Gewoon vanuit het B gebouw van het Kremlin zeggen we geven hem geen tv tijd meer ik ben vanaf nu de baasquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hij zit niet alleen in die bunker. Als de mensen om hem heen zich tegen hem keren houdt het op. Zelfs als ze hem niet omleggen, weggaan is genoeg.
Eens, zo min mogelijk info aan de tegenstander (Rusland) geven.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik snap er niks van dat ie domme kut dat gaat twitteren. Van geopolitiek snappen vele in het westen geen hout meer van.
Dat hoor je ook van al die millitaite experts die begrijpen er helemaal niks van dat dit allemaal zo open gedeeld wordt, dit hoort in strikte geheimhouding te gaan.
En die aankondiging van buitenlandse vrijwilligers die met eenvoudige gps coördinaten zijn gebombadeerd.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:00 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Eens, zo min mogelijk info aan de tegenstander (Rusland) geven.
Een week geleden werd een trainingskamp van Ukraine gebombardeerd waar 100+ mensen om het leven kwamen. Ik kwam gisteren op Reddit tegen dat dat waarschijnlijk kwam doordat er een filmpje met details over die locatie op Reddit kwam. De Russen haalde er genoeg info uit om te weten waar ze een bom moesten gooien...
Dit gaat zelfs voor de FIFA te ver.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:57 schreef Bosbeetle het volgende:
https://www.bd.nl/buitenl(...)rganiseren~a0b7e4f4/
[..]
Doe maar niet, als ik Putin was had ik een deadmanswitch ingebouwd dat als ik dood ga dan gaan er nukes vliegen en neem ik de hele wereld mee.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:56 schreef TLC het volgende:
Bij eenvandaag op de tv ging het over het uitschakelen van putin zelf, dat een of andere speciale commando eenheid dat zou kunnen doen.
Maar blijkbaar zit vladje diep in een bunker, net als ome adolf en laat hij zijn eten ook steeds voorproeven uit angst om vergiftigd te worden. Hij vertrouwt blijkbaar helemaal niemand in zijn omgeving.
Laat hem dan maar naar zijn top in Indonesie gaan, en dat ze dan het vliegtuig ergens boven de oceaan neerhalen.
Het jammere is dan alleen dat je wat onschuldige mensen (de crew bv) moet opofferen, maar alles beter dan deze situatie.
Dit heeft echt niets te maken met wat ik zei.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Er is niemand die in een land als Rusland wil wonen.
Dat geleuter van een bril is dan ook Russisch geleuter.
Waar wil iedereen volgens jou wel leven?quote:Die onzekerheid zie je goed terug bij het volk zelf in Rusland, het gepoch over het oh zo glorieuze verleden, dat weer terug willen, “mother russsssiaaa” en het overdreven nationalisme.
Allemaal uit angst en onzekerheid omdat ze dondersgoed weten dat ze in een derde wereldland leven met een overheid en maatschappij waar niemand in wil leven.
ja en als ik de man die hem in moest bouwen was zou ik het uitzettenquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:03 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Doe maar niet, als ik Putin was had ik een deadmanswitch ingebouwd dat als ik dood ga dan gaan er nukes vliegen en neem ik de hele wereld mee.
Nouja een welgemikt schot en met een beetje geluk heeft vladje de tijd niet om ergens op te drukkenquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:03 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Doe maar niet, als ik Putin was had ik een deadmanswitch ingebouwd dat als ik dood ga dan gaan er nukes vliegen en neem ik de hele wereld mee.
Zo leg je meer druk op andere landen om ook hun steentje bij te dragen, en als het resultaat is dat ze nu meer wapens krijgen dan schieten ze daar meer mee op. Overigens denk ik niet dat de Russen enig idee hebben over hoeveel antitankwapens Oekraïne (nog) heeft: ze weten vaak amper waar hun eigen mannetjes staan.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee het is dom en het is stemzieltjes winnen.
Dat denk ik.
Als die Oekraïners ineens met 500 antitankwapens extra staan terwijl Rusland info heeft dat ze op zijn.
Kijk dat zou schelen.
Als de Russen als een normaal land behandeld willen worden kunnen ze zich beter eens als een normaal land gaan gedragen ipv continu met een kernoorlog te dreigen en hun buurlanden te intimideren en bedreigen, binnenvallen, met de grond gelijk maken en de boel leegroven, plunderen, vermoorden en verkrachten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
N
[..]
Nou de dreiging welke de Russen voelden en Poetin benadrukte, is dat de Navo de EU en de VS liever helemaal geen Rusland willen. Door de expansie van de navo in die hoek en het financieel steeds verder wegdringen van de roebel.
Ook de verschuiving van de energiemarkt naar niet-fossiele stoffen zal daarin meespelen.
"Wij van de FIFA weten ook niet waar rusland in 2032 staat, en het was het beste bid, ze beloofden nieuwe stadions te bouwen in odessa, chakov en kiev."quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit gaat zelfs voor de FIFA te ver.
Het concept van een deadman's switch is juist dat dat niet hoeft.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:06 schreef TLC het volgende:
[..]
Nouja een welgemikt schot en met een beetje geluk heeft vladje de tijd niet om ergens op te drukken
Ja en dan? Die boot het strand opvaren ofzo?quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:51 schreef Aether het volgende:
Trump: ik had Rusland bedreigd met kernonderzeeërs
https://nos.nl/l/2422330
Als Donald Trump nog president van Amerika was geweest, had hij Rusland bedreigd met kernonderzeeërs. Dat zegt hij tegen nieuwszender Fox News. Trump geeft aan moeite te hebben met de nucleaire dreigementen van president Poetin. "Ik hoor hem constant het n-woord gebruiken, het n-woord. Hij gebruikt het constant: het nucleaire woord", zegt Trump.
ja de roebel is wel uit de problemen nuquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:45 schreef Lospedrosa het volgende:
N
[..]
Nou de dreiging welke de Russen voelden en Poetin benadrukte, is dat de Navo de EU en de VS liever helemaal geen Rusland willen. Door de expansie van de navo in die hoek en het financieel steeds verder wegdringen van de roebel.
Ook de verschuiving van de energiemarkt naar niet-fossiele stoffen zal daarin meespelen.
Er heeft al een keer eerder een rus niet op de knop gedrukt toen er (per ongeluk) een berichtje "schiet maar af" gestuurd was. De man is een held in Rusland.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en als ik de man die hem in moest bouwen was zou ik het uitzetten
Trump is nogal simpel.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja en dan? Die boot het strand opvaren ofzo?
Een zg. "kernonderzeeër" is een nucleair aangedreven onderzeeër... Dat wil niet zeggen dat dat ding kernwapens aan boord heeft...
Zoveel nuance, dat gaat De Donald toch niet trekken?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een zg. "kernonderzeeër" is een nucleair aangedreven onderzeeër... Dat wil niet zeggen dat dat ding kernwapens aan boord heeft...
"Please wait while a system update is being installed"quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en als ik de man die hem in moest bouwen was zou ik het uitzetten
Als hij president is dan maakt hij wel uit wat die dingen aan boord hebben he?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat doen normaliter de geheime diensten van de landen in onderling overleg.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo leg je meer druk op andere landen om ook hun steentje bij te dragen, en als het resultaat is dat ze nu meer wapens krijgen dan schieten ze daar meer mee op. Overigens denk ik niet dat de Russen enig idee hebben over hoeveel antitankwapens Oekraïne (nog) heeft: ze weten vaak amper waar hun eigen mannetjes staan.
Wat wil je dan? Dat de oorlog naar pagina acht van de krant verdwijnt?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat doen normaliter de geheime diensten van de landen in onderling overleg.
Ook de inlichtingen dienst van Rusland zal helaas her en der wat spionnen hebben lopen waardoor we toch wat vrijkomt; maar dat spel is schijnbaar helemaal losgelaten door twitter en aandachtsgeile kutten en lullen.
Ik meen me te herinneren dat 'ie juist totaal niet als een held behandeld is.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er heeft al een keer eerder een rus niet op de knop gedrukt toen er (per ongeluk) een berichtje "schiet maar af" gestuurd was. De man is een held in Rusland.
Nee dit is aardig contra-productief nog op het moment.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja de roebel is wel uit de problemen nu
Nee de oorlog niet, maar wapenleverancies en vnl de details daarvan gewoon niet melden.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat de oorlog naar pagina acht van de krant verdwijnt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |