precies en alle ruimte daarquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:15 schreef engine het volgende:
[..]
In het begin blijft mama uil voeren dus heel ver van het nest zullen ook niet gaan meteen.... Maar wel uit zicht
Dat zou gaaf zijn, als je eentje ziet vliegen!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies en alle ruimte daar
misschien komen ze wat dichter bij mij vliegen
Is el leven bij lang leve de lente, heb er verder niet meer gekeken?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:46 schreef engine het volgende:
@:greysbones
Kijk je de bosuiltjes nog? Ze zijn zo mooi nu
Ik volg tot nu toe de slechtvalken, bosuilen en steenuilen maar is erg weinig leven. Nog geen eitjesquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is el leven bij lang leve de lente, heb er verder niet meer gekeken?
O dan is er bij de zeearend nog een bij gekomen nadat ik de laatste keer gekeken hebquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik volg tot nu toe de slechtvalken, bosuilen en steenuilen maar is erg weinig leven. Nog geen eitjes
Bij de bosuil komt dat ook niet meer. Bij de anderen is het nog even afwachten.
Ohja de zeearend zit wel op twee eitjes te broeden.
Ik niet, ik heb de Mol Nederland nog nooit gezien zelfsquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:56 schreef mangalie het volgende:
Zijn er ook Cossers die de Mol Vlaanderen volgen?
Graag gedaan. Nog een maandje en dan is het alweer zover.quote:
Jupz, behoorlijke prijzen idd.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog weinig Slappe Clets hier, maar ik zit er weer een beetje klaar voor.
Hoe ik het ga bekijken weet ik nog niet.
Mijn broek zakt een beetje van af van de kosten die je moet gaan maken om alles via een streamingsdienst te kunnen bekijken. Het zijn er teveel
[ afbeelding ]
en nog meer...![]()
Streamingsdienstplafond zou niet verkeerd zijn.![]()
We zien wel
Dat klopt, maar dat is ieder jaar zo geweest. Halverwege de uitzending net kwamen de streams online.quote:Op maandag 9 januari 2023 20:40 schreef Poedelpoes het volgende:
Ben ik nou gek of was er geen live stream die vanaf het begin al bezig was voor de aflevering van vanavond?
Morguh Flory Play 4 heeft een storing bij jou ook?quote:
Nee ik heb gewoon beeld, wel reclame soms.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Flory Play 4 heeft een storing bij jou ook?
Morguh FLori, ik krijg ditquote:Op dinsdag 10 januari 2023 06:54 schreef Flori het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon beeld, wel reclame soms.
[ afbeelding ]
Wat zie je dan?
Morgen Dot.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh FLori, ik krijg dit
Er liep iets mis tijdens het afspelen van de video.
The provided HLS document could not be loaded - Error while loading https://stream1-linear.cd(...)/index_hd720sbs.m3u8, status code 403
Had al een paar keer geprobeerdquote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:01 schreef Flori het volgende:
[..]
Morgen Dot.
Geen idee![]()
Even pagina opnieuw laden?
Zie je wel gewoon streams hier?
https://www.goplay.be/vid(...)big-brother#autoplay
Heb je gisteren wel live kunnen kijken?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had al een paar keer geprobeerd
Nee lukt ook niet zo moet denk ik dan toch via een VPN het gekke is de uitzending van gisteren kan ik wel terug kijken
Ik had gisteren live gekeken via videoland.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:06 schreef Flori het volgende:
[..]
Heb je gisteren wel live kunnen kijken?
Even opnieuw aanmelden?
Ja helaas, net geprobeerd, als ik met nl vpn kijk lukt alleen de live niet meer.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had gisteren live gekeken via videoland.
De live begon pas om 22 uur op play
IK denk dat je zonder dat je in belgie woont het niet kan zien misschien?
Dan heb ik pech.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:19 schreef Flori het volgende:
[..]
Ja helaas, net geprobeerd, als ik met nl vpn kijk lukt alleen de live niet meer.
Eerst lukte het door controle via sms, het lijkt erop dat ze dat niet meer doen nu.
Live gaat dus alleen lukken met vpn
Ja, maar dan heb ik maar twee streams , heb er 4 nodigquote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:34 schreef Flori het volgende:
[..]
Je kunt nog wel kijken via Videoland toch?
Oja dat was hetquote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik maar twee streams , heb er 4 nodig![]()
Met die van goplay had ik er 4
Ja kost nogal wat, dat heb ik er niet voor over hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:39 schreef Flori het volgende:
[..]
Oja dat was het![]()
Met duurder abo van VL kan het wel.
Danny en Bart. Eruit met die lui met shirt allergie.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Zijn er al doden en zwangeren?
Haten we al iemand?
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:49 schreef engine het volgende:
[..]
Danny en Bart. Eruit met die lui met shirt allergie.
Van Danny zag ik net in de COS een screenshot zonder shirt. Bart liep gisteravond de halve avond zonder shirt.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]Zijn de tetjes getoond ja?
Vond dat mouwloze shirt al een beetje over the top in Januari
Je wil gewoon je tieten laten zien
Maar goed, heb ik wat te kijken.
(Al is t niet mijn type)
Dat was omdat z'n enige shirt was gewassen en hing te drogenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:54 schreef engine het volgende:
[..]
Van Danny zag ik net in de COS een screenshot zonder shirt. Bart liep gisteravond de halve avond zonder shirt.
Waarom heeft Bart geen BB polo gekregen?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:04 schreef Flori het volgende:
[..]
Dat was omdat z'n enige shirt was gewassen en hing te drogen
Die zijn alleen voor de games toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:10 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom heeft Bart geen BB polo gekregen?
Verschillende deelnemers hadden gisteravond die polo aan. Michelangelo sowieso maar er waren er meer.quote:
Ah toch welquote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:17 schreef engine het volgende:
[..]
Verschillende deelnemers hadden gisteravond die polo aan. Michelangelo sowieso maar er waren er meer.
IK heb de desktop versie Rinardo die ververst automatisch. Maar mee misschien weet @Li0nHeart hetquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:15 schreef rinardo het volgende:
hoe vernieuw je eigenlijk op je telefoon, als je wilt zien of er iets is bij gepost. ik doe nu heel de tijd pagina terug, maar kan het anders? Android
Ja met chrome op android kun je als je bovenaan de pagina bent deze een keer naar beneden slepen en dan wordt de pagina vernieuwd.quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:15 schreef rinardo het volgende:
hoe vernieuw je eigenlijk op je telefoon, als je wilt zien of er iets is bij gepost. ik doe nu heel de tijd pagina terug, maar kan het anders? Android
Ja die heb je bij iedere RLS hier kunnen mensen het zonder dat mensen die echt in de COS zitten voor het programma lekker babbelen samen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:51 schreef Speedfight het volgende:
Al die BB topicsmaar dit is dus de slowchat haha
Onderaan zie je als het goed is een teken staan, daar klik ik altijd op ( wel irritant hoop dat ze dat in de toekomst nog veranderen )quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:15 schreef rinardo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |