Als Turkije de S400 weggeeft, dan heeft Turkije geen goede afweer tegen ballistische raketten meer. Wat als Rusland een kernwapen richting Turkije afvuurt?quote:
Hoe wil je dreigen met iets dat bedoeld niet gedetecteerd te worden?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:54 schreef HeatWave het volgende: [..] Niet als je met zo'n ding DREIGT nee, Gast je snapt er echt geen moer van he?
dan moeten ze het maar niet weggevenquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:58 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als Turkije de S400 weggeeft, dan heeft Turkije geen goede afweer tegen ballistische raketten meer. Wat als Rusland een kernwapen richting Turkije afvuurt?
Turkije is nu ook luchtafweer aan het ontwikkelen, maar die is naar verwachting in 2023 gereed.
ja, JIJ postte diequote:Op woensdag 23 maart 2022 19:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik postte de "Los Angeles" class al eerder, ook een nucleaire sub maar kan geen nucleaire wapens meenemen... Dus![]()
Het is heel simpel, als je het over een nucleaire sub/ kernonderzeeer/ nucleaire onderzeeer hebt heb je het over de aandrijving en niet over de bewapening. Daar kun je het niet mee eens zijn maar dat is nou eenmaal een feit.
Denk dat Trump gewoon niet zo goed begrijpt wat kernonderzeeërs zijn. Kan je je wel in allemaal kronkels wringen om zijn verdediging te voeren, maar daar schiet niemand wat mee op.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, JIJ postte die.
Maar hij heeft het over nuclear subs, en echt iedereen die engels BEGRIJPT snapt dan dat hij niet dreigt met boten die ipv met diesel met atoomkracht worden aangedreven.
En je link gaf zelf al aan, aangedreven door, en dus niet per se bewapend met, maar ze zijn er dus wel met wapens.
En DAT zijn de feiten. Maar gooi het er nu maar opeens op dat je niet kan dreigen met een sub, je moet toch wat?.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, JIJ postte die.
Maar hij heeft het over nuclear subs, en echt iedereen die engels BEGRIJPT snapt dan dat hij niet dreigt met boten die ipv met diesel met atoomkracht worden aangedreven.
En je link gaf zelf al aan, aangedreven door, en dus niet per se bewapend met, maar ze zijn er dus wel met wapens.
En DAT zijn de feiten. Maar gooi het er nu maar opeens op dat je niet kan dreigen met een sub, je moet toch wat?.
Ergo, Trump snapt het zelf allemaal niet zo goed.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:00 schreef TheJanitor het volgende:
Trump bedoelde subs met nukes, hij zei het alleen verkeerd. Ik denk dat iedereen wel begrijpt dat hij subs met nukes bedoelde. Lekker boeiend allemaal.
ik denk niet dat Trump het verschil weetquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:00 schreef TheJanitor het volgende:
Trump bedoelde subs met nukes, hij zei het alleen verkeerd. Ik denk dat iedereen wel begrijpt dat hij subs met nukes bedoelde. Lekker boeiend allemaal.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat Trump gewoon niet zo goed begrijpt wat kernonderzeeërs zijn. Kan je je wel in allemaal kronkels wringen om zijn verdediging te voeren, maar daar schiet niemand wat mee op.
TDSquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Ergo, Trump snapt het zelf allemaal niet zo goed.
Daar heeft hij wel vaker last van.quote:
quote:
Kan ie toch ook mee dreigen?quote:Weapons
Los Angeles-class submarines carry about 25 torpedo tube-launched weapons, as well as Mark 67 and Mark 60 CAPTOR mines and were designed to launch Tomahawk cruise missiles, and Harpoon missiles horizontally (from the torpedo tubes). The last 31 boats of this class (Flight II/688i) also have 12 dedicated vertical launching system tubes for launching Tomahawks. The tube configuration for the first two boats of Flight II differed from the later ones: Providence and Pittsburgh have four rows of three tubes vs. the inner two rows of four and outer two rows of two tubes found on other examples.
Nee, gewoon iemand die wel begrijpend engels beheerst en moest lachen om de own die er gewoon totaal niet was, maar oh wat vonden ze elkaar weer lekker edgy en hilarischquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Trump Defending Syndrome? Ongekend wat een zelfkennis je hier etaleert.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
https://eenvandaag.avrotr(...)anse-bombardementen/
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ppo-kunnen-voorkomen
Maar alleen de Russen bombarderen steden hoor. Snap de emotie wel maar het is gewoon niets nieuws.
Ik zou je Adam Zamoyski's werk willen aanraden over de veldtocht naar Moskou.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:39 schreef RetepV het volgende:
[..]
Maar je mist dan toch wel een beetje de essentie van de boeken. Ik heb er 2 weken over gedaan om Oorlog en Vrede in het Engels te lezen, misschien 2 uurtjes per dag. Hoe lang zijn deze audioboeken? 50 uur?
Het waren lange zitten, vooral Anna Karenina, omdat zulke verhalen me nou niet bepaald interesseren. Maar het zijn werkelijk waar goede boeken en zouden verplichte kost moeten zijn.
War and Peace was voor mij dan weer juist heel interessant. Omdat één van mijn (Duitse) voorvaderen met Napoleon naar Rusland is vertrokken, daadwerkelijk, bewezen, Moskou heeft bereikt, en de terugweg ook nog heeft overleefd, om vervolgens bij Willem I voor de Nederlanders in het leger te gaan en tegen Napoleon te gaan vechten, waarbij er aanwijzingen zijn (maar helaas geen bewijzen) dat hij zelfs bij Waterloo heeft meegevochten. Mooi om de verhalen vanuit de Russische kant te kunnen lezen.
Ie-der-een behalve jij snapt wat hij bedoelde.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Kan ie toch ook mee dreigen?
Dus wat voor sub bedoelt de orange man nou?
Trump etaleert zijn enorme gebrek aan kennis weer eens... Kan ik verder niks aan doen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:04 schreef HeatWave het volgende:
Nee, gewoon iemand die wel begrijpend engels beheerst en moest lachen om de own die er gewoon totaal niet was, maar oh wat vonden ze elkaar weer lekker edgy en hilarisch.
Wel bizar, want Trump was toch zo'n Poetin / Rusland lover?quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:05 schreef Ulx het volgende:
Trump zou dus gewoon gaan dreigen met een nucleaire aanval op Rusland.
Want dat is wel waar het op neerkomt. (Pun intended)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |