Is die bovenste Red Bull of Verstappen?quote:
Volgens mij kijken ze naar de snelste coureur, anders stond Mercedes ook niet op 3.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Is die bovenste Red Bull of Verstappen?
De Ferrari's worden gemiddeld maar als je dat bij RBR doet staan ze niet op 1.
Op basis waarvan?quote:
Mercedes was dan ook geen derdequote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze naar de snelste coureur, anders stond Mercedes ook niet op 3.
Gee. Idee dit staatje schijnt van de F1 zelf te komenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Op basis waarvan?
Ik lees andere getallen (bij AMuS), namelijk dat Leclerc op 0.028s van Verstappen zit. En dat Bottas en Magnussen sneller dan Sainz en de beide Mercedessen zijn.
Jep, staat hier: https://www.formula1.com/(...)tcExf4UMlWK6SVg.htmlquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:09 schreef nils7 het volgende:
[..]
Gee. Idee dit staatje schijnt van de F1 zelf te komen
De Mercedes powered auto’s vallen eigenlijk allemaal tegen. Hopelijk is dat niet zo na de Q’squote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:58 schreef Tijn het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Williams er echt zo slecht voor staat, dat zou wel tragisch zijn
Leclerc stond toch maar een tiende achter Verstappen?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze naar de snelste coureur, anders stond Mercedes ook niet op 3.
dat kan gewoon toeval zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De Mercedes powered auto’s vallen eigenlijk allemaal tegen. Hopelijk is dat niet zo na de Q’s
Flower powerrrrrquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Fashion update van Lewis vandaag.
Peter Windsor is echt bitterquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
Masi nog steeds de boeman voor de brits
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze maar heel blijven denk ik dat ze in de race nog wel wat plekken gaan winnen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:58 schreef Tijn het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Williams er echt zo slecht voor staat, dat zou wel tragisch zijn
Ja, sowieso wel benieuwd of iedereen de eindstreep haalt. Veel nieuwe motoren, maar ook nieuwe koelingssystemen etc. McLaren ook met dat gedoe rondom de remmen. De meeste teams zagen er tijdens pre-season testing wel betrouwbaar uit, maar een echt raceweekend is toch doorgaans wat meer op het randje qua afstellingen etc.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als ze maar heel blijven denk ik dat ze in de race nog wel wat plekken gaan winnen.
Wel mooi dat hij het elke keer weer doet. We gaan het karakter wel echt missen als die stopt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdommequote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Aandachtshoer.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
hij doet dat wel slim, levert ook echt wel wat op, denk niet dat hij dit voor minder dan 6 nullen doetquote:
Ja anders zal de schoorsteen niet roken natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij doet dat wel slim, levert ook echt wel wat op, denk niet dat hij dit voor minder dan 6 nullen doet
De schoorsteen rookt er wat meer van, ik vind 99 van de 100 creaties die hij aantrekt ook niks maar publiciteit scoort hij er wel mee.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja anders zal de schoorsteen niet roken natuurlijk.![]()
Het is aanstellerij, op het narcistische af.
Szafnauer is er niet voor niets weg. Hij vindt de bemoeienis van papa Stroll te grootquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:06 schreef DKUp het volgende:
Aston Martin was ook schrikbarend slecht eigenlijk inderdaad.
Je zou zeggen dat topcoureurs in een raceweekend bezig zijn met iets anders als modeshowtjes lopen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
De schoorsteen rookt er wat meer van, ik vind 99 van de 100 creaties die hij aantrekt ook niks maar publiciteit scoort hij er wel mee.
Hij draagt iets wat niet jouw smaak is en dat maakt hem een aandachsthoer? Stel je niet zo aan joh.quote:
ik vind het qua teamgevoel ook niet zo netjes maar Mercedes heeft dat waarschijnlijk een keer toegezegd bij een contractverlenging en lijkt moeilijk weer af te pakkenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat topcoureurs in een raceweekend bezig zijn met iets anders als modeshowtjes lopen.
Maargoed, zo'n sprintraceje is ook maar 1,5 uur dus tijd zat voor andere leukigheid.
Flower Powerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
die zei tijdens testen wel interessante dingen inderdaadquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Szafnauer is er niet voor niets weg. Hij vindt de bemoeienis van papa Stroll te groot
Heb je toch je Olav Molquote:
Eigenlijk moet er een topic over komen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Olav doet "altijd" de trainingen, kwali en race, op zaterdag en zondag samen met Jack.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Yep, hij doet VT3 ook hoorde ik net
Vergeleken met het geluid van f1tv echt enorm zachtquote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:56 schreef R-woud93 het volgende:
Ligt het aan mij of is het geluid van Viaplay van zichzelf best zacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |