Dankje!! En nee haha ik zie al een week of 9 groen van de misselijkheid. Niet leuk maar dat geeft niks, gaat vanzelf over. Kindje is gezond, dat is het enige wat telt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:29 schreef Meridiaan het volgende:
Gefeliciteerd MMF93, dubbel gefeliciteerd ookVoel je je goed?
Ja maar dan zou ik weer in de knoop komen met m'n verjaardag dus het moest eigenlijk wel nuquote:Op maandag 21 maart 2022 22:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Had dan even dat ene weekje gewacht, dan had jij het rijk voor jou alleen gehad
Ah, deze subtiele hint gaat mij niet voorbij! Wanneer is je jaardag?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan zou ik weer in de knoop komen met m'n verjaardag dus het moest eigenlijk wel nu
Ik had al zo'n vermoeden en ik zat mobiel, dus ik wist ook niet hoe ik een DM moest sturen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:37 schreef MMF93 het volgende:
Oh oeps, thanks Luctor ik had m niet door dat ik lapo had
Heb je al kunnen werken? Ik merk namelijk dat ik op kantoor vooral sociaal bij-klets met iedereen die ik al 1,5 - 2 jaar niet meer heb gezienquote:
Ik ben intussen 20 minuten op kantoor en nog niks gedaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb je al kunnen werken? Ik merk namelijk dat ik op kantoor vooral sociaal bij-klets met iedereen die ik al 1,5 - 2 jaar niet meer heb gezien
Dat klinkt als een gezond dieet, ik zie hier niks vreemds aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:43 schreef MMF93 het volgende:
Qua cravings heb ik vooral de hele dag zin in frikadellenbroodjes. En savonds in stamppot met mosterd met als toetje meloen
Alweer gefixed.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sorry @:Cyan9 de TT is weer stuk. Terwijl ik er niks aan heb veranderd.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:43 schreef MMF93 het volgende:
Qua cravings heb ik vooral de hele dag zin in frikadellenbroodjes. En savonds in stamppot met mosterd met als toetje meloen
Met deze toestemming rol ik zo richting supermarkt om frikadellenbroodjes in te slaan. TE VEEL zin inquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een gezond dieet, ik zie hier niks vreemds aan.
Dat is waar, maar desondanks is misselijkheid echt wel heel vervelend en kan je in veel dingen belemmeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:40 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dankje!! En nee haha ik zie al een week of 9 groen van de misselijkheid. Niet leuk maar dat geeft niks, gaat vanzelf over. Kindje is gezond, dat is het enige wat telt.
Wat waren jouw cravings?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Van dat eten is (was) heel herkenbaar
Jij plant gewoon je covid in. Heel georganiseerd hoor Straan !quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan zou ik weer in de knoop komen met m'n verjaardag dus het moest eigenlijk wel nu
Ja dat klopt wel hoor, fijn is anders. Bij mij is het gelukkig savonds het ergste, dat scheelt wel voor het werk en huishouden etc.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:46 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is waar, maar desondanks is misselijkheid echt wel heel vervelend en kan je in veel dingen belemmeren.
Fijn dat het kindje gezond is
Gewoon lekker doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:45 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Met deze toestemming rol ik zo richting supermarkt om frikadellenbroodjes in te slaan. TE VEEL zin in
Bedankt voor de reminder. Ik loop een beetje achter in alles luisterenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:01 schreef molloot200 het volgende:
Het hele veld van 2022 samen in een compilatie
Van de week maar eens beginnen met luisterenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:01 schreef molloot200 het volgende:
Het hele veld van 2022 samen in een compilatie
Vooral sociaal bezig inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heb je al kunnen werken? Ik merk namelijk dat ik op kantoor vooral sociaal bij-klets met iedereen die ik al 1,5 - 2 jaar niet meer heb gezien
Klopt ook hoor. Dat is ook het thema bij ons qua hybride werken: kantoor is om te ontmoetenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vooral sociaal bezig inderdaad![]()
Maar dat is ook niet erg, hoort erbij
Hij wilde vooral Corona hebben om zo zijn verjaardag alvast te kunnen noemenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:46 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Jij plant gewoon je covid in. Heel georganiseerd hoor Straan !
Ik vind de Belgische inzending ook steeds beter wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:36 schreef Yesse het volgende:
Tot nu toe zijn mijn favorieten: België, Nederland, Portugal, Italië, en Noorwegen (en guilty pleasure Spanje). Heb ik al veel gewerkt vandaag? Nee. Ik ben afgeleid
De muziek waar ik normaal gesproken het vaakst naar luister ligt ook een beetje in hetzelfde straatje dus het is waarschijnlijk ook mijn eigen muzieksmaak. Maar zelf denk ik dat het vooral live het wel goed kan doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:45 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik vind de Belgische inzending ook steeds beter worden
Ik was vanochtend ruim 2 uur eerder wakker dan normaal dus vestig ik mijn hoop nu op koffiequote:
Was het zo erg? Je zou er maar hoop geld voor betaald hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zag wat beelden langskomen van Genesis in de Ziggo Dome gisteravond. Dat was niet heel best, to say the least, Phil kan niet echt meer
Na-aper!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:56 schreef Fred_B het volgende:
In navolging van het halve topic hier, heeft Louis van Gaal ook Corona.
Ja zeg, wie hier heeft hem aangestoken?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:56 schreef Fred_B het volgende:
In navolging van het halve topic hier, heeft Louis van Gaal ook Corona.
Ik verdenk Angela!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja zeg, wie hier heeft hem aangestoken?
Oef, die geluiden klonken ook al toen het over het optreden in het Goffertpark gingquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zag wat beelden langskomen van Genesis in de Ziggo Dome gisteravond. Dat was niet heel best, to say the least, Phil kan niet echt meer
Even snel wat voorbeeldjes opgesnord van youtube. Maar dit is, in mijn ogen, geen ¤100+ waard, hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Was het zo erg? Je zou er maar hoop geld voor betaald hebben
Ik zie vooral een oude man op een stoelquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Even snel wat voorbeeldjes opgesnord van youtube. Maar dit is, in mijn ogen, geen ¤100+ waard, hoor
Ik denk dat die onderweg uit Portugal nog een tussenstop heeft gemaakt voor een voorbespreking met een voetbalexpert in Spanje.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja zeg, wie hier heeft hem aangestoken?
De slotconclusie van Stefan Raadgever in het AD / Het Paroolquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zie vooral een oude man op een stoelMaar las net ook op het AD dat je niet de enige bent die het zich afvraagt
quote:Zo kan het amper anders of dit is werkelijk de laatste keer dat Genesis samen toert. Muzikaal staat de sound van de groep nog steeds recht overeind, het repertoire zal nog decennia de evergreenradiozenders bevolken. Alleen heeft Collins vermoedelijk geen zoon meer over die hem live ook als zanger kan vervangen.
Gewoon naar dm.fok.nl gaanquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden en ik zat mobiel, dus ik wist ook niet hoe ik een DM moest sturen.
quote:
Scheelt ook wel dat dat iets van 160 euro voor een lang weekend was met nog veel meer optredens erbij. Dat geld voor alleen een waardeloos optreden van twee uur is een heel ander verhaalquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:35 schreef H_T het volgende:
Ik ben op Lowlands een keer naar Sex Pistols gaan kijken. Waardeloos optreden, maar ik ben blij dat ik ben gegaan
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik wist helemaal niet dat die pagina bestaat.
Klinkt verstandig.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:05 schreef Momo het volgende:
Mathieu van der Poel is net terug van zijn rugblessure #plankje en wil meteen de giro en tour dubbel doen
Daar liggen geen plankjes tijdens een proefrondje die dan later worden weggehaald.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:05 schreef Momo het volgende:
Mathieu van der Poel is net terug van zijn rugblessure #plankje en wil meteen de giro en tour dubbel doen
Wel allemaal 2500m + bergen in Italië, en meneer is geen klimmerquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar liggen geen plankjes tijdens een proefrondje die dan later worden weggehaald.
Het is hier een beetje heiig maar het was wel lekker zitten in het zonnetje net.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heerlijk gewandeld buiten. Maar nu vind ik het wel warm binnen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ah, deze subtiele hint gaat mij niet voorbij! Wanneer is je jaardag?
Welke nummers springen er voor jou uit? En is het gedoe inmiddels achter de rug?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:40 schreef Evenstar het volgende:
Voor het eerst even alle nummers van dit jaar aan het luisteren en lijstjes aan het makenHad hier en daar al wat nummers gehoord, maar door alle gedoe nog niet de tijd gehad om het aandachtig te doen.
Nu met 1e halve finale bezig, halverwegequote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Welke nummers springen er voor jou uit? En is het gedoe inmiddels achter de rug?
Ah, hij staat er weer op om te 'helpen'?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:09 schreef GeorgeM het volgende:
Ik moet even mijn frustratie kwijt.
We zijn aan het verbouwen en mijn schoonvader staat om de haverklap op de stoep![]()
![]()
Lekker bezig danquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nu met 1e halve finale bezig, halverwegeZal zo lijstje wel posten.
Gedoe was vooral emigratie, maar zijn nu wel aardig "klaar" totdat wij een huis gaan kopen. Twee weken geleden reed ik hier in een gat in de weg (10cm diep minstens en 30cm breed) waardoor ik beide linkerbanden scheurde, dus ook daar een tijdje gezeik mee gehad.... maar goed, luxe problemen allemaal
Laat het de plaatselijke minister van Financiën maar niet horen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:16 schreef Evenstar het volgende:
Ok, ben na 10 seconden al verliefd op IJsland
Ja en hij is vrijdag en zaterdag ook al geweestquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, hij staat er weer op om te 'helpen'?
Ligt er niet toevallig nog een speciaal bakje schroeven op hem te wachten in Lissabon?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja en hij is vrijdag en zaterdag ook al geweest![]()
Remind me nooit meer te verbouwen zo lang hij nog leeft
IK GA ZO GILLENquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ligt er niet toevallig nog een speciaal bakje schroeven op hem te wachten in Lissabon?
Heb je er veel last van?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:20 schreef H_T het volgende:
De GGD bevestigt dat ik goed werk heb geleverd met mijn zelftest![]()
@:Strani @:molloot200 Hoe is het in jullie coronakampen?
Valt mee, vooral niezen en af en toe wat andere milde klachten. Als het niet erger wordt ben ik er met een weekje rustig aan doen wel weer bovenop denk ikquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:25 schreef Guanabana het volgende:
Dag 11 inmiddels, en nog niet helemaal beter.
Dit is mijn leven nu denk ik.
Vooral 0 energie. Soms nog verhoging, maar dat is zo wisselend dat ik mijn thermometer bijna niet meer vertrouw.quote:
Ik ben vandaag ook wat futloos, maar dat zal ermee te maken hebben dat ik uren vroeger wakker werd dan normaal. Ik weet niet waar ik mijn thermometer heb gelaten (quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vooral 0 energie. Soms nog verhoging, maar dat is zo wisselend dat ik mijn thermometer bijna niet meer vertrouw.
Hoesten en neusverkoudheid valt vandaag weer mee.
Niemand zit ooit goed met Kip Siam, Timquote:
Nou ja, in ieder geval heb je nog wel trek?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook wat futloos, maar dat zal ermee te maken hebben dat ik uren vroeger wakker werd dan normaal. Ik weet niet waar ik mijn thermometer heb gelaten () maar aan het voorhoofd te voelen zal het met verhoging/koorts wel meevallen. Bij mij is het vooral hoesten en niezen en soms wat last van de keel.
Ik weet al wel dat ik in de loop van de week wat moet gaan bestellen of erg rare combinaties gaan etenVanavond zit ik nog goed met Kip Siam en ik heb nog brood voor twee dagen. Voor de dagen erna heb ik nog kipfilet en aardappelpuree, maar de enige groente die ik in huis heb is uien
Wel als normale ui, Amsterdamse ui en zilverui. Ik kan dus nog wel een beetje variëren, maar met drie dagen uien is het maar beter ook dat ik bij iedereen uit de buurt moet blijven
Dat kan ik dan nog aanvullen met pannenkoeken. Ik kom dus een eind, maar wat laten komen in de loop van de week is denk ik een beter idee
Ik ben benieuwd wat de toevoeging van gembersiroop heeft gedaan voor het eetgenotquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niemand zit ooit goed met Kip Siam, Tim
[..]
Nou ja, in ieder geval heb je nog wel trek?Pannenkoeken is altijd goed
Ik had zelf vooral zin in zoet. En ik had de luxe dat ik niet zelf hoefde boodschappen te doen of te koken.
Mijn concentratie is nu ook minder, dus ik vind van welquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:47 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk dat mijn concentratie ook naar de knoppen is door m'n besmetting. Kan dat? Als gevolg van weinig energie hebben misschien? Ik kan echt slecht focussen op m'n schoolopdrachten. Gelukkig heb ik 31 maart en 1 april een deadline
Prima verder. Keelpijn en verkoudheid. En dus weinig concentratie.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:20 schreef H_T het volgende:
Ja dat hoor je vaker.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:47 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk dat mijn concentratie ook naar de knoppen is door m'n besmetting. Kan dat? Als gevolg van weinig energie hebben misschien? Ik kan echt slecht focussen op m'n schoolopdrachten. Gelukkig heb ik 31 maart en 1 april een deadline
Beterschapquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Valt mee, vooral niezen en af en toe wat andere milde klachten. Als het niet erger wordt ben ik er met een weekje rustig aan doen wel weer bovenop denk ik
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja dat hoor je vaker.
Bij mij viel dat gelukkig mee, al had ik van de week wel iets vaags. Ik dacht dat het weer beter ging, dus ging Planet Coaster voor het eerst proberen. Blijkbaar was dat mentaal nog iets teveel gevraagd, want na een uur voelde ik me helemaal in de war, en dacht ik 'huh, heet dit spel Planet Coaster? Wist ik dat eigenlijk al?' En ik wist niet meer goed te herinneren wat ik allemaal nog meer had gedaan die dag, en dat soort klachten zijn echt niks voor mij, dus dat was wel eng [ afbeelding ]
Dank jequote:
Je doet me denken aanquote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal nergens dankbaar voor.
Oh ja dat lijkt me ook wel heftig ja, dat idee te hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja dat hoor je vaker.
Bij mij viel dat gelukkig mee, al had ik van de week wel iets vaags. Ik dacht dat het weer beter ging, dus ging Planet Coaster voor het eerst proberen. Blijkbaar was dat mentaal nog iets teveel gevraagd, want na een uur voelde ik me helemaal in de war, en dacht ik 'huh, heet dit spel Planet Coaster? Wist ik dat eigenlijk al?' En ik wist niet meer goed te herinneren wat ik allemaal nog meer had gedaan die dag, en dat soort klachten zijn echt niks voor mij, dus dat was wel eng [ afbeelding ]
Ik haat smurfenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je doet me denken aan
[ afbeelding ]
En niet dankbaar voor ons? Walgelijk!
Ik ga ook Euphoria kijken straksquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:15 schreef Em31 het volgende:
Zo ik heb ook een keer een extra streamingdienst genomenZag die aanbieding van HBO Max en wilde Euphoria wel zien (al heb ik al zoveel filmpjes en memes gezien dat ik al wel veel weet
) en daarna Succession ook maar meteen proberen.
Ik betrek de Spaanse GGD er verder niet bij zolang het niet nodig is. Verder qua symptomen een beetje vreemd. Het lijkt wel alsof ik door alle mogelijke symptomen heengejaagd wordt. Op dit moment voel ik me redelijk eigenlijk, maar dat kan ook door de cocktail van ibuprofen en paracetamol komen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:20 schreef H_T het volgende:
quote:
Wat ik de laatste twee dagen doe is gewoon 24 uur per dag op bed liggen. Kan ik Arie ook aanradenquote:
Om nou voor die 3 minuten een streamingdienst te nemen vind ik ook zo wat.quote:
Ik heb vandaag een stukje gekeken. Ben nog niet overtuigd, maar ga nog even volhouden.quote:
Ik dacht al, wie gaat ‘m maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Om nou voor die 3 minuten een streamingdienst te nemen vind ik ook zo wat.
Dan hoef je ook niet de dag bewust af te ronden he, scheelt weer.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ik de laatste twee dagen doe is gewoon 24 uur per dag op bed liggen. Kan ik Arie ook aanraden
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:15 schreef Em31 het volgende:
Zag die aanbieding van HBO Max en wilde Euphoria wel zien
quote:
Arie Boomsma is zelf vermoeiendquote:
Ja we zijn een hoger niveau van je gewend. Dit is meer het niveau van bepaalde andere users.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
@:Cee heeft haar like al ingetrokken. Dit grapje was ook te makkelijk ja.
Ik stel het niet op prijs dat je hier zomaar een foto van me deelt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je doet me denken aan
[ afbeelding ]
En niet dankbaar voor ons? Walgelijk!
Dan durf je geen namen te noemenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja we zijn een hoger niveau van je gewend. Dit is meer het niveau van bepaalde andere users.
@Redefine er wordt hier achter je rug over je gesproken.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja we zijn een hoger niveau van je gewend. Dit is meer het niveau van bepaalde andere users.
Daarom, je hele leven wordt gewoon één grote blur. Heerlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet de dag bewust af te ronden he, scheelt weer.
Aan de ene kant is het uiteraard erg, aan de andere kant doe ik veel daarvan bewust/onbewust ook alquote:
Ik had er eerst zoals Fred en Redefine neergezet, maar dacht laat ik een beetje aardig blijven.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:redefine er wordt hier achter je rug over je gesproken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga je maken?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:51 schreef Guanabana het volgende:
Ben net weer buiten geweest en ga zo voor het eerst in anderhalve week weer zelf koken.
Ach, dan wordt het een sloppy joe. Ook lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:02 schreef BillDauterive het volgende:
De quinoa-burgers waren toch niet zo goed in te vriezen als ik dacht. Toen ik ze uit elkaar wilden halen, bleek dat dat amper lukte. Nu zit ik met 1 gemutileerde burger en 1 burger die in tig stukjes uit elkaar gevallen is.
Ach ja.
Ja sorry ik zit mobiel steeds te kloten met dat liken want je ziet niet meteen dat het duimpje blauw wordt dus dan probeer ik het nog een keer en dan unlike ik het en zo gaat dat tien keer door totdat ik het opgeef en hoop dat de like er staat maarrrrrrr nee dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
@:Cee heeft haar like al ingetrokken. Dit grapje was ook te makkelijk ja.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:24 schreef ijs_beer het volgende:
We hebben vandaag de as opgehaald. Nu nog een tijdje binnen staan, en zoeken we een mooi plekje om het uit te strooien. Heel onwezenlijk als je zo'n koker met as krijgt, dat dat je beestje is.
Wij hebben dat altijd laten doen. Zo'n koker mee krijgen lijkt me echt heel emotioneelquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:24 schreef ijs_beer het volgende:
We hebben vandaag de as opgehaald. Nu nog een tijdje binnen staan, en zoeken we een mooi plekje om het uit te strooien. Heel onwezenlijk als je zo'n koker met as krijgt, dat dat je beestje is.
Van weinig energie hebben kun je inderdaad concentratieproblemen krijgen, is mijn ervaring. In mijn buikpijnperiode had ik ook heel weinig energie (ging volgens mij allemaal op aan die buikpijnquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:47 schreef molloot200 het volgende:
Wat goed, ik wilde deze week ook Shakshuka maken, maar heb nog nooit een versie met aardappel geprobeerd. Ik bookmark em even, al denk ik dat ik toch rijst of couscous gebruik.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Shakshuka! Deze: https://www.hellofresh.nl(...)581291&week=2022-W06
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:24 schreef ijs_beer het volgende:
Shakshukaquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Shakshuka! Deze: https://www.hellofresh.nl(...)581291&week=2022-W06
Ja, dat is het ook. Maar mijn ouders hebben best wel een behoorlijk grote tuin en daar achterin hebben we een mooi plekje ervoor. Dat voelt dan wel weer goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Wij hebben dat altijd laten doen. Zo'n koker mee krijgen lijkt me echt heel emotioneel
Oh met rijst of couscous ken ik dan weer helemaal nietquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat goed, ik wilde deze week ook Shakshuka maken, maar heb nog nooit een versie met aardappel geprobeerd. Ik bookmark em even, al denk ik dat ik toch rijst of couscous gebruik.
Aardappel is wel gek. Volgens mij is het oorspronkelijk bedoeld zonder iets erbij, het is ook een ontbijt of lunchquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh met rijst of couscous ken ik dan weer helemaal niet
Overigens deed ik deze versie wel zonder spinazie, want slierten spinazie zo ergens door vind ik niet lekker
We aten eerst altijd een versie die heel anders was dan deze, zonder aardappel of iets. Wel met stokbrood erbij.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Aardappel is wel gek. Volgens mij is het oorspronkelijk bedoeld zonder iets erbij, het is ook een ontbijt of lunchIk denk dat pita het meest logisch is om erbij te serveren als je er koolhydraten bij wilt, ik ga eens kijken
![]()
O nee kikkererwten erdoor natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Gember was zeker een goede toevoegingquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En hoe was jouw Kip Siam-met-gembersiroop?
Hij is weg, maar ik heb nog steeds stress. Waarom kan ik het niet loslaten?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:56 schreef Arizona het volgende:
@:georgem is hij inmiddels weg? Wat een ellende joh. Kan je man niet vertellen dat hij gewoon weg moet blijven? Als "koude kant" is dat altijd wat lastig vind ik.
Pittig hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:24 schreef ijs_beer het volgende:
Oooh brrrr, daar zou ik ook niet goed op gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij is weg, maar ik heb nog steeds stress. Waarom kan ik het niet loslaten?![]()
Mijn man zit in het buitenland![]()
Ik heb er wel eens wat van gezegd tegen hem, maar dan zegt hij ‘het is toch niet erg?’ of: ‘het is toch alleen maar fijn dat hij helpt?’
Hij dringt zich ook op, bemoeit zich overal mee, houdt de stukadoor van het werk en wil alles weten.
Hij wil morgen weer komen, maar nu heb ik het allemaal gedaan en hem een appje gestuurd dat het klaar is![]()
Vooral hartige dingen en stamppotten met rookworst, maar dat viel niet best. Als je wat verder bent, krijg je steeds meer last van zuurbrand. En dan helpt rookworst niet echtquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:48 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oooh brrrr, daar zou ik ook niet goed op gaan.
Voor de opsomming: ik had gevulde paprika met broccoli, sperziebonen, ui, vegetarisch gehakt, bosui en mozzarella
Wat een kwelling, dat een craving dan niet goed valt!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Vooral hartige dingen en stamppotten met rookworst, maar dat viel niet best. Als hectare verder bent, krijg je steeds meer last van zuurbrand. En dan helpt rookworst niet echt
Er zijn wat doosjes Gaviscon doorheen gegaanquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wat een kwelling, dat een craving dan niet goed valt!En zuurbranden is verschrikkelijk
@:ijs_beer
quote:
quote:
TR gezetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Of je krijgt de melding dat je teveel op de like knop hebt gedruktquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja sorry ik zit mobiel steeds te kloten met dat liken want je ziet niet meteen dat het duimpje blauw wordt dus dan probeer ik het nog een keer en dan unlike ik het en zo gaat dat tien keer door totdat ik het opgeef en hoop dat de like er staat maarrrrrrr nee dus.![]()
Nu wel.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:36 schreef Fred_B het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Het lukt mij inderdaad ook niet goed om bij te blijven.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:29 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Leuk!
Ik heb de Lubachtrein echter volledig gemist, elke dag is toch teveel voor me blijkbaar![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:40 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:19 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik had nog iemand die dit mij appte, ik heb een reputatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:36 schreef Fred_B het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had nog iemand die dit mij appte, ik heb een reputatie
Is Soundos leuk vinden bij jou een voorwaarde om op date te mogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eén van m'n 1038 eisenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is Soundos leuk vinden bij jou een voorwaarde om op date te mogen?![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had nog iemand die dit mij appte, ik heb een reputatie
Ja, vraag dan direct aan je potentiële date of hij graag op donderdagavond op een roze eenhoorn door donzige wolken rijdt terwijl hij alle grootste hits van ABBA zingt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je ongeveer evenveel kans.
Ik zal het eens proberenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, vraag dan direct aan je potentiële date of hij graag op donderdagavond op een roze eenhoorn door donzige wolken rijdt terwijl hij alle grootste hits van ABBA zingt.
Dan heb je ongeveer evenveel kans.
Je kan het een stuk slechter treffen hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Soundos is wel een afknapper voor mij.
Nee maar waar eindigt zoiets hè? Het is toch een hellend vlakquote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan het een stuk slechter treffen hoorSoundos leuk vinden is ook weer niet een hobby die vele uren per week kost
Maar Soundos heeft een bepaalde soort humor die ik niet grappig vind.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan het een stuk slechter treffen hoorSoundos leuk vinden is ook weer niet een hobby die vele uren per week kost
waaaaaaaaaaat!?! VIER?? hoe danquote:
Ik was naar bed gegaan en in bed nog een spelletje op mijn mobiel gespeeld en toen was de accu gedaald naar 11% toen ik 'm weglegde en uit deed. Maar de oplader had ik niet bij de hand, dus ik heb mijn telefoon vannacht niet opgeladen. Toen ik 'm vanmorgen aanzette en even op FOK! ging kijken, liep de accu snel naar de 4% toe.quote:Op woensdag 23 maart 2022 07:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaat!?! VIER?? hoe dan![]()
![]()
ikke 67%
ohhh phewwww gered dus!quote:Op woensdag 23 maart 2022 07:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was naar bed gegaan en in bed nog een spelletje op mijn mobiel gespeeld en toen was de accu gedaald naar 11% toen ik 'm weglegde en uit deed. Maar de oplader had ik niet bij de hand, dus ik heb mijn telefoon vannacht niet opgeladen. Toen ik 'm vanmorgen aanzette en even op FOK! ging kijken, liep de accu snel naar de 4% toe.
Intussen 78%.
Mijn telefoon is intussen al bijna vier jaar oud, dus dan gaat het steeds sneller.quote:Op woensdag 23 maart 2022 07:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhh phewwww gered dus!
Dat gaat dan wel snel trouwens, Fok aanzetten en dan van 11 naar 4?
Vanuit bed werken geen optie?quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen![]()
Helaas moet ik werken, anders was ik weer in bed gaan liggen
quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanuit bed werken geen optie?
Dat is het enige wat ik vandaag niet erg vind aan het op kantoor werken. Ik mag 2 keer 40 minuten fietsenquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Prima weer vandaag. Gelukkig zit ik de hele dag binnen.
Die geluiden had ik de laatste twee jaar niet gemist, maar die zijn nu alweer normaal.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik vandaag niet erg vind aan het op kantoor werken. Ik mag 2 keer 40 minuten fietsen(ja dat kan ik thuis ook maar dan ben ik te lui). Maar verder ben ik nu al overprikkeld van alle hoest, praat, lach en leefgeluiden
![]()
Nee, ik ben ook geen fan. Maar ik vind voetbal over het algemeen ook stom. Dan kan ik toch beter hebben dat m'n relatie eens in de twee jaar de nieuwe show van Soundos wel zien dan elke week de volledige wedstrijd van FC Volendam met voor- en nabeschouwing erbijquote:Op woensdag 23 maart 2022 06:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar Soundos heeft een bepaalde soort humor die ik niet grappig vind.
Ah, mooi zo! Wat staat er vandaag op het programma?quote:
Ja, ok.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook geen fan. Maar ik vind voetbal over het algemeen ook stom. Dan kan ik toch beter hebben dat m'n relatie eens in de twee jaar de nieuwe show van Soundos wel zien dan elke week de volledige wedstrijd van FC Volendam met voor- en nabeschouwing erbij
Bovendien hoef je er als partner vrij weinig van te merkenquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook geen fan. Maar ik vind voetbal over het algemeen ook stom. Dan kan ik toch beter hebben dat m'n relatie eens in de twee jaar de nieuwe show van Soundos wel zien dan elke week de volledige wedstrijd van FC Volendam met voor- en nabeschouwing erbij
Dat zei m'n - oh nee toch niet.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Bovendien hoef je er als partner vrij weinig van te merken
Wat mij het meest frustreert is dat ze bij de overheid blijkbaar zo bang waren voor een complete kneus die af en toe bij talkshows zat?? Iedereen had al een hekel aan de betweterigheid van die jongen (daarom heeft iedereen hier ook zo'n plezier in), maar er toch naar luisteren. Echt wtfquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:00 schreef ijs_beer het volgende:
Zo. Even m'n Hugo de Jonge is een kutlul topic gekickt.
Wat is het toch een leugenachtige lul ook.
Ja, oké. Maar wat als Soundos een eigen dagelijkse talkshow krijgt? Wat doe je dan als partner?quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kende Sywert dus helemaal niet voor de mondkapjesdeal en nu wordt mij constant verweten dat ik onder een steen heb geleefdquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat mij het meest frustreert is dat ze bij de overheid blijkbaar zo bang waren voor een complete kneus die af en toe bij talkshows zat?? Iedereen had al een hekel aan de betweterigheid van die jongen (daarom heeft iedereen hier ook zo'n plezier in), maar er toch naar luisteren. Echt wtf![]()
En sowieso ook de invloed die hij kreeg door die talkshows en mensen op Twitter, want laten we eerlijk zijn, de 'goed bezig Sywert' en 'waarom doet de overheid dit niet??' vloog je toen ook om de oren. Maar welke overheid laat zich daar in godsnaam door beïnvloedenkan echt niet
Preciesquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Bovendien hoef je er als partner vrij weinig van te merken
Lie back and think of Englandquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar wat als Soundos een eigen dagelijkse talkshow krijgt? Wat doe je dan als partner?
Voorlopig ongeveer hetzelfde als gisteren. Over de kip siam heb ik niets meer te klagen, want die is nu opquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:19 schreef molloot200 het volgende:
@:H_T @:Strani @:Guanabana hoe staat het met de klachten vandaag?
quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kende Sywert dus helemaal niet voor de mondkapjesdeal en nu wordt mij constant verweten dat ik onder een steen heb geleefd
Ik heb blijkbaar onder diezelfde steen geleefd.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kende Sywert dus helemaal niet voor de mondkapjesdeal en nu wordt mij constant verweten dat ik onder een steen heb geleefd
Gaat wel oké hier geloof ik. Beetje hoesten nu maar de meeste andere symptomen zijn redelijk onder controle.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:19 schreef molloot200 het volgende:
Vergelijken met M of Khalid en Sofie en dan weemoedig terugverlangen of beseffen dat het erger had gekundquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar wat als Soundos een eigen dagelijkse talkshow krijgt? Wat doe je dan als partner?
Bij mij is het ook nog niet aan de betere hand. Een beetje zoals gisteren inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Voorlopig ongeveer hetzelfde als gisteren. Over de kip siam heb ik niets meer te klagen, want die is nu opEn bij jou?
Gisteren is Khalid & Sophie dus weer begonnen? Ik was verbaasd dat dat überhaupt een tweede seizoen kreeg.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Vergelijken met M of Khalid en Sofie en dan weemoedig terugverlangen of beseffen dat het erger had gekund
Wat ben je toch een prachtige optimistquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Vergelijken met M of Khalid en Sofie en dan weemoedig terugverlangen of beseffen dat het erger had gekund
Misschien dat ik die dan eens check. Elk programma met Sophie erin vermijd ik als de pest. Ik vind weinig mensen op TV irritanter dan Sophie.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gisteren is Khalid & Sophie dus weer begonnen? Ik was verbaasd dat dat überhaupt een tweede seizoen kreeg.
Renze Klamer heeft overigens een contract bij RTL getekend voor een talkshow.
Jawel, want ik heb nog een pak in de voorraadkast staanquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bij mij is het ook nog niet aan de betere hand. Een beetje zoals gisteren inderdaad.
Het is maar goed dat de kip siam op is. Hoef je 'm nooit meer te eten.
Die caravans zijn veel te klein voor Nederlanders.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:28 schreef Strani het volgende:
Ik had nog nooit van kip Siam gehoord. Wat is er mis mee?
Vies, dat is er mis mee.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:28 schreef Strani het volgende:
Denk wel weer iets beter. Moet nog wel veel niezen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:19 schreef molloot200 het volgende:
Minder lekker dan ik me herinnerdequote:Op woensdag 23 maart 2022 10:28 schreef Strani het volgende:
Aha oké. Nou ja de wereld gaat hard achteruit dus wellicht past Knorr de gerechten daar gewoon op aanquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Minder lekker dan ik me herinnerdeMaar ook jaren niet gehad tussendoor. Misschien is mijn smaak veranderd, maar ik denk dat Knorr de recepten heeft aangepast en het daardoor minder lekker is
Andere wereldgerechten vielen me ook tegen namelijk.
Het is kip met groente en cashewnoten in saus en rijst erbij
Op Google heeft Kip Siam van Knorr anders 5 sterren bij de reviews.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Minder lekker dan ik me herinnerdeMaar ook jaren niet gehad tussendoor. Misschien is mijn smaak veranderd, maar ik denk dat Knorr de recepten heeft aangepast en het daardoor minder lekker is
Andere wereldgerechten vielen me ook tegen namelijk.
Het is kip met groente en cashewnoten in saus en rijst erbij
En maar één review! Guaan, samen kunnen we Knorr Kip Siam KAPOT MAKEN!quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op Google heeft Kip Siam van Knorr anders 5 sterren bij de reviews.
Ik verwachtte nu ik weer op Kip Siam ging zoeken wel een 1 ster-review erbij maar je durft het niet aan hèquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:37 schreef H_T het volgende:
[..]
En maar één review! Guaan, samen kunnen we Knorr Kip Siam KAPOT MAKEN!
Daarom is het waarschijnlijk maar een iemand gelukt om een review te geven.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:43 schreef molloot200 het volgende:
Huh wacht hoe moet je die dingen überhaupt invullen?
Ik vind het niet echt nodigquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik verwachtte nu ik weer op Kip Siam ging zoeken wel een 1 ster-review erbij maar je durft het niet aan hè
Gewoon mensen foppen dat het een gewéldig product is en dat ze het dan kopen, om erachter te komen dat het tegenvalt.quote:
Rutte III laat zich toch wel kenmerken door op de verkeerde momenten naar het volluk te luisterenquote:Op woensdag 23 maart 2022 10:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat mij het meest frustreert is dat ze bij de overheid blijkbaar zo bang waren voor een complete kneus die af en toe bij talkshows zat?? Iedereen had al een hekel aan de betweterigheid van die jongen (daarom heeft iedereen hier ook zo'n plezier in), maar er toch naar luisteren. Echt wtf![]()
En sowieso ook de invloed die hij kreeg door die talkshows en mensen op Twitter, want laten we eerlijk zijn, de 'goed bezig Sywert' en 'waarom doet de overheid dit niet??' vloog je toen ook om de oren. Maar welke overheid laat zich daar in godsnaam door beïnvloedenkan echt niet
Had gewoon gezegd, we vertrouwen Sywert niet en iedereen had je geloofd.![]()
Het zit je niet mee de laatste tijdquote:Op woensdag 23 maart 2022 11:06 schreef Guanabana het volgende:
Oh shit, ik krijg volgens mij weer oogmigraine. Al en een hele tijd niet gehad, maar dan krijg je dus een rare vlek in je gezichtsveld die steeds groter wordt en daarna meestal hoofdpijn.
Neequote:
Ja achteraf is het misschien ook makkelijker om te zeggen, want de paniek was ook groot en iedereen zat te vechten om die mondkapjes. En Sywert wist dit natuurlijk en speelde daar mooi op in. Achteraf hadden ze beter zelf meteen kunnen zeggen dat Sywert zat te liegen met zijn geen winstoogmerk.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Rutte III laat zich toch wel kenmerken door op de verkeerde momenten naar het volluk te luisteren
Maar goed, de paniek was groot, de berichtgeving heel negatief, wel duidelijk dat ze alles aan wilden pakken om daadkrachtig over te willen komen. Als ze nou eens op voorhand wat doortastender waren geweest in plaats van te wachten tot het telkens te laat was...
Al is d'n Huug daarin niet meer dan een symptoom en niet de oorzaak imo
Terwijl ik dit typ, lees ik dit
[ twitter ]
Ja, taart eten is tot daar aan toe maar dat gejoel met die mannelijke stripper is voor ons hiernaast echt niet leuk om te moeten horen en voor Jolanda al helemaal niet, met haar verleden.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:14 schreef Yesse het volgende:
Er is hier net een dame die vindt dat wij (in het eetgedeelte van het kantoor) te veel herrie maaktenJa, het is een designflaw dat het geluid zo doorklinkt maar wat wil je dan?
Kom dan mee taart eten..
Heel herkenbaar. De eerste keer dat ik het had was ik links een soort blind. Ik flipte hem toen wel evenquote:Op woensdag 23 maart 2022 11:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
maar nu valt dit gelukkig wel mee, duurt meestal niet langer dan kwartier ofzo. Heb het nu as we speak. De eerste keer was echt eng, want dan weet je niet wat je overkomt, maar nu weet ik wat het is en dat het weer over gaat
quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, taart eten is tot daar aan toe maar dat gejoel met die mannelijke stripper is voor ons hiernaast echt niet leuk om te moeten horen en voor Jolanda al helemaal niet, met haar verleden.
Oh, dit heeft mam ook weleens. Lijkt me een hele nare ervaringquote:Op woensdag 23 maart 2022 11:06 schreef Guanabana het volgende:
Oh shit, ik krijg volgens mij weer oogmigraine. Al en een hele tijd niet gehad, maar dan krijg je dus een rare vlek in je gezichtsveld die steeds groter wordt en daarna meestal hoofdpijn.
Iemand die geen taart mee eet is sowieso niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:14 schreef Yesse het volgende:
Er is hier net een dame die vindt dat wij (in het eetgedeelte van het kantoor) te veel herrie maaktenJa, het is een designflaw dat het geluid zo doorklinkt maar wat wil je dan?
Kom dan mee taart eten..
Beterschap! Ik heb regelmatig gewone migraine, oogmigraine kende ik niet eensquote:Op woensdag 23 maart 2022 11:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
maar nu valt dit gelukkig wel mee, duurt meestal niet langer dan kwartier ofzo. Heb het nu as we speak. De eerste keer was echt eng, want dan weet je niet wat je overkomt, maar nu weet ik wat het is en dat het weer over gaat
Het kantoor is toch juist een ontmoetingsplek, zeker tegenwoordigquote:Op woensdag 23 maart 2022 11:14 schreef Yesse het volgende:
Kom dan mee taart eten..
Daar kán je verandering in brengenquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het kantoor is toch juist een ontmoetingsplek, zeker tegenwoordig
En nu heb ik ook zin in taartmaar ik heb geen taart
Appeltaartquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar kán je verandering in brengenWat voor taart zou je het liefste willen?
Ja, dat is wel hoe het verkocht werd aan onsquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het kantoor is toch juist een ontmoetingsplek, zeker tegenwoordig
En nu heb ik ook zin in taartmaar ik heb geen taart
"Eet geen appels"... Me altijd afgevraagd waar je ondertitel vandaan kwamquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
AppeltaartAls ik andere prioriteiten stelde kon ik inderdaad taart gaan kopen. Maar ik moet poetsen en wassen en straks nog naar de kapper en ik wil ook nog even uitrusten, voel me vandaag iets minder puik dan de afgelopen dagen.
Maar ik krijg dit weekend nog wel Limburgse vlaai
Het weekend is in aantocht en de vlaai dus ookquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
AppeltaartAls ik andere prioriteiten stelde kon ik inderdaad taart gaan kopen. Maar ik moet poetsen en wassen en straks nog naar de kapper en ik wil ook nog even uitrusten, voel me vandaag iets minder puik dan de afgelopen dagen.
Maar ik krijg dit weekend nog wel Limburgse vlaai
Ik HAAT het geluid dat hoort bij appels etenquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, dat is wel hoe het verkocht werd aan ons
[..]
"Eet geen appels"... Me altijd afgevraagd waar je ondertitel vandaan kwam
En het weekend begint voor mij deze week al donderdagmiddagquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Het weekend is in aantocht en de vlaai dus ookEven volhouden nog en je kan smullen
quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik HAAT het geluid dat hoort bij appels eten. Appelknagers
. Idem voor rauwe wortels trouwens. Ik voel als ik dat geluid hoor een soort agressie in mij opkomen
![]()
![]()
Met appeltaart heb je daar geen last van, dan zijn de appels zacht.
Oreo's komt vanwege het feit dat mijn kies afknapte toen ik een Oreokoekje at
Ligt ook aan de locatie van je medisch dossier. Mijn ziekenhuis heeft het ziekenhuis waar ik in geboren ben overgenomen. Mijn "opname" van de geboorte staat dan ook nog in mijn dossier van het ziekenhuis, maar niet bij die van de huisarts.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:19 schreef Meke het volgende:
Ik kon net voor het eerst in m'n medisch dossier, maar die begint zeker pas als je 18 bent ofzo?![]()
Ik dacht lekker alle details van toen ik kind was lezen, valt weer tegen
![]()
De drie diagnoses die bij mij gesteld zijn:
Hooikoorst
Astma
Corona
Ja ehh dat wist ik zelf óók al
Die gegevens van voor je 18e zijn ook beschikbaar, maar die liggen nog in een kaartenbak in een archief, die zijn nog niet gedigitaliseerd.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:19 schreef Meke het volgende:
Ik kon net voor het eerst in m'n medisch dossier, maar die begint zeker pas als je 18 bent ofzo?![]()
![]()
Hooikoorst
Astma
Corona
O dat zou wel kunnen danquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ligt ook aan de locatie van je medisch dossier. Mijn ziekenhuis heeft het ziekenhuis waar ik in geboren ben overgenomen. Mijn "opname" van de geboorte staat dan ook nog in mijn dossier van het ziekenhuis, maar niet bij die van de huisarts.
Wat een saaie diagnoses. Naja, dat valt ook wel mee. Hooikoorst kom je niet vaak tegen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:19 schreef Meke het volgende:
![]()
Hooikoorst
Astma
Corona
Het valt mee hoor, heb er meestal geen hoofdpijn bij ofzo, dus het is in een half uurtje wel weer voorbij. Enige jammere is dat ik net las dat je wel hogere kans hebt op beroertes als je oogmigraines hebtquote:Op woensdag 23 maart 2022 11:59 schreef Arizona het volgende:
Beterschap! Ik heb regelmatig gewone migraine, oogmigraine kende ik niet eensmaar lijkt me geen pretje als ik dat zo lees.
Oh tof!quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb dat boek dat je aanraadde gekocht, De Bange MensDit weekend neem ik hem niet mee, ik wil juist zo min mogelijk aan angsten denken
maar daarna ga ik hem lezen!
Hoeveel last heb jij eigenlijk van je corona gehad?quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:19 schreef Meke het volgende:
![]()
Hooikoorst
Astma
Corona
quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoeveel last heb jij eigenlijk van je corona gehad?
Heb wel het idee dat ik de hoofdprijs te pakken had hier van de SC
“Chronisch gebrek aan motivatie”quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe ik mijn medisch dossier kan inzien.
Die laatste.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Chronisch gebrek aan motivatie”
“Tennisarm”
“Aanleg voor scheurbuik”
Las ik bij jou. Het klinkt plausibel.
Ja, maar we leven nogquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, hou dat een beetje in de gaten als je ooit matroos wil worden.quote:
Slurpen vind ik ook irritant, maar appels staat op nummer 1quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:20 schreef Yesse het volgende:
[..]Ja het geluid van appels en wortels is wel het minst fijne ja
Zelf kan ik geïrriteerd raken van slurpende geluiden. Ook al hoort dat er vaak gewoon bij.
Het ziekenhuis heeft wel een omgeving waarbi je uitslagen e.d. in kan zien, maar mijn meest recente onderzoeken staan er nog niet bijquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe ik mijn medisch dossier kan inzien.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een saaie diagnoses. Naja, dat valt ook wel mee. Hooikoorst kom je niet vaak tegen.
Bijna niet gelukkig, echt een fikse verkoudheid. Heb wel de hele tijd door kunnen werkenquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die ambitie niet, maar wel goed om in de gaten te houden inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hou dat een beetje in de gaten als je ooit matroos wil worden.
Toch niet zitten slurpen he?quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een soepje gegeten bij de lunch, alleen die was iets pittiger dan de bedoeling was.
Waar is ie gebleven? Voor de lunch ging het nog wel lekker.quote:
Bij @Fred_Bquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar is ie gebleven? Voor de lunch ging het nog wel lekker.
molloot200 in ESF / [2022] De nieuwtjes van ESF 2022 #3 Midden in nsf seizoenquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:34 schreef Lianaatje_xx het volgende:
Hey fokkers ☺
Ik wil graag reclame maken voor mijn eigen contest gebaseerd op het Eurovisiesongfestival in welk topic kan ik dat hier het best doen? 😀
quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Action verkoopt geen aluminiumfolie 😮
Eindelijk een alledaags product gevonden die de Action niet verkoopt
Ja dat zou ik ook denken. Bakpapier sowieso wel. Maar ik dacht ook aluminum folie.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:16 schreef H_T het volgende:
[..]Volgens hun site wel en ik zou ook zweren dat ik het er wel eens heb zien liggen. Misschien was het gewoon op.
Er was wel vershoudfolie en bakpapier, maar geen schap voor aluminiumfoliequote:Op woensdag 23 maart 2022 14:16 schreef H_T het volgende:
[..]Volgens hun site wel en ik zou ook zweren dat ik het er wel eens heb zien liggen. Misschien was het gewoon op.
Een haiku op geheel eigen wijze! Jij rebelse regelbreker!quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:55 schreef Arizona het volgende:
Ik zit bij de kapper.
Wachten tot de verf mijn haartjes weer beigeblond maken.
The long wait has begun.
Katten die over het bureau paraderen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:02 schreef Yesse het volgende:
Wie heeft er nog een goed idee om jezelf wakker te houden voor 2 uur terwijl je eigenlijk op het punt staat letterlijk achter je toetsenbord in slaap te vallen?Bedden zijn hier helaas geen optie.
Kwartiertje buiten gaan lopenquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:02 schreef Yesse het volgende:
Wie heeft er nog een goed idee om jezelf wakker te houden voor 2 uur terwijl je eigenlijk op het punt staat letterlijk achter je toetsenbord in slaap te vallen?Bedden zijn hier helaas geen optie.
Graag. Maar weet niet of werkgever dat fijn zou vindenquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Katten die over het bureau paraderen.
Wil je Silke en Sytse lenen?
Hmm. Eigenlijk wel een goed idee. Een kwartiertje even frisse lucht.quote:
Koffiequote:Op woensdag 23 maart 2022 15:02 schreef Yesse het volgende:
Dan werkt het extra goed omdat je er niet aan gewend bentquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen lekker ruiken maar vies smaken
Zijn je katten inmiddels al een beetje maatjes geworden of kunnen ze het nog steeds niet zo goed vinden samen?quote:
Ze zijn maatjes. Silke wast Sytse, dus ze beschouwt hem als haar kitten af en toequote:Op woensdag 23 maart 2022 15:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zijn je katten inmiddels al een beetje maatjes geworden of kunnen ze het nog steeds niet zo goed vinden samen?
Mja dan wordt het toch gewoon cocaïne denk ik. Office life.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen lekker ruiken maar vies smaken
Fijn dat dat nog goed is gekomenquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze zijn maatjes. Silke wast Sytse, dus ze beschouwt hem als haar kitten af en toe
Sytse kan jaloers miauwen als ik Silke aandacht geefquote:
Dat is het zeker.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:37 schreef TheVulture het volgende:
Elke keer als ik de username van Miss-Dynastie zie staan denk ik "godverdomme, wat is het leven toch oneerlijk"
LEKKERquote:
Bohquote:
Het was gezellig hequote:
Inkakken is bijpakken!quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja dan wordt het toch gewoon cocaïne denk ik. Office life.
We doen het seizoensmenu, which is:quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:35 schreef H_T het volgende:
[..]
BohWaar ga je voor?
Ik ben uiensoep aan het maken. Ik had nog genoeg uien in huis en zocht nog een manier om die op te maken, dus dat komt goed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |