ossenhaasgodquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Rotiquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pastaquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb op Rotterdam CS even snel een pasta gehaald bij Julia’s. Mijn hemel, ik denk dat ik nog nooit zulke troep op heb.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb bij mijn ouders gegeten, avg.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@Treinhoer @trein2000quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:14 schreef Caland het volgende:
Mijn trein is gestrand in Den Bosch
Ik ben woedend
Pasta (van de hellofresh) @Caland @de_boswachterquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik eet mezelf van binnen op vandaag. Ziek als een hond. Denk een DNF.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Pasta (van de hellofresh) @:caland @:de_boswachter
Corretje?quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik eet mezelf van binnen op vandaag. Ziek als een hond. Denk een DNF.
Kijk, dit is de manier om met een treinvertraging om te gaan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:27 schreef Caland het volgende:
Nou, dan maar de pub in hier
Guunnessje van de tap@:gurneyisbestoke
Heb die pub bij toeval ontdekt met RKC uit laatst, zit letterlijk om de hoek van het station en een stuk of 10 bieren van de tap. Authentieke Engelse pub (al doen de paar echte Engelse pompen het nietquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk, dit is de manier om met een treinvertraging om te gaan.
Dat ziet er prima uit, beter dan een paar uur lang op een perron tussen allemaal chacherijnige te moeten staan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb die pub bij toeval ontdekt met RKC uit laatst, zit letterlijk om de hoek van het station en een stuk of 10 bieren van de tap. Authentieke Engelse pub (al doen de paar echte Engelse pompen het niet). Thornbridge heet het.
[ afbeelding ]
Momenteel wel weer in de trein aangezien het verkeer weer op gang is gekomen. Tot zoverre dit reisverslag. Tot volgende week @:lenny_leonard
Zag 'r vandaag nog in Woerden op het terras.quote:
Wow, @Littlerabbit en ik moeten het alleen met likes op twitter doen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zag 'r vandaag nog in Woerden op het terras.
[ twitter ]
Thornbridge is prima. Voor corona hielden ze een keer per twee weken een pub quiz. Deed ik altijd met een groepje mee, wacht met smacht er ook op totdat ze weer gaan beginnen ermee.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb die pub bij toeval ontdekt met RKC uit laatst, zit letterlijk om de hoek van het station en een stuk of 10 bieren van de tap. Authentieke Engelse pub (al doen de paar echte Engelse pompen het niet). Thornbridge heet het.
[ afbeelding ]
Momenteel wel weer in de trein aangezien het verkeer weer op gang is gekomen. Tot zoverre dit reisverslag. Tot volgende week @:lenny_leonard
Veulen is ook een van mijn favoriete plekjes hier. Ze hebben daar vrijwel altijd bakjes pinda's staan en dan kan je die pindaschillen gewoon op de vloer pleuren. Veel interessante biertjes ook, ook een paar hele dure barrel aged. Sfeer is daar altijd goed, vaak een beetje ouwe lullen volk die het wel leuk vinden om een babbeltje te maken met jongere mensen, plus altijd van die heerlijk foute Disco muziek op staan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goed bezig Caland, als ik met de trein strand ga ik ook altijd in een dichtbij gelegen kroeg zuipen.
In den Bosch ben ik ook wel eens gestrand trouwens, toen bij Tapperij t Veulentje geweest. Mooie kroeg, prima mix tussen écht goed speciaalbier en gewoon een bruine kroeg met stamgasten die pilsjes aan de bar kachelen. Goed plekkie
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, @:Littlerabbit en ik moeten het alleen met likes op twitter doen.
Uit dit artikel blijkt wel dat, politieke dieren die we zijn, we een perfecte keuze hebben gemaakt bij de verkiezingen, wat een toewijding.
Ik heb haar gelijk een like gegeven!quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Voordat mensen het treurig durven te noemen
Klap in het gezicht van de zorg @Lenny_Leonardquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maakt het wat uit? Ik test niet meer.
Livin on the edge.
Ik test ook niet. Heb antistoffen want 2 weken geleden CORRED.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de zorg @:lenny_leonard
@RamboDirk jouw mening?quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Voordat mensen het treurig durven te noemen
Heb nooit geklapt voor de zorg. Vrij recalcitrant gedrag.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de zorg @:lenny_leonard
Geen idee, om daar te posten moet je toch wel een beetje zwakzinnig zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zit SHO altijd zo vol dommige SJW's? Wat een prachtige omgeving om te trollen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee, om daar te posten moet je toch wel een beetje zwakzinnig zijn.
Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User @:scrummie zegt waar het op staat. Nog geen 9 uur en de eerste klappen worden al uitgedeeld. Erg mooi.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 279 6/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 75 4/6
⬛⬛⬛🟩🟨⬛
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Doe eens even normaal, mongool.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Ik houd van je, ongelooflijke klootzak.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |