Zijn dat hun woonplaatsen of achternamenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk
Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk zo te horen.quote:
Oneens. Beeld en commentaar zijn prima.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:04 schreef nattermann het volgende:
Beeld is kut
Geluid is kut
Commentaar is kut
Wat zijn de alternatieven? F1tv, sky sports?
Hun achternamen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zijn dat hun woonplaatsen of achternamen![]()
Nelson en Melroy, klinkt als een komisch duo.
Of ORF (Duits) of RTBF (Frans) als je een VPN hebt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:04 schreef nattermann het volgende:
Beeld is kut
Geluid is kut
Commentaar is kut
Wat zijn de alternatieven? F1tv, sky sports?
Dit is gespeeld jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:11 schreef StephanL het volgende:
Einde tijdperk Red Bull
Hamilton weer problemen![]()
Nelson is wel heel prettig vind ik. Prima commentator bij de 24h le mans op Eurosport.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk
Mercedes ziet er nog steeds niet goed uit.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:11 schreef StephanL het volgende:
Einde tijdperk Red Bull
Hamilton weer problemen![]()
Stuiterd nog steeds over die baan idd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mercedes ziet er nog steeds niet goed uit.
Ik zag hem flink stuiteren idd.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mercedes ziet er nog steeds niet goed uit.
Hele race gaat je dat opbreken idd. En het probleem oplossen brengt de auto teveel uit balans.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:15 schreef DKUp het volgende:
Ook al zal die auto snel zijn van Mercedes. Dat stuiteren is echt niet te doen.
Wat te denken als hij op topsnelheid van de baan stuitert? Daar zit niemand op te wachten neem ik aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:15 schreef DKUp het volgende:
Ook al zal die auto snel zijn van Mercedes. Dat stuiteren is echt niet te doen.
Hamilton op Silverstone eraf zou mooi zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat te denken als hij op topsnelheid van de baan stuitert? Daar zit niemand op te wachten neem ik aan.
ik zou grinniken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat te denken als hij op topsnelheid van de baan stuitert? Daar zit niemand op te wachten neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |