[..]quote:proost allemaal
op een mooie paar laatste dagen
[..]quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:27 schreef rinardo het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 24 maart 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:![]()
proost allemaal
op een mooie paar laatste dagen
Natuurlijk niet en geen sorry zeggen kerelquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:27 schreef rinardo het volgende:
Sorry uto, maar wist dat je het niet erg ging vinden
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik was iedereen al kwijt, wist niet meer waar ik moest zijn
Dan ben je niet de enige, ik heb dat zo vaakquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:31 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zit gewoon weer op berichten te wachten die niet komen, het gebeurd me nog al eens in een gesloten topic hahaha
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:31 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zit gewoon weer op berichten te wachten die niet komen, het gebeurd me nog al eens in een gesloten topic hahaha
ja ikke ook en duurt altijd even voor het kwartje valt hahaquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige, ik heb dat zo vaak
ik kijk daar echt zelden naar hahaquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
301 post
meer zijn er niet
tenzij er geveegd is
De hele tijd al mop. De streams zijn niet meer te volgen door saaiheid, dan maar gezelligheid hierquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:30 schreef Benny het volgende:
Haha, wow
https://www.instagram.com/p/CbgAB-cKHvb
trusten en beterschapquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
ga jullie wel verlaten nu
ben al een paar dagen niet helemaal fit
dus op tijd naar bed
slaap lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
dus op tijd naar bed
Slaap lekker mop. Ik ga met je mee. Tot morgenavond toppers en slaap lekker allemaalquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
dus op tijd naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |