Ik mis de kleuren van de teams in dat overzichtquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zal wel een autist zijn maar ik mis ook landenvlaggetjes bij de graphics onderin als de info van een coureur komt. En ik dacht eerst dat het nummer links het startnummer was, maar dat is dan de huidige positie.
Ik vind dat italic font sowieso helemaal niks.
Zo, weer genoeg geklaagd
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:42 schreef James-Hetfield het volgende:
Iemand screens van Viaplay stream? Ben wel benieuwd of het echt zo crappy is dan.
quote:
Als je nog een Benneton op de baan ziet rijden is de lag wel heel erg hoog.quote:
F1TV gaat nog omhoog, dat is normaal 12mbit.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:38 schreef Dauthi het volgende:
Dat Viaplay wordt in 1080p op 5mbit bitrate uitgezonden.
F1TV op 1080p en 6mbit bitrate.
Het doet allemaal niet zoveel voor elkaar onder, maar als je vorig jaar 4K zat te kijken dan is het een hard gelag.
https://gathering.tweaker(...)ge/70977518#70977518
Waarom zou dat zo zijn?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV gaat nog omhoog, dat is normaal 12mbit.
Of dankzij dat schijtviaplay wordt dat beperkt nu.
Tering, GP2 zag er nog beter uit. ...quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Stephane klinkt vrij amateuristisch
Naar de races zelf gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:04 schreef nattermann het volgende:
Beeld is kut
Geluid is kut
Commentaar is kut
Wat zijn de alternatieven? F1tv, sky sports?
F1TV is ook magere kwaliteit, maar wel het beste wat er is momenteel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:04 schreef nattermann het volgende:
Beeld is kut
Geluid is kut
Commentaar is kut
Wat zijn de alternatieven? F1tv, sky sports?
Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |