quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:39 schreef SQ het volgende:
[..]nou ja, ik heb een "op papier" antwoord en een "realiteit achteraf" antwoord voor je
Op papier: denk ik altijd, het doel was om gezelligheid en calorie-inname los te koppelen van elkaar, dus het wordt absoluut niet minder gezellig als ik me gewoon aan mijn plan hou. Laat die anderen maar eten, ik kan prima lol maken met een glas water
Realiteit achteraf: ik ben binnen een uur overstag gegaan, doorgeslagen in EET ALLES NU MAAKT HET TOCH NIKS MEER UIT en bij thuiskomst 3 kilo zwaarder.
Ik zie de ochtend zelf wel of ik zin heb om mee te eten.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:33 schreef miss_sly het volgende:
Hoe gaan jullie met zoiets om? Laat je dan dat IF even volledig zitten voor zo'n weekend? Probeer je waar mogelijk een beetje op te letten? Of hou je je gewoon aan IF zoals je dat thuis doet?
5 kilo in 5 maanden is sowieso mooi, toch? Fijn dat het zo goed gaat.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zie de ochtend zelf wel of ik zin heb om mee te eten.
Dat pakt dan ws uit als lekkere croissants, broodjes, eieren etc- ja, als supermarktbrood met doorschijnende plakjes vlees en kaas- nee.
Overigens ben ik ook nog onwijs duizendmiljoen relaxter nu ik ontdek dat ik, sinds ik de laatste tijd steeds minder chronische stress heb, vanzelf afval. Wat langzamer als ik meer eet en wat sneller als ik minder eet, maar de lijn blijft dalen. Hoe langer het duurt, hoe steiler ie wordt ook nog.
Dat is in totaal 5 kilo in 5 maanden, dus geen enorme getallen, maar ik doe er niks anders voor dan eerder dus ik juich het wel van harte toe![]()
En da’s het allerbelangrijkstequote:Op donderdag 31 maart 2022 12:00 schreef Vanyel het volgende:
Ja zeker geen klachten over hoor.
Ik voel me ook echt lekkerder in mijn lijf vooral.
Klinkt fantastisch!quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zie de ochtend zelf wel of ik zin heb om mee te eten.
Dat pakt dan ws uit als lekkere croissants, broodjes, eieren etc- ja, als supermarktbrood met doorschijnende plakjes vlees en kaas- nee.
Overigens ben ik ook nog onwijs duizendmiljoen relaxter nu ik ontdek dat ik, sinds ik de laatste tijd steeds minder chronische stress heb, vanzelf afval. Wat langzamer als ik meer eet en wat sneller als ik minder eet, maar de lijn blijft dalen. Hoe langer het duurt, hoe steiler ie wordt ook nog.
Dat is in totaal 5 kilo in 5 maanden, dus geen enorme getallen, maar ik doe er niks anders voor dan eerder dus ik juich het wel van harte toe![]()
Maandag ga ik sowieso weer terug over op IF, dus balansen doe ik dan weer iedere dagquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou me in zo'n situatie voornemen om mee te doen, om alleen te eten wat ik lekker vind, om dat met mate te doen en om de dag na het weekeinde een balansdag te houden.
10 kg in 5 maanden is echt een mooi resultaat! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Klinkt fantastisch!
Ik zit nu op 10 kg in 5 maanden en heb min of meer m'n streefgewicht bereikt. (Ik zeg min of meer omdat ik altijd wel een paar kilo's minder wil wegen dan ik op een willekeurig moment weeg.) Ik heb een derde streefgewicht in gedachten, maar dat is meer het gewicht waar ik op uit hoop te komen als ik net zo bewust eet als ik nu doe. Als ik dat gewicht heb bereikt, ga ik stoppen met calorieen bijhouden.
Nu, na 5 maanden, begin ik wel wat ongeduldiger te worden, heb ik gemerkt. Ik ben dus toch iets meer calorieen gaan schrappen om m'n ultieme streefgewicht te bereiken. In de praktijk komt het neer op het overslaan van het ontbijt.
Voelt wel suf dat het vooral coronakilo's waren.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
10 kg in 5 maanden is echt een mooi resultaat! Gefeliciteerd!
Is het een optie om ontbijt te verwisselen voor brunch, evt in overleg? En anders zou ik het denk ik lekker laten.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een vraag over IF en wat te doen tijdens een weekendje weg.
Wij gaan morgen naar Center Parcs voor een familieweekend. We zijn met 8 gezinnen, veel kinderen en we delen dus ook een huisje met een ander gezin. Op zich bevalt mijn 8:16 IF eigenlijk best goed, maar ik zie best gebeuren dat dat dit weekend niet helemaal lekker gaat lopen. We hebben een Kahoot-quizavond, een avond weerwolven, er zal geborreld worden, etc. Ook gezellig ontbijten met het andere gezin waarmee we het huisje delen hoorde er de vorige jaren bij, dus dat zal nu ook wel zo zijn.
Hoe gaan jullie met zoiets om? Laat je dan dat IF even volledig zitten voor zo'n weekend? Probeer je waar mogelijk een beetje op te letten? Of hou je je gewoon aan IF zoals je dat thuis doet?
Zo zou ik het ook doen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou me in zo'n situatie voornemen om mee te doen, om alleen te eten wat ik lekker vind, om dat met mate te doen en om de dag na het weekeinde een balansdag te houden.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
En V was al hot as fuck he, met dr kiloos![]()
Ze is er ook al eens geweest, maar dat herinnert ze zich niet. We komen heel vaak in Best vanwege familiequote:Op vrijdag 1 april 2022 09:06 schreef SQ het volgende:
what's so special about de Mac in Best?![]()
(voor mij is dat een thuiswedstrijd dus het is me een raadsel waarom dat een uitstapje zou kunnen zijn)
En prachtig resultaat!
Ik heb mezelf ook maar weer eens geijkt vanmorgen. Het is vooral stilstand, maar goed, beter stilstand dan achteruitgang nietwaar.
Ben ook vannacht ongesteld geworden dus de waarheid zal nog iets verder omlaag liggen, hoop ik
Mijn cyclus gaat nu in de hysterische overdrive, in plaats van 28-31 dagen zit ik nu op 23-25 dagen. Ik hoop dat mijn eiervoorraad er zo extra snel doorheen gaat zodat het over niet al te lange tijd gewoon klaar isquote:Op vrijdag 1 april 2022 09:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze is er ook al eens geweest, maar dat herinnert ze zich niet. We komen heel vaak in Best vanwege familie
Kennelijk heeft ze er iets over gelezen, dat ie retro is, en een van de eersten in NL ofzo? Ik weet het niet meer, maar ze wil het heel graag. Nou prima, we gaan wel vaker naar de Mac als we iets vakantie-achtigs doen.
Ongesteld deed bij mij inderdaad meestal ook wel wat, inderdaad. Dat is wel jammer van amper meer een cyclus hebben: je kunt daar geen schuld meer neerleggen of hoop uithalen
Is hier sinds prik.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:41 schreef SQ het volgende:
Ja de afgelopen cycli waren: 25-26-24-24-24 dus ik vrees dat ik er maar aan moet wennen
Nóg vaker dik en moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |