Zou leuk zijn inderdaad als ze punten wegsnoepen van MER.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:04 schreef _UserName_ het volgende:
Geloof dat Ferrari er ook goed bij zit, die zie ik wel meevechten om de titel. Erg fijn
Ja leuk Max vs Leclerc, waarbij Leclerc bezwijkt onder druk en clasht met Sainzquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:04 schreef _UserName_ het volgende:
Geloof dat Ferrari er ook goed bij zit, die zie ik wel meevechten om de titel. Erg fijn
Thanks 👍🏻quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geluid van F1TV aan houden, en dat syncen met GP radio app, via daar kan je per halve seconde schuiven.
Ik zie inderdaad wel aankomen dat Leclerc en Verstappen in strijd zijn om de titel en dat Sainz soms goed meedoet om een overwinning en clasht met Leclerc...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:07 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja leuk Max vs Leclerc, waarbij Leclerc bezwijkt onder druk en clasht met Sainz
Nog niet eens een hele gekke gedachte. Sainz als grote slachtoffer.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:07 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja leuk Max vs Leclerc, waarbij Leclerc bezwijkt onder druk en clasht met Sainz
Ik zie ze dat bij RB ook wel doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn inderdaad als ze punten wegsnoepen van MER.
Het is pas vrijdag. Of denk je dat bv Haas ineens een enorme stap heeft gemaakt (het kan, maar het is echt nog de vraag).quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:04 schreef _UserName_ het volgende:
Dit is de eerste sessie die ik heb gezien dus eigenlijk kan ik nog niks denken, als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is pas vrijdag. Of denk je dat bv Haas ineens een enorme stap heeft gemaakt (het kan, maar het is echt nog de vraag).
Blijft een leuke rubriekquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:15 schreef TagForce het volgende:
Hulkenberg spreekt nederlands!!! Nu Live op viaplay, het is echt waar!!
Zijn Duits schijnt ook prima te zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:15 schreef TagForce het volgende:
Waarom?quote:
Beter Nederlands dan Verstappen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:15 schreef TagForce het volgende:
Er stond helemaal niet in de regelementen dat alle auto's zich moesten kunnen unlappen. Daarnaast staat er wél in de regelementen dat de race director de regels daaromtrent mag overrulen.quote:
Maar waarom mag je hem niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er stond helemaal niet in de regelementen dat alle auto's zich moesten kunnen unlappen. Daarnaast staat er wél in de regelementen dat de race director de regels mag overrulen.
Daarnaast mag ik hem niet
Omdat zijn karakter me niet aanstaat.quote:
Ik hoor dat hij arrogant zou zijn en dat hij het altijd over ik heeft.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat zijn karakter me niet aanstaat.
Hopelijk ook veel gele vlaggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:27 schreef Tinos85 het volgende:
Hamilton gaat wel helemaal voor de gele details. Cijfers, wielkappen, T-cam, helm.
Geel is wel de kleur van de haat, verraad en bedrog.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:27 schreef Tinos85 het volgende:
Hamilton gaat wel helemaal voor de gele details. Cijfers, wielkappen, T-cam, helm.
Als hij 2 jaar lang gemiddeld 3 tienden sneller is, en dan wordt hij meteen het allergrootste talent ooit verklaard. Hij heeft de opwaardering die Button, Rosberg en Bottas kregen toen het verschil veel kleiner bleek dan voorspeld nog niet eens gehad.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:06 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Hammie weer 2e in het team. Wanneer wordt Russell als eerste rijder aangewezen?
Uberchoker Hulkenberg staat ook aan de startquote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn want Leclerc en Sainz gaan op zeker choken als het er echt op aankomt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geel is wel de kleur van de haat, verraad en bedrog.
Bronquote:De kleuren groen en geel werden van oudsher in verband gebracht met de emoties afgunst, jaloezie en woede.
Liet Hans Klok nou die McLaren verdwijnen op het eind?quote:
Hoop voor George dat dit allemaal een toneelstukje is van Mercedes, dat stuiteren is nou niet bepaald handigquote:
Die is toch morgen pas?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
De flop 5 van Fp3 allemaal Mercedes-aangedreven trouwens
Dit is erg bijzonder!
Oh sorry, mochten jullie niet wetenquote:
FP2 van het raceweekend is een beetje laat om nog een toneelstuk op te voeren imho.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoop voor George dat dit allemaal een toneelstukje is van Mercedes, dat stuiteren is nou niet bepaald handig
Vind ik op zich wel meevallen. Vrijdagavond werkt Mercedes vaak nog heel effectief aan de setup met alle data die er is verzameld.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
FP2 van het raceweekend is een beetje laat om nog een toneelstuk op te voeren imho.
We gaan het zien, maar dit was op zich de laatste representatieve trainingssessie. Morgen rijden ze er nog eentje overdag met totaal onvergelijkbare temperaturen en baancondities en daarna moeten ze echt aan de bak.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind ik op zich wel meevallen. Vrijdagavond werkt Mercedes vaak nog heel effectief aan de setup met alle data die er is verzameld.
Vooralsnog lijkt Russell wel beter overweg te kunnen met deze auto dan Hamilton-Larbalestier.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:56 schreef Marcoss het volgende:
Zou wel wat zijn voor Russell als Mercedes na al die jaren van dominantie opeens een hele matige auto hebben gebouwd
Denk in ieder geval niet dat ze dit gat dit weekend nog gaan dichten, ze zullen er vast in de loop van het seizoen wel weer bij komen
En het is ook niet zo dat vandaag de 1e sessies waren op deze baan, dat verzamelen is bij de test al grotendeels gebeurd, zou je zeggenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
We gaan het zien, maar dit was op zich de laatste representatieve trainingssessie. Morgen rijden ze er nog eentje overdag met totaal onvergelijkbare temperaturen en baancondities en daarna moeten ze echt aan de bak.
Zou er iemand zijn die hem voortaan zo gaat noemen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Vooralsnog lijkt Russell wel beter overweg te kunnen met deze auto dan Hamilton-Larbalestier.
We gaan het zien morgen, ben benieuwd.
hangt een beetje van het probleem af, bij Hamilton zijn ze weer terug gegaan naar de oude vloer dus dan zou je denken dat ze oplossing nog niet gevonden hebben, het enige om daaraan te twijfelen is hun sandbag verledenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind ik op zich wel meevallen. Vrijdagavond werkt Mercedes vaak nog heel effectief aan de setup met alle data die er is verzameld.
Hier werd ie toch al van Hamlaprb genoemd? Op Fok! gaan we heel respectvol om met iemands naam.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou er iemand zijn die hem voortaan zo gaat noemen?
Het is Lewis Carl Larbalestier Hamilton. De achternaam van zijn moeder gebruikt hij als een 'middle name'.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Vooralsnog lijkt Russell wel beter overweg te kunnen met deze auto dan Hamilton-Larbalestier.
We gaan het zien morgen, ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |