oh een paar hebben voorjaarsvakantiequote:Op maandag 20 februari 2023 20:23 schreef Kodiak100 het volgende:
@:Schakeltopia @:suzi1 @:monique___
Vanaf 20:30 feestje met gastoptreden in BB
Ik heb het begrepenquote:Op maandag 20 februari 2023 23:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh een paar hebben voorjaarsvakantie
Die zijn vast op wintersportquote:Op maandag 20 februari 2023 23:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh een paar hebben voorjaarsvakantie
Dankjequote:
Moet je werken?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje![]()
![]()
Kunnen we er weer tegenaan vandaag
Ja zit nog even te wachten maar zo beginnen. Weinig big brother voor mij deze week helaas.quote:
Denk dat je weinig mist, alles gebeurd achter een sl helaasquote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zit nog even te wachten maar zo beginnen. Weinig big brother voor mij deze week helaas.
Heb hem maar even hier mee naar toe genomen, omdat mijn reactie nog al off-topic gaat zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onzekere mensen die dat laten doen
Zo zonde vooral bij jonge mensen.
Heyquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb hem maar even hier mee naar toe genomen, omdat mijn reactie nog al off-topic gaat zijn.
Doodzonde maar goed dat moet iedereen voor zichzelf weten.
Wat mij echt allen heel erg tegen borst stuit en wat volgens mij buiten de uitzendingen blijft
Is dat Charlotte vooral verkondigt dat het in Turkije gebeurd is.
Dat is niet iets wat je moet willen aanmoedigen, de standaard van zorg is daar heel anders.
Je zult ongetwijfeld goede artsen hebben, maar uit de praktijk wordt ik helaas vaak genoeg geconfronteerd met de gevolgen van louche praktijken
Tot zover mijn gezever hierover
geen glimp opgevangen? ligt zeker de hel dag op zn nest, te veel bier gehadquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:46 schreef Monique___ het volgende:
Goedemiddag cos'rs zat een paar dagen in Koningshof nr 102 , lkkr![]()
wegtokken van Rob met Geert.
Dachten dat hij wel zou komen maar hij blijft op zn krent liggen in het huis.
Afrader daar.. geen internet, geraniums, nx studentjes etc
Wel paar lurkers en medecos'rs daar op de camping maakte het gezelilie
nee, niks gezien daar verderquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
geen glimp opgevangen? ligt zeker de hel dag op zn nest, te veel bier gehad
saaie boel, kan thuis ook wel geraniums op de vensterbank zetten, stuk goedkoper , gratis wifi, wasmachine zonder muntjes die je moet kopen bij de receptie , en douchen zonder slippers omdat je weet dat het schoon isquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee, niks gezien daar verderAfrader, snap niet dat hij daar al vele jaren komt
quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
saaie boel, kan thuis ook wel geraniums op de vensterbank zetten, stuk goedkoper , gratis wifi, wasmachine zonder muntjes die je moet kopen bij de receptie , en douchen zonder slippers omdat je weet dat het schoon is
die snavel van jou tokt daar wel lkkr in hequote:Op woensdag 22 februari 2023 15:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr op bedje leggeh
mt zn alleh
quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:46 schreef Monique___ het volgende:
Goedemiddag cos'rs zat een paar dagen in Koningshof nr 102 , lkkr![]()
wegtokken van Rob met Geert.
Dachten dat hij wel zou komen maar hij blijft op zn krent liggen in het huis.
Afrader daar.. geen internet, geraniums, nx studentjes etc
Wel paar lurkers en medecos'rs daar op de camping maakte het gezelilie
quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
wat was ut gieren
de dropping van Geer
quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr op bedje leggeh
mt zn alleh
Kan jij niet even een paar lekkere struisvogel kwakjes schijten op zn grasveldje voor de caravan, misschien glijd hij wel uit en zijn we van hem verlost voor paar wekenquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr op bedje leggeh
mt zn alleh
quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
Kan jij niet even een paar lekkere struisvogel kwakjes schijten op zn grasveldje voor de caravan, misschien glijd hij wel uit en zijn we van hem verlost voor paar weken
heb het allemaal verwijderd in de cosquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:28 schreef rinardo het volgende:
Ik snap niet helemaal waaar het over gaat in de cos, of is het daar nu SC en hier cos?
Commentaar op Twitterquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk een typo? edit: iets anders weet ik er niet van te maken
Was een paar weken geleden een user die hier mee kwam omdat er zoveel op twitter berichten werd gereageerd.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik zag hem net terug in de COS
handig al die afkortingen
O oke, er is maar een keuken toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |