Waar zijn we nu? Dit forum is nieuw voor mij, eerste jaar posten!quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:53 schreef utopia2.0 het volgende:
@:Aardbeienmoes Kom er gezellig bij topper
Voor mij ook nieuwquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waar zijn we nu? Dit forum is nieuw voor mij, eerste jaar posten!
Dank voor je uitnodiging
dit is gewoon de slow chatquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dank voor je uitnodiging
25 jaarquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja daar ben je![]()
![]()
ben je al lang getrouwd?
quote:
Heyyyyquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dank voor je uitnodiging
Ze zijn ook wel heel streng in COS, gebeurd niets, waar moet je het dan over hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit is gewoon de slow chat
waar het overal over mag gaan
dus en over de stream
en over andere onzin
geen ideequote:Op donderdag 24 maart 2022 20:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel heel streng in COS, gebeurd niets, waar moet je het dan over hebben
Ik in oktober 18 jaarquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
dat moet ik nog maar zien te halen
ben 13 jaar getrouwd
ik zag het netquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:56 schreef rinardo het volgende:
Had hier wel eens wat gepost maar werd nooit gereageerd
dat moet ik ook nog maar halenquote:
Nu zal er veel gereageerd wordenquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:56 schreef rinardo het volgende:
Had hier wel eens wat gepost maar werd nooit gereageerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |