Zijn dat hun woonplaatsen of achternamenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk
Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk zo te horen.quote:
Oneens. Beeld en commentaar zijn prima.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:04 schreef nattermann het volgende:
Beeld is kut
Geluid is kut
Commentaar is kut
Wat zijn de alternatieven? F1tv, sky sports?
Hun achternamen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zijn dat hun woonplaatsen of achternamen![]()
Nelson en Melroy, klinkt als een komisch duo.
Of ORF (Duits) of RTBF (Frans) als je een VPN hebt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:04 schreef nattermann het volgende:
Beeld is kut
Geluid is kut
Commentaar is kut
Wat zijn de alternatieven? F1tv, sky sports?
Dit is gespeeld jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:11 schreef StephanL het volgende:
Einde tijdperk Red Bull
Hamilton weer problemen![]()
Nelson is wel heel prettig vind ik. Prima commentator bij de 24h le mans op Eurosport.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk
Mercedes ziet er nog steeds niet goed uit.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:11 schreef StephanL het volgende:
Einde tijdperk Red Bull
Hamilton weer problemen![]()
Stuiterd nog steeds over die baan idd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mercedes ziet er nog steeds niet goed uit.
Ik zag hem flink stuiteren idd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mercedes ziet er nog steeds niet goed uit.
Hele race gaat je dat opbreken idd. En het probleem oplossen brengt de auto teveel uit balans.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:15 schreef DKUp het volgende:
Ook al zal die auto snel zijn van Mercedes. Dat stuiteren is echt niet te doen.
Wat te denken als hij op topsnelheid van de baan stuitert? Daar zit niemand op te wachten neem ik aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:15 schreef DKUp het volgende:
Ook al zal die auto snel zijn van Mercedes. Dat stuiteren is echt niet te doen.
Hamilton op Silverstone eraf zou mooi zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat te denken als hij op topsnelheid van de baan stuitert? Daar zit niemand op te wachten neem ik aan.
ik zou grinniken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat te denken als hij op topsnelheid van de baan stuitert? Daar zit niemand op te wachten neem ik aan.
Zonder externe factor zou dat wel karma zijn idd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hamilton op Silverstone eraf zou mooi zijn
Een beetje wellicht. Maar die engineers vinden wel een oplossing, let maar op.quote:
De oplossing is makkelijk, rijhoogte verhogen, maar klaarblijkelijk kost ze dat teveel snelheid.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zonder externe factor zou dat wel karma zijn idd.
[..]
Een beetje wellicht. Maar die engineers vinden wel een oplossing, let maar op.
Ik vind die ook heel sterk. Ik zou niet verbaast zijn als ze een heel sterk weekend neerzetten. Tuurlijk niemand zal nog helemaal tot het gaatje gaan, maar Ferrari geeft wel een boodschap af.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ferrari motor ziet er niet slecht uit.
Hoezeer ik het ook met je eens wil zijn, vlak die Brit nog niet uit. Die toveren wel iets uit de hoge hoed.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:20 schreef Drekkoning het volgende:
Bottas gaat zijn gram halen dit weekend
Einde era Hamilton. Toch niet de GOAT.
Niet zo zeer alleen Ferrari maar Alfa en Haas zitten er gewoon goed bij, ook vorige week al. Niet de beste teams dus onbetrouwbare wagens, maar als ze werken lijken ze snel te zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind die ook heel sterk. Ik zou niet verbaast zijn als ze een heel sterk weekend neerzetten. Tuurlijk niemand zal nog helemaal tot het gaatje gaan, maar Ferrari geeft wel een boodschap af.
Ferrari vervalt weer in chaos als er druk op komt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:21 schreef beantherio het volgende:
Het is nog erg vroeg om conclusies te trekken maar Ferrari lijkt zich kandidaat te stellen voor een overname van de plek van Mercedes.
Tot nu toe is het beeld en geluid hier prima via viaplay. Ook nog geen hapering gehad. Wat de vorige keer wel was.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oneens. Beeld en commentaar zijn prima.
Alternatief: F1TV.
Sky is geen alternatief als je in NL woont. Of een heel erg duur alternatief
Ja precies. Dit belooft dan wat voor het seizoenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet zo zeer alleen Ferrari maar Alfa en Haas zitten er gewoon goed bij, ook vorige week al. Niet de beste teams dus onbetrouwbare wagens, maar als ze werken lijken ze snel te zijn.
Omdat er nogal wat bugs en glitches zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:22 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom wordt de tijd van Hulk op Medium gegeven dan
Ik dacht hier even dat het beeld erg haperde, maar het was de Mercedesquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Tot nu toe is het beeld en geluid hier prima via viaplay. Ook nog geen hapering gehad. Wat de vorige keer wel was.
Kijk je wel dezelfde stream of kijk je F1 sinds vandaag?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Oneens. Beeld en commentaar zijn prima.
Ik kijk Viaplay via de app op mijn tv. En dat gaat dus primaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kijk je wel dezelfde stream of kijk je F1 sinds vandaag?
Snap na vandaag waarom Netflix verschillende tiers heeft qua kwaliteit, want volgens een groot deel van de mensen is 720p/30fps 4mb bitrate prima beeldquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kijk je wel dezelfde stream of kijk je F1 sinds vandaag?
Nopequote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:25 schreef 3rr0r het volgende:
Meer mensen naar Olavgod aan het luisteren?
Ik hou niet van SM.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:25 schreef 3rr0r het volgende:
Jack Plooij D:quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:25 schreef 3rr0r het volgende:
Sainz ook nuquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:22 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom wordt de tijd van Hulk op Medium gegeven dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |