jeetje dat is ook snel achter elkaar zegquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Blijft altijd een gemis. Ik was mijn ouders kwijt binnen 4 maanden.
Zoo dat is zwaarquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Blijft altijd een gemis. Ik was mijn ouders kwijt binnen 4 maanden.
wij verstoppen ons wel evenquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik haat het is niet echt een bewuste keuze geweest en was niet geheel alleen heb een dochter van 23
gefeliciteerdquote:
heb 2 pubersquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hou er ook zo van, tis dat ik te oud ben, maar anders....
Dat was idd een mindere periode in mijn levenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jeetje dat is ook snel achter elkaar zeg
aah dus je bent wel wat gewendquote:
Ik ook niet hoor, moet er niet aan denken, wacht wel op kleinkinderenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb 2 pubers
en zou absoluut geen kind meer willen
maar af en toe
een baby vasthouden
heerlijk
Vader onverwacht, hartaanval. Moeder was zwaar dementerend. Leven kan soms hard zijn. Ik geniet van elke dag dat ik er ben.quote:
die hoef ik ook nog nietquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, moet er niet aan denken, wacht wel op kleinkinderen
en door mijn hier gaan posten sinds vorig jaar hahaquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik zat de vroegere bb op Mediawatchers en las af en toe hier mee als Misty
dit is even wennen, weet ook nog niet hoe alles werkt met spoilers en zo. VCin het hier wel gezellig. Heb wel meerdere internetvrienden overgehouden door RLS, 3 meiden die ik al ken vanaf DGKquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah dus je bent wel wat gewend
en wat vind je leuker
hier of ergens anders?
kan me voorstellen mijn Pa was en nog steeds een klap en gemisquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat was idd een mindere periode in mijn leven
Jee moet vreselijk zijn je valt in een gat hequote:Op donderdag 24 maart 2022 21:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vader onverwacht, hartaanval. Moeder was zwaar dementerend. Leven kan soms hard zijn. Ik geniet van elke dag dat ik er ben.
Zal altijd zo blijvenquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
kan me voorstellen mijn Pa was en nog steeds een klap en gemis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |