Zeg ik dat?quote:Op maandag 21 maart 2022 23:40 schreef Document1 het volgende:
O god we zijn een keer bedonderd met kipfilets. Laat Putin dat hele land maar nuken dan.
Een hele zwik partijen had gezegd de uitslag van dat referendum te zullen respecteren (soms bij een bepaalde opkomst, allemaal gehaald), en hebben vervolgens voor vrijwel hetzelfde onder een andere naam gestemd. Volstrekt kiezersverraad.quote:Op maandag 21 maart 2022 23:46 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ten eerste dat refenda is in Ierland gewoon twee keer gestemd, doordat er gesprek is aangegaan over wat men wilde en toen is die er door heen gekomen.
zoals het hoort met referendums. Dit was weer zo'n d66 ballontje, we zijn voor referendums, dus doen we maar een referendum, zonder echt een goede structuur te hebben om referendums te organiseren. Referendums moeten het volk kunnen organiseren, ongeacht onderwerp en hoevaak het al is besproken.
Dus zoals altijd eenmalige referendus ging deze over anti den Haag, ging over miljoenen Turken in Nederland, ging over vluchtelingen crisis, nooit over de inhoudt de grondwet.
quote:Op maandag 21 maart 2022 23:05 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Alles wat Karen in het Kremlin niet zint is escalatie. Dan loopt de prednison plofkop rood aan en dan volgt er weer een hoop geraaskal over hoe vroeger, toen hij en al die andere Russische boomers nog urenlang in de rij stonden voor één sneetje berkenbrood, of met hun blote klauwen ontplofte reactorblokken opruimden, álles beter was.
Waarom die man niet wordt teruggeroepen in actieve dienst snap ik niet. Dit soort shit zou hem dan direct in grote problemen brengen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:26 schreef Kijkertje het volgende:
Gen Michael Flynn, Trump's ex veiligheidsadviseur die loog tegen de FBI over zijn contacten met Russen, schuldig pleitte maar van Trump een pardon kreeg:
[ twitter ]
Ah, de niet zo verkapte 'ben je tegen de eu, dan ben je een nazi' post is ook weer gemaakt hoor.quote:Op maandag 21 maart 2022 23:37 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Je weet dat er aantal tegen de lequea of Nations waren, nazi's, bolsjavisten en fascisten.
Er werd 'per ongeluk' gelekt dat er 10000 Russen zijn gesneuveld. 15k gewond. Dat is niet vol te houden. Nu hopen dat Poetin vanwege deze vernedering niet met ABC wapens gaat smijten. Want hij komt hier nooit uit zonder gezichtsverlies.quote:
Vast! Hij wist ook niet dat Kyiv de hoofdstad van Ukraine isquote:
Trump gevaarlijk noemen en dan van deze gek, die gerust een nuclear war wil riskeren, een tweet plaatsen. Je bent aardig de weg kwijt hè?quote:
Tweet van de Atlantic is gevaarlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2022 01:54 schreef the-eye het volgende:
[..]
Trump gevaarlijk noemen en dan van deze gek, die gerust een nuclear war wil riskeren, een tweet plaatsen. Je bent aardig de weg kwijt hè?![]()
Eliot A. Cohen vindt dat de VS troepen moet sturen naar Oekraine. Er zouden daar dan Amerikanen tegenover de Russen komen te staan op de grens van Rusland. Hoe denk je dat Rusland dat op zal vatten?; Als een direkte aanval van Amerika op Rusland.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 01:57 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tweet van de Atlantic is gevaarlijk
Waar staat datquote:Op dinsdag 22 maart 2022 02:01 schreef the-eye het volgende:
[..]
Eliot A. Cohen vindt dat de VS troepen moet sturen naar Oekraine. Er zouden daar dan Amerikanen tegenover de Russen komen te staan op de grens van Rusland. Hoe denk je dat Rusland dat op zal vatten?; Als een direkte aanval van Amerika op Rusland.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 02:05 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waar staat dat
Afgezien daarvan, zelfs al zou hij dat doen, hij is niet de president van de VS he!![]()
https://smartagain.org/20(...)on-is-heartbreaking/quote:As for the nuclear question: We should not signal to the Russians that they have a trump card they can always play to stop us from doing pretty much anything. Nuclear weapons are why the United States should refrain from attacking Russia directly, not why it should fear fighting Russians in a country they invaded.
Goed stuk welquote:Op dinsdag 22 maart 2022 02:16 schreef the-eye het volgende:
[..]
[..]
https://smartagain.org/20(...)on-is-heartbreaking/
Bepaald geen gek deze manquote:The American fear of escalation has been a repeated note throughout this conflict. But to the extent American leaders express that sentiment, or spread such notions to receptive reporters, they make matters worse, giving the Russians a psychological edge. The Russians can (and do) threaten to ratchet things up, knowing that the West will respond with increased anxiety rather than reciprocal menace. We have yet to see, for example, Secretary of Defense Lloyd Austin telling the world what a wretched hand the Russians are playing militarily, and how superior ours is--a message he is particularly fit to deliver.
Fijne vrienden maakt die gozerquote:
Trump ook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 02:05 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waar staat dat
Afgezien daarvan, zelfs al zou hij dat doen, hij is niet de president van de VS he!![]()
Nee maar is het wel geweest, was het bijna nu ook geweest en kan het nog steeds worden.quote:
Bedenk wel dat het meerendeel vd Russen geen Engels kunnen spreken.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 05:56 schreef crystal_meth het volgende:
Tweet van de White House Correspondent for the Voice of America (Russian Service):
[ twitter ]
Eerst was ze een heldin, nu is ze plots verdacht?
zucht ein reich ein europa is de nazi gpost. Ik probeer dingen een beetje feitelijk te houden, nazi's tegen een eu zouden zijn. voor de rest zuchtquote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah, de niet zo verkapte 'ben je tegen de eu, dan ben je een nazi' post is ook weer gemaakt hoor.
Origineel hoor, verhofstadt.
geef dan een normale reden om het in het russchisch tr willen doen, niet deze kulredenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 06:11 schreef quirina het volgende:
[..]
Bedenk wel dat het meerendeel vd Russen geen Engels kunnen spreken.
Wie weet, net zoals elke noemenswaardige brug in Finland ook verplicht plekken heeft om explosieven in te stoppenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Alsof die ruimtes onder de brug er voor gemaakt zijn![]()
Echtquote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie weet, net zoals elke noemenswaardige brug in Finland ook verplicht plekken heeft om explosieven in te stoppen
Als je dit met een schaakpartij vergelijkt is het geen patstelling maar een stroperig middenspel. Ik sta qua hoop achter dit bericht maar alleen bij een schaakmat is er winst. Een patstelling zou geen gunstige uitkomst zijn als Rusland zn kernwapens en dictatortje nog heeft.quote:
Wow! Dat wist ik niet. Is dat in Nederland ook zo? Volgens mij heb ik wel gekke uitsparingen gezien hier.quote:
Lijkt me eerder onderdeel van het Finse total defence-conceptquote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wow! Dat wist ik niet. Is dat in Nederland ook zo? Volgens mij heb ik wel gekke uitsparingen gezien hier.
Ik geloof best dat je met 144 x 10^6 inwoners 10.000 doden kan wegmoffelen, zeker tijdens een pandemie, maar 15.000 gewonden die wel iets ergers hebben dan een bloedende knie, die verstop je niet. Die missen halve of hele benen en armen, oren, neus of ogen, zijn half gesmolten. Dat ziet er echt gruwelijk uit, maar die zullen toch wel weer naar huis willen…quote:Op dinsdag 22 maart 2022 01:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Er werd 'per ongeluk' gelekt dat er 10000 Russen zijn gesneuveld. 15k gewond. Dat is niet vol te houden. Nu hopen dat Poetin vanwege deze vernedering niet met ABC wapens gaat smijten. Want hij komt hier nooit uit zonder gezichtsverlies.
Vertaling:quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:59 schreef [url=https://forum.[quote][/quote]fok.nl/user/profile/3928]Ulx[/url] het volgende:
[ twitter ]
Toch wel vervelend als er al zoveel verloren zijn: https://www.oryxspioenkop(...)nting-equipment.htmlquote:De enige tankfabrikant in Rusland werkt niet meer
De generale staf van de strijdkrachten van Oekraïne meldt dat Uralvagonzavod zijn werk heeft stopgezet vanwege een gebrek aan in het buitenland gemaakte onderdelen.
Het is de enige Russische onderneming die seriële assemblage van tanks uitvoert, zowel voor de behoeften van het racistische leger als voor de export.
Het is goed afgelopen voor Harry, hij heeft dit avontuur iig overleeft.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:19 schreef rutger05 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)hoord-het-was-de-hel
Voor users die het premium artikel kunnen lezen; het zit hem echt niet mee. Hij gaat nu terug naar Nederland en dat lijkt mij heel verstandig.
Tijdens de koude oorlog zijn heel veel wegen en bruggen in Duitsland ook voorzien van ruimtes voor explosieven om het Warschaupact de weg te kunnen versperren tijdens een inval.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie weet, net zoals elke noemenswaardige brug in Finland ook verplicht plekken heeft om explosieven in te stoppen
Ik had begrepen dat het was omdat ze hem niet vertrouwde de boel van binnenuit te saboteren.quote:Op maandag 21 maart 2022 23:42 schreef Discombobulate het volgende:
Poetin is boos dat ie zelf niet lid mocht worden van de NAVO in 2001. Waarom eigenlijk niet?
Een patstelling op het slagveld is een enorme overwinning voor Oekraïne. Elke dag die passeert is een morele opsteker voor hun soldaten en een vernedering voor de Russische soldaat.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als je dit met een schaakpartij vergelijkt is het geen patstelling maar een stroperig middenspel. Ik sta qua hoop achter dit bericht maar alleen bij een schaakmat is er winst. Een patstelling zou geen gunstige uitkomst zijn als Rusland zn kernwapens en dictatortje nog heeft.
Ook heeft The Atlantic nogal veel woorden verspilt aan de hypothese dat IS de wereld over zou kunnen nemen, terwijl dat allemaal geimplodeerd is. Dus ik ben niet een groot fan van deze bron als het op kredietwaardigheid in voorspellingen aan komt. Een reden ook dat andere media nauwelijks de glazen bol erbij pakken.
Behalve dat die Russen zich nu ingraven, dat is het laatste wat je wil, dat grenzen letterlijk verschuiven.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een patstelling op het slagveld is een enorme overwinning voor Oekraïne. Elke dag die passeert is een morele opsteker voor hun soldaten en een vernedering voor de Russische soldaat.
Maar veel belangrijker: met elke dag die passeert wordt Rusland armer en minder in staat om hun leger op te houden. En de gewone Rus gaat het economisch steeds zwaarder krijgen en dan krijg je een moment dat ze, ook terwijl kritiek onderdrukt wordt, het niet meer pikken. En dat is de enige manier om Putin weg te krijgen, druk van binnenuit.
Dat is de hoop. Maar het is natuurlijk alsnog zeer moeilijk met een schoft als Putin die zich zeer goed heeft ingedekt en over de jaren alle betekenisvolle mogelijke tegenstanders heeft vermoord of gevangen gezet.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
en dan krijg je een moment dat ze, ook terwijl kritiek onderdrukt wordt, het niet meer pikken. En dat is de enige manier om Putin weg te krijgen, druk van binnenuit.
Veiligheids/defensie experts zijn de nieuwe corona experts.quote:
De NPO is niet van de staat. Vandaar dat wappies zoals ON daar de ruimte hebben helaas.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:41 schreef Confetti het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)dezelfde-behandeling
De Staatsomroep blijft maar proberen om heel subtiel de discriminatie-kaart te spelen om het verblijf van Afrikanen en ander soort volk te rechtvaardigen, ondanks dat die naar hun eigen veilig land kunnen.
Dat was altijd het geval, tot de invasie van Oekraïnequote:Op maandag 21 maart 2022 21:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Volgens mij wou Finland dat zelf niet. Die premier of president heeft best een goede band met Poetin.
heb geen twitter account dus kan niet alles lezen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:17 schreef slashdotter3 het volgende:
De FSBletters heeft aanbevelingen voor het Westen om Putin te stoppen?
[ twitter ]
ook grappig dat er zoveel studenten zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:41 schreef Confetti het volgende:
De Staatsomroep blijft maar proberen om heel subtiel de discriminatie-kaart te spelen om het verblijf van Afrikanen en ander soort volk te rechtvaardigen, ondanks dat die naar hun eigen veilig land kunnen.
Er zijn ook geruchten dat Poetin juist zijn inlichtingendiensten aan het opschonen is.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:25 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
heb geen twitter account dus kan niet alles lezen.
Maar is er een mogelijke coupe gaande van binnenuit?
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:20 schreef Kickinalfa het volgende:
Veiligheids/defensie experts zijn de nieuwe corona experts.
Allemaal een andere mening maar allemaal expert.
Oekraïne wil alleen mensen hebben als vrijwilliger die een militaire achtergrond hebben. Daar vallen studenten en Afrikanen niet onder.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:27 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
ook grappig dat er zoveel studenten zijn.
En dat die studenten niet terug kunnen vliegen naar hun herkomstland maar hier opgevangen moeten worden.
ook raar dat de afrikaanse mannelijke vluchtelingen die asiel hebben gekregen in oekraine niet meevechten.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:17 schreef slashdotter3 het volgende:
De FSBletters heeft aanbevelingen voor het Westen om Putin te stoppen?
[ twitter ]
Precies. Nadat een meerderheid van het volk de Poetin vriend het land uittrapte. Is Zelensky de nieuwe democratische gekozen president geworden.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:24 schreef Hieraldo het volgende:
Blijkbaar gaat iedereen hier voorbij aan het feit dat Zelensky in plaats is gezet door een miljardair die zijn eigen volk beroofde. Dat men beweert dat Ukraine strijdt om tot het Westen te behoren lijkt me volkomen onzin.
Als je gelooft dat het van de FSB komt, en niet van bvb de SBU, een dienst die eveneens afstamt van de KGB.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:25 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
heb geen twitter account dus kan niet alles lezen.
Maar is er een mogelijke coupe gaande van binnenuit?
Stationaire doelen zijn nog makkelijker te raken met zware artillerie. Die hebben de Oekraïners volgens mij ook nog genoeg. Drones erboven om goede coördinaten te krijgen en een realtime assessment van de schade.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Behalve dat die Russen zich nu ingraven, dat is het laatste wat je wil, dat grenzen letterlijk verschuiven.
Euhm, de eerste verkozen president na Yanukovich was Poroshenko.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:34 schreef Megumi het volgende:
[..]
Precies. Nadat een meerderheid van het volk de Poetin vriend het land uittrapte. Is Zelensky de nieuwe democratische gekozen president geworden.
Het volk werd een rad voor de ogen gedraaid om corruptie van oligarchen te stoppen. Nu hebben ze een poppetje van een nog corruptere oligarch aan het roer zitten.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:34 schreef Megumi het volgende:
[..]
Precies. Nadat een meerderheid van het volk de Poetin vriend het land uittrapte. Is Zelensky de nieuwe democratische gekozen president geworden.
Het lijkt er wellicht eerder op dat de FSB en de andere diensten juist in de problemen zitten.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:35 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Als je gelooft dat het van de FSB komt, en niet van bvb de SBU, een dienst die eveneens afstamt van de KGB.
Das wel een goeie idd, Ukraine heeft hun eigen inlichtingendienst die bekend is met alle trucjes van de KGB/FSBquote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:35 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Als je gelooft dat het van de FSB komt, en niet van bvb de SBU, een dienst die eveneens afstamt van de KGB.
Had je anders verwacht van de progressieve NOS? Die zijn haantje de voorste als men het over bepaalde social justice problematiek kan hebben. Zelfs een oorlog in Oekraïne, een natuurlijk bijna volledig blank land, is een aanleiding om vermeend racisme onder de aandacht te brengen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:41 schreef Confetti het volgende:
Welke dan precies? Onzin wat je post.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:38 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
Het volk werd een rad voor de ogen gedraaid om corruptie van oligarchen te stoppen. Nu hebben ze een poppetje van een nog corruptere oligarch aan het roer zitten.
Dat doe de Poetin propaganda machine. Niet de NOS.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Had je anders verwacht van de progressieve NOS? Die zijn haantje de voorste als men het over bepaalde social justice problematiek kan hebben. Zelfs een oorlog in Oekraïne, een natuurlijk bijna volledig blank land, is een aanleiding om vermeend racisme onder de aandacht te brengen.
Er is een vliegveld waar de Russen nu voor de 7e keer hun helicopters parkeren die maar gebombardeerd blijft worden door de Ukrainers.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Stationaire doelen zijn nog makkelijker te raken met zware artillerie. Die hebben de Oekraïners volgens mij ook nog genoeg. Drones erboven om goede coördinaten te krijgen en een realtime assessment van de schade.
Het lijkt me een enorm omslachtige manier van 'aantonen', dat met die brieven. Het lijkt me aannemelijker dat ze proberen dat NAVO aanvalt, zodat Putin zich 'moet' verdedigen. Ik zou van een brief gepost op twitter nou niet als NAVO denken 'weet je wat, laten we aanvallen', en even los daarvan, dan blijven nog steeds de kernwapens een issue.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:42 schreef slashdotter3 het volgende:
De FSBers kunnen Putin niet zelf stoppen, ze kunnen wel info geven waar het Westen op kan handelen.
[ twitter ]
Ook wat betreft buitenlandse vrijwilligers vraagt Oekraïne nadrukkelijk alleen om mensen met gevechtservaring.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:27 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
ook grappig dat er zoveel studenten zijn.
En dat die studenten niet terug kunnen vliegen naar hun herkomstland maar hier opgevangen moeten worden.
ook raar dat de afrikaanse mannelijke vluchtelingen die asiel hebben gekregen in oekraine niet meevechten.
Welke nog corruptere oligarch?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:38 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
Het volk werd een rad voor de ogen gedraaid om corruptie van oligarchen te stoppen. Nu hebben ze een poppetje van een nog corruptere oligarch aan het roer zitten.
Ik ben ook blij dat ze geen kernwapens hebben. Hoe minder landen met kernwapens hoe beter. En van mij hoeven ze ook niet bij de NAVO, maar een status als bufferland, met backing van Navo lijkt me wel ok. Dus als Oekraine aangevallen wordt dan triggered het niet gelijk een artikel 5 van Navo, maar Oekraine krijgt wel dusdanig veel steun dat het door de agressor niet veroverd kan worden.quote:Op maandag 21 maart 2022 23:11 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze de kernwapens in de ex-USSR staten (op Rusland na) hebben weggehaald.(Waar ook de Rusland en de VS in hebben samengewerkt.)
Ik heb veel sympathie voor de Oekraïense strijd en ik hoop dat ze zo succesvol mogelijk zijn in de Russen tegenwerken, maar Oekraïne is natuurlijk een zwaar corrupt land met etnische verdeeldheid, ik ben ondanks alle ellende blij dat ze geen kernwapens hebben.
Ik had liever gezien dat ze sneller tot de NAVO waren toegelaten, daarvoor is corruptie of slecht bestuur nooit een probleem geweest (Turkije is al heel lang lid).
Geen idee welke garanties ze daarvoor destijds in retour hebben gekregen en van wie.
Geen idee ook of de NAVO daar een rol in heeft gespeeld.
En jammer dat ze niet ook het chemische en biologische wapentuig hebben opgeruimd (de Stans staan daar ook nog vol mee).
Waarom zou Oekraïne daarmee akkoord gaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:18 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ze geen kernwapens hebben. Hoe minder landen met kernwapens hoe beter. En van mij hoeven ze ook niet bij de NAVO, maar een status als bufferland, met backing van Navo lijkt me wel ok. Dus als Oekraine aangevallen wordt dan triggered het niet gelijk een artikel 5 van Navo, maar Oekraine krijgt wel dusdanig veel steun dat het door de agressor niet veroverd kan worden.
Hopelijk houdt de huidige ellende snel op, en kan Oekraine daarna goed opgebouwd worden, met minder corruptie.
Omdat ze geen keuze hebben? Als de Navo en Rusland niet willen dat Oekraine bij de Navo komt, dan komt Oekraine niet bij de Navo, hoe hard ze het ook willen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Waarom zou Oekraïne daarmee akkoord gaan?
Rusland heeft niks te willen, alleen Oekraïne en de NAVO beslissen over toetreding van Oekraïne.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Omdat ze geen keuze hebben? Als de Navo en Rusland niet willen dat Oekraine bij de Navo komt, dan komt Oekraine niet bij de Navo, hoe hard ze het ook willen.
Elk land kan zich aanmelden voor de NAVO en als er bestuurlijk geen gegronde reden meer is om geen lid te worden, kan ieder land NAVO-lid worden. Ook Oekraïne.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Omdat ze geen keuze hebben? Als de Navo en Rusland niet willen dat Oekraine bij de Navo komt, dan komt Oekraine niet bij de Navo, hoe hard ze het ook willen.
Maar wie bepaalt er of er bestuurlijk wel of geen gegronde redenen zijn?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:22 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Elk land kan zich aanmelden voor de NAVO en als er bestuurlijk geen gegronde reden meer is om geen lid te worden, kan ieder land NAVO-lid worden. Ook Oekraïne.
https://www.nato.int/cps/en/natolive/topics_37356.htmquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:23 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar wie bepaalt er of er bestuurlijk wel of geen gegronde redenen zijn?
NAVO wil het welquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
https://www.nato.int/cps/en/natolive/topics_37356.htm
Dat is toch wel iets anders dan wat @EinarBoe deed voordoen.quote:The Membership Action Plan (MAP) is a NATO programme of advice, assistance and practical support tailored to the individual needs of countries wishing to join the Alliance. Participation in the MAP does not prejudge any decision by the Alliance on future membership.
Ook wel iets anders dan wat jij beweert, namelijk dat Rusland daar ook een stem in zou hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch wel iets anders dan wat @:EinarBoe deed voordoen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
[..]
Valt mee. Alle lidstaten moeten instemmen, en als ze dat doen wordt je lid. Dat is het bestuurlijke deel. Voordat ze dat doen moet je wel aantonen dat je aan je NAVO-verplichtingen en aan gestelde NAVO-eisen kunt voldoen. Dit programma zorgt ervoor dat elk land op dat stuk hulp kan krijgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |