Uit eten geweestquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:54 schreef Monique___ het volgende:
Wat is het rustig in de cos , voetbal aan het kijken?
O lekker, wat heb je gegeten?quote:
Lams shoarmaquote:
O dat is ook lekker. Is al lang geleden dat ik shoarma heb gehadquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Lams shoarma![]()
Echt luxe uit eten was het niet, wel lekker
Af en toe heerlijk bij de juiste tentquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ook lekker. Is al lang geleden dat ik shoarma heb gehad
Kan het ook wel weer een een keer halen
Ja dan helemaal lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:16 schreef Monique___ het volgende:
ik vind shoarma alleen lekker na een avondje stappen, kleffe mond erna altijd.
Nu ben ik nieuwsgierig...quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:05 schreef Ireth het volgende:
* Ireth wijst naar uitzending...![]()
![]()
Chiara met haar papa...![]()
![]()
Veeg me op...![]()
We hebben het gezelligquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:23 schreef mario390 het volgende:
wat is hier los? vanaf half 10 2 posts
Ik zat in het donker, stroomstoringquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:23 schreef mario390 het volgende:
wat is hier los? vanaf half 10 2 posts
Een biertjequote:Op donderdag 23 februari 2023 22:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Vooruit 6 nu![]()
Ondertussen al flesje cola opgelurkt na het etenje?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zat in het donker, stroomstoring
Totale gekte dit, wat bezielt mensen. Ongelooflijk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:03 schreef Lillfex het volgende:
Hoe ziek kunnen mensen zijn. Er willen een stel bewoners in elkaar meppen als ze het huis uitgaan Hoe ziek ben je dan. Huisadressen opgezocht en zo Jeetje het is maar een spel hoor
Oh is het opgelostquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zat in het donker, stroomstoring
gaat dit jaar dan wel heeel ver.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Totale gekte dit, wat bezielt mensen. Ongelooflijk.
Hierquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Totale gekte dit, wat bezielt mensen. Ongelooflijk.
ja dat hoop ik wel, ben niet nieuwschierig, maar mag wel graag alles wetenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat gaat lilliflex misschien zeggen.
pffff te gek voor woorden, echt niet normaal, en denk dat ze het nog menen ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:23 schreef Lillfex het volgende:
Het is een groep nomination talk en die was life op insta Op twitter kan ik het niet weer vinden veel mensen hebben gereageerd en is nu verdwenen
haha we zijn allemaal benieuwd nuquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja dat hoop ik wel, ben niet nieuwschierig, maar mag wel graag alles weten
Was dat niet met danny en sjairon? zal wel niet die live zijn geweest op insta.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:23 schreef Lillfex het volgende:
Het is een groep nomination talk en die was life op insta Op twitter kan ik het niet weer vinden veel mensen hebben gereageerd en is nu verdwenen
jij typt met vertraging of wat?quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha we zijn allemaal benieuwd nu
@:lillfex zag je dit op twitter of op insta?
Ik ben aan het zoekenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
jij typt met vertraging of wat?
Na al die gekke dingen die er door de lockdowns zijn geweest in Ned sta ik nergens meer van te kijken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
pffff te gek voor woorden, echt niet normaal, en denk dat ze het nog menen ook
echt complete waanzin, het is triestquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:26 schreef Lillfex het volgende:
Ik zag het op Twitter maar moet ook op insta zijn want daar waren ze life stond in een van die berichten maar kom op dan spoor je toch niet laten we eerlijk wezen
Nee dat was gewoon leukquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Was dat niet met danny en sjairon? zal wel niet die live zijn geweest op insta.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
jij typt met vertraging of wat?
ja hoe kan dat, ligt dat aan je verbinding?quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]dikke vertraging steeds. Echt irritant.
Nee ik loop meestal iets van 1.5 minuut achter op de streams en hier...quote:
Dat en ik zit nog te tikken op eerder bericht.. en zie dan antwoord.. beiden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja hoe kan dat, ligt dat aan je verbinding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |