Zijn dat hun woonplaatsen of achternamenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk
Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk zo te horen.quote:
Oneens. Beeld en commentaar zijn prima.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:04 schreef nattermann het volgende:
Beeld is kut
Geluid is kut
Commentaar is kut
Wat zijn de alternatieven? F1tv, sky sports?
Hun achternamen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zijn dat hun woonplaatsen of achternamen![]()
Nelson en Melroy, klinkt als een komisch duo.
Of ORF (Duits) of RTBF (Frans) als je een VPN hebt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:04 schreef nattermann het volgende:
Beeld is kut
Geluid is kut
Commentaar is kut
Wat zijn de alternatieven? F1tv, sky sports?
Dit is gespeeld jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:11 schreef StephanL het volgende:
Einde tijdperk Red Bull
Hamilton weer problemen![]()
Nelson is wel heel prettig vind ik. Prima commentator bij de 24h le mans op Eurosport.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk
Mercedes ziet er nog steeds niet goed uit.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:11 schreef StephanL het volgende:
Einde tijdperk Red Bull
Hamilton weer problemen![]()
Stuiterd nog steeds over die baan idd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mercedes ziet er nog steeds niet goed uit.
Ik zag hem flink stuiteren idd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mercedes ziet er nog steeds niet goed uit.
Hele race gaat je dat opbreken idd. En het probleem oplossen brengt de auto teveel uit balans.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:15 schreef DKUp het volgende:
Ook al zal die auto snel zijn van Mercedes. Dat stuiteren is echt niet te doen.
Wat te denken als hij op topsnelheid van de baan stuitert? Daar zit niemand op te wachten neem ik aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:15 schreef DKUp het volgende:
Ook al zal die auto snel zijn van Mercedes. Dat stuiteren is echt niet te doen.
Hamilton op Silverstone eraf zou mooi zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat te denken als hij op topsnelheid van de baan stuitert? Daar zit niemand op te wachten neem ik aan.
ik zou grinniken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat te denken als hij op topsnelheid van de baan stuitert? Daar zit niemand op te wachten neem ik aan.
Zonder externe factor zou dat wel karma zijn idd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hamilton op Silverstone eraf zou mooi zijn
Een beetje wellicht. Maar die engineers vinden wel een oplossing, let maar op.quote:
De oplossing is makkelijk, rijhoogte verhogen, maar klaarblijkelijk kost ze dat teveel snelheid.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zonder externe factor zou dat wel karma zijn idd.
[..]
Een beetje wellicht. Maar die engineers vinden wel een oplossing, let maar op.
Ik vind die ook heel sterk. Ik zou niet verbaast zijn als ze een heel sterk weekend neerzetten. Tuurlijk niemand zal nog helemaal tot het gaatje gaan, maar Ferrari geeft wel een boodschap af.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ferrari motor ziet er niet slecht uit.
Hoezeer ik het ook met je eens wil zijn, vlak die Brit nog niet uit. Die toveren wel iets uit de hoge hoed.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:20 schreef Drekkoning het volgende:
Bottas gaat zijn gram halen dit weekend
Einde era Hamilton. Toch niet de GOAT.
Niet zo zeer alleen Ferrari maar Alfa en Haas zitten er gewoon goed bij, ook vorige week al. Niet de beste teams dus onbetrouwbare wagens, maar als ze werken lijken ze snel te zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind die ook heel sterk. Ik zou niet verbaast zijn als ze een heel sterk weekend neerzetten. Tuurlijk niemand zal nog helemaal tot het gaatje gaan, maar Ferrari geeft wel een boodschap af.
Ferrari vervalt weer in chaos als er druk op komt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:21 schreef beantherio het volgende:
Het is nog erg vroeg om conclusies te trekken maar Ferrari lijkt zich kandidaat te stellen voor een overname van de plek van Mercedes.
Tot nu toe is het beeld en geluid hier prima via viaplay. Ook nog geen hapering gehad. Wat de vorige keer wel was.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oneens. Beeld en commentaar zijn prima.
Alternatief: F1TV.
Sky is geen alternatief als je in NL woont. Of een heel erg duur alternatief
Ja precies. Dit belooft dan wat voor het seizoenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet zo zeer alleen Ferrari maar Alfa en Haas zitten er gewoon goed bij, ook vorige week al. Niet de beste teams dus onbetrouwbare wagens, maar als ze werken lijken ze snel te zijn.
Omdat er nogal wat bugs en glitches zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:22 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom wordt de tijd van Hulk op Medium gegeven dan
Ik dacht hier even dat het beeld erg haperde, maar het was de Mercedesquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Tot nu toe is het beeld en geluid hier prima via viaplay. Ook nog geen hapering gehad. Wat de vorige keer wel was.
Kijk je wel dezelfde stream of kijk je F1 sinds vandaag?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Oneens. Beeld en commentaar zijn prima.
Ik kijk Viaplay via de app op mijn tv. En dat gaat dus primaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kijk je wel dezelfde stream of kijk je F1 sinds vandaag?
Snap na vandaag waarom Netflix verschillende tiers heeft qua kwaliteit, want volgens een groot deel van de mensen is 720p/30fps 4mb bitrate prima beeldquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kijk je wel dezelfde stream of kijk je F1 sinds vandaag?
Nopequote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:25 schreef 3rr0r het volgende:
Meer mensen naar Olavgod aan het luisteren?
Ik hou niet van SM.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:25 schreef 3rr0r het volgende:
Jack Plooij D:quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:25 schreef 3rr0r het volgende:
Sainz ook nuquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:22 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom wordt de tijd van Hulk op Medium gegeven dan
Hou toch op. King sandbag Ham staat er morgen gewoon.quote:
Mèèèèquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hou toch op. King sandbag Ham staat er morgen gewoon.
We gaan het zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zie dit wel zitten. Ik ondersteun deze motie.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:33 schreef Johannes788 het volgende:
Max versus Ferrari dit jaarMijn body is ready
Zou kunnen. Wellicht heeft Sjors de cursus sandbaggen nog niet afgerond.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Van 'The team did a great job' naar 'The team did an epic job'.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:34 schreef El_Thijs het volgende:
Dit is wel een nieuwe manier van sandbaggen.
Hoe zie je dat voor je met dat gehobbel?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Max tegen de Karels.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:35 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Ik ook. Mooi. 2 concurrenten in plaats van 1.
Sainz en Leclerc zijn beide goed
Overnight sim met 50 man, calculaties met andere 50, morgen in vt3 testen, q1 punten op de i, q2 beetje detailwerk en q1 vol vooraan melden.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je met dat gehobbel?
Want ze zijn al enorm vaak in die situatie geweest inderdaad!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn want Leclerc en Sainz gaan op zeker choken als het er echt op aankomt.
Sainz zekers, die was ooit teamgenoot van Verstappenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn want Leclerc en Sainz gaan op zeker choken als het er echt op aankomt.
Ja, of nietquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Overnight sim met 50 man, calculaties met andere 50, morgen in vt3 testen, q1 punten op de i, q2 beetje detailwerk en q1 vol vooraan melden.
Standaard verhaal van MER
Daarom juist. Het zijn geen Hamiltons die dit al honderd keer hebben meegemaakt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Want ze zijn al enorm vaak in die situatie geweest inderdaad!
Dat we dit jaar maar vaak een jankende Hamilton mogen horen. Heel vaak, heel veel, dikwijls, frequent, herhaaldelijk, meerdermaals, continu en alsmaar. Laat maar hoooooorenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik schakel net in en ik hoor gelijk Hamilton klagen...
En anders wel Fer zelf, niet de beste tactieken getoond de laatste jarenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vind beiden gewoon niet van het niveau Verstappen en Hamilton. En Ferrari vervalt doorgaans toch weer in paniek als er echt druk op komt, sinds de dagen van Schumacher.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dus iedereen die voor het eerst in een situatie komt, gaat zeker choken? Oké..
Er zijn geen camerabeelden van vliegende headsets, dus het zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoe is de gemoedstoestand van Toto? Of hoort bij zijn mindgames?
Ik zou het tof vinden. Meer teams die vooraan mee kunnen strijden. Heerlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:44 schreef Marcoss het volgende:
Ferrari zat er natuurlijk vorig jaar op vrijdag en zaterdag ook wel goed bij, maar konden dat niet doortrekken op zondag. Benieuwd of dat nu wel lukt, het oogt in ieder geval sterk
Hoe sync je dat danquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:45 schreef _UserName_ het volgende:
F1TVpro + GPradio perfect gesynct is goed te doen moet ik zeggen, erg fijn.
Nee ze zaten juist al die jaren in de sidepods. Nu ze zonder moeten om mee te komen is de hele balans zoek.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat Mercedes de zandzakken per ongeluk in de structuur hebben gebouwd.
Ja maar bedoel, hoe weet je dan dat je gelijk loopt?quote:
Via de app (grand prix radio) kan je 0.5s voor en achteruit spoelen. Ik zet FX audio aan in F1TV en als dat geluid goed loopt gooi ik dat geluid uit en loopt het beeld perfect gelijk.quote:
Door wat ze zeggen/laten horen naast wat je hoort/ziet te leggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja maar bedoel, hoe weet je dan dat je gelijk loopt?
geluid van F1 tv aan houden op FXquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik vind het iets too much. Alleen de helm was voor mij voldoende geweest.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Fluorescerend 44 genot. Best wel cool
Lijkt wel een stuiterbal.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vind het iets too much. Alleen de helm was voor mij voldoende geweest.
+2 en dan hebben we het ergens overquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Fluorescerend 44 genot. Best wel cool
Luisterenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:51 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hey, je loopt voor spoilerdquote:
Hoe precies?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:45 schreef _UserName_ het volgende:
F1TVpro + GPradio perfect gesynct is goed te doen moet ik zeggen, erg fijn.
Geluid van F1TV aan houden, en dat syncen met GP radio app, via daar kan je per halve seconde schuiven.quote:
Zou leuk zijn inderdaad als ze punten wegsnoepen van MER.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:04 schreef _UserName_ het volgende:
Geloof dat Ferrari er ook goed bij zit, die zie ik wel meevechten om de titel. Erg fijn
Ja leuk Max vs Leclerc, waarbij Leclerc bezwijkt onder druk en clasht met Sainzquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:04 schreef _UserName_ het volgende:
Geloof dat Ferrari er ook goed bij zit, die zie ik wel meevechten om de titel. Erg fijn
Thanks 👍🏻quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geluid van F1TV aan houden, en dat syncen met GP radio app, via daar kan je per halve seconde schuiven.
Ik zie inderdaad wel aankomen dat Leclerc en Verstappen in strijd zijn om de titel en dat Sainz soms goed meedoet om een overwinning en clasht met Leclerc...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:07 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja leuk Max vs Leclerc, waarbij Leclerc bezwijkt onder druk en clasht met Sainz
Nog niet eens een hele gekke gedachte. Sainz als grote slachtoffer.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:07 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja leuk Max vs Leclerc, waarbij Leclerc bezwijkt onder druk en clasht met Sainz
Ik zie ze dat bij RB ook wel doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn inderdaad als ze punten wegsnoepen van MER.
Het is pas vrijdag. Of denk je dat bv Haas ineens een enorme stap heeft gemaakt (het kan, maar het is echt nog de vraag).quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:04 schreef _UserName_ het volgende:
Dit is de eerste sessie die ik heb gezien dus eigenlijk kan ik nog niks denken, als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is pas vrijdag. Of denk je dat bv Haas ineens een enorme stap heeft gemaakt (het kan, maar het is echt nog de vraag).
Blijft een leuke rubriekquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:15 schreef TagForce het volgende:
Hulkenberg spreekt nederlands!!! Nu Live op viaplay, het is echt waar!!
Zijn Duits schijnt ook prima te zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:15 schreef TagForce het volgende:
Waarom?quote:
Beter Nederlands dan Verstappen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:15 schreef TagForce het volgende:
Er stond helemaal niet in de regelementen dat alle auto's zich moesten kunnen unlappen. Daarnaast staat er wél in de regelementen dat de race director de regels daaromtrent mag overrulen.quote:
Maar waarom mag je hem niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er stond helemaal niet in de regelementen dat alle auto's zich moesten kunnen unlappen. Daarnaast staat er wél in de regelementen dat de race director de regels mag overrulen.
Daarnaast mag ik hem niet
Omdat zijn karakter me niet aanstaat.quote:
Ik hoor dat hij arrogant zou zijn en dat hij het altijd over ik heeft.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat zijn karakter me niet aanstaat.
Hopelijk ook veel gele vlaggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:27 schreef Tinos85 het volgende:
Hamilton gaat wel helemaal voor de gele details. Cijfers, wielkappen, T-cam, helm.
Geel is wel de kleur van de haat, verraad en bedrog.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:27 schreef Tinos85 het volgende:
Hamilton gaat wel helemaal voor de gele details. Cijfers, wielkappen, T-cam, helm.
Als hij 2 jaar lang gemiddeld 3 tienden sneller is, en dan wordt hij meteen het allergrootste talent ooit verklaard. Hij heeft de opwaardering die Button, Rosberg en Bottas kregen toen het verschil veel kleiner bleek dan voorspeld nog niet eens gehad.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:06 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Hammie weer 2e in het team. Wanneer wordt Russell als eerste rijder aangewezen?
Uberchoker Hulkenberg staat ook aan de startquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geel is wel de kleur van de haat, verraad en bedrog.
Bronquote:De kleuren groen en geel werden van oudsher in verband gebracht met de emoties afgunst, jaloezie en woede.
Liet Hans Klok nou die McLaren verdwijnen op het eind?quote:
Hoop voor George dat dit allemaal een toneelstukje is van Mercedes, dat stuiteren is nou niet bepaald handigquote:
Die is toch morgen pas?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
De flop 5 van Fp3 allemaal Mercedes-aangedreven trouwens
Dit is erg bijzonder!
Oh sorry, mochten jullie niet wetenquote:
FP2 van het raceweekend is een beetje laat om nog een toneelstuk op te voeren imho.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoop voor George dat dit allemaal een toneelstukje is van Mercedes, dat stuiteren is nou niet bepaald handig
Vind ik op zich wel meevallen. Vrijdagavond werkt Mercedes vaak nog heel effectief aan de setup met alle data die er is verzameld.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
FP2 van het raceweekend is een beetje laat om nog een toneelstuk op te voeren imho.
We gaan het zien, maar dit was op zich de laatste representatieve trainingssessie. Morgen rijden ze er nog eentje overdag met totaal onvergelijkbare temperaturen en baancondities en daarna moeten ze echt aan de bak.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind ik op zich wel meevallen. Vrijdagavond werkt Mercedes vaak nog heel effectief aan de setup met alle data die er is verzameld.
Vooralsnog lijkt Russell wel beter overweg te kunnen met deze auto dan Hamilton-Larbalestier.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:56 schreef Marcoss het volgende:
Zou wel wat zijn voor Russell als Mercedes na al die jaren van dominantie opeens een hele matige auto hebben gebouwd
Denk in ieder geval niet dat ze dit gat dit weekend nog gaan dichten, ze zullen er vast in de loop van het seizoen wel weer bij komen
En het is ook niet zo dat vandaag de 1e sessies waren op deze baan, dat verzamelen is bij de test al grotendeels gebeurd, zou je zeggenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
We gaan het zien, maar dit was op zich de laatste representatieve trainingssessie. Morgen rijden ze er nog eentje overdag met totaal onvergelijkbare temperaturen en baancondities en daarna moeten ze echt aan de bak.
Zou er iemand zijn die hem voortaan zo gaat noemen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Vooralsnog lijkt Russell wel beter overweg te kunnen met deze auto dan Hamilton-Larbalestier.
We gaan het zien morgen, ben benieuwd.
hangt een beetje van het probleem af, bij Hamilton zijn ze weer terug gegaan naar de oude vloer dus dan zou je denken dat ze oplossing nog niet gevonden hebben, het enige om daaraan te twijfelen is hun sandbag verledenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind ik op zich wel meevallen. Vrijdagavond werkt Mercedes vaak nog heel effectief aan de setup met alle data die er is verzameld.
Hier werd ie toch al van Hamlaprb genoemd? Op Fok! gaan we heel respectvol om met iemands naam.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou er iemand zijn die hem voortaan zo gaat noemen?
Het is Lewis Carl Larbalestier Hamilton. De achternaam van zijn moeder gebruikt hij als een 'middle name'.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Vooralsnog lijkt Russell wel beter overweg te kunnen met deze auto dan Hamilton-Larbalestier.
Ja, maar dan wel helemaal op zijn Nederlands uitgesproken natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou er iemand zijn die hem voortaan zo gaat noemen?
Nog liever blauwe vlaggenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hopelijk ook veel gele vlaggen.
Ze rijden met verschillende settings.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Lekker biertje na afloop?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:18 schreef Kreator het volgende:
Ferrari ziet er in het echt fantastisch uit.
Echt wel een aanrader om eens live te bezoeken, Bahrein. Alles top geregeld.
en jij hebt de gewoonte om bij iedereen altijd de middelste naam te gebruiken als je het over ze hebt?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is Lewis Carl Larbalestier Hamilton. De achternaam van zijn moeder gebruikt hij als een 'middle name'.
Als hij graag iets met ballen van een stier genoemd wil worden dan ben ik de flauwste niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:20 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel helemaal op zijn Nederlands uitgesproken natuurlijk.
Nope!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en jij hebt de gewoonte om bij iedereen altijd de middelste naam te gebruiken als je het over ze hebt?
Beetje gek.
Russell is niet geboren voor het geluk. Zou dat Mercedes nu parten spelen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:56 schreef Marcoss het volgende:
Zou wel wat zijn voor Russell als Mercedes na al die jaren van dominantie opeens een hele matige auto heeft gebouwd
Denk in ieder geval niet dat ze dit gat dit weekend nog gaan dichten, ze zullen er vast in de loop van het seizoen wel weer bij komen
Haha, wat een lompe bierpullen in Bahrein.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker. All you can eat and drink.
[ afbeelding ]
Dit mag dus niet van Allah he.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind ik totaal niet, ze.d9et het om goed. Houd zich ook niet overdreven dom ivm Kamphuus.quote:
Imo ook zwaar overdreven.quote:Stephane Allo Allo! Genot
Mmaaikool Massie
Allah vergeeft hier vrij veel. Toevluchtsoord voor Saudi's.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit mag dus niet van Allah he.![]()
Geniet ervan.
mwah, die glimlach kan natuurlijk ook zijn omdat Toto Wolff het wat minder naar zijn zin lijkt te hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:50 schreef Nattekat het volgende:
Net een interview met Horner gekeken; hij kan amper die glimlach verborgen houden
Max er tussen denk ikquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:52 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat het een 1-2 voor Ferrari is morgen.
Verstappen verpulvert die gasten over een race-afstand.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:52 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat het een 1-2 voor Ferrari is morgen.
En toch denk ik dat ze op z'n Mercedes' weer iets flikken waardoor ze morgen pole pakken en zondag de race winnenquote:
De zandzakken moeten er nog afquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En toch denk ik dat ze op z'n Mercedes' weer iets flikken waardoor ze morgen pole pakken en zondag de race winnen
Je kan het in ieder geval hopenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:37 schreef Nia het volgende:
Als dat stuiteren van de Mercedes bij minstens 90 minuten lang vol gas maar niet leidt tot het losraken van vitale onderdelen.
Van de auto of de coureur?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:37 schreef Nia het volgende:
Als dat stuiteren van de Mercedes bij minstens 90 minuten lang vol gas maar niet leidt tot het losraken van vitale onderdelen.
Geen enkele coureur zit te wachten op rondvliegende autodelen op de baan. Voor bouncing LongCovid Lulu zal het zondag ook wel een uitputtingsslag worden. Die gaat maandag met een mega koppijn wakker worden.quote:
Ook wat feestjes etc daar? Lijkt altijd vrij rustig qua bezoekers.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Allah vergeeft hier vrij veel. Toevluchtsoord voor Saudi's.
of lekker weer 30 keer track limits en dan zo'n call van ene garry connelyquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En toch denk ik dat ze op z'n Mercedes' weer iets flikken waardoor ze morgen pole pakken en zondag de race winnen
Verrassend, ik dacht dat Bahrein toch vrij strikt was hierin. Misschien toch ook eens heen dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom zouden ze?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:23 schreef PzKpfw het volgende:
Mercedes weer eens ouderwets aan het sandbaggen.
90 minutenlang volgas? Het is geen Indy 500 hoor (lol)quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:37 schreef Nia het volgende:
jij bent ook brits?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
Masi nog steeds de boeman voor de brits
Is die bovenste Red Bull of Verstappen?quote:
Volgens mij kijken ze naar de snelste coureur, anders stond Mercedes ook niet op 3.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Is die bovenste Red Bull of Verstappen?
De Ferrari's worden gemiddeld maar als je dat bij RBR doet staan ze niet op 1.
Op basis waarvan?quote:
Mercedes was dan ook geen derdequote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze naar de snelste coureur, anders stond Mercedes ook niet op 3.
Gee. Idee dit staatje schijnt van de F1 zelf te komenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Op basis waarvan?
Ik lees andere getallen (bij AMuS), namelijk dat Leclerc op 0.028s van Verstappen zit. En dat Bottas en Magnussen sneller dan Sainz en de beide Mercedessen zijn.
Jep, staat hier: https://www.formula1.com/(...)tcExf4UMlWK6SVg.htmlquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:09 schreef nils7 het volgende:
[..]
Gee. Idee dit staatje schijnt van de F1 zelf te komen
De Mercedes powered auto’s vallen eigenlijk allemaal tegen. Hopelijk is dat niet zo na de Q’squote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:58 schreef Tijn het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Williams er echt zo slecht voor staat, dat zou wel tragisch zijn
Leclerc stond toch maar een tiende achter Verstappen?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze naar de snelste coureur, anders stond Mercedes ook niet op 3.
dat kan gewoon toeval zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De Mercedes powered auto’s vallen eigenlijk allemaal tegen. Hopelijk is dat niet zo na de Q’s
Flower powerrrrrquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Fashion update van Lewis vandaag.
Peter Windsor is echt bitterquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
Masi nog steeds de boeman voor de brits
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze maar heel blijven denk ik dat ze in de race nog wel wat plekken gaan winnen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:58 schreef Tijn het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Williams er echt zo slecht voor staat, dat zou wel tragisch zijn
Ja, sowieso wel benieuwd of iedereen de eindstreep haalt. Veel nieuwe motoren, maar ook nieuwe koelingssystemen etc. McLaren ook met dat gedoe rondom de remmen. De meeste teams zagen er tijdens pre-season testing wel betrouwbaar uit, maar een echt raceweekend is toch doorgaans wat meer op het randje qua afstellingen etc.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als ze maar heel blijven denk ik dat ze in de race nog wel wat plekken gaan winnen.
Wel mooi dat hij het elke keer weer doet. We gaan het karakter wel echt missen als die stopt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdommequote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Aandachtshoer.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
hij doet dat wel slim, levert ook echt wel wat op, denk niet dat hij dit voor minder dan 6 nullen doetquote:
Ja anders zal de schoorsteen niet roken natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij doet dat wel slim, levert ook echt wel wat op, denk niet dat hij dit voor minder dan 6 nullen doet
De schoorsteen rookt er wat meer van, ik vind 99 van de 100 creaties die hij aantrekt ook niks maar publiciteit scoort hij er wel mee.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja anders zal de schoorsteen niet roken natuurlijk.![]()
Het is aanstellerij, op het narcistische af.
Szafnauer is er niet voor niets weg. Hij vindt de bemoeienis van papa Stroll te grootquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:06 schreef DKUp het volgende:
Aston Martin was ook schrikbarend slecht eigenlijk inderdaad.
Je zou zeggen dat topcoureurs in een raceweekend bezig zijn met iets anders als modeshowtjes lopen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
De schoorsteen rookt er wat meer van, ik vind 99 van de 100 creaties die hij aantrekt ook niks maar publiciteit scoort hij er wel mee.
Hij draagt iets wat niet jouw smaak is en dat maakt hem een aandachsthoer? Stel je niet zo aan joh.quote:
ik vind het qua teamgevoel ook niet zo netjes maar Mercedes heeft dat waarschijnlijk een keer toegezegd bij een contractverlenging en lijkt moeilijk weer af te pakkenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat topcoureurs in een raceweekend bezig zijn met iets anders als modeshowtjes lopen.
Maargoed, zo'n sprintraceje is ook maar 1,5 uur dus tijd zat voor andere leukigheid.
Flower Powerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
die zei tijdens testen wel interessante dingen inderdaadquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Szafnauer is er niet voor niets weg. Hij vindt de bemoeienis van papa Stroll te groot
Heb je toch je Olav Molquote:
Eigenlijk moet er een topic over komen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Olav doet "altijd" de trainingen, kwali en race, op zaterdag en zondag samen met Jack.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Yep, hij doet VT3 ook hoorde ik net
Vergeleken met het geluid van f1tv echt enorm zachtquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:56 schreef R-woud93 het volgende:
Ligt het aan mij of is het geluid van Viaplay van zichzelf best zacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |