ossenhaasgodquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Rotiquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pastaquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb op Rotterdam CS even snel een pasta gehaald bij Julia’s. Mijn hemel, ik denk dat ik nog nooit zulke troep op heb.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb bij mijn ouders gegeten, avg.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@Treinhoer @trein2000quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:14 schreef Caland het volgende:
Mijn trein is gestrand in Den Bosch
Ik ben woedend
Pasta (van de hellofresh) @Caland @de_boswachterquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik eet mezelf van binnen op vandaag. Ziek als een hond. Denk een DNF.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Pasta (van de hellofresh) @:caland @:de_boswachter
Corretje?quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik eet mezelf van binnen op vandaag. Ziek als een hond. Denk een DNF.
Kijk, dit is de manier om met een treinvertraging om te gaan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:27 schreef Caland het volgende:
Nou, dan maar de pub in hier
Guunnessje van de tap@:gurneyisbestoke
Heb die pub bij toeval ontdekt met RKC uit laatst, zit letterlijk om de hoek van het station en een stuk of 10 bieren van de tap. Authentieke Engelse pub (al doen de paar echte Engelse pompen het nietquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk, dit is de manier om met een treinvertraging om te gaan.
Dat ziet er prima uit, beter dan een paar uur lang op een perron tussen allemaal chacherijnige te moeten staan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb die pub bij toeval ontdekt met RKC uit laatst, zit letterlijk om de hoek van het station en een stuk of 10 bieren van de tap. Authentieke Engelse pub (al doen de paar echte Engelse pompen het niet). Thornbridge heet het.
[ afbeelding ]
Momenteel wel weer in de trein aangezien het verkeer weer op gang is gekomen. Tot zoverre dit reisverslag. Tot volgende week @:lenny_leonard
Zag 'r vandaag nog in Woerden op het terras.quote:
Wow, @Littlerabbit en ik moeten het alleen met likes op twitter doen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zag 'r vandaag nog in Woerden op het terras.
[ twitter ]
Thornbridge is prima. Voor corona hielden ze een keer per twee weken een pub quiz. Deed ik altijd met een groepje mee, wacht met smacht er ook op totdat ze weer gaan beginnen ermee.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb die pub bij toeval ontdekt met RKC uit laatst, zit letterlijk om de hoek van het station en een stuk of 10 bieren van de tap. Authentieke Engelse pub (al doen de paar echte Engelse pompen het niet). Thornbridge heet het.
[ afbeelding ]
Momenteel wel weer in de trein aangezien het verkeer weer op gang is gekomen. Tot zoverre dit reisverslag. Tot volgende week @:lenny_leonard
Veulen is ook een van mijn favoriete plekjes hier. Ze hebben daar vrijwel altijd bakjes pinda's staan en dan kan je die pindaschillen gewoon op de vloer pleuren. Veel interessante biertjes ook, ook een paar hele dure barrel aged. Sfeer is daar altijd goed, vaak een beetje ouwe lullen volk die het wel leuk vinden om een babbeltje te maken met jongere mensen, plus altijd van die heerlijk foute Disco muziek op staan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goed bezig Caland, als ik met de trein strand ga ik ook altijd in een dichtbij gelegen kroeg zuipen.
In den Bosch ben ik ook wel eens gestrand trouwens, toen bij Tapperij t Veulentje geweest. Mooie kroeg, prima mix tussen écht goed speciaalbier en gewoon een bruine kroeg met stamgasten die pilsjes aan de bar kachelen. Goed plekkie
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, @:Littlerabbit en ik moeten het alleen met likes op twitter doen.
Uit dit artikel blijkt wel dat, politieke dieren die we zijn, we een perfecte keuze hebben gemaakt bij de verkiezingen, wat een toewijding.
Ik heb haar gelijk een like gegeven!quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Voordat mensen het treurig durven te noemen
Klap in het gezicht van de zorg @Lenny_Leonardquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maakt het wat uit? Ik test niet meer.
Livin on the edge.
Ik test ook niet. Heb antistoffen want 2 weken geleden CORRED.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de zorg @:lenny_leonard
@RamboDirk jouw mening?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Voordat mensen het treurig durven te noemen
Heb nooit geklapt voor de zorg. Vrij recalcitrant gedrag.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de zorg @:lenny_leonard
Geen idee, om daar te posten moet je toch wel een beetje zwakzinnig zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zit SHO altijd zo vol dommige SJW's? Wat een prachtige omgeving om te trollen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee, om daar te posten moet je toch wel een beetje zwakzinnig zijn.
Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User @:scrummie zegt waar het op staat. Nog geen 9 uur en de eerste klappen worden al uitgedeeld. Erg mooi.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 279 6/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 75 4/6
⬛⬛⬛🟩🟨⬛
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Doe eens even normaal, mongool.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Ik houd van je, ongelooflijke klootzak.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Hallo user Lenny_leonard .quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo user @:maxi-mus .
Baal je er ook van dat er dit weekend geen Eredivisie is?
Premier Liek in Ahoi.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:09 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat oranje in de Kuip speelde aangezien ik enorm veel oranjedebieltjes zag rondlopen
Maar blijkbaar was er dartsen
Wat vervelend dat je een pubquiz hebt en daardoor niet kunt gaan. Ik heb nog nooit een wedstrijd van het Nederlands elftal in het stadion gezien. Elke keer kwam het niet uit dus kon ik helaas niet gaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo user Lenny_leonard .
Daar baal ik wel van ja, en ook geen volledig programma in de KKD. Ik heb overigens kaarten gewonnen voor NL - Denemarken maar heb een pubquiz dus kan er 'helaas' niet heen. Maar qua interlands zijn er nu ook best wat leuke potjes, gister genoten van de uitschakeling van Italië en de Zuid-Amerikaanse potjes volg ik ook met interesse.
Is ook van de voetbalclub (kaarten ook) dus geen ramp, kon er iemand anders gelukkig mee maken.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vervelend dat je een pubquiz hebt en daardoor niet kunt gaan. Ik heb nog nooit een wedstrijd van het Nederlands elftal in het stadion gezien. Elke keer kwam het niet uit dus kon ik helaas niet gaan.
Jammer van de KKD. KKD is nu wel erg leuk met alle toestand bij NAC. Ik hoop dat de overname snel er doorheen wordt gedrukt. Dan gaan ze echt woest worden.
ik voor het laatst EK 2000 alle wedstrijden, op zich bijzonder want EK maar dat hele interland voetbal vind ik toch wat minder vooral door dat Thialf publiekquote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat vervelend dat je een pubquiz hebt en daardoor niet kunt gaan. Ik heb nog nooit een wedstrijd van het Nederlands elftal in het stadion gezien. Elke keer kwam het niet uit dus kon ik helaas niet gaan.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is ook van de voetbalclub (kaarten ook) dus geen ramp, kon er iemand anders gelukkig mee maken.Ik volgens mij 1 of 2x maar ik hou ook niet zo van het polonaisevolk wat er op afkomt.
Ik heb daar zo'n ontzettend zin in, ze zijn nu al simpel op de kast te krijgen. Maar als ik het een beetje begrijp kan die stichting het nog wel afkappen, en de geluiden van de fans zin vrij duidelijk.
Ik weet niet precies hoe het zit met die stichting en of ze nog iets kunnen tegenhouden. Wie zitten er in die stichting en waarom is die er?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:16 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Sjoerd zit in de AD voetbalpodcast. Even luisteren.
Die Stichting NOAD moet het goedkeuren, en is een soort cultuurbewaker. Ze kunnen het blokkeren maar moeten dan wel met een alternatief komen. Zitten 4 man in, één namens de supporters, één oud-speler, één namens de jeugdopleiding en één namens het NAC-museum.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet precies hoe het zit met die stichting en of ze nog iets kunnen tegenhouden. Wie zitten er in die stichting en waarom is die er?
Als je meer weet hierover dan hoor ik het graag. Boze NAC supporters is mijn favoriete rubriek.
Nicolette wel, haar vriend blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland corpotcastje al geluisterd? Hoe typisch Nicolette van Dam en Bas Smit. (al zal jij die mensjes niet kennen wellicht)
Eigenlijk is allebei wel mooi. Financieel is het ongetwijfeld het enige logische wat ze kunnen doen. Anders doe je dit als club niet. Als het er doorheen komt, zijn de supporters woest. Als het er niet doorheen komt, heeft NAC ook een groot probleem.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Stichting NOAD moet het goedkeuren, en is een soort cultuurbewaker. Ze kunnen het blokkeren maar moeten dan wel met een alternatief komen. Zitten 4 man in, één namens de supporters, één oud-speler, één namens de jeugdopleiding en één namens het NAC-museum.
Eet smakelijk alvastquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:56 schreef KingRoland het volgende:
i.v.m. het mooie weer lunch ik even ietsje eerder @:ggmm
Ik was een beetje van slag door @KingRoland denk ikquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wel een beetje vroeg dit maar het is vrijdag dus vooruit dan maar!
Ik hoop dat God hem vergeeft voor zijn zonden.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was een beetje van slag door @:kingroland denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga vanavond naar Daniel Arends, twee showtjes van hem zelfsquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
Lekker in het zonnetje lunchen met een krantje, wat een genot.
Dat lijkt mij ook best leuk ja, zijn het try-outs ofzo dat het twee shows zijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar Daniel Arends, twee showtjes van hem zelfs
Daar heb ik best zin in
Nee blijkbaar zijn het twee verschillende shows van een uur (met een uur pauze tussendoor). Moest ook twee kaartjes kopenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook best leuk ja, zijn het try-outs ofzo dat het twee shows zijn?
Lekker een uurtje bierdrinken dus. Is het een date?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee blijkbaar zijn het twee verschillende shows van een uur (met een uur pauze tussendoor). Moest ook twee kaartjes kopen
Geen idee waarom eigenlijk, maar ach.
Nee ik ga met vier (mannelijke) vrienden. Geen homo’s trouwens!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker een uurtje bierdrinken dus. Is het een date?
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik ga met vier (mannelijke) vrienden. Geen homo’s trouwens!!!
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://twitter.com/Rene51945738641/status/1507334341101293569
[ afbeelding ]
Wat happen er toch altijd veel mensen op twitter. Zelfs op dat grapje van Freek die er extreem dik bovenop lagquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://twitter.com/Rene51945738641/status/1507334341101293569
[ afbeelding ]
Kees Duijst wil Joshua Brenet in het Nederlands elftal.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat happen er toch altijd veel mensen op twitter. Zelfs op dat grapje van Freek die er extreem dik bovenop lag
Ik ga ervan uit dat hij die raket ook zelf ontworpen heeft.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:47 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Bohhh wat een absolute GOD
@:danny eat your heart out
Hans Kazanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:55 schreef Caland het volgende:
Boys @:ggmm @:onlogisch @:yvonne @:lange_lans
Uurtje gesport, jullie raden NOOIT wie in de gym aan zijn herstel bezig was
Dat heeft in alle kranten gestaanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is er met HansGOD gebeurd?
@:kingroland
Vennegoor of Hesselink.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:55 schreef Caland het volgende:
tong80 of Tong?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:55 schreef Caland het volgende:
tong80quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Oeps, pasta!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie dat niemand heeft gegeten, arme kerels
Ik heb nasi gegeten Drizzt!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Een ei gebakken voor meer had ik geen energie.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie dat niemand heeft gegeten, arme kerels
Dit is het weekend toch van druipneuzen en schreeuwende kinderen toch? Succes!quote:
Hoe is het met je priest?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een ei gebakken voor meer had ik geen energie.
[..]
Dit is het weekend toch van druipneuzen en schreeuwende kinderen toch? Succes!
Morgen gaat het feest beginnen. Ik hoop dat ze deze me deze keer wat later dan half vijf wakker slaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een ei gebakken voor meer had ik geen energie.
[..]
Dit is het weekend toch van druipneuzen en schreeuwende kinderen toch? Succes!
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Morgen gaat het feest beginnen. Ik hoop dat ze deze me deze keer wat later dan half vijf wakker slaan.
Ik heb heel misschien flinke naweeën van mijn succes die mijn fysieke baan vol regelen behoorlijk klote maken.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Morgen gaat het feest beginnen. Ik hoop dat ze deze me deze keer wat later dan half vijf wakker slaan.
quote:
Jij hebt in ieder geval nog succes.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb heel misschien flinke naweeën van mijn succes die mijn fysieke baan vol regelen behoorlijk klote maken.
Maar ik klaag niet verder. Een succes is een succes
Ik zie op Twitter af en toe een bericht van die Erik de Vlieger voorbij komen, wat is dat voor een figuur dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind Sander wel een leuke rubriek.
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik ook weleens, ik ken hem niet, maar het lijkt me nogal een idioot.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie op Twitter af en toe een bericht van die Erik de Vlieger voorbij komen, wat is dat voor een figuur dan?
Ook hier heeft Sander een antwoord op zie ik net.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie op Twitter af en toe een bericht van die Erik de Vlieger voorbij komen, wat is dat voor een figuur dan?
Dynamogod.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:33 schreef AFCNiels het volgende:
Nu is trouwens Dynamo op Discovery, dat vind ik wel een prima goochelaar.
Een totale (vermogende) idioot die compleet geflopt is met de politieke partij Code Oranje (0 zetels) maar alles beter weet, de onderbuik van dom twitterend Nederland.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:05 schreef onlogisch het volgende:
Taylor Hawkins (50), drummer Foo Fighters, overleden in Colombia
https://www.ad.nl/show/ta(...)n-colombia~a773f0d3/
Geen punten
@:afcniels
@:fetx
@:lenny_leonard
Dit kan ik je niet kwalijk nemen, ik heb nog nooit van die knakker gehoord.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:05 schreef onlogisch het volgende:
Taylor Hawkins (50), drummer Foo Fighters, overleden in Colombia
https://www.ad.nl/show/ta(...)n-colombia~a773f0d3/
Geen punten
@:afcniels
@:fetx
@:lenny_leonard
Erg balen vd 6/6 maatquote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:05 schreef onlogisch het volgende:
Woordle 280 3/6
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 76 6/6
🟨🟨🟩⬛⬛⬛
🟨🟨⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Vast geen liefdesbrief.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
2k zooi. Krijg vandaag post van CJIB.
Ik heb hier GEEN goed gevoel over.
Zal je het zelf wel naar gemaakt hebben Lenny!!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Volgende keer pak ik gewoon een taxi.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal je het zelf wel naar gemaakt hebben Lenny!!
Goed JAKO pakkiequote:
Op Mijn CJIB (het Digitaal Loket dus) kan je meteen zien waarom zodat je de brief niet hoeft af te wachten.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Informatie over de boetequote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Op Mijn CJIB (het Digitaal Loket dus) kan je meteen zien waarom zodat je de brief niet hoeft af te wachten.
Er zijn genoegen wegen waar je makkelijk 70 kan (tweebaans) en 50 voorgeschreven wordt. Je antwoord hangt af van het type infrastructuur imo.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
Binnen de bebouwde kom te hard rijden, ja dan ben je een pauper.
Je hebt toch 1k van Ruttequote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Informatie over de boete
Omschrijving7 km per uur harder rijden dan magbinnen de bebouwde kom
Hoeveelheid
Toegestaan50 km/h
Gemeten60 km/h
Gecorrigeerd57 km/h
Bedragen
Bedrag boete¤ 51,00
Administratiekosten¤ 9,00
Zo gaan we in dit land om met de zorghelden!! Gaaf land!
9.2/10quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
Graag een recensie van Daniel Arends. @:caland
Fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehadquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
9.2/10
Genoten
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Ze zullen daar ongetwijfeld drank over hebben gehouden.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:09 schreef KingRoland het volgende:
Helemaal brak thuis gekomen van kpopfeestjje
Ik had laatst 82 euro voor 10km.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Informatie over de boete
Omschrijving7 km per uur harder rijden dan magbinnen de bebouwde kom
Hoeveelheid
Toegestaan50 km/h
Gemeten60 km/h
Gecorrigeerd57 km/h
Bedragen
Bedrag boete¤ 51,00
Administratiekosten¤ 9,00
Zo gaan we in dit land om met de zorghelden!! Gaaf land!
Jij zal wel flink last hebben van een verstoord slaapritmequote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, komende nacht gaat de klok een uur vooruit.
Stiekem wel jaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij zal wel flink last hebben van een verstoord slaapritme
Nee, had auto gewassen daar en toen ging ik een stukje rondrijden met mijn nichtje en bam. Op zo'n stuk waar je 70 mag, maar even ervoor niet en toen reed ik 63. Dom dom dom.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gezellig maat, centrum? Doe de groetjes aan m'n ouders of broer als je die tegenkomt
Wat moest je hier dan? Er is hier echt niets!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:41 schreef Oriente het volgende:
Ben vroeger (2013-14) best vaak in jouw plaats geweest @:Scrummie , wie weet heb je me wel eens gezien (mammoettanker)
Op basis van deze review ben ik dit gaan kijken.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:49 schreef maxi-mus het volgende:
Het jaar van Fortuyn aflevering 1 : 8/10.
Hopen dat je je maandag niet verslaapt voor het werk.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stiekem wel jaHeb altijd een paar dagen last van de overgang naar de zomertijd
Dat kunnen we idd niet gebruiken, nee.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopen dat je je maandag niet verslaapt voor het werk.
20 jaar geleden zekerquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had een keer iets van 85 euro boete omdat ik in Tilburg door rood had gereden, zat naar het verkeerde stoplicht te kijken
14 jaar geledenquote:
Had daar toen een chickquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, had auto gewassen daar en toen ging ik een stukje rondrijden met mijn nichtje en bam. Op zo'n stuk waar je 70 mag, maar even ervoor niet en toen reed ik 63. Dom dom dom.
[..]
Wat moest je hier dan? Er is hier echt niets!
Die boete is tegenwoordig 260 euro dus hoelang is dat geleden.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had een keer iets van 85 euro boete omdat ik in Tilburg door rood had gereden, zat naar het verkeerde stoplicht te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:06 schreef Coco het volgende:
Uitslag WFT PE:
Geslaagd
@:CalandVergeet het niet - als een echte proleet - op je LinkedIn te zetten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat soort mensen verdienen echt een nekschot.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2022 16:44:12 ]
Ik doe daar niet aan mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 16:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vergeet het niet - als een echte proleet - op je LinkedIn te zetten!
Dat soort mensen verdienen echt een nekschot.
biefstukquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Totale offday?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 280 4/6
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟩⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 76 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟨🟨⬛⬛🟨
🟨⬛⬛🟨🟩🟩
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩⬛
Laatste woord was een foutje
Ik ga uit eten nu.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Ik zal jou eens beleven.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Krijg een beetje jeuk van het "beleef menu"
Lekker maatquote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga uit eten nu.
https://restaurantoh30.nl/menu/
Eet smakelijk alvast vriend L_L. Ooit(wanneer ik bij de big 4 aan de slag ga) hoop ik dat ik net als jou genoeg geld heb om zo duur uit eten te gaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 17:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga uit eten nu.
https://restaurantoh30.nl/menu/
eat the bugsquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker maat
Kunnen wij paupers niet betalen lol
Tournedos bij de AH kost je maar 9 euro.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker maat
Kunnen wij paupers niet betalen lol
graaf schimmelpenninck wil ook wat zeggenquote:Op zondag 27 maart 2022 10:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Klootzak Sander denkt hier ook al verstand van te hebben
@:aTypisch
Het is wel eens drukker geweest hier.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:08 schreef GGMM het volgende:
Woordle 281 3/6
🟨⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 77 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨🟩
🟩⬛🟨⬛🟩⬛
🟨🟩⬛⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit wordt een topdag
Wat een lap tekst ook, jezusquote:Op zondag 27 maart 2022 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb daar kennelijk ooit een post geplaatst van meer dan 2 zinnen.
Hier schrik ik van.
Toen postte @Vasion ook nog mee.quote:Op zondag 27 maart 2022 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb daar kennelijk ooit een post geplaatst van meer dan 2 zinnen.
Hier schrik ik van.
Chinees.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Worteltjes met visquote:Op zondag 27 maart 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb broodjes knakworst vandaagquote:Op zondag 27 maart 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet smakelijk!quote:Op zondag 27 maart 2022 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb broodjes knakworst vandaag
#VIESDIKKED
Met heel veel saus dan?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb broodjes knakworst vandaag
#VIESDIKKED
Geniet ervan!quote:Op zondag 27 maart 2022 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met heel veel saus dan?
Ik had een maaltijd maar het werd alcohol met troep.
Die ene zat wel flink te hoesten, dus ik heb een kans. Al is hij de laatste jaren helaas wel opgegroeid met het idee dat je in je elleboog moet niezen. Voor corona hoestte hij nog vrolijk over zijn verjaardagstaart heen en zag ik de stukken slijm erop zitten.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Hoe is het met de corona?
Zelftests paraat en gaanquote:Op zondag 27 maart 2022 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die ene zat wel flink te hoesten, dus ik heb een kans. Al is hij de laatste jaren helaas wel opgegroeid met het idee dat je in je elleboog moet niezen. Voor corona hoestte hij nog vrolijk over zijn verjaardagstaart heen en zag ik de stukken slijm erop zitten.
Niet gekliktquote:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey bitcoinmaatjequote:
op kantoor?quote:Op maandag 28 maart 2022 09:57 schreef GGMM het volgende:
Woordle 282 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟨⬛⬛⬛
🟨⬛🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 78 5/6
🟨⬛⬛🟨⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟨⬛⬛🟨🟨
⬛🟩⬛🟨⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit zou wel eens een topdag kunnen worden
Geen darkmodequote:Op maandag 28 maart 2022 10:06 schreef scrupuleus het volgende:
Woordle 282 6/6
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟨🟩
⬜⬜⬜🟨🟩
⬜🟨⬜⬜🟩
🟨⬜🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Erg vermoeiend
Moet jij wetenquote:Op maandag 28 maart 2022 10:10 schreef GGMM het volgende:
Scores die niet in darkmode behaald zijn erken ik niet
oquote:Op maandag 28 maart 2022 10:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet op het kantoor hoe kom je daarbij
quote:Op maandag 28 maart 2022 07:18 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen
Woordle 282 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛⬛🟨
🟩🟩⬛🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 78 5/6
🟩🟨⬛⬛🟨⬛
🟩⬛⬛⬛🟨🟨
⬛🟩⬛🟨⬛⬛
🟩⬛🟨🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
quote:
🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️quote:
Heb je al een banaan te pakken?quote:Op maandag 28 maart 2022 09:57 schreef GGMM het volgende:
Woordle 282 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟨⬛⬛⬛
🟨⬛🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 78 5/6
🟨⬛⬛🟨⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟨⬛⬛🟨🟨
⬛🟩⬛🟨⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit zou wel eens een topdag kunnen worden
Hier ook zo te zienquote:Op maandag 28 maart 2022 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
De sfeer in het Feyenoord topic is grimmig.
Het Feyenoordtopic moet nu al bezig zijn met volgend seizoen.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
zal eens nietquote:Op maandag 28 maart 2022 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
Als zelfs Pietjepuk je een simpele ziel vindt. (lol)quote:Op maandag 28 maart 2022 10:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Het Feyenoordtopic moet nu al bezig zijn met volgend seizoen.
Nu is @aTypisch een voorbeeld van een user die hand in eigen boezem steekt, dus dat komt vast allemaal goed.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als zelfs Pietjepuk je een simpele ziel vindt. (lol)
ja dan gaat er iets niet goed met mijn xGquote:Op maandag 28 maart 2022 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als zelfs Pietjepuk je een simpele ziel vindt. (lol)
De schuld van Marciano!quote:Op maandag 28 maart 2022 10:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja dan gaat er iets niet goed met mijn xG
Door die onzin konden wij dus donderdag niet de interne kroeg afhuren en gaan we maar naar een pretpark.quote:
Door de ramadan mogen wij ook niet op kosten van de zaak zuipen. Klotezooi.quote:Op maandag 28 maart 2022 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Door die onzin konden wij dus donderdag niet de interne kroeg afhuren en gaan we maar naar een pretpark.
Woest.
nee nee, het is 'die kutkeeper'quote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 10:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder die kutkeeper zou ik ons echt wel een kans geven. Slotball is lastig te bespelen voor veel ploegen. Er is een reden dat we sinds augustus eigenlijk iedere wedstrijd gelijkwaardig of beter zijn dan de tegenstander.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van die kutkeeper gaan we helaas nog even last hebben, plus het is een relevante discussie met welke keep je het restant van het seizoen gaat spelen. Als Marciano onbetrouwbaar blijft kan het je de Europese campagne kosten.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je het hoeft te doen
Het is gewoon een beetje ‘mimimi’, ja het is jammer maar uiteindelijk verliezen we vooral omdat we een kutkeeper hebben.
quote:Op maandag 21 maart 2022 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De 3-2 was geen fout, als in hij promoveerde geen matig schot/voorzet tot een doelpunt of grote kans zoals hij vier keer eerder deed.
Maar het is gewoon echt een kutkeeper. Vrees er voor dat hij je ook de Europese campagne gaat kosten, zoals we de eerste helft spelen tegen Ajax kan je het iedereen lastig maken, ook Slavia en Marseille, maar dat 90 minuten volhouden is bijna niet te doen en als je dan een marge moet verdedigen is het gewoon wachten totdat de keep opzichtig gaat blunderen. Die typische 'billenknijp'-wedstrijden waar we het Europees vaak van moeten hebben hou je dan nooit vol.
quote:Op zondag 20 maart 2022 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik niet. Ajax was echt vrij machteloos voorin en creëerde zelf nagenoeg geen kansen, ze hadden in de tweede helft wel overwicht maar het lukte totaal niet. Dat onze keeper in totaal vier grote fouten maakt verpest het gewoon compleet, de 1-1 en 2-2 zijn omdat Marciano slecht keept en de enige andere echte kansen van Ajax voor de 2-2 volgden omdat Marciano grabbelt. Dit is gewoon 100% je kutkeeper die alle stabiliteit om een voorsprong te verdedigen weggeeft.
Dat Dessers daar een kans mist is jammer, maar dat is één moment. Zelfs al had het 1-3 gestaan had Marciano misschien nog Ajax in de wedstrijd laten komen met die achterlijke blunders.
(lol)quote:Op zondag 20 maart 2022 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je met zo’n kutkeeper voorstaat bij Ajax is een wonder.
Laten we dit gezeik lekker in het Feyenoord topic houdenquote:Op maandag 28 maart 2022 10:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee nee, het is 'die kutkeeper'
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
(lol)
eensquote:Op maandag 28 maart 2022 10:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laten we dit gezeik lekker in het Feyenoord topic houden.
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2022 10:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Donder op met je gejank, stinkdier.
Wow, dramaandag Scrum?quote:Op maandag 28 maart 2022 10:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Donder op met je gejank, stinkdier.
Meltdown review:quote:Op maandag 28 maart 2022 11:18 schreef Scrummie het volgende:
Maar ik loop ook niet te zaniken over de zoveelste kut post van @:3rr0r over weet ik veel wat voor fucking oninteressant nieuwtje. Laat hem dan ook zijn bek houden over wat woordle posts, waar mensen nog wél plezier uit halen ipv dat oninteressante geneuzel van hem.
/meltdown
quote:
Ik accepteer maar van 1 user dickpics.quote:
Haxconquote:Op maandag 28 maart 2022 11:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik accepteer maar van 1 user dickpics.
Noem verder geen namen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |