Die vrouw sloeg haar vent, krabte zijn gezicht kapot en die kerel reageerde haast niet, weerde haar alleen af, Grace wou die vrouw slaanquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:07 schreef engine het volgende:
Ik moet heel goed luisteren om het te kunnen volgen. Weet ook niet precies waarom ze die vrouw wou slaan.
Ja zoiets inderdaad pffquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die vrouw sloeg haar vent, krabte zijn gezicht kapot en die kerel reageerde haast niet, weerde haar alleen af, Grace wou die vrouw slaan
stoere verhalen deel 764536677
Volgens mij zit je er ééntje naast.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die vrouw sloeg haar vent, krabte zijn gezicht kapot en die kerel reageerde haast niet, weerde haar alleen af, Grace wou die vrouw slaan
Ordinair wijf.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:34 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ach we weten in iedergeval dat Salar bij een eetwedstrijd nummer 1 is
Veel meer gebeurd er ook niet meer zo hangen en dbkquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:15 schreef Sestra666 het volgende:
de uitzending is alleen maar dagboekkamergelul
De cultuur waar ze vandaan komt is eigenlijk niet met hier te vergelijken....Het temperament is heel anders. Wat wij ordi vinden is daar heel gewoon. Carnaval is ook niet te vergelijken met hier....is daar zoveel mogelijk bloot glitter en glamour......quote:
En een dag te laat.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:15 schreef Sestra666 het volgende:
de uitzending is alleen maar dagboekkamergelul
Snap ik, maar ze is al een tijd in Nederland. Dus .....quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
De cultuur waar ze vandaan komt is eigenlijk niet met hier te vergelijken....Het temperament is heel anders. Wat wij ordi vinden is daar heel gewoon. Carnaval is ook niet te vergelijken met hier....is daar zoveel mogelijk bloot glitter en glamour......
Dat is haar DNA , en daar is verder niets mis mee.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:40 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
Snap ik, maar ze is al een tijd in Nederland. Dus .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |