abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 maart 2022 @ 20:32:16 #76
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_204195962
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:20 schreef wpor het volgende:

[..]

Ik kan met los van familie etc. (je wieg dus uiteindelijk) geen enkele reden bedenken waarom je liever in Rusland wilt wonen.
Omdat je niet beter weet?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  woensdag 23 maart 2022 @ 20:35:02 #78
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204196016
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:30 schreef Repentless het volgende:

[..]
Veel willen niet naar het westen omdat ze die vrijheid of onze cultuur onderschrijven. Er is geld te verdienen door te werken of door gratis geld te ontvangen. Maar eenmaal hier willen veel vooral aan hun eigen cultuur vasthouden, hun waarden aan onze maatschappij opleggen en vooral ook zoveel mogelijk verbonden blijven met hun thuisland. Bijvoorbeeld door er jaarlijks lekker op vakantie of familiebezoek te gaan, een tweede huisje te kopen, natuurlijk ook daar begraven te willen worden en na 30 jaar nog geen woord van de taal spreken.

Jij weet precies waar ik het over heb, want ik zie jou daar ook geregeld tegen ageren (gevoed vanuit je eigen RK-overtuiging). Dus laten we wat mij betreft niet doen alsof het de grote wens van de hele wereld is om hier te wonen omdat ze onze manier van leven en vrijheid zo geweldig vinden en graag van die maatschappij deel willen uitmaken.
En die heb je ook.

Maar ik heb het niet enkel over Nederland, ik heb het over het Westen als zodanig.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 23 maart 2022 @ 20:36:52 #79
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204196054
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:31 schreef AchJa het volgende:

[..]
Nope.

Net zo min dat hier in Nederland met een "kernonderzeeër" en met nukes bewapende sub wordt bedoeld.
[..]
De Ohio Klasse bv? Ja, dat is een met kernwapens bewapende onderzeeër... :D

Anyway, de VS heeft 69 nucleaire subs waarvan 14 SSBN's (onderdeel van de nuclear-deterrent triad) bewapend zijn met nucleaire missiles.

Dus dan mag je je termen echt wel juist gebruiken hoor als voormalig Commander-in-Chief...
Ik dacht dat we wel klaar waren B-).

Maar nee, als ik in het nederlands tegen jou zou zeggen ik kom je opblazen met mijn kernonderzeer ga jij ook niet mierenneuken want je weet dondersgoed wat ik er mee bedoel. Of niet natuurlijk, dan spijt het me en is het wel tijd dat je begeleider je komt halen :@.

En ook als voormalig Commander-in-chief mag je best in spreektaal spreken hoor, het was geen taktisch militaire vergadering :P.

Kap er nou mee man :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Fry Palestine!!
  woensdag 23 maart 2022 @ 20:37:30 #80
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204196064
Trump _O_
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 23 maart 2022 @ 20:38:11 #81
269692 Divje
brr brr patapim
pi_204196080
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:36 schreef HeatWave het volgende:
Lekker bezig hittegolfje
oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 23 maart 2022 @ 20:38:17 #82
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204196083
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En die heb je ook.

Maar ik heb het niet enkel over Nederland, ik heb het over het Westen als zodanig.
Ik heb het ook over het westen als zodanig. Het punt was dat iemand zei dat "niemand in Rusland wil wonen". Het gaat er bij sommige mensen niet in dat niet de hele wereld inze manier van leven als het hoogst haalbare ziet.
pi_204196125
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Omdat je niet beter weet?
Nee daarom vraag ik het ook, maar niemand kan me helpen.
  woensdag 23 maart 2022 @ 20:40:57 #84
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204196130
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:20 schreef wpor het volgende:

[..]
Ja. Iemand die misbruikt wordt kan ook nog jarenlang in hetzelfde gezin blijven wonen omdat diegene bang is alles kwijt te raken als hij er werk van maakt. Dat betekent niet dat hij niet weg wil.

Ik kan met los van familie etc. (je wieg dus uiteindelijk) geen enkele reden bedenken waarom je liever in Rusland wilt wonen. Ofwel, wat in Rusland beter zou kunnen zijn.
Ben je er wel eens geweest?
pi_204196141
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:40 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ben je er wel eens geweest?
Nee. Daarom vraag ik ook wat er beter zou kunnen zijn dan hier. Ben jij er wel geweest?
  woensdag 23 maart 2022 @ 20:43:34 #86
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204196162
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik dacht dat we wel klaar waren B-).
Nee, zo lang jij op een kast van 4 meter hoog blijft zitten vind ik dit te grappig.

quote:
Maar nee, als ik in het nederlands tegen jou zou zeggen ik kom je opblazen met mijn kernonderzeer ga jij ook niet mierenneuken want je weet dondersgoed wat ik er mee bedoel.
Ja, ik word opgeblazen... Maar waarmee is maar de vraag, met bv. de Tomahawk?

quote:
Of niet natuurlijk, dan spijt het me en is het wel tijd dat je begeleider je komt halen :@.
Het gaat er niet om dat er begrepen wordt wat er bedoeld wordt maar het gaat er gewoon om dat je de juiste termen hanteert. Trump snapt simpelweg het verschil niet. Is prima verder maar dat zegt natuurlijk iets over zijn verstandelijke vermogens.

quote:
En ook als voormalig Commander-in-chief mag je best in spreektaal spreken hoor, het was geen taktisch militaire vergadering :P.
Hiermee zeg je dus eigenlijk dat je zelf ook wel weet dat wat hij zegt niet juist is toch?

quote:
Weet ik nog niet. :D
  Moderator woensdag 23 maart 2022 @ 20:44:41 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204196186
als je tegen iemand (noem hem Poetin voor het gemak) zegt 'jongen, ik ga mijn kernonderzeeers voor je kust leggen dan zegt hij bedankt voor de info man dan weten we iig waar ze zijn :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204196195
Waarom komt Poetin opeens met dat onvriendeljjje landen in roebels moeten betalen. Ipv wij draaien de gaskraan dicht.

En waarom wil die opeens nu het ek organiseren. Is die compleet aan het doordraaien of een bepaalde tactiek?
  Moderator woensdag 23 maart 2022 @ 20:45:56 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204196209
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:45 schreef fubaaar22 het volgende:
Waarom komt Poetin opeens met dat onvriendeljjje landen in roebels moeten betalen. Ipv wij draaien de gaskraan dicht.

En waarom wil die opeens nu het ek organiseren. Is die compleet aan het doordraaien of een bepaalde tactiek?
denk dat dat bid al langer voorbereid is en dat die motor simpelweg is blijven draaien

beetje genant
  woensdag 23 maart 2022 @ 20:46:46 #90
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204196224
quote:
88s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:44 schreef sp3c het volgende:
als je tegen iemand (noem hem Poetin voor het gemak) zegt 'jongen, ik ga mijn kernonderzeeers voor je kust leggen dan zegt hij bedankt voor de info man dan weten we iig waar ze zijn :Y
Nee jij snapt duidelijk niet hoe er 4D geschaakt wordt door Trump. Anyway, in ander nieuws: de VS beschuldigt Rusland van oorlogsmisdaden.

Since launching his unprovoked and unjust war of choice, Russian President Vladimir Putin has unleashed unrelenting violence that has caused death and destruction across Ukraine. We’ve seen numerous credible reports of indiscriminate attacks and attacks deliberately targeting civilians, as well as other atrocities. Russia’s forces have destroyed apartment buildings, schools, hospitals, critical infrastructure, civilian vehicles, shopping centers, and ambulances, leaving thousands of innocent civilians killed or wounded. Many of the sites Russia’s forces have hit have been clearly identifiable as in-use by civilians. This includes the Mariupol maternity hospital, as the UN Office of the High Commissioner for Human Rights expressly noted in a March 11 report. It also includes a strike that hit a Mariupol theater, clearly marked with the word “дети” — Russian for “children” — in huge letters visible from the sky. Putin’s forces used these same tactics in Grozny, Chechnya, and Aleppo, Syria, where they intensified their bombardment of cities to break the will of the people. Their attempt to do so in Ukraine has again shocked the world and, as President Zelenskyy has soberly attested, “bathed the people of Ukraine in blood and tears.”

Every day that Russia’s forces continue their brutal attacks, the number of innocent civilians killed and wounded, including women and children, climbs. As of March 22, officials in besieged Mariupol said that more than 2,400 civilians had been killed in that city alone. Not including the Mariupol devastation, the United Nations has officially confirmed more than 2,500 civilian casualties, including dead and wounded, and emphasizes the actual toll is likely higher.

Last week, I echoed President Biden’s statement, based on the countless accounts and images of destruction and suffering we have all seen, that war crimes had been committed by Putin’s forces in Ukraine. I noted then that the deliberate targeting of civilians is a war crime. I emphasized that Department of State and other U.S. government experts were documenting and assessing potential war crimes in Ukraine.

Today, I can announce that, based on information currently available, the U.S. government assesses that members of Russia’s forces have committed war crimes in Ukraine.

Our assessment is based on a careful review of available information from public and intelligence sources. As with any alleged crime, a court of law with jurisdiction over the crime is ultimately responsible for determining criminal guilt in specific cases. The U.S. government will continue to track reports of war crimes and will share information we gather with allies, partners, and international institutions and organizations, as appropriate. We are committed to pursuing accountability using every tool available, including criminal prosecutions.

https://www.state.gov/war-crimes-by-russias-forces-in-ukraine/
Huilen dan.
  Moderator woensdag 23 maart 2022 @ 20:46:46 #91
8781 crew  Frutsel
pi_204196225
quote:
88s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:02 schreef sp3c het volgende:
wat is dat TDS nou de hele tijd?
The Diamond Sp3c
  Moderator woensdag 23 maart 2022 @ 20:47:38 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204196236
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:46 schreef Frutsel het volgende:

[..]
The Diamond Sp3c
oeh dat vind ik wel een mooie
  woensdag 23 maart 2022 @ 20:47:40 #93
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204196238
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:41 schreef wpor het volgende:

[..]
Nee. Daarom vraag ik ook wat er beter zou kunnen zijn dan hier. Ben jij er wel geweest?
Ja, ik wel. Ik werk in een internationaal bedrijf en heb ook Russische collega's.

Nogmaals: het gaat er niet om wat daar beter zou kunnen zijn. Het gaat om redenen waarom iemand in een bepaald wil wonen. Als je de vraag nu omdraait: waarom zou een Rus liever in Europa wonen dan in zijn eigen land?
pi_204196252
quote:
Als de genoemde delen van de wereld in roebels betalen dan krijgt de roebel die door de sancties implodeerde weer een boost.

quote:
zieken
  woensdag 23 maart 2022 @ 20:48:41 #95
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204196258
quote:

Omdat 'wij' dan roebels moeten kopen bij Russische banken waardoor de koers enigszins gestut wordt. En als hij de gaskraan dichtgooit komt er helemaal geen cent dat land meer binnen, en oorlog voeren is een prijzig grapje.

quote:
Beetje trollen.
Huilen dan.
  Moderator woensdag 23 maart 2022 @ 20:48:50 #96
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_204196262
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mensen uitsluiten puur op basis van vaststaande eigenschappen, zoals etniciteit, is altijd, in alle gevallen FOUT. Geen of en maren.
Etto Etto toch, waarom weer zo emotioneel?

Denk nog eens goed na over je uitspraak.
What can change the nature of a man?
  woensdag 23 maart 2022 @ 20:49:28 #97
269692 Divje
brr brr patapim
pi_204196276
Ik heb nog 450 RUB liggen.

Helemaal fantastisch.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_204196312
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:47 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ja, ik wel. Ik werk in een internationaal bedrijf en heb ook Russische collega's.

Nogmaals: het gaat er niet om wat daar beter zou kunnen zijn. Het gaat om redenen waarom iemand in een bepaald wil wonen. Als je de vraag nu omdraait: waarom zou een Rus liever in Europa wonen dan in zijn eigen land?
Daar ging het mij wel om. Een Rus woont graag in zijn land omdat hij daar alles heeft opgebouwd. Als hij dat ook hier had gedaan had hij vast liever hier gewoond (denk ik, en zo niet, ben benieuwd waarom niet). Hier is een goed sociaal vangnet. Hier mag je kritiek hebben op de regering. Je kent het wel.

Dat niet iedere Rus graag z'n hebben en houden zou verlaten lijkt me obvious.

Daarbij, waarom wil je de vraag direct omdraaien zonder eerst zelf te antwoorden, ik vroeg het toch aan jou?
pi_204196332
quote:
88s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:13 schreef sp3c het volgende:

ik ga wel wat eten jongons, dit gaat net als die tweet van Trump echt he-le-maal nergens over

Welke tweet van Trump? TIA
  Moderator woensdag 23 maart 2022 @ 20:53:52 #100
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204196347
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:52 schreef Za het volgende:

[..]
Welke tweet van Trump? TIA
TIA?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')