Dat ligt er helemaal aan. Als ze hun best hebben gedaan met de casting dit jaar valt het misschien wel mee.quote:Op vrijdag 17 december 2021 19:46 schreef BasEnAad het volgende:
Ik verheug me al op het me kapot ergeren aan de bewoners!
Natuurlijk, maar het gaat altijd om dezelfde personages/karakters waarnaar ze op zoek zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan. Als ze hun best hebben gedaan met de casting dit jaar valt het misschien wel mee.
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het gaat altijd om dezelfde personages/karakters waarnaar ze op zoek zijn.
Ze weten vooraf wie gaan botsen of vrienden worden, daar worden ze op geselecteerd door psychologen.quote:
Er moet wel wat inzitten saaie mensen boeit geen kijker.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze weten vooraf wie gaan botsen of vrienden worden, daar worden ze op geselecteerd door psychologen.
Hoezo niet. Gewoon op Open nieuw deel klikkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:33 schreef tiki het volgende:
Hier spuit 11,
Zag dat ik de laatste post had, maar kan niet openen. Dus mocht dat nog een keer voorkomen, dan laat ik dat graag aan anderen over.
ja, maar dan moet er ook nog dat hele standaardriedeltje in en daar ben ik denk ik te lui voor.....quote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoezo niet. Gewoon op Open nieuw deel klikken
Alleen de titel weg halen. Wat achter haakje staatquote:Op dinsdag 11 januari 2022 11:59 schreef tiki het volgende:
[..]
ja, maar dan moet er ook nog dat hele standaardriedeltje in en daar ben ik denk ik te lui voor.....
Bij laatste post zie je rechts onder Open nieuw deel, daar klik je opquote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:33 schreef tiki het volgende:
Hier spuit 11,
Zag dat ik de laatste post had, maar kan niet openen. Dus mocht dat nog een keer voorkomen, dan laat ik dat graag aan anderen over.
Niet echt he, iedereen zit in de COSquote:
O dat is al een oudje heb wel gelachen toenquote:
Niet bij te houdenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:41 schreef Benny het volgende:
Deze reeks gaat wel ff kneitertje hard he?
Mooi gemaakt filmpje Gerrie_55, het gaat flink te keer bij jullie, je hebt je camera recht kunnen houden. De storm komt bij ons door de kieren van de ramen, brr, hoor meerdere laagvliegende vliegtuigen in de lucht, nu storm en ook harde regen. Wonen op 3 kilometer afstand van het BB-huis.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
https://vimeo.com/679230293
Even kijken hoe dit werkt storm vanuit mijn raam
Ik heb geen alert gehad.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:54 schreef Li0nHeart het volgende:
En nog even een NL-alert eroverheen .. flinke woei.
O dat is ook dichtbij dan ik.zit in betondorpquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Mooi gemaakt filmpje Gerrie_55, het gaat flink te keer bij jullie, je hebt je camera recht kunnen houden. De storm komt bij ons door de kieren van de ramen, brr, hoor meerdere laagvliegende vliegtuigen in de lucht, nu storm en ook harde regen. Wonen op 3 kilometer afstand van het BB-huis.
We wonen dichtbij dus, de storm giert door de CV-ketel en hoorde net op het weerbericht dat deze nog wel tot 3 uur vannacht kan duren. Knap van je dat je leert om filmpjes te plaatsen, ik kan het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
O dat is ook dichtbij dan ik.zit in betondorp
in je reet stekkenquote:
Datzelfde had ik van de week. Soms haal je namen door elkaar.quote:Op maandag 7 maart 2022 08:53 schreef rinardo het volgende:
@:greysbones Dacht heel even vanmorgen dat ik met @:ireth aan chatten was op de cos, zag in snelheid de avater en volgens mij lijkt dat wat op elkaar, je hebt nieuwe avater dus haha had het niet door. Apart is dat, heb dat wel vaker laatst ook met iemand anders, dacht een nieuwe chatter , pas na een half uur zag ik dat het iemand was die er altijd al is. Blijkt dus dat ik alleen naar plaatjes kijk en niet naar namen, en daar kom ik pas nu achter![]()
![]()
Ach, wat zielig voor dat dier. Hopelijk slaat de medicatie snel aan. Laat hem maar veel drinken.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:28 schreef Joyce-43 het volgende:
wat een dag zeg komt er in ieder geval op neer dat ik geen minuut BB heb kunnen kijken, moest eerst met mijn hond naar de dierenarts ze heeft een blaasontsteking nou en vanuit daar bezig geweest met allerlei boodschappjes.
en de late middag ben ik in slaap gevallen tot nu![]()
heb ik nog wat gemist bij BB???
zo weer even de deur uit met de hond ( mijn rugpijn is vreselijk momenteel)
quote:
Hoe is het nu met beide, alweer een beetje opgeknapt?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:28 schreef Joyce-43 het volgende:
wat een dag zeg komt er in ieder geval op neer dat ik geen minuut BB heb kunnen kijken, moest eerst met mijn hond naar de dierenarts ze heeft een blaasontsteking nou en vanuit daar bezig geweest met allerlei boodschappjes.
en de late middag ben ik in slaap gevallen tot nu![]()
heb ik nog wat gemist bij BB???
zo weer even de deur uit met de hond ( mijn rugpijn is vreselijk momenteel)
Ja gelukkig is ze weer beter, moest gisteren weer urine brengen en die test bleek goed te wezen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, wat zielig voor dat dier. Hopelijk slaat de medicatie snel aan. Laat hem maar veel drinken.
Ja de hond is weer helemaal beter, en mijn rug ja daar zit helaas geen verbetering in. 23 mrt weer naar de pijnpoli kijken of dat weer iets gaat helpen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 05:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het nu met beide, alweer een beetje opgeknapt?
ik lees het nu net pas, beterschapquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja gelukkig is ze weer beter, moest gisteren weer urine brengen en die test bleek goed te wezen.
[..]
Ja de hond is weer helemaal beter, en mijn rug ja daar zit helaas geen verbetering in. 23 mrt weer naar de pijnpoli kijken of dat weer iets gaat helpen.
Lief van jullie voor het vragen erna![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:31 schreef danilel het volgende:
[..]
tilt pootje op en pist tegen de struik
het is niet te doenquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Met nog twee dagen te gaan en drie bewoners, kun je toch niet normaal meer cossen. Ik sta soms echt versteld
Aanvoelen is dan ook een thema zeg ik danquote:
me de blaren op de vingers getypt om die domme kaartjesquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Aanvoelen is dan ook een thema zeg ik dan
quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
me de blaren op de vingers getypt om die domme kaartjes
en dan dit
Welke kaartjesquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
me de blaren op de vingers getypt om die domme kaartjes
en dan dit
Ja toch. Hier kun je het nog even gezellig hebben met de leuke usersquote:
ze liggen in bedquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:44 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ja over steam is nog weinig te melden
Vanmiddag met mijn tuin bezig geweest. Naar de kloten nu. Kut tuinquote:
Deze hele BB is bagger en als de cos dan ook nog niet veel beter is, dan word het snel afscheid nemen van BBquote:
hahahaha wat moet je gastquote:
Absoluut. Willen ze het nog een keer uit willen zenden, dan zal het absoluut beter moetenquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
BB was wel echt slecht dit jaar
lag echt niet aan de bewoners
maar volledig aan de FEBO
Dat ze nog naar die bullshit kunnen luisteren.quote:
Waar zijn we nu? Dit forum is nieuw voor mij, eerste jaar posten!quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:53 schreef utopia2.0 het volgende:
@:Aardbeienmoes Kom er gezellig bij topper
Voor mij ook nieuwquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waar zijn we nu? Dit forum is nieuw voor mij, eerste jaar posten!
Dank voor je uitnodiging
dit is gewoon de slow chatquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dank voor je uitnodiging
25 jaarquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja daar ben je![]()
![]()
ben je al lang getrouwd?
quote:
Heyyyyquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dank voor je uitnodiging
Ze zijn ook wel heel streng in COS, gebeurd niets, waar moet je het dan over hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit is gewoon de slow chat
waar het overal over mag gaan
dus en over de stream
en over andere onzin
geen ideequote:Op donderdag 24 maart 2022 20:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel heel streng in COS, gebeurd niets, waar moet je het dan over hebben
Ik in oktober 18 jaarquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
dat moet ik nog maar zien te halen
ben 13 jaar getrouwd
ik zag het netquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:56 schreef rinardo het volgende:
Had hier wel eens wat gepost maar werd nooit gereageerd
Nu zal er veel gereageerd wordenquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:56 schreef rinardo het volgende:
Had hier wel eens wat gepost maar werd nooit gereageerd
Is mijn 2de huwelijk, eerste heeft maar 11 jaar geduurd, 2.5 jaar alleen en toen de ware ontmoetquote:
ja zeker 21 Februari groot feest gehadquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Das een feestje waard of heb je dat al gevierd?
quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja zeker 21 Februari groot feest gehad
wauwquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is mijn 2de huwelijk, eerste heeft maar 11 jaar geduurd, 2.5 jaar alleen en toen de ware ontmoet
wauwquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik had dit jaar 29 jaar getrouwd geweest en 45 jaar samen
Dat is een lange periode Gerrie.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee, die 11 jaar waren een ramp, maar 2 superkids aan overgehouden, maar das ook het enigequote:Op donderdag 24 maart 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
wauw
dus al 29 jaar bij elkaar opgeteld!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, die 11 jaar waren een ramp, maar 2 superkids aan overgehouden, maar das ook het enige
Doe je goedquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is mijn 2de huwelijk, eerste heeft maar 11 jaar geduurd, 2.5 jaar alleen en toen de ware ontmoet
Ik heb 3 kids 34 32 en 30 en heb 4 kleinkids 9, 7, 5 en de laatste 14 dagen geleden geborenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, die 11 jaar waren een ramp, maar 2 superkids aan overgehouden, maar das ook het enige
Yep we trouwde op Joyce haar 16e verjaardagquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is een lange periode Gerrie.
speciaal voor jouquote:
nou ik had uhmmm 27 jaar samen kunnen wezen maar ben nu bijna net zolang " vrijgezel"quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Leuk, ik heb er 2, 30 en 27 en helaas nog geen kleinkinderen, lijkt me zo leukquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik heb 3 kids 34 32 en 30 en heb 4 kleinkids 9, 7, 5 en de laatste 14 dagen geleden geboren
Dat zijn er heel wat Rinardo. 14 dagen geleden, dat is nog maar net. Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik heb 3 kids 34 32 en 30 en heb 4 kleinkids 9, 7, 5 en de laatste 14 dagen geleden geboren
Rijk bezitquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Maar misschien even persoonlijk. Je had het over zou.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Yep we trouwde op Joyce haar 16e verjaardag
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik had uhmmm 27 jaar samen kunnen wezen maar ben nu bijna net zolang " vrijgezel"
mijn vader is alleen helaas in 2011 overledenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is een lange periode Gerrie.
In de poep of erover praten?quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
speciaal voor jou
grace praat poep
kris zingt
wauw Rinardoquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
thanks 1e kleinzoon die de naam doorzet, de andere 3 zijn meiden hahahaha knuffelkontjesquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn er heel wat Rinardo. 14 dagen geleden, dat is nog maar net. Gefeliciteerd
Ja mijn man is 11 jaar terug overledenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar misschien even persoonlijk. Je had het over zou.
Alleen zijn, kan ook gezellig zijn. Nooit gezeur aan je hoofd.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik had uhmmm 27 jaar samen kunnen wezen maar ben nu bijna net zolang " vrijgezel"
Oh dat is minderquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja mijn man is 11 jaar terug overleden
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Blijft dit ook na BB open? Of moeten we dan allemaal oprutten?
fuck ben ik zo oud hahaquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Blijft altijd een gemis. Ik was mijn ouders kwijt binnen 4 maanden.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mijn vader is alleen helaas in 2011 overleden![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
thanks 1e kleinzoon die de naam doorzet, de andere 3 zijn meiden hahahaha knuffelkontjes
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja mijn man is 11 jaar terug overleden
Oh dat is heftig zo kort na elkaar. Ik ben ze ook beiden al verloren, gemis blijft inderdaadquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Blijft altijd een gemis. Ik was mijn ouders kwijt binnen 4 maanden.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Altijd goed. Maar een rijk bezit kerel
Nee, alleen op COS en nu hierquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
@:Aardbeienmoes
heb je al op andere delen van FOK gepost?
ik haat het is niet echt een bewuste keuze geweest en was niet geheel alleen heb een dochter van 23quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Alleen zijn, kan ook gezellig zijn. Nooit gezeur aan je hoofd.
wel eens op een ander forum?quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, alleen op COS en nu hier
jeetje dat is ook snel achter elkaar zegquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoo dat is zwaarquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik haat het is niet echt een bewuste keuze geweest en was niet geheel alleen heb een dochter van 23
heb 2 pubersquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hou er ook zo van, tis dat ik te oud ben, maar anders....
Dat was idd een mindere periode in mijn levenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jeetje dat is ook snel achter elkaar zeg
aah dus je bent wel wat gewendquote:
Ik ook niet hoor, moet er niet aan denken, wacht wel op kleinkinderenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb 2 pubers
en zou absoluut geen kind meer willen
maar af en toe
een baby vasthouden
heerlijk
Vader onverwacht, hartaanval. Moeder was zwaar dementerend. Leven kan soms hard zijn. Ik geniet van elke dag dat ik er ben.quote:
die hoef ik ook nog nietquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, moet er niet aan denken, wacht wel op kleinkinderen
en door mijn hier gaan posten sinds vorig jaar hahaquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik zat de vroegere bb op Mediawatchers en las af en toe hier mee als Misty
dit is even wennen, weet ook nog niet hoe alles werkt met spoilers en zo. VCin het hier wel gezellig. Heb wel meerdere internetvrienden overgehouden door RLS, 3 meiden die ik al ken vanaf DGKquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah dus je bent wel wat gewend
en wat vind je leuker
hier of ergens anders?
kan me voorstellen mijn Pa was en nog steeds een klap en gemisquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat was idd een mindere periode in mijn leven
Jee moet vreselijk zijn je valt in een gat hequote:Op donderdag 24 maart 2022 21:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vader onverwacht, hartaanval. Moeder was zwaar dementerend. Leven kan soms hard zijn. Ik geniet van elke dag dat ik er ben.
Zal altijd zo blijvenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
kan me voorstellen mijn Pa was en nog steeds een klap en gemis
ohh das leuk!!!quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
dit is even wennen, weet ook nog niet hoe alles werkt met spoilers en zo. VCin het hier wel gezellig. Heb wel meerdere internetvrienden overgehouden door RLS, 3 meiden die ik al ken vanaf DGK
Zo moet je ook denken. Ik ben ook over het algemeen postief ingesteld, wil het goede in mensen zien en niet het slechte, want slechte eigenschappen hebben we allemaalquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vader onverwacht, hartaanval. Moeder was zwaar dementerend. Leven kan soms hard zijn. Ik geniet van elke dag dat ik er ben.
Yep is waarquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en door mijn hier gaan posten sinds vorig jaar haha
* greysbones gaat voor Danilel staan zodat Uto haar niet kan zienquote:
Dat ken ik nietquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik zat de vroegere bb op Mediawatchers en las af en toe hier mee als Misty
Mijn vader 9 januari 2010, mijn moeder 4 april 2010.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Jee moet vreselijk zijn je valt in een gat he![]()
Mijn vader in januari 2011 en me man in september 2011
Ook een klotejaar dus.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Jee moet vreselijk zijn je valt in een gat he![]()
Mijn vader in januari 2011 en me man in september 2011
dit soort dingen doet je beseffen dat je inderdaad moet genieten van elke dagquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
zijn ze wel weer mooi tezamenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn vader 9 januari 2010, mijn moeder 4 april 2010.
Nobody is perfect zeg ik altijd. Pluk de dagquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo moet je ook denken. Ik ben ook over het algemeen postief ingesteld, wil het goede in mensen zien en niet het slechte, want slechte eigenschappen hebben we allemaal
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn vader 9 januari 2010, mijn moeder 4 april 2010.
Spelbrekerquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gaat voor Danilel staan zodat Uto haar niet kan zien
En dat doe ik ook zeker maat.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
dit soort dingen doet je beseffen dat je inderdaad moet genieten van elke dag
Euh ze is niet mijn vrouw. Mijn vrouw zit wel naast mij en verklaard mij voor gek, dat ik die meuk van een BB kijk lolquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh dat is je vrouw? Wat leuk!
oh haha, ach ja, mijn man kijkt wel de afleveringen met mij, en ziet af en toe de stream, werk veel thuis op pc en op 2 de scherm heb ik eigenlijk de hele dag de stream aanstaan, maar vaak op mutequote:Op donderdag 24 maart 2022 21:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Euh ze is niet mijn vrouw. Mijn vrouw zit wel naast mij en verklaard mij voor gek, dat ik die meuk van een BB kijk lol
Er schuilt altijd wat achter een mens. Ze zien de naam Utopia 2.0 staan en denken, daar heb je die irritante gast weer, maar zelfs ik heb al enige ellende meegemaakt.quote:
Oh nu wordt het helemaal gezellig, ik denk dat ik hier maar blijf!quote:
Uto, zit je weer eens in de ontkenningsfase liefie?quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Euh ze is niet mijn vrouw. Mijn vrouw zit wel naast mij en verklaard mij voor gek, dat ik die meuk van een BB kijk lol
Wie niet, iedereen heeft een rugzakje, de 1 een grote en de ander een kleine, maar we dragen er allemaal 1 meequote:Op donderdag 24 maart 2022 21:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er schuilt altijd wat achter een mens. Ze zien de naam Utopia 2.0 staan en denken, daar heb je die irritante gast weer, maar zelfs ik heb al enige ellende meegemaakt.
Ja zo hebben we echt allemaal een gevulde rugzakquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er schuilt altijd wat achter een mens. Ze zien de naam Utopia 2.0 staan en denken, daar heb je die irritante gast weer, maar zelfs ik heb al enige ellende meegemaakt.
How how, stukje kaas mag je pakken en daar blijft het bijquote:
en zo is het maar netquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie niet, iedereen heeft een rugzakje, de 1 een grote en de ander een kleine, maar we dragen er allemaal 1 mee
Zit nog aan de koffie, maar proost allemaalquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
![]()
proost allemaal
op een mooie paar laatste dagen
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
![]()
proost allemaal
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
How how, stukje kaas mag je pakken en daar blijft het bij
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
![]()
proost allemaal
Het is dat ik even wat dagen weer vrij was, morgen weer aan het werkquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh haha, ach ja, mijn man kijkt wel de afleveringen met mij, en ziet af en toe de stream, werk veel thuis op pc en op 2 de scherm heb ik eigenlijk de hele dag de stream aanstaan, maar vaak op mute
helaasquote:
Ben je weer helemaal opgeknapt?quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is dat ik even wat dagen weer vrij was, morgen weer aan het werk
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:21 schreef danilel het volgende:
[..]
Uto, zit je weer eens in de ontkenningsfase liefie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |