Nee, kap gewoon met die politieke eigenpijperij en lever die wapens heimelijk, net als tijdens de koude oorlog.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat de oorlog naar pagina acht van de krant verdwijnt?
Waarom?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nee, kap gewoon met die politieke eigenpijperij en lever die wapens heimelijk, net als tijdens de koude oorlog.
Ik denk dat Poetin had gedacht dat-ie Oekraïne zonder teveel slag of stoot in zou kunnen nemen. Dat het westen het weinig zou boeien, dat de regering gelijk op dag 1 zou vluchten en dat de inwoners van dat land zich graag bij Rusland wilden aansluiten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dit is aardig contra-productief nog op het moment.![]()
Maar ergens zal er toch een bepaalde strategie of visie liggen waardoor dit alles over jaren toch meer oplevert, of ze strijden voor de ondergang en dat lijkt me sterk.
Oh, dus die geïnfiltreerde Russische mannetjes weten wel hoeveel antitankwapens de Oekraïners nog hebben, maar als we ze niet op Twitter vertellen dat er nog X die kant op komen dan weten ze dat straks ineens niet meer?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat doen normaliter de geheime diensten van de landen in onderling overleg.
Ook de inlichtingen dienst van Rusland zal helaas her en der wat spionnen hebben lopen waardoor we toch wat vrijkomt; maar dat spel is schijnbaar helemaal losgelaten door twitter en aandachtsgeile kutten en lullen.
Trump kennende zal hij wel iets uit de Los Angeles klasse op pad sturen...quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:16 schreef HeatWave het volgende:
Als hij president is dan maakt hij wel uit wat die dingen aan boord hebben he?
Ik vind het eigenlijk wel fijn om te weten waar mijn Amerikaanse tax-dollars precies heengaan. Dit is wel iets waar ik achtersta.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nee, kap gewoon met die politieke eigenpijperij en lever die wapens heimelijk, net als tijdens de koude oorlog.
Gelukkig heeft een president goeie militaire adviseurs om hem heen, helemaal met demente "what does this button do?" Bidenquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Trump kennende zal hij wel iets uit de Los Angeles klasse wel op pad sturen...
Hier in het westen..quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:04 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit heeft echt niets te maken met wat ik zei.
[..]
Waar wil iedereen volgens jou wel leven?
Neuh maar is soms wel grappig als je even wil lachenquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:25 schreef sp3c het volgende:
geeft er uberhaupt nog iemand om Trump zijn mening?
Blijkbaar leeft ie nog zonder huur te betalen in de hoofden van velenquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:25 schreef sp3c het volgende:
geeft er uberhaupt nog iemand om Trump zijn mening?
was grappig toen hij de machtigste man van de wereld was maar nu is het gewoon een rijke stinkerd met een steekje los
We moeten vooral voorkomen dat Rusland hierna het Duitsland van na 1918 wordt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Stel dat Rusland dit verliest wordt Rusland dan de nieuwe Japan of Duitsland kwa wirtschaftwonder of halfgeleidertechnologie? Of moet je daarvoor eerst aan de verkeerde kant van een echte wereldoorlog staan?
spreek vooral voor jezelfquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar leeft ie nog zonder huur te betalen in de hoofden van velen.
Das waar maar het is gewoon onorthodox.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, dus die geïnfiltreerde Russische mannetjes weten wel hoeveel antitankwapens de Oekraïners nog hebben, maar als we ze niet op Twitter vertellen dat er nog X die kant op komen dan weten ze dat straks ineens niet meer?
Ik verwacht overigens dat er ook genoeg achter de schermen geregeld wordt, maar ik zie niet zo hoe Oekraïne er veel slechter van wordt wanneer de Zweden aankondigen 5000 antitankwapens te leveren. En misschien zeggen ze 5000 en leveren ze er 15.000, weet jij veel.
Ik begon er niet over hoor.quote:
Dat is het zeker (zoals met wel meer zaken omtrent deze oorlog), maar dat betekent niet per se dat er iets mis mee is.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das waar maar het is gewoon onorthodox.
Pff kan die niet iemand anders sturen want die seniele oude gek komt amper uit zijn woorden.quote:
Nee dat heb je dus mis.quote:
hij zegt ik zou nukeboten die kant op sturenquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik begon er niet over hoor.
Blijkbaar is het feit dat Trump nuclear subs zegt ipv subs armed with nuclear weapons een enorme own ofzo... geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |