik dat gewicht heb bereikt, ga ik stoppen met calorieen bijhouden.

Nu, na 5 maanden, begin ik wel wat ongeduldiger te worden, heb ik gemerkt. Ik ben dus toch iets meer calorieen gaan schrappen om m'n ultieme streefgewicht te bereiken. In de praktijk komt het neer op het overslaan van het ontbijt.
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 12:54:16 #34
5428 crew  miss_sly
pi_204283124
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou me in zo'n situatie voornemen om mee te doen, om alleen te eten wat ik lekker vind, om dat met mate te doen en om de dag na het weekeinde een balansdag te houden.
Maandag ga ik sowieso weer terug over op IF, dus balansen doe ik dan weer iedere dag :)

Overigens IF't schaap met me mee en is hij ongeveer op het gewicht dat hij had toen ik hem leerde kennen. Gaat bij hem ook echt lekker.
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 12:54:44 #35
5428 crew  miss_sly
pi_204283133
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Klinkt fantastisch!

Ik zit nu op 10 kg in 5 maanden en heb min of meer m'n streefgewicht bereikt. (Ik zeg min of meer omdat ik altijd wel een paar kilo's minder wil wegen dan ik op een willekeurig moment weeg. :')) Ik heb een derde streefgewicht in gedachten, maar dat is meer het gewicht waar ik op uit hoop te komen als ik net zo bewust eet als ik nu doe. Als ik dat gewicht heb bereikt, ga ik stoppen met calorieen bijhouden.

Nu, na 5 maanden, begin ik wel wat ongeduldiger te worden, heb ik gemerkt. Ik ben dus toch iets meer calorieen gaan schrappen om m'n ultieme streefgewicht te bereiken. In de praktijk komt het neer op het overslaan van het ontbijt.
10 kg in 5 maanden is echt een mooi resultaat! Gefeliciteerd!
pi_204283172
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
10 kg in 5 maanden is echt een mooi resultaat! Gefeliciteerd!
Voelt wel suf dat het vooral coronakilo's waren. :+ Zonde eigenlijk, achteraf, maar ik ben allang blij dat het gelukt is met een ideaal tempo (een halve kilo per week gemiddeld) af te vallen.
pi_204283375
Oh bij mij zijn het bepaald geen coronakilos. Ik ben niet meer op dit gewicht geweest sinds ik zwanger was.

Pre zwangerschap is nog 3 kilo omlaag. Eens kijken hoe lang dat duurt. Afgelopen maand deed zomaar opeens 2, dus wie weet.

Maar 10 in 5 maanden is wel heel structureel volhouden zeg.
pi_204283386
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2022 09:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een vraag over IF en wat te doen tijdens een weekendje weg.

Wij gaan morgen naar Center Parcs voor een familieweekend. We zijn met 8 gezinnen, veel kinderen en we delen dus ook een huisje met een ander gezin. Op zich bevalt mijn 8:16 IF eigenlijk best goed, maar ik zie best gebeuren dat dat dit weekend niet helemaal lekker gaat lopen. We hebben een Kahoot-quizavond, een avond weerwolven, er zal geborreld worden, etc. Ook gezellig ontbijten met het andere gezin waarmee we het huisje delen hoorde er de vorige jaren bij, dus dat zal nu ook wel zo zijn.

Hoe gaan jullie met zoiets om? Laat je dan dat IF even volledig zitten voor zo'n weekend? Probeer je waar mogelijk een beetje op te letten? Of hou je je gewoon aan IF zoals je dat thuis doet?
Is het een optie om ontbijt te verwisselen voor brunch, evt in overleg? En anders zou ik het denk ik lekker laten.

Voor mezelf merk ik dat hoe langer ik IF doe, hoe makkelijker ik ook weer terug ga naar IF na een uitstapje. En dat als ik ontbijt, ik eigenlijk altijd alleen maar lunch met wat fruit of yoghurt en het dan red tot de avond. Maar dat is vanzelf zo gegroeid.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_204283569
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:44 schreef Claudia_x het volgende:
Zo zou ik het ook doen.
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:32:05 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_204283572
Wauw, wat een mooie resultaten vanyel en claudia! *O* Daar mag je trots op zijn!
disclaimer
pi_204286283
En V was al hot as fuck he, met dr kiloos :( :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204287000
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 18:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
En V was al hot as fuck he, met dr kiloos :( :(

Poep.
https://tenor.com/3O0v.gif
  donderdag 31 maart 2022 @ 23:05:55 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204290064
Wat goed Vanyel en Claudia! *O*

Hier keert morgen de rust weer een beetje terug als het goed is, dus dan kan ik ook weer iets meer regelmaat in eten en bewegen brengen. Vanmorgen wel gaan lopen, zelfs in de regen (niet keihard, maar toch) en dat was stiekem wel heel lekker.

Vandaag was er een condoleance om 18.30 dus ik at om 17u 2 cereal-bar achtige dingen en toen om 21.30 een Caprese Salade en gehaktballetjes in ketjap. :')
  Moderator vrijdag 1 april 2022 @ 08:58:24 #44
5428 crew  miss_sly
pi_204291870
Ik ben 28 februari begonnen met IF, dus zeg maar de hele maand maart heb ik IF gedaan. Het resultaat: een mooie - 3,3 kg *O*

En het mooie is dat ik me alleen maar fijn voel bij dit IF, niet het gevoel dat ik aan het lijnen of dieten ben, aangezien ik tussen 12-20 in principe gewoon kan eten en drinken wat ik zou willen en het dus echt wel voelt als iets dat ik langere tijd vol kan houden.

Nu dus een weekendje weg. Ik heb besloten om het maar te zien. Ik probeer een beetje kritisch te zijn over wat ik in mijn mond stop en wanneer, maar als dat niet helemaal lukt, dan maar niet. Maandag weer terug naar IF en dan komt het wel goed :Y

Ik heb wel heel verantwoord en goed voorbereid voor vandaag een hele lekkere en gezonde bolognesesaus gemaakt. Dus vandaag eten we pasta bolognese met de andere mensen uit ons huisje. Morgen uit eten bij de Italiaan en op de terugweg zondag hebben we beloofd dat we bij de McDonalds in Best eten, want daar wil dochter al heel lang eens heen.
  vrijdag 1 april 2022 @ 09:06:57 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_204291938
what's so special about de Mac in Best? :D _O-
(voor mij is dat een thuiswedstrijd dus het is me een raadsel waarom dat een uitstapje zou kunnen zijn :P)

En prachtig resultaat!
Ik heb mezelf ook maar weer eens geijkt vanmorgen. Het is vooral stilstand, maar goed, beter stilstand dan achteruitgang nietwaar.
Ben ook vannacht ongesteld geworden dus de waarheid zal nog iets verder omlaag liggen, hoop ik :P
disclaimer
  Moderator vrijdag 1 april 2022 @ 09:16:28 #46
5428 crew  miss_sly
pi_204292019
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 09:06 schreef SQ het volgende:
what's so special about de Mac in Best? :D _O-
(voor mij is dat een thuiswedstrijd dus het is me een raadsel waarom dat een uitstapje zou kunnen zijn :P)

En prachtig resultaat!
Ik heb mezelf ook maar weer eens geijkt vanmorgen. Het is vooral stilstand, maar goed, beter stilstand dan achteruitgang nietwaar.
Ben ook vannacht ongesteld geworden dus de waarheid zal nog iets verder omlaag liggen, hoop ik :P
Ze is er ook al eens geweest, maar dat herinnert ze zich niet. We komen heel vaak in Best vanwege familie :D

Kennelijk heeft ze er iets over gelezen, dat ie retro is, en een van de eersten in NL ofzo? Ik weet het niet meer, maar ze wil het heel graag. Nou prima, we gaan wel vaker naar de Mac als we iets vakantie-achtigs doen.

Ongesteld deed bij mij inderdaad meestal ook wel wat, inderdaad. Dat is wel jammer van amper meer een cyclus hebben: je kunt daar geen schuld meer neerleggen of hoop uithalen :')
  vrijdag 1 april 2022 @ 09:19:32 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_204292043
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2022 09:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ze is er ook al eens geweest, maar dat herinnert ze zich niet. We komen heel vaak in Best vanwege familie :D

Kennelijk heeft ze er iets over gelezen, dat ie retro is, en een van de eersten in NL ofzo? Ik weet het niet meer, maar ze wil het heel graag. Nou prima, we gaan wel vaker naar de Mac als we iets vakantie-achtigs doen.

Ongesteld deed bij mij inderdaad meestal ook wel wat, inderdaad. Dat is wel jammer van amper meer een cyclus hebben: je kunt daar geen schuld meer neerleggen of hoop uithalen :')
Mijn cyclus gaat nu in de hysterische overdrive, in plaats van 28-31 dagen zit ik nu op 23-25 dagen. Ik hoop dat mijn eiervoorraad er zo extra snel doorheen gaat zodat het over niet al te lange tijd gewoon klaar is :W
disclaimer
pi_204292157
Mijn cyclus doet ook kut, met z'n 26 dagen. Geef me gewoon de 28 terug oke? :(

De weegschaal was iets hoger dan begin van de week maar is prima want menstruatie en vret'n.
  vrijdag 1 april 2022 @ 09:41:40 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_204292186
Ja de afgelopen cycli waren: 25-26-24-24-24 dus ik vrees dat ik er maar aan moet wennen :')

Nóg vaker dik en moe :(
disclaimer
pi_204292307
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2022 09:41 schreef SQ het volgende:
Ja de afgelopen cycli waren: 25-26-24-24-24 dus ik vrees dat ik er maar aan moet wennen :')

Nóg vaker dik en moe :(
Is hier sinds prik. ;(
25-26-27-27 (toen dacht ik dat het goed kwam) 26-26--28-26
:(

Da's gewoon 1x extra per jaar bloeden he? :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')