Omdat je niet beter weet?quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:20 schreef wpor het volgende:
[..]
Ik kan met los van familie etc. (je wieg dus uiteindelijk) geen enkele reden bedenken waarom je liever in Rusland wilt wonen.
En die heb je ook.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:30 schreef Repentless het volgende:
[..]
Veel willen niet naar het westen omdat ze die vrijheid of onze cultuur onderschrijven. Er is geld te verdienen door te werken of door gratis geld te ontvangen. Maar eenmaal hier willen veel vooral aan hun eigen cultuur vasthouden, hun waarden aan onze maatschappij opleggen en vooral ook zoveel mogelijk verbonden blijven met hun thuisland. Bijvoorbeeld door er jaarlijks lekker op vakantie of familiebezoek te gaan, een tweede huisje te kopen, natuurlijk ook daar begraven te willen worden en na 30 jaar nog geen woord van de taal spreken.
Jij weet precies waar ik het over heb, want ik zie jou daar ook geregeld tegen ageren (gevoed vanuit je eigen RK-overtuiging). Dus laten we wat mij betreft niet doen alsof het de grote wens van de hele wereld is om hier te wonen omdat ze onze manier van leven en vrijheid zo geweldig vinden en graag van die maatschappij deel willen uitmaken.
Ik dacht dat we wel klaar warenquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nope.
Net zo min dat hier in Nederland met een "kernonderzeeër" en met nukes bewapende sub wordt bedoeld.
[..]
De Ohio Klasse bv? Ja, dat is een met kernwapens bewapende onderzeeër...![]()
Anyway, de VS heeft 69 nucleaire subs waarvan 14 SSBN's (onderdeel van de nuclear-deterrent triad) bewapend zijn met nucleaire missiles.
Dus dan mag je je termen echt wel juist gebruiken hoor als voormalig Commander-in-Chief...
Ik heb het ook over het westen als zodanig. Het punt was dat iemand zei dat "niemand in Rusland wil wonen". Het gaat er bij sommige mensen niet in dat niet de hele wereld inze manier van leven als het hoogst haalbare ziet.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En die heb je ook.
Maar ik heb het niet enkel over Nederland, ik heb het over het Westen als zodanig.
Nee daarom vraag ik het ook, maar niemand kan me helpen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Omdat je niet beter weet?
Ben je er wel eens geweest?quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:20 schreef wpor het volgende:
[..]
Ja. Iemand die misbruikt wordt kan ook nog jarenlang in hetzelfde gezin blijven wonen omdat diegene bang is alles kwijt te raken als hij er werk van maakt. Dat betekent niet dat hij niet weg wil.
Ik kan met los van familie etc. (je wieg dus uiteindelijk) geen enkele reden bedenken waarom je liever in Rusland wilt wonen. Ofwel, wat in Rusland beter zou kunnen zijn.
Nee, zo lang jij op een kast van 4 meter hoog blijft zitten vind ik dit te grappig.quote:
Ja, ik word opgeblazen... Maar waarmee is maar de vraag, met bv. de Tomahawk?quote:Maar nee, als ik in het nederlands tegen jou zou zeggen ik kom je opblazen met mijn kernonderzeer ga jij ook niet mierenneuken want je weet dondersgoed wat ik er mee bedoel.
Het gaat er niet om dat er begrepen wordt wat er bedoeld wordt maar het gaat er gewoon om dat je de juiste termen hanteert. Trump snapt simpelweg het verschil niet. Is prima verder maar dat zegt natuurlijk iets over zijn verstandelijke vermogens.quote:Of niet natuurlijk, dan spijt het me en is het wel tijd dat je begeleider je komt halen.
Hiermee zeg je dus eigenlijk dat je zelf ook wel weet dat wat hij zegt niet juist is toch?quote:En ook als voormalig Commander-in-chief mag je best in spreektaal spreken hoor, het was geen taktisch militaire vergadering.
Weet ik nog niet.quote:Kap er nou mee man.
denk dat dat bid al langer voorbereid is en dat die motor simpelweg is blijven draaienquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:45 schreef fubaaar22 het volgende:
Waarom komt Poetin opeens met dat onvriendeljjje landen in roebels moeten betalen. Ipv wij draaien de gaskraan dicht.
En waarom wil die opeens nu het ek organiseren. Is die compleet aan het doordraaien of een bepaalde tactiek?
Nee jij snapt duidelijk niet hoe er 4D geschaakt wordt door Trump. Anyway, in ander nieuws: de VS beschuldigt Rusland van oorlogsmisdaden.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:44 schreef sp3c het volgende:
als je tegen iemand (noem hem Poetin voor het gemak) zegt 'jongen, ik ga mijn kernonderzeeers voor je kust leggen dan zegt hij bedankt voor de info man dan weten we iig waar ze zijn
oeh dat vind ik wel een mooiequote:
Ja, ik wel. Ik werk in een internationaal bedrijf en heb ook Russische collega's.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:41 schreef wpor het volgende:
[..]
Nee. Daarom vraag ik ook wat er beter zou kunnen zijn dan hier. Ben jij er wel geweest?
Als de genoemde delen van de wereld in roebels betalen dan krijgt de roebel die door de sancties implodeerde weer een boost.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:45 schreef fubaaar22 het volgende:
Waarom komt Poetin opeens met dat onvriendeljjje landen in roebels moeten betalen. Ipv wij draaien de gaskraan dicht.
ziekenquote:En waarom wil die opeens nu het ek organiseren. Is die compleet aan het doordraaien of een bepaalde tactiek?
Omdat 'wij' dan roebels moeten kopen bij Russische banken waardoor de koers enigszins gestut wordt. En als hij de gaskraan dichtgooit komt er helemaal geen cent dat land meer binnen, en oorlog voeren is een prijzig grapje.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:45 schreef fubaaar22 het volgende:
Beetje trollen.quote:En waarom wil die opeens nu het ek organiseren. Is die compleet aan het doordraaien of een bepaalde tactiek?
Etto Etto toch, waarom weer zo emotioneel?quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mensen uitsluiten puur op basis van vaststaande eigenschappen, zoals etniciteit, is altijd, in alle gevallen FOUT. Geen of en maren.
Daar ging het mij wel om. Een Rus woont graag in zijn land omdat hij daar alles heeft opgebouwd. Als hij dat ook hier had gedaan had hij vast liever hier gewoond (denk ik, en zo niet, ben benieuwd waarom niet). Hier is een goed sociaal vangnet. Hier mag je kritiek hebben op de regering. Je kent het wel.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:47 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, ik wel. Ik werk in een internationaal bedrijf en heb ook Russische collega's.
Nogmaals: het gaat er niet om wat daar beter zou kunnen zijn. Het gaat om redenen waarom iemand in een bepaald wil wonen. Als je de vraag nu omdraait: waarom zou een Rus liever in Europa wonen dan in zijn eigen land?
Welke tweet van Trump? TIAquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:13 schreef sp3c het volgende:
ik ga wel wat eten jongons, dit gaat net als die tweet van Trump echt he-le-maal nergens over
TIA?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |