[..]quote:proost allemaal
op een mooie paar laatste dagen
[..]quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:27 schreef rinardo het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 24 maart 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:![]()
proost allemaal
op een mooie paar laatste dagen
Natuurlijk niet en geen sorry zeggen kerelquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:27 schreef rinardo het volgende:
Sorry uto, maar wist dat je het niet erg ging vinden
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik was iedereen al kwijt, wist niet meer waar ik moest zijn
Dan ben je niet de enige, ik heb dat zo vaakquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:31 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zit gewoon weer op berichten te wachten die niet komen, het gebeurd me nog al eens in een gesloten topic hahaha
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:31 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zit gewoon weer op berichten te wachten die niet komen, het gebeurd me nog al eens in een gesloten topic hahaha
ja ikke ook en duurt altijd even voor het kwartje valt hahaquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige, ik heb dat zo vaak
ik kijk daar echt zelden naar hahaquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
301 post
meer zijn er niet
tenzij er geveegd is
De hele tijd al mop. De streams zijn niet meer te volgen door saaiheid, dan maar gezelligheid hierquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:30 schreef Benny het volgende:
Haha, wow
https://www.instagram.com/p/CbgAB-cKHvb
trusten en beterschapquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
ga jullie wel verlaten nu
ben al een paar dagen niet helemaal fit
dus op tijd naar bed
slaap lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
dus op tijd naar bed
Slaap lekker mop. Ik ga met je mee. Tot morgenavond toppers en slaap lekker allemaalquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
dus op tijd naar bed
tot morgen maatquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Slaap lekker mop. Ik ga met je mee. Tot morgenavond toppers en slaap lekker allemaal![]()
![]()
Trustequote:Op donderdag 24 maart 2022 21:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Trouwens, dit hadden we al veel eerder moeten doen hier, veel gezelliger. Trusten toppers
Slaap lekker en beterschapquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
dus op tijd naar bed
tot morgenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik ga ook upstairs morgen werken en heb zo idee dat het gekkenhuis word![]()
ohhhhhhhh zijn we je vergeten uit te nodigen voor de party haahahahahaquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:39 schreef Verida het volgende:
leuk is dat ineens allemaal naar de SC en niemand die mij roept![]()
en dan heb ik jullie eindelijk gevonden en dan gaat iedereen naar bed....
btw Ik was afgelopen maandag 48 jaar getrouwd, twee zoons en een dochter, twee schoondochters en een a.s. schoonzoon en twee prachtige kleindochters
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:39 schreef Verida het volgende:
btw Ik was afgelopen maandag 48 jaar getrouwd, twee zoons en een dochter, twee schoondochters en een a.s. schoonzoon en twee prachtige kleindochters
gefeliciteerd nog en wat een rijkdomquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:39 schreef Verida het volgende:
voel me nu net Kris..(niemand van de oud bewoners gunt hem de winst )quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhhhhhhh zijn we je vergeten uit te nodigen voor de party haahahahaha
Ja, een echte rijkdom, daar ben ik me terdege van bewust <3quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:43 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
gefeliciteerd nog en wat een rijkdom
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:39 schreef Verida het volgende:
fijn dat ik het nu ook weetquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Trouwens, dit hadden we al veel eerder moeten doen hier, veel gezelliger. Trusten toppers
jaaaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:46 schreef engine het volgende:
@:greysbones
Kijk je de bosuiltjes nog? Ze zijn zo mooi nu
Ja echt niet normaal he. Als je een uurtje kijkt zie je ze gewoon groeienquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
jaaa
ze groeien zoooo hard!!
jeetje wat gaat dat snel
denk ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal he. Als je een uurtje kijkt zie je ze gewoon groeien
Denk binnen een week de eerste al uit de kast.
In het begin blijft mama uil voeren dus heel ver van het nest zullen ook niet gaan meteen.... Maar wel uit zichtquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk ik ook
dan zijn ze ook vlot weg denk ik
precies en alle ruimte daarquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:15 schreef engine het volgende:
[..]
In het begin blijft mama uil voeren dus heel ver van het nest zullen ook niet gaan meteen.... Maar wel uit zicht
Dat zou gaaf zijn, als je eentje ziet vliegen!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies en alle ruimte daar
misschien komen ze wat dichter bij mij vliegen
Is el leven bij lang leve de lente, heb er verder niet meer gekeken?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:46 schreef engine het volgende:
@:greysbones
Kijk je de bosuiltjes nog? Ze zijn zo mooi nu
Ik volg tot nu toe de slechtvalken, bosuilen en steenuilen maar is erg weinig leven. Nog geen eitjesquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is el leven bij lang leve de lente, heb er verder niet meer gekeken?
O dan is er bij de zeearend nog een bij gekomen nadat ik de laatste keer gekeken hebquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik volg tot nu toe de slechtvalken, bosuilen en steenuilen maar is erg weinig leven. Nog geen eitjes
Bij de bosuil komt dat ook niet meer. Bij de anderen is het nog even afwachten.
Ohja de zeearend zit wel op twee eitjes te broeden.
Ik niet, ik heb de Mol Nederland nog nooit gezien zelfsquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:56 schreef mangalie het volgende:
Zijn er ook Cossers die de Mol Vlaanderen volgen?
Graag gedaan. Nog een maandje en dan is het alweer zover.quote:
Jupz, behoorlijke prijzen idd.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog weinig Slappe Clets hier, maar ik zit er weer een beetje klaar voor.
Hoe ik het ga bekijken weet ik nog niet.
Mijn broek zakt een beetje van af van de kosten die je moet gaan maken om alles via een streamingsdienst te kunnen bekijken. Het zijn er teveel
[ afbeelding ]
en nog meer...![]()
Streamingsdienstplafond zou niet verkeerd zijn.![]()
We zien wel
Dat klopt, maar dat is ieder jaar zo geweest. Halverwege de uitzending net kwamen de streams online.quote:Op maandag 9 januari 2023 20:40 schreef Poedelpoes het volgende:
Ben ik nou gek of was er geen live stream die vanaf het begin al bezig was voor de aflevering van vanavond?
Morguh Flory Play 4 heeft een storing bij jou ook?quote:
Nee ik heb gewoon beeld, wel reclame soms.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Flory Play 4 heeft een storing bij jou ook?
Morguh FLori, ik krijg ditquote:Op dinsdag 10 januari 2023 06:54 schreef Flori het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon beeld, wel reclame soms.
[ afbeelding ]
Wat zie je dan?
Morgen Dot.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh FLori, ik krijg dit
Er liep iets mis tijdens het afspelen van de video.
The provided HLS document could not be loaded - Error while loading https://stream1-linear.cd(...)/index_hd720sbs.m3u8, status code 403
Had al een paar keer geprobeerdquote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:01 schreef Flori het volgende:
[..]
Morgen Dot.
Geen idee![]()
Even pagina opnieuw laden?
Zie je wel gewoon streams hier?
https://www.goplay.be/vid(...)big-brother#autoplay
Heb je gisteren wel live kunnen kijken?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had al een paar keer geprobeerd
Nee lukt ook niet zo moet denk ik dan toch via een VPN het gekke is de uitzending van gisteren kan ik wel terug kijken
Ik had gisteren live gekeken via videoland.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:06 schreef Flori het volgende:
[..]
Heb je gisteren wel live kunnen kijken?
Even opnieuw aanmelden?
Ja helaas, net geprobeerd, als ik met nl vpn kijk lukt alleen de live niet meer.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had gisteren live gekeken via videoland.
De live begon pas om 22 uur op play
IK denk dat je zonder dat je in belgie woont het niet kan zien misschien?
Dan heb ik pech.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:19 schreef Flori het volgende:
[..]
Ja helaas, net geprobeerd, als ik met nl vpn kijk lukt alleen de live niet meer.
Eerst lukte het door controle via sms, het lijkt erop dat ze dat niet meer doen nu.
Live gaat dus alleen lukken met vpn
Ja, maar dan heb ik maar twee streams , heb er 4 nodigquote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:34 schreef Flori het volgende:
[..]
Je kunt nog wel kijken via Videoland toch?
Oja dat was hetquote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik maar twee streams , heb er 4 nodig![]()
Met die van goplay had ik er 4
Ja kost nogal wat, dat heb ik er niet voor over hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:39 schreef Flori het volgende:
[..]
Oja dat was het![]()
Met duurder abo van VL kan het wel.
Danny en Bart. Eruit met die lui met shirt allergie.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Zijn er al doden en zwangeren?
Haten we al iemand?
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:49 schreef engine het volgende:
[..]
Danny en Bart. Eruit met die lui met shirt allergie.
Van Danny zag ik net in de COS een screenshot zonder shirt. Bart liep gisteravond de halve avond zonder shirt.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]Zijn de tetjes getoond ja?
Vond dat mouwloze shirt al een beetje over the top in Januari
Je wil gewoon je tieten laten zien
Maar goed, heb ik wat te kijken.
(Al is t niet mijn type)
Dat was omdat z'n enige shirt was gewassen en hing te drogenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:54 schreef engine het volgende:
[..]
Van Danny zag ik net in de COS een screenshot zonder shirt. Bart liep gisteravond de halve avond zonder shirt.
Waarom heeft Bart geen BB polo gekregen?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:04 schreef Flori het volgende:
[..]
Dat was omdat z'n enige shirt was gewassen en hing te drogen
Die zijn alleen voor de games toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:10 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom heeft Bart geen BB polo gekregen?
Verschillende deelnemers hadden gisteravond die polo aan. Michelangelo sowieso maar er waren er meer.quote:
Ah toch welquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:17 schreef engine het volgende:
[..]
Verschillende deelnemers hadden gisteravond die polo aan. Michelangelo sowieso maar er waren er meer.
IK heb de desktop versie Rinardo die ververst automatisch. Maar mee misschien weet @Li0nHeart hetquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:15 schreef rinardo het volgende:
hoe vernieuw je eigenlijk op je telefoon, als je wilt zien of er iets is bij gepost. ik doe nu heel de tijd pagina terug, maar kan het anders? Android
Ja met chrome op android kun je als je bovenaan de pagina bent deze een keer naar beneden slepen en dan wordt de pagina vernieuwd.quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:15 schreef rinardo het volgende:
hoe vernieuw je eigenlijk op je telefoon, als je wilt zien of er iets is bij gepost. ik doe nu heel de tijd pagina terug, maar kan het anders? Android
Ja die heb je bij iedere RLS hier kunnen mensen het zonder dat mensen die echt in de COS zitten voor het programma lekker babbelen samen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:51 schreef Speedfight het volgende:
Al die BB topicsmaar dit is dus de slowchat haha
Onderaan zie je als het goed is een teken staan, daar klik ik altijd op ( wel irritant hoop dat ze dat in de toekomst nog veranderen )quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:15 schreef rinardo het volgende:
De snackbarquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar FEBO voor staat
@:Speedfighter vroeg dat in tv maar ik weet het niet
Ook google wijst naar andere dingen dan hier bedoeld
Wat is de betekenis van FEBO?
De afkorting FEBO komt van de Ferdinand Bolstraat, waar Johan Izaäk de Borst het banketbakkersvak leerde. Toen Johan Izaäk de Borst 18 jaar was ging hij in opleiding voor banketbakker. Hij had ook op zijn 14e een bijbaantje bij een banketbakkerij.
Febo (motorfiets), een Spaans historisch scootermerk
Febo (snackbar), een Nederlandse snackbarketen
Chufi vertelde het net in JAAquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:56 schreef Flori het volgende:
[..]
De snackbar
Bij DGK gingen de bewoners/deelnemers vaak "achter" (bij de productie) een kroketje eten, daardoor is hier op FOK! de naam Febo onstaan.
Ja er zit niet veel in, maar gaat vast nog wel komen ( hoop ik)quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:27 schreef rinardo het volgende:
Waat een saaie bedoeling, het lijkt wel centerparcs vakantie, verwarming op 26 graden, elke dag luxe eten, alles wat ze willen is aanwezig, en BB probeert het een switch te geven door ze geen warm water te geven, nou BB het doet ze niets dat geen warm water in de douche , want ze nemen gewoon warm water in een pan mee de douche in.
Heb ik net zo, dacht dat het aan mij lagquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:25 schreef Ebinas het volgende:
Door de overload aan streams en COS'sen ben ik een soort van mat geslagen ofzo
Kan er bij allebei niet meer inkomen
Vind beide rls niks aanquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:25 schreef Ebinas het volgende:
Door de overload aan streams en COS'sen ben ik een soort van mat geslagen ofzo
Kan er bij allebei niet meer inkomen
Heb een beetje hetzelfdequote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:23 schreef Loveable het volgende:
[..]
Vind beide rls niks aan
BB te druk en chaotisch ( misschien wordt dat nog wel anders) EJVL is saai kijk eigenlijk niet zoveel meer
En om beide te volgen en te COSsen is niet te doen![]()
Slaan mijn hersenen ook van op hol haha
Vorig BB was leuker, ook al haakte ik later pas aan.. De andere 4 zullen ook wel deze maand nog bij komen, misschien dat ik dat een poging ga wagen om het te kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:38 schreef Flori het volgende:
[..]
Heb een beetje hetzelfde![]()
Mijn hoofd kan niet multitasken, niet tegen drukte of lawaai etc. Twee rls gaat dus niet.
Gisteren een paar keer BB weer aangezet, maar het is helaas nog steeds een kinder crèche
Voorlopig blijf ik het toch wel een beetje volgen, we zien wel wat het wordtquote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:40 schreef Loveable het volgende:
[..]
Vorig BB was leuker, ook al haakte ik later pas aan.. De andere 4 zullen ook wel deze maand nog bij komen, misschien dat ik dat een poging ga wagen om het te kijken
Dat sowieso ja..quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:42 schreef Flori het volgende:
[..]
Voorlopig blijf ik het toch wel een beetje volgen, we zien wel wat het wordt
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:27 schreef rinardo het volgende:
Waat een saaie bedoeling, het lijkt wel centerparcs vakantie, verwarming op 26 graden, elke dag luxe eten, alles wat ze willen is aanwezig, en BB probeert het een switch te geven door ze geen warm water te geven, nou BB het doet ze niets dat geen warm water in de douche , want ze nemen gewoon warm water in een pan mee de douche in.
Goedemorgen 12az0r welkom, leuk dat je mee post/quote:Op zondag 15 januari 2023 02:01 schreef 12az0r het volgende:
Waren er meer mensen die na de live uitzending de stream aan hadden gezet en rond 23.45 ging ineens het beeld op het big brother logo op beide streams. En pas omstreeks 00:15 kwam hij weer online. Geraldine had nog gezegd kijk de stream voor te zien wie de munten van Judy krijgt. Toen hij weer online kwam is er schijnbaar een game geweest en heeft judy haar munten verdeeld... heb ik dus compleet gemist.
Hey Poezewoes, lang niet gezien!quote:Op zondag 15 januari 2023 17:56 schreef Poeziewoes het volgende:
Zitten de meeste posters bij JAAA?
Vind BB bestwel stil met het oog op berichten posten.
Weet zelf ook weinig te melden eigenlijk
Mario hier kan je praten over dingen die niets met de streams te maken hebben.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik dacht dat je en vent bedoelt
ik kenn toch niet elke ned.bedoeling
Gelijk heb je, slaap lekkerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 06:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, zal wel uurtje of 9 worden weer, ik duik ook even terug.....
Lekker, welke noten?quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:56 schreef Harry het volgende:
Wat voor PIN heeft Chayron op zijn kleding?
quote:
Weer wat geleerd vandaag en de dag is nog maar net begonnenquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:56 schreef Flori het volgende:
[..]
De snackbar
Bij DGK gingen de bewoners/deelnemers vaak "achter" (bij de productie) een kroketje eten, daardoor is hier op FOK! de naam Febo ontstaan.
dat is eigenlijk een niet slechte rankingquote:Op maandag 13 februari 2023 11:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Mijn ranglijst
1 Jason
2 Chiara
3 Bart
4 Jolien
5 Ali
6 MA
7 Charlotte
8 Rob
9 Lindsey
10 Ias
11 Chayron
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:28 schreef rinardo het volgende:
@:Schakeltopia @:Booster @:Kodiak100 @:suzi1 @:Ireth @:Fritsie1960 @:Jockari @:lonneberga @:oma-Nijn @:OmaJacky @:Dotteke @:Angel79
En iedereen die ik vergeten ben, Happy Valentijn
Jij ook een leuke Valentijnsdagquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:28 schreef rinardo het volgende:
@:Schakeltopia @:Booster @:Kodiak100 @:suzi1 @:Ireth @:Fritsie1960 @:Jockari @:lonneberga @:oma-Nijn @:OmaJacky @:Dotteke @:Angel79 @:puzziepie
@:spapaars @:greysbones @:just_me @:engine @:Verida @:Donna1000
Thnx Rinardo. Ook voor jou een happy Valentijnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:28 schreef rinardo het volgende:
@:Schakeltopia @:Booster @:Kodiak100 @:suzi1 @:Ireth @:Fritsie1960 @:Jockari @:lonneberga @:oma-Nijn @:OmaJacky @:Dotteke @:Angel79 @:puzziepie
@:spapaars @:greysbones @:just_me @:engine @:Verida @:Donna1000
lig hier keihard te lachen (jip lig nog in bed lazy dag vandaag)quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar @:monique___
Wat moet ik roepen dan
Dat is het hem net.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lig hier keihard te lachen (jip lig nog in bed lazy dag vandaag)
zou je het echt doen?? Ik ben zelf wel zo gek om zoiets te doen haha
we kunnen een poll maken met leuke zin om te roepen![]()
Je moet er ook maar net langsrijden als ze buiten staan *hoopt nu dat je er vandaag nog langs moet maar zal er wel niet inzitten?
Ik ben niet voor en niet tegen Charlotte, het is een lieve meid maar ze word mij net iets te veel verheerlijkt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:27 schreef Monique___ het volgende:
@:kodiak100 ik ben pro charlotte (jij niet dacht ik), ali, linds
ik vond de zin : chiara en jolien zijn gossip girls wel netjes
het is erg maar deze editie staan me meer mensen tegen en dat is ook een groot woord.., dan dat ik ze echt leuk vind. normaal was dat echt andersom.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik ben niet voor en niet tegen Charlotte, het is een lieve meid maar ze word mij net iets te veel verheerlijkt.
Zal voordat ik van de week die kant op ga, wel even posten dan kunnen we iets bedenken.
Eens.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het is erg maar deze editie staan me meer mensen tegen en dat is ook een groot woord.., dan dat ik ze echt leuk vind. normaal was dat echt andersom.
Dat heb ik ook wel, heb ook met niemand ietsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:20 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Eens.
Ik heb constant het gevoel dat we nog in de eerste week zitten en ik moet wennen aan de bewoners. Ik krijg maar geen “klik” met ze.
Doesn’t that give good vibes for you?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu heb ik nooit snel een favoriet in een rls vaak wel één iemand waar ik mij aan erger
Dat is in die geval Charlotte door dat Engelse geblaat van haar.
oh een paar hebben voorjaarsvakantiequote:Op maandag 20 februari 2023 20:23 schreef Kodiak100 het volgende:
@:Schakeltopia @:suzi1 @:monique___
Vanaf 20:30 feestje met gastoptreden in BB
Ik heb het begrepenquote:Op maandag 20 februari 2023 23:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh een paar hebben voorjaarsvakantie
Die zijn vast op wintersportquote:Op maandag 20 februari 2023 23:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh een paar hebben voorjaarsvakantie
Dankjequote:
Moet je werken?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje![]()
![]()
Kunnen we er weer tegenaan vandaag
Ja zit nog even te wachten maar zo beginnen. Weinig big brother voor mij deze week helaas.quote:
Denk dat je weinig mist, alles gebeurd achter een sl helaasquote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zit nog even te wachten maar zo beginnen. Weinig big brother voor mij deze week helaas.
Heb hem maar even hier mee naar toe genomen, omdat mijn reactie nog al off-topic gaat zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onzekere mensen die dat laten doen
Zo zonde vooral bij jonge mensen.
Heyquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb hem maar even hier mee naar toe genomen, omdat mijn reactie nog al off-topic gaat zijn.
Doodzonde maar goed dat moet iedereen voor zichzelf weten.
Wat mij echt allen heel erg tegen borst stuit en wat volgens mij buiten de uitzendingen blijft
Is dat Charlotte vooral verkondigt dat het in Turkije gebeurd is.
Dat is niet iets wat je moet willen aanmoedigen, de standaard van zorg is daar heel anders.
Je zult ongetwijfeld goede artsen hebben, maar uit de praktijk wordt ik helaas vaak genoeg geconfronteerd met de gevolgen van louche praktijken
Tot zover mijn gezever hierover
geen glimp opgevangen? ligt zeker de hel dag op zn nest, te veel bier gehadquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:46 schreef Monique___ het volgende:
Goedemiddag cos'rs zat een paar dagen in Koningshof nr 102 , lkkr![]()
wegtokken van Rob met Geert.
Dachten dat hij wel zou komen maar hij blijft op zn krent liggen in het huis.
Afrader daar.. geen internet, geraniums, nx studentjes etc
Wel paar lurkers en medecos'rs daar op de camping maakte het gezelilie
nee, niks gezien daar verderquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
geen glimp opgevangen? ligt zeker de hel dag op zn nest, te veel bier gehad
saaie boel, kan thuis ook wel geraniums op de vensterbank zetten, stuk goedkoper , gratis wifi, wasmachine zonder muntjes die je moet kopen bij de receptie , en douchen zonder slippers omdat je weet dat het schoon isquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee, niks gezien daar verderAfrader, snap niet dat hij daar al vele jaren komt
quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
saaie boel, kan thuis ook wel geraniums op de vensterbank zetten, stuk goedkoper , gratis wifi, wasmachine zonder muntjes die je moet kopen bij de receptie , en douchen zonder slippers omdat je weet dat het schoon is
die snavel van jou tokt daar wel lkkr in hequote:Op woensdag 22 februari 2023 15:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr op bedje leggeh
mt zn alleh
quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:46 schreef Monique___ het volgende:
Goedemiddag cos'rs zat een paar dagen in Koningshof nr 102 , lkkr![]()
wegtokken van Rob met Geert.
Dachten dat hij wel zou komen maar hij blijft op zn krent liggen in het huis.
Afrader daar.. geen internet, geraniums, nx studentjes etc
Wel paar lurkers en medecos'rs daar op de camping maakte het gezelilie
quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
wat was ut gieren
de dropping van Geer
quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr op bedje leggeh
mt zn alleh
Kan jij niet even een paar lekkere struisvogel kwakjes schijten op zn grasveldje voor de caravan, misschien glijd hij wel uit en zijn we van hem verlost voor paar wekenquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr op bedje leggeh
mt zn alleh
quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
Kan jij niet even een paar lekkere struisvogel kwakjes schijten op zn grasveldje voor de caravan, misschien glijd hij wel uit en zijn we van hem verlost voor paar weken
heb het allemaal verwijderd in de cosquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:28 schreef rinardo het volgende:
Ik snap niet helemaal waaar het over gaat in de cos, of is het daar nu SC en hier cos?
Commentaar op Twitterquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk een typo? edit: iets anders weet ik er niet van te maken
Was een paar weken geleden een user die hier mee kwam omdat er zoveel op twitter berichten werd gereageerd.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik zag hem net terug in de COS
handig al die afkortingen
O oke, er is maar een keuken toch?quote:
Uit eten geweestquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:54 schreef Monique___ het volgende:
Wat is het rustig in de cos , voetbal aan het kijken?
O lekker, wat heb je gegeten?quote:
Lams shoarmaquote:
O dat is ook lekker. Is al lang geleden dat ik shoarma heb gehadquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Lams shoarma![]()
Echt luxe uit eten was het niet, wel lekker
Af en toe heerlijk bij de juiste tentquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ook lekker. Is al lang geleden dat ik shoarma heb gehad
Kan het ook wel weer een een keer halen
Ja dan helemaal lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:16 schreef Monique___ het volgende:
ik vind shoarma alleen lekker na een avondje stappen, kleffe mond erna altijd.
Nu ben ik nieuwsgierig...quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:05 schreef Ireth het volgende:
* Ireth wijst naar uitzending...![]()
![]()
Chiara met haar papa...![]()
![]()
Veeg me op...![]()
We hebben het gezelligquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:23 schreef mario390 het volgende:
wat is hier los? vanaf half 10 2 posts
Ik zat in het donker, stroomstoringquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:23 schreef mario390 het volgende:
wat is hier los? vanaf half 10 2 posts
Een biertjequote:Op donderdag 23 februari 2023 22:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Vooruit 6 nu![]()
Ondertussen al flesje cola opgelurkt na het etenje?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zat in het donker, stroomstoring
Totale gekte dit, wat bezielt mensen. Ongelooflijk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:03 schreef Lillfex het volgende:
Hoe ziek kunnen mensen zijn. Er willen een stel bewoners in elkaar meppen als ze het huis uitgaan Hoe ziek ben je dan. Huisadressen opgezocht en zo Jeetje het is maar een spel hoor
Oh is het opgelostquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zat in het donker, stroomstoring
gaat dit jaar dan wel heeel ver.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Totale gekte dit, wat bezielt mensen. Ongelooflijk.
Hierquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Totale gekte dit, wat bezielt mensen. Ongelooflijk.
ja dat hoop ik wel, ben niet nieuwschierig, maar mag wel graag alles wetenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat gaat lilliflex misschien zeggen.
pffff te gek voor woorden, echt niet normaal, en denk dat ze het nog menen ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:23 schreef Lillfex het volgende:
Het is een groep nomination talk en die was life op insta Op twitter kan ik het niet weer vinden veel mensen hebben gereageerd en is nu verdwenen
haha we zijn allemaal benieuwd nuquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja dat hoop ik wel, ben niet nieuwschierig, maar mag wel graag alles weten
Was dat niet met danny en sjairon? zal wel niet die live zijn geweest op insta.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:23 schreef Lillfex het volgende:
Het is een groep nomination talk en die was life op insta Op twitter kan ik het niet weer vinden veel mensen hebben gereageerd en is nu verdwenen
jij typt met vertraging of wat?quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha we zijn allemaal benieuwd nu
@:lillfex zag je dit op twitter of op insta?
Ik ben aan het zoekenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
jij typt met vertraging of wat?
Na al die gekke dingen die er door de lockdowns zijn geweest in Ned sta ik nergens meer van te kijken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
pffff te gek voor woorden, echt niet normaal, en denk dat ze het nog menen ook
echt complete waanzin, het is triestquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:26 schreef Lillfex het volgende:
Ik zag het op Twitter maar moet ook op insta zijn want daar waren ze life stond in een van die berichten maar kom op dan spoor je toch niet laten we eerlijk wezen
Nee dat was gewoon leukquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Was dat niet met danny en sjairon? zal wel niet die live zijn geweest op insta.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
jij typt met vertraging of wat?
ja hoe kan dat, ligt dat aan je verbinding?quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]dikke vertraging steeds. Echt irritant.
Nee ik loop meestal iets van 1.5 minuut achter op de streams en hier...quote:
Dat en ik zit nog te tikken op eerder bericht.. en zie dan antwoord.. beiden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja hoe kan dat, ligt dat aan je verbinding?
Maar ik snap het niet goed Rinardo, heb een duur abbo bij Ziggo.. zakelijk abonnement met hoge snelheid...quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja hoe kan dat, ligt dat aan je verbinding?
heel raar, zal aan je verbinding liggenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maar ik snap het niet goed Rinardo, heb een duur abbo bij Ziggo.. zakelijk abonnement met hoge snelheid...
Ik zie mensen in de cos altijd dingen schrijven en dan hoor ik het pas 1.5 min later
En de rest? Ik scrol ook altijd in een paar minuten die hele uitzending door.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Zit nog even snel door de uitzening te scrollen maar dat spel met de familie is leuk gedaan
ja inderdaad een echte mindfuck ook, wat moet ik nu doen, het spel of papa knuffelenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Zit nog even snel door de uitzening te scrollen maar dat spel met de familie is leuk gedaan
ja joh knettergekquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:32 schreef Lillfex het volgende:
Ik kan het echt niet meer vinden nou ben ik ook niet zo goed met Twitter maar dacht wel van jeetje dan ben je goed gek waren ook heel veel mensen die reageerden.
Ja inderdaad, vindt het ook wel mooi om een hele kwetsbare Chiara te zien. heel anders dan ze meestal isquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja inderdaad een echte mindfuck ook, wat moet ik nu doen, het spel of papa knuffelen
ja dat is voordeel van videoland je kan de tv uitzending in 5 min zien, want bijna alles hebben wij al gezien en besproken dus lekker door scrollenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
En de rest? Ik scrol ook altijd in een paar minuten die hele uitzending door.
fam ding idd niks van gezien op de stream.
Ik gooi er een tjonge jonge doorheenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En bedankt dat liedje zit nu dus in mijn hoofd![]()
![]()
daar hebben ze gelijk inquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:35 schreef Lillfex het volgende:
Haha ja ik laat me ook soms meeslepen maar dan denk ik ik ga weg van de streams maar ik was ook even naar Danny en Chayron aan het kijken wat die te vertellen hadden Salar en Liese waren daar ook. Zij denken dat Lindsey blijft en dat die de ballen wel heeft om de blauwe kamer aan te pakken Ali is te lief en Charlotte durft dat niet
Ja lindsy durft ze wel erop te zetten.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:35 schreef Lillfex het volgende:
Haha ja ik laat me ook soms meeslepen maar dan denk ik ik ga weg van de streams maar ik was ook even naar Danny en Chayron aan het kijken wat die te vertellen hadden Salar en Liese waren daar ook. Zij denken dat Lindsey blijft en dat die de ballen wel heeft om de blauwe kamer aan te pakken Ali is te lief en Charlotte durft dat niet
Ja ik kijk daar normaal ook niet naar en ben ook niet lang blijven hangen. Ik kwam binnen daar en toen hadden ze een kijker een zekere Karin die wil zich volgend jaar opgeven een pittige tante en dat wilde ik wel even horenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja lindsy durft ze wel erop te zetten.
ik had even gekeken ernaar maar ik herkende dat figuur rechtsonder in beeld niet.. dus weer uitgezet. en ben klaar met sjairon en dada
ah ik dacht al: ben ik zoo vergeetachtig (oud bewoner) of is het gewoon een onbekende. Laatste dusquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:38 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja ik kijk daar normaal ook niet naar en ben ook niet lang blijven hangen. Ik kwam binnen daar en toen hadden ze een kijker een zekere Karin die wil zich volgend jaar opgeven een pittige tante en dat wilde ik wel even horen
Dit i s echt een scquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:39 schreef rinardo het volgende:
weet je wat grappig is, ik heb deze TT gemaakt 24 maart 2022 en nu pas loopt hij naar het eind
Ik zat er net ook naar te kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:39 schreef rinardo het volgende:
weet je wat grappig is, ik heb deze TT gemaakt 24 maart 2022 en nu pas loopt hij naar het eind
quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:39 schreef Kodiak100 het volgende:
iemand nobiggie met Chayron nog gezien?
Ja ik Ik kijk alle NO Biggiesquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:39 schreef Kodiak100 het volgende:
ja en de nieuwe TT moet een titel zijn die duidelijk is voor mensen dat je hier slowchatten mag, dus iets van,''Hier kan je off topic kletsen''quote:
Was mij dus ook eerst niet duidelijk:)quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja en de nieuwe TT moet een titel zijn die duidelijk is voor mensen dat je hier slowchatten mag, dus iets van,''Hier kan je off topic kletsen''
ja hoe denk je dat ik bij biggy brother kwamquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:39 schreef Kodiak100 het volgende:
maar waarom nu? een SLquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Was mij dus ook eerst niet duidelijk:)
Ja Ik heb een motto als iemand eruit is tja dan veroordeel ik ze niet meer en dan kan ik ze meestal wel aanhoren. En Liese en Naomi doen het leuk en nemen ook gene blad voor de mond over de 5000 die hij gepikt heeftquote:
uh omdat jij dat een leuk lied vindtquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja hoe denk je dat ik bij biggy brother kwam
hahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik kijk alleen voor lieseen naomi
![]()
![]()
![]()
ik heb een broertje dood aan chaychay en alles wat er om hem zitquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
uh omdat jij dat een leuk lied vindt
quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik kijk alleen voor lieseen naomi
![]()
![]()
![]()
Zn trui ook niet? mooi aandenken aan deze editiequote:Op donderdag 23 februari 2023 23:46 schreef rinardo het volgende:
Ja chayron hoef ik ook niet weer te zien
nope, niets bah vies ventje, vind er niets leuk aanquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zn trui ook niet? mooi aandenken aan deze editie
als we off topic willen kletsen zitten we hierquote:
nee ik had met zeurron , sjairon ook niks!quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
nope, niets bah vies ventje, vind er niets leuk aan
en dat doen we goed voor een keertjequote:Op donderdag 23 februari 2023 23:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
als we off topic willen kletsen zitten we hier
ja dat dus. Denk dat een cap met zo'n apparaat m zou kunnen helpen. Heftige snurkjes en veelquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:49 schreef rinardo het volgende:
Rob heeft echt slaap apneu of hoe spel je dat
quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:49 schreef rinardo het volgende:
Rob heeft echt slaap apneu of hoe spel je dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |