Nee maar is het wel geweest, was het bijna nu ook geweest en kan het nog steeds worden.quote:
Bedenk wel dat het meerendeel vd Russen geen Engels kunnen spreken.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 05:56 schreef crystal_meth het volgende:
Tweet van de White House Correspondent for the Voice of America (Russian Service):
[ twitter ]
Eerst was ze een heldin, nu is ze plots verdacht?
zucht ein reich ein europa is de nazi gpost. Ik probeer dingen een beetje feitelijk te houden, nazi's tegen een eu zouden zijn. voor de rest zuchtquote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah, de niet zo verkapte 'ben je tegen de eu, dan ben je een nazi' post is ook weer gemaakt hoor.
Origineel hoor, verhofstadt.
geef dan een normale reden om het in het russchisch tr willen doen, niet deze kulredenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 06:11 schreef quirina het volgende:
[..]
Bedenk wel dat het meerendeel vd Russen geen Engels kunnen spreken.
Wie weet, net zoals elke noemenswaardige brug in Finland ook verplicht plekken heeft om explosieven in te stoppenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Alsof die ruimtes onder de brug er voor gemaakt zijn![]()
Echtquote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie weet, net zoals elke noemenswaardige brug in Finland ook verplicht plekken heeft om explosieven in te stoppen
Als je dit met een schaakpartij vergelijkt is het geen patstelling maar een stroperig middenspel. Ik sta qua hoop achter dit bericht maar alleen bij een schaakmat is er winst. Een patstelling zou geen gunstige uitkomst zijn als Rusland zn kernwapens en dictatortje nog heeft.quote:
Wow! Dat wist ik niet. Is dat in Nederland ook zo? Volgens mij heb ik wel gekke uitsparingen gezien hier.quote:
Lijkt me eerder onderdeel van het Finse total defence-conceptquote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wow! Dat wist ik niet. Is dat in Nederland ook zo? Volgens mij heb ik wel gekke uitsparingen gezien hier.
Ik geloof best dat je met 144 x 10^6 inwoners 10.000 doden kan wegmoffelen, zeker tijdens een pandemie, maar 15.000 gewonden die wel iets ergers hebben dan een bloedende knie, die verstop je niet. Die missen halve of hele benen en armen, oren, neus of ogen, zijn half gesmolten. Dat ziet er echt gruwelijk uit, maar die zullen toch wel weer naar huis willen…quote:Op dinsdag 22 maart 2022 01:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Er werd 'per ongeluk' gelekt dat er 10000 Russen zijn gesneuveld. 15k gewond. Dat is niet vol te houden. Nu hopen dat Poetin vanwege deze vernedering niet met ABC wapens gaat smijten. Want hij komt hier nooit uit zonder gezichtsverlies.
Vertaling:quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:59 schreef [url=https://forum.[quote][/quote]fok.nl/user/profile/3928]Ulx[/url] het volgende:
[ twitter ]
Toch wel vervelend als er al zoveel verloren zijn: https://www.oryxspioenkop(...)nting-equipment.htmlquote:De enige tankfabrikant in Rusland werkt niet meer
De generale staf van de strijdkrachten van Oekraïne meldt dat Uralvagonzavod zijn werk heeft stopgezet vanwege een gebrek aan in het buitenland gemaakte onderdelen.
Het is de enige Russische onderneming die seriële assemblage van tanks uitvoert, zowel voor de behoeften van het racistische leger als voor de export.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |