Wat een skeetiequote:Op woensdag 16 maart 2022 22:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is mijn kitten
Deze kleine boef
[ afbeelding ]
Het is een boefjequote:
Ik hoop 'm eerlijk gezegd een tijdje niet te zienquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:41 schreef Hamlapjes het volgende:
In ander nieuws!
Wielerploeg Jumbo-Visma polst Nils van der Poel
Wtfquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:41 schreef Hamlapjes het volgende:
In ander nieuws!
Wielerploeg Jumbo-Visma polst Nils van der Poel
Geef @Strani de schuld, die gaat gewoon een siësta houden tijdens de verkiezingsuitslagquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ons zo lang op een nieuw deel laten wachten terwijl er aan alle kanten uitslagen op ons af komen vliegen.
Of gewoon nooit meer. Laat hem lekker gehaktballetjes gaan bakken in de IKEA van Norrköping ofzo.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop 'm eerlijk gezegd een tijdje niet te zien
Ja, daar moest wat aan gebeuren.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ons zo lang op een nieuw deel laten wachten terwijl er aan alle kanten uitslagen op ons af komen vliegen.
Tja, ik zag het inderdaad niet maar er ís een mogelijkheid iemand te DM-en om die persoon ervan op de hoogte te brengen dat het topic gesloten isquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zeker eerst zeuren dat ons asfalt te hard is.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:43 schreef Em31 het volgende:
Als deze Van der Poel ook van ONZE Van der Poel gaat winnen
Daar was ik ook mee bezig.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, ik zag het inderdaad niet maar er ís een mogelijkheid iemand te DM-en om die persoon ervan op de hoogte te brengen dat het topic gesloten is
Neuh, Van der Poel gaat Pogi verslaan!quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:43 schreef Em31 het volgende:
Nou maar het is wel behoorlijk fout richting Roest om dit überhaupt te overwegen. Ze zeggen altijd dat de schaats- en wielerploegen van Jumbo-Visma één team zijn. Laat dat dan ook zien.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:43 schreef Em31 het volgende:
Is het überhaupt zo makkelijk dat hij ook ineens heel goed zou kunnen fietsen?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou maar het is wel behoorlijk fout richting Roest om dit überhaupt te overwegen. Ze zeggen altijd dat de schaats- en wielerploegen van Jumbo-Visma één team zijn. Laat dat dan ook zien.
Daar geloof ik eigenlijk ook niks van. Er is wel enige overlap maar meer onder sprinters, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is het überhaupt zo makkelijk dat hij ook ineens heel goed zou kunnen fietsen?
Omdat ze in Amsterdam weer flink gewonnen hebben zekerquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het wordt rood in Nederland volgen Ploumen
Ploumen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het wordt rood in Nederland volgens Ploumen
Roest gaat waarschijnlijk toch weg zullen ze denken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou maar het is wel behoorlijk fout richting Roest om dit überhaupt te overwegen. Ze zeggen altijd dat de schaats- en wielerploegen van Jumbo-Visma één team zijn. Laat dat dan ook zien.
Dat is al dat Saharazand natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het wordt rood in Nederland volgens Ploumen
Volgens mij laat hij heel goede testen zien op de fiets binnen met VO2 max etc.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is het überhaupt zo makkelijk dat hij ook ineens heel goed zou kunnen fietsen?
Ik zou juist niet de sprinters verwachten, die hebben de inhoud toch helemaal niet voor wielrennen? Ik denk eigenlijk dat een type als Kramer (in z'n hoogtijdagen) het meest geschikt is. De inhoud voor lange inspanningen, maar ook de snelheid in de benen voor een aanval of een sprint of zoquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar geloof ik eigenlijk ook niks van. Er is wel enige overlap maar meer onder sprinters, zou ik zeggen.
Ja ik zat ook eigenlijk meer te denken aan de baanwielrenners inderdaad (Bos en Van Riessen).quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zou juist niet de sprinters verwachten, die hebben de inhoud toch helemaal niet voor wielrennen? Ik denk eigenlijk dat een type als Kramer (in z'n hoogtijdagen) het meest geschikt is. De inhoud voor lange inspanningen, maar ook de snelheid in de benen voor een aanval of een sprint of zo
Dit.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:53 schreef Em31 het volgende:
Helemaal geen zin in die clown ook bij het fietsen
Ja, daar is het een ander verhaal inderdaad!quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik zat ook eigenlijk meer te denken aan de baanwielrenners inderdaad (Bos en Van Riessen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel zin in Bassie?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:53 schreef Em31 het volgende:
Helemaal geen zin in die clown ook bij het fietsen
Check het NK tijdrijden voor junioren in 2004quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zou juist niet de sprinters verwachten, die hebben de inhoud toch helemaal niet voor wielrennen? Ik denk eigenlijk dat een type als Kramer (in z'n hoogtijdagen) het meest geschikt is. De inhoud voor lange inspanningen, maar ook de snelheid in de benen voor een aanval of een sprint of zo
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:55 schreef Hamlapjes het volgende:
@:Cee De laatste tussenstand uit Tilburg, met 62 van de 99 stembureaus geteld!Maar als ze nu al weten dat het er 99 zijn, waarom blijven ze dan doortellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor het geval er een onder de tafel gevallen is of zo.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar als ze nu al weten dat het er 99 zijn, waarom blijven ze dan doortellen
De andere 37 zijn nog niet uitgeteld.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar als ze nu al weten dat het er 99 zijn, waarom blijven ze dan doortellen
Man toen ik nog jong was hadden we dat allemaal toch ook niet?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Hier in Almelo is er dus alleen een radioprogramma voor de uitslagenavond. Echt een topidee, nergens ook maar iets visueels, niet op de socials, niet op de website van de gemeente, helemaal niets. Pauperzooi hier
Ah ja oké. Maar lijkt me toch een redelijk ondankbaar werkje.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voor het geval er een onder de tafel gevallen is of zo.
Je wil wel zeker weten dat je alle 99 in beeld hebt als de NOS ineens met een camera voor je neus staat.
Zonder Almelo? Hoe oud zei je ook alweer te zijn?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Man toen ik nog jong was hadden we dat allemaal toch ook niet?
En we waren gelukkig toen. Ook zónder Almelo.
Hmm nou ja ik weet niet of het toen al bestond, maar niemand wíst er van.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zonder Almelo? Hoe oud zei je ook alweer te zijn?
Is pas in de Middeleeuwen ontstaan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm nou ja ik weet niet of het toen al bestond, maar niemand wíst er van.
Ik wil niet veel zeggen, maar zonder Almelo geen Herman Finkers. Zo.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:01 schreef Strani het volgende:
En zo zie je maar hoe gevaarlijk het internet kan zijn, dat zulke gevaarlijke meningen zomaar verspreid kunnen worden. Zoals Almelo.
De huidige gemeente is nog relatief vers, maar de stad bestaat al best een tijdje.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm nou ja ik weet niet of het toen al bestond, maar niemand wíst er van.
Nou ik heb even gekeken en volgens Wiki is Finkers geboren in Enschede hè.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:02 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar zonder Almelo geen Herman Finkers. Zo.
Welke Wiki?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik heb even gekeken en volgens Wiki is Finkers geboren in Enschede hè.
quote:Geboren 9 december 1954
Almelo, Nederland
Ja weet ik wel maar ik dacht kom, ik laat d'n Lap eens goed schrikkenquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welke Wiki?
Niet deze: https://nl.wikipedia.org/wiki/Herman_Finkers
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je onze Hamlap dan een beetje onderschat, die schrikt toch niet van zoiets.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja weet ik wel maar ik dacht kom, ik laat d'n Lap eens goed schrikken
Jammerlijk mislukt, helaas!quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja weet ik wel maar ik dacht kom, ik laat d'n Lap eens goed schrikken
Nee da's ook wel weer waar. De man met de zenuwen van staal.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat je onze Hamlap dan een beetje onderschat, die schrikt toch niet van zoiets.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Goed, een voorlopige uitslag van Almelo, met nog een paar stembureaus te gaan! Als je het hebt over versplinteringIk weet niet waar LAS ergens staat, maar zo op het eerste gezicht ziet het er vrij rechts uit allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dat kon niet missen, die partij was vorige keer enorm genaaid.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:07 schreef sportfreak het volgende:
Nou, de formatie in Barendrecht gaat niet lang duren denk ik
[ afbeelding ]
Lisa, Amy & Shelleyquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet waar LAS ergens staat, maar zo op het eerste gezicht ziet het er vrij rechts uit allemaal.
Wowquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:07 schreef sportfreak het volgende:
Nou, de formatie in Barendrecht gaat niet lang duren denk ik
[ afbeelding ]
Mag ook wel. Hij leest hier met enige regelmaat dat mensen hem gekocht hebben om in reepjes te snijden en op te eten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee da's ook wel weer waar. De man met de zenuwen van staal.
Ging hij ook bij dansen?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:09 schreef Momo het volgende:
Hier was de vorige verkiezing Lijst Hilbrand Nawijn de tweede partij
LAS is een beetje CDA-achtig, zou ik zeggen, maar dan lokaalquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet waar LAS ergens staat, maar zo op het eerste gezicht ziet het er vrij rechts uit allemaal.
Wat was er gebeurd?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat kon niet missen, die partij was vorige keer enorm genaaid.
Zoals je in de grafiek ziet waren ze 4 jaar geleden ook al veruit de grootste met dik boven de 40%. Alle andere partijen besloten echter samen een college te vormen waardoor ze alsnog buiten gesloten werden.quote:
Ah ok, ik vind CDA ook al vrij rechts, dus imo wordt dat een behoorlijk rechtse meerderheid dan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
LAS is een beetje CDA-achtig, zou ik zeggen, maar dan lokaal
Dus we zullen hier wel weer een centrum-rechts college krijgen
Ze hebben nu 20 van de 29 zetels blijkbaar.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zoals je in de grafiek ziet waren ze 4 jaar geleden ook al veruit de grootste met dik boven de 40%. Alle andere partijen besloten echter samen een college te vormen waardoor ze alsnog buiten gesloten werden.
Zou het CDA hier lokaal wel als middenpartij zienquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, ik vind CDA ook al vrij rechts, dus imo wordt dat een behoorlijk rechtse meerderheid dan.
Lekker dan, mooi dat de andere partijen hierop afgestraft worden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zoals je in de grafiek ziet waren ze 4 jaar geleden ook al veruit de grootste met dik boven de 40%. Alle andere partijen besloten echter samen een college te vormen waardoor ze alsnog buiten gesloten werden.
Ziet er niet uit als een gemeente voor mij.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zou het CDA hier lokaal wel als middenpartij zien
College bestaat nu uit VVD, CDA, LAS en CU. Als de zetelverdeling zo blijft, zal CU wel worden vervangen door D66 of PvdA, verwacht ik.
Ik zou ook niet aanraden te komen wonen in Almeloquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als een gemeente voor mij.![]()
Ik ken natuurlijk de lokale standpunten niet van alle partijen. CDA wordt landelijk ook nog steeds wel als middenpartij gezien, maar als ik zo nu en dan luister naar wat er zoal uit komt durf ik daar toch mijn twijfels bijte hebben. Zeker nu onder Hoekstra.
Arme Lilian.quote:In Oss (93.000 inwoners) is Voor De Gemeenschap (V.D.G.) met ruim 26 procent van de stemmen de grootste geworden, voor de SP met 19,9 procent. Vier jaar geleden was de SP nog de grootste. Oss is de geboortegrond van de landelijke SP-leider Lilian Marijnissen.
https://nos.nl/collectie/(...)ld-pvda-gaat-aan-kop
Ik begrijp waar het voor staat, maar ik vind pvrijalm en democrnu niet echt lekker bekken als afkorting.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[ afbeelding ]
Almelo heeft een uitslag!
Het is misschien een beetje een thema vanavond, maar ja, de stagiair weer, hè!quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik begrijp waar het voor staat, maar ik vind pvrijalm en democrnu niet echt lekker bekken als afkorting.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:55 schreef Hamlapjes het volgende:
@:Cee De laatste tussenstand uit Tilburg, met 62 van de 99 stembureaus geteld!Ik werd net wakker met dit nieuws en kon m’n ogen niet geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zullen vast heel veel Tilburgers gaan ‘maaauwe’ nu maar dan hadden ze maar moeten stemmen.
Zegt hij na het bericht waarin de VVD juist is gegroeid en de grootste is gewordenquote:Op donderdag 17 maart 2022 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het wel mooi dat CDA en VVD overal verliezen. Wat ik wel jammer vind is dat FvD vaak een zetel pakt.
je hebt altijd uitzonderingen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 07:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zegt hij na het bericht waarin de VVD juist is gegroeid en de grootste is gewordenmaar nu moet ik zeggen dat dat bij ons wel Ok mensen zijn.
Dat laatste is inderdaad wel minder. Ik volgde de gemeentelijke ontwikkelingen in de politiek hier niet maar ik vreesde wel voor een dikke winst voorquote:Op donderdag 17 maart 2022 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het wel mooi dat CDA en VVD overal verliezen. Wat ik wel jammer vind is dat FvD vaak een zetel pakt.
Misschien dacht de gemiddelde Tilburger daardoor dat ze niet meededenquote:Op donderdag 17 maart 2022 07:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad wel minder. Ik volgde de gemeentelijke ontwikkelingen in de politiek hier niet maar ik vreesde wel voor een dikke winst voorFVD
, want tsja, Tilburg, ge wit ut nie zullen we maar zeggen. Ergens was er wel een teken aan de wand dat ze maar marginale winst zouden behalen want van alle verkiezengsborden die ik in de stad zie hangen waren vrijwel alleen die van hen beklad.
Ze zijn helaas nog steeds de grootste, maar wel gekrompen als ik het goed hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 07:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zegt hij na het bericht waarin de VVD juist is gegroeid en de grootste is gewordenmaar nu moet ik zeggen dat dat bij ons wel Ok mensen zijn.
In Vlaardingen zijn ze gegroeid en daarmee de grootste geworden. Ze hebben er 2% bijgekregen t.o.v. vorig jaar. Dat is waar ik op doeldequote:Op donderdag 17 maart 2022 08:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze zijn helaas nog steeds de grootste, maar wel gekrompen als ik het goed hoor.
Heb toch liever dat men op de VVD stemt dan op PVV/FvD.quote:Op donderdag 17 maart 2022 08:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze zijn helaas nog steeds de grootste, maar wel gekrompen als ik het goed hoor.
Ok ik keek landelijk, maar 2% groei in Vlaardingen, dat kon ik aan je post niet ruiken natuurlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
In Vlaardingen zijn ze gegroeid en daarmee de grootste geworden. Ze hebben er 2% bijgekregen t.o.v. vorig jaar. Dat is waar ik op doelde
Ja ok, maar daar noem je ook wel een partij of twee (waar ik ja21 ook nog bij zou scharen persoonlijk)quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb toch liever dat men op de VVD stemt dan op PVV/FvD.
Nee klopt, ik zie nu dat ik het plaatje met de zetelaantallen heb gepaktquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok ik keek landelijk, maar 2% groei in Vlaardingen, dat kon ik aan je post niet ruiken natuurlijk.
De vraag is wel hoe de lokale partijen die het zo goed hebben gedaan zichzelf vertegenwoordigen. Je hebt daarbinnen namelijk een enorme verscheidenheid aan type partijen. Je hebt partijen die heel dicht tegen de FvD aanschurken (wij hadden er 1 die bij een debat over Oekraïne vond dat "wij" Rusland hadden boosgemaakt en dat dus een oorlog best begrijpelijk was) maar ook die juist veel dichter tegen een GroenLinks of een SP zitten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, maar daar noem je ook wel een partij of twee (waar ik ja21 ook nog bij zou scharen persoonlijk)
Alles (binnen het huidige landschap) is beter dan die partijen.
Ja, sommige lokale partijen zitten idd ook wel aan de verkeerde kant van het rechtse spectrum en dat lijkt voorlopig vooral voor milieu/klimaatzaken een probleem, maar zolang ze puur lokaal en in maar een paar gemeenten zitten is dat nog wel te overzien. Een ding als fvd is natuurlijk ook al landelijk actief en die wil ik dan echt niet ook nog lokaal een grote voet aan de grond zien krijgen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee klopt, ik zie nu dat ik het plaatje met de zetelaantallen heb gepakt
[..]
De vraag is wel hoe de lokale partijen die het zo goed hebben gedaan zichzelf vertegenwoordigen. Je hebt daarbinnen namelijk een enorme verscheidenheid aan type partijen. Je hebt partijen die heel dicht tegen de FvD aanschurken (wij hadden er 1 die bij een debat over Oekraïne vond dat "wij" Rusland hadden boosgemaakt en dat dus een oorlog best begrijpelijk was) maar ook die juist veel dichter tegen een GroenLinks of een SP zitten.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:08 schreef molloot200 het volgende:
Ah de uitslag is nu net binnen! VVD hier niet meer de grootste, ik zie dat als een winEen lokale partij de grootste, GroenLinks en D66 behoorlijk gestegen, ik ben zeer tevreden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Echt extreem zijn veel lokale partijen ook weer niet, anders zouden ze geen groot publiek aanspreken (in elk geval niet structureel). Meestal zitten ze meer in die Leefbaar Huppeldepup-hoek, iets rechts van de VVD, maar dan aangevuld met populistische linkse dingen als gratis OV voor bejaarden enzo.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, sommige lokale partijen zitten idd ook wel aan de verkeerde kant van het rechtse spectrum en dat lijkt voorlopig vooral voor milieu/klimaatzaken een probleem, maar zolang ze puur lokaal en in maar een paar gemeenten zitten is dat nog wel te overzien. Een ding als fvd is natuurlijk ook al landelijk actief en die wil ik dan echt niet ook nog lokaal een grote voet aan de grond zien krijgen.
Nee, maar ze zijn er wel.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Echt extreem zijn veel lokale partijen ook weer niet, anders zouden ze geen groot publiek aanspreken (in elk geval niet structureel). Meestal zitten ze meer in die Leefbaar Huppeldepup-hoek, iets rechts van de VVD, maar dan aangevuld met populistische linkse dingen als gratis OV voor bejaarden enzo.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier was FVD niet eens verkiesbaarquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:50 schreef Meridiaan het volgende:
Bij ons is de SGP de grootste![]()
FVD ook 1 zetel
Forumland plannen in shamblesquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hier was FVD niet eens verkiesbaar
FVD heeft niet eens een zetel in Urk gekregen
Klopt. Wij hadden deze op het stembiljet staan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, maar ze zijn er wel.
In veel gemeenten zijn natuurlijk meerdere lokale partijen actief, waarvan sommigen echt wel behoorlijk extreem kunnen zijn (zowel naar rechts als naar links). Die blijven dan vaak wel klein, maar ook met slechts 1 zeteltje in de raad kunnen ze iig voortaan in elke vergadering hun geluid laten horen en daarmee proberen die extremen meer gangbaar te maken.
Ook niet in Utrechtquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:56 schreef Em31 het volgende:
Hier heeft FvD het niet gehaald![]()
Ik liep net in Lemmer en echt overal van die ‘stem voor vrijheid’ dingen op de grond geverfd door ze
Ja, die versplintering is sowieso wel irritant inderdaad. Ellenlange raadsvergaderingen over relatief onbenullige dingen gaan de animo voor de gemeentelijke politiek geen goed doen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, maar ze zijn er wel.
In veel gemeenten zijn natuurlijk meerdere lokale partijen actief, waarvan sommigen echt wel behoorlijk extreem kunnen zijn (zowel naar rechts als naar links). Die blijven dan vaak wel klein, maar ook met slechts 1 zeteltje in de raad kunnen ze iig voortaan in elke vergadering hun geluid laten horen en daarmee proberen die extremen meer gangbaar te maken.
Doei Thierryquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:56 schreef Em31 het volgende:
Ik liep net in Lemmer en echt overal van die ‘stem voor vrijheid’ dingen op de grond geverfd door ze
quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:20 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben toch enigszins teleurgesteld in de uitslag hier in Assen:
Stadspartij PLOP 15,20%
CU 14,20%
ASSEN CENTRAAL 14,10%
PvdA 9,60%
VVD 9,10%
GroenLinks 8,60%
D66 8,40%
CDA 7,70%
SP 7,10%
50PLUS 5,90%
Assen Centraal is een nieuwe lokale partij die gewoon 14% van de stemmen naar zich toe heeft getrokken, vooral ten koste van PvdA en GroenLinks. Dat waren vier jaar geleden de tweede en derde partij.
Het staat blijkbaar voor "Politiek Logisch Oprechte Partij", wat ik een draak van een naam vind.quote:
Ik ben wel benieuwd wat ze gesnoven/gedronken/gelurkt hebben toen ze deze naam hebben bedacht.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het staat blijkbaar voor "Politiek Logisch Oprechte Partij", wat ik een draak van een naam vind.
Blijkbaar heeft het toch een bepaalde aantrekkingskracht, want ze zijn de grootste geworden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat ze gesnoven/gedronken/gelurkt hebben toen ze deze naam hebben bedacht.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het staat blijkbaar voor "Politiek Logisch Oprechte Partij", wat ik een draak van een naam vind.
quote:Stadspartij PLOP, afkorting van Politiek Lokaal Onafhankelijke Partij (voorheen Politiek Logisch Oprechte Partij), is een Nederlandse, lokale politieke partij in de gemeente Assen.
PLOP werd op 4 mei 1993 opgericht door de heren Willem Homan en Albert Mast. Het belangrijkste partijpunt was dat Assen zijn imago van saaie ambtenarenstad moest afschudden, en een 'bruisende' stad moest worden.
Ik hoorde idd hier ook al mensen over het tekort aan bloem inderdaad, dus ik steun jequote:Op donderdag 17 maart 2022 11:20 schreef Yesse het volgende:
-- KLAAGPOST --
Overigens. Mag ik even klagen dat door het nieuws dat tarwe vooral uit Oekraïne komt en dus wellicht heel duur/schaars gaat worden mensen weer enorm hebben gehamsterd? Ik koop altijd elke week netjes 1 pak meel en 1 pak bloem. Ik maak daarmee wekelijks ons brood voor die week. Maar nu heb ik dus geen meel meer en is ALLES opgehamsterd overal.![]()
Moet ik over naar supermarkt brood
![]()
![]()
-- EINDE KLAAGPOST --
Dan hebben ze de oude naam nog op hun eigen website staan, wat het nog treuriger maakt.quote:
Terechte klacht.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:20 schreef Yesse het volgende:
-- KLAAGPOST --
Overigens. Mag ik even klagen dat door het nieuws dat tarwe vooral uit Oekraïne komt en dus wellicht heel duur/schaars gaat worden mensen weer enorm hebben gehamsterd? Ik koop altijd elke week netjes 1 pak meel en 1 pak bloem. Ik maak daarmee wekelijks ons brood voor die week. Maar nu heb ik dus geen meel meer en is ALLES opgehamsterd overal.![]()
![]()
![]()
-- EINDE KLAAGPOST --
Oooh, dat is nog niet eens zo'n slechte partij.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan hebben ze de oude naam nog op hun eigen website staan, wat het nog treuriger maakt.
Ik heb verder even naar het programma gekeken van de nieuwe lokale partij, en die lijken redelijk in te zetten op vergroening van de stad, dus dat is nog wel te doen.
PLOP is een soort VVD light, dat nieuwe Assen Centraal lijkt een stuk groener.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooh, dat is nog niet eens zo'n slechte partij.
In m'n hoofd blijft het wel alleen maar plopperdeplopperdeplop
Oh het ging helemaal niet over Plopquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
PLOP is een soort VVD light, dat nieuwe Assen Centraal lijkt een stuk groener.
Terechte klacht.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:20 schreef Yesse het volgende:
-- KLAAGPOST --
![]()
![]()
-- EINDE KLAAGPOST --
quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Hamsteren moet verboden worden
Ik ga de katten Silke en Sytse erop afsturen, zodat @Yesse weer bloem kan kopenquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:38 schreef Redefine het volgende:
Het gaat nu over Willem Engel. Ze vinden allemaal dat die nog nooit heeft opgeruid. Want hij is alleen maar kritisch op het kabinet en pleit alleen maar voor liefde. En zijn opmerkingen zijn hooguit onhandig.
Ik verslikte mij nog net niet in mijn etenWel goed vermaak dit programma.
Tjaquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:38 schreef Redefine het volgende:
Het gaat nu over Willem Engel. Ze vinden allemaal dat die nog nooit heeft opgeruid. Want hij is alleen maar kritisch op het kabinet en pleit alleen maar voor liefde. En zijn opmerkingen zijn hooguit onhandig.
Ja het is nog steeds heel knullig. Waarbij die mannelijke presentator nog steeds heel slecht is. Die stelt ook doodleuk vragen aan iemand omdat die dat zelf wil weten, waar de rest niks aan heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
TjaInderdaad het blijft heerlijk vermaak. Uberhaupt hoe amateuristisch het hele programma eruit ziet al. En dat op NPO1
De partij van Engel had nog een zetel gepakt in Kerkradequote:Op donderdag 17 maart 2022 12:38 schreef Redefine het volgende:
Nee dat kan nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De partij van Engel had nog een zetel gepakt in Kerkrade
Ze zijn in ieder geval niet voor niets ongehoord.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:34 schreef Redefine het volgende:
Weer even Ongehoord Nederland aan het kijken. Want het kan geen kwaad om de gevaarlijke gekken in de gaten te houden.
Ze zijn nu bezig met de frame dat de media zorgt voor bedreigingen naar FvD en PVV.
Daarbij wordt er groots ingezoomd op een column van Maarten van Roosmalen. Die demoniseertTerwijl die echt iedereen belachelijk maakt.
Are we feeling blue?quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:08 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Are we feeling blue?De humor gaat compleet langs me heen Mandy, zo erg is het al met me gesteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Cyaan is een soort blauw en je naam is blauw omdat je mod bent?quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De humor gaat compleet langs me heen Mandy, zo erg is het al met me gesteld.
Neeee, niet weg gaan, ik verveel me.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:23 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Cyaan is een soort blauw en je naam is blauw omdat je mod bent?
En blue is het Engelse woord voor blauw dus ik dacht…
Ik laat mezelf wel uit hoor.
Sporcle.com. Even een paar quizzen doen en de tijd vliegt voorbijquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Neeee, niet weg gaan, ik verveel me.
Over Cyan gesproken (niet jij, maar de kleur).quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Neeee, niet weg gaan, ik verveel me.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:35 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Over Cyan gesproken (niet jij, maar de kleur).
Ik had laatst een klant aan de telefoon die de toner cartridges van de kopieermachine wilde laten vervangen.
“Ja hallo, de candy is op”.
“Goedemorgen meneer, u spreekt met Mandy. Wat bedoelt u precies?”
“De candy is op”
“Candy….?”
“Ja, in het apparaat”.
“De multifunctional?”
“ die hebben wij niet”
“Het kopieerapparaat”
“Die hebben we niet hoor”
……
“Maar we hebben wel een printer en de toner is op. Die ene met die blauwe fles.
Ik dacht echt: ZEG DAT DAN. Candy was dus cyan. Het bedrijf een zoetwarenhuis. WIST IK VEEL.
Ik vind het stiekem best wel grappig dat hij bij Mandy komt met een klacht over candy.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:35 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Over Cyan gesproken (niet jij, maar de kleur).
Ik had laatst een klant aan de telefoon die de toner cartridges van de kopieermachine wilde laten vervangen.
“Ja hallo, de candy is op”.
“Goedemorgen meneer, u spreekt met Mandy. Wat bedoelt u precies?”
“De candy is op”
“Candy….?”
“Ja, in het apparaat”.
“De multifunctional?”
“ die hebben wij niet”
“Het kopieerapparaat”
“Die hebben we niet hoor”
……
“Maar we hebben wel een printer en de toner is op. Die ene met die blauwe fles.
Ik dacht echt: ZEG DAT DAN. Candy was dus cyan. Het bedrijf een zoetwarenhuis. WIST IK VEEL.
Hoezo ‘de humor gaat langs me heen’quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem best wel grappig dat hij bij Mandy komt met een klacht over candy.
Maar dit is m'n eigen poging tot humor, als dat nou ook al langs me heen zou gaan was het wel heel erg.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:50 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Hoezo ‘de humor gaat langs me heen’
Dan hadden we de hulptroepen wel jou kant op gestuurd ja.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar dit is m'n eigen poging tot humor, als dat nou ook al langs me heen zou gaan was het wel heel erg.
Ik ben ergens wel benieuwd wat voor hulptroepen dat zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan hadden we de hulptroepen wel jou kant op gestuurd ja.
De hele SC natuurlijkquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben ergens wel benieuwd wat voor hulptroepen dat zijn.
Motivatie? Kan je dat eten?quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:52 schreef Arizona het volgende:
@:cyan9 en @:luctor.et.emergo en @:yesse, zijn jullie soms wél gemotiveerd aan het werk nu
Geen idee. Ik heb het niet dus ik weet ook niet zo goed wat je er mee kuntquote:
Niet met wat ik van plan was, maar ik wel veel andere dingen gedaan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:52 schreef Arizona het volgende:
@:cyan9 en @:luctor.et.emergo en @:yesse, zijn jullie soms wél gemotiveerd aan het werk nu
Ik logde toevallig net even in.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:59 schreef Arizona het volgende:
Ik vind het wel fijn dat jullie zo snel tevoorschijn komen als ik jullie roep
Ja, ziet er wel mooi uit op al die auto's.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:00 schreef Arizona het volgende:
Mijn prachtige nieuwe auto zit helemaal onder het Saharastof
Na het weekend maar even door de wasstraat. Tijdens het weekend is het vast gekkenhuis daar
Is het al weekend?quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb het niet dus ik weet ook niet zo goed wat je er mee kunt
Alleen @Yesse moeten we nog een beetje trainen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:59 schreef Arizona het volgende:
Ik vind het wel fijn dat jullie zo snel tevoorschijn komen als ik jullie roep
Jaaaa vast!quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik logde toevallig net even in.
Ik moet morgen nog een half dagje werken, dus de werkweek nadert zijn einde! Weet niet hoe dat bij jou zit?quote:
Om half 6 is het weekend.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jaaaa vast!
[..]
Ik moet morgen nog een half dagje werken, dus de werkweek nadert zijn einde! Weet niet hoe dat bij jou zit?
Dat laatste zeker. Vandaag is het daar al een gekkenhuis.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:00 schreef Arizona het volgende:
Mijn prachtige nieuwe auto zit helemaal onder het Saharastof
Na het weekend maar even door de wasstraat. Tijdens het weekend is het vast gekkenhuis daar
Ik moest wel in overleg met m’n leidinggevende maar daarna vond ik het goed genoeg geweest en lag ik even op de bankquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:52 schreef Arizona het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Om half 6 is het weekend.
Maar dat is gevoelsmatig nog heel ver weg..
Lemmer.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:56 schreef Em31 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:45 schreef ijs_beer het volgende:
Mensen die op donderdag al weekend hebben.
Stelletje parttimersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ah, mijn voorstel om Ongehoord Nederland dat tijdstip te gunnen is dan aangenomen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:35 schreef Em31 het volgende:
Je lievelingsshow M stopt, veel sterkte @:Fred_B
Het wil nog niet zo vlotten op dat DWDD-tijdsslot he.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:35 schreef Em31 het volgende:
Terwijl in de zorg in het algemeen zoveel mensen nodig zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:18 schreef Cyan9 het volgende:
Een fulltime baan in de sociale zorg bestaat eigenlijk niet.
Wat jammer! Ik vind haar dit seizoen een stuk minder irritant.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:35 schreef Em31 het volgende:
Ja het gaat lastig met de Vooravond.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het wil nog niet zo vlotten op dat DWDD-tijdsslot he.
Dan valt er wel elke avond wat te lachen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, mijn voorstel om Ongehoord Nederland dat tijdstip te gunnen is dan aangenomen.
Misschien eens iets anders dan een talkshow proberen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het wil nog niet zo vlotten op dat DWDD-tijdsslot he.
Daarom wat Fred zegt. Ongehoord Nederland op dat tijdstip uitzenden. Dat is niet echt een talkshow. Wat het wel is weet niemand, maar goed.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Misschien eens iets anders dan een talkshow proberen.
Dit is niet leuk.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom wat Fred zegt. Ongehoord Nederland op dat tijdstip uitzenden. Dat is niet echt een talkshow. Wat het wel is weet niemand, maar goed.
Ongehoord zou ik zeggen.quote:
Aangezien er op dat tijdstip blijkbaar niemand kijkt ben ik helemaal vóór.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom wat Fred zegt. Ongehoord Nederland op dat tijdstip uitzenden. Dat is niet echt een talkshow. Wat het wel is weet niemand, maar goed.
Goed punt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Aangezien er op dat tijdstip blijkbaar niemand kijkt ben ik helemaal vóór.
Het is in elk geval vermaakquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de zorg zelf hebben ze inderdaad echt grote tekorten. Als maatschappelijk werker valt dat wel mee.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Terwijl in de zorg in het algemeen zoveel mensen nodig zijn.
Mijn zus zit ook in de zorg en gaat in april verhuizen binnen het verzorgingsgebied.
En er is nu al tegen haar gezegd dat ze na haar verhuizing een cliënt / patiënt kan hebben waar ze nu gewoon geen mensen voor hebben.
Ik stem voor Rail Awayquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is in elk geval vermaak![]()
Al zou er op zich wel iets luchtigs neergezet kunnen worden. Tussen 17 uur en middernacht heb je op NPO 1 nu maar twee programma’s die geen nieuws of actualiteiten zijn. Dat is veel meer dan noodzakelijk en ook veel meer dan in de omringende landen.
Dat is inderdaad een tijd geleden behoorlijk doorgeslagen. Maar ja iets anders bedenken vraagt om risico nemen en creativiteit. Dat zie je tegenwoordig nog maar zelden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is in elk geval vermaak![]()
Al zou er op zich wel iets luchtigs neergezet kunnen worden. Tussen 17 uur en middernacht heb je op NPO 1 nu maar twee programma’s die geen nieuws of actualiteiten zijn. Dat is veel meer dan noodzakelijk en ook veel meer dan in de omringende landen.
Maar dan een Nederlandse versie. Inclusief vloekende reizigers over dat ze weer moeten staan omdat die verdomde trein weer eens te kort is.quote:
Dat was gisteren weer raakquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar dan een Nederlandse versie. Inclusief vloekende reizigers over dat ze weer moeten staan omdat die verdomde trein weer eens te kort is.
Laatst waren ze in Zwolle! Maar geen gevloekquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar dan een Nederlandse versie. Inclusief vloekende reizigers over dat ze weer moeten staan omdat die verdomde trein weer eens te kort is.
Met die sneeuw toch?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Laats waren ze in Zwolle! Maar geen gevloek
Maar dat kwam omdat @H_T niet in de trein zat. Dus dan reed die op tijd.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Laatst waren ze in Zwolle! Maar geen gevloek
Noordwijk terug aan de zee gevenquote:
Die heeft nu natuurlijk heel veel verstand van de bijstand en sociale huurwoningen.quote:
Dat is ook lastig, ik vond hem bij Raven van Dorst (programma met de boerderij) wel goed te pruimen, niet zo overdreven.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:01 schreef Redefine het volgende:
Bij de Meilandjes vraag ik mij wel altijd af wie het ergste is. Martien, Erica of Maxime. Ik kan niet kiezen.
Maar Martien is net zo xenofoob als Erica.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is ook lastig, ik vond hem bij Raven van Dorst (programma met de boerderij) wel goed te pruimen, niet zo overdreven.
Maxime is maar een verwend nest, met haar ‘te kleine’ 2 onder 1 kap
Jaaaa! Succes met je shuttle op de andere baan slaanquote:
Ben jij nog aan het tennissen deze dagen?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jaaaa! Succes met je shuttle op de andere baan slaan
quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ben jij nog aan het tennissen deze dagen?
Met welk nummerquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:17 schreef Momo het volgende:
Mathieu van der Poel doet dit weekend al mee aan San Remo
Witheet.quote:
Nummer 1 denk ik?quote:
Jup.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar Martien is net zo xenofoob als Erica.
Net een stapje verder denken, dat zijn de betere matige grappen.quote:
Ja. Waarbij het bij hem denk ik nog wel had gescheeld als die niet zo vaak op tv zou zijn. Maar dat is wel vaker het geval met mensen op tv.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:25 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Jup.
Maar dat was de enige keer dat ik hem wel oke vond, normaal is hij veel irritant.
Griekenland vindt dit leuk.quote:
Ik ga zondag weer een poging doen! Dinsdag had ik al een rammend goede metrotrip met twee overstappen waar er eigenlijk nul nodig waren, dus ik ben weer in trainingquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat kwam omdat @:H_T niet in de trein zat. Dus dan reed die op tijd.
Of 'Plankje'quote:
Ah iedereen dekking zoeken dusquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga zondag weer een poging doen! Dinsdag had ik al een rammend goede metrotrip met twee overstappen waar er eigenlijk nul nodig waren, dus ik ben weer in training
Wel mooi een maand te laat! Zelfs Amadeus is al klaarquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:17 schreef Momo het volgende:
Mathieu van der Poel doet dit weekend al mee aan San Remo
Het zuiden zou veilig moeten zijnquote:
Bij het zappen zag ik Amadeus van de week bij een soort Deal Or No Deal op Rai 1 in actie. Met minstens zo veel enthousiasme als in San Remo uiteraard.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel mooi een maand te laat! Zelfs Amadeus is al klaar
Hij komt wel over als een vakmanquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij het zappen zag ik Amadeus van de week bij een soort Deal Or No Deal op Rai 1 in actie. Met minstens zo veel enthousiasme als in San Remo uiteraard.
De camera's kunnen ze programmeren dus ik denk dat het op dat punt wel goed zitquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:42 schreef Em31 het volgende:
Ik zag vorige week een filmpje van een optreden van Stromae bij RAI. Swiepte daar die camera ook weer meters heen en weer.nu al benieuwd of het tijdens het Songfestival ook zo is.
M'n moeder heeft 'm een keer irl meegemaakt en vond het maar een nare man.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:25 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Jup.
Maar dat was de enige keer dat ik hem wel oke vond, normaal is hij veel irritant.
Ja het zou me ook verbazen, maar vind het toch zo’n vreemd fenomeen daar.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:43 schreef H_T het volgende:
[..]
De camera's kunnen ze programmeren dus ik denk dat het op dat punt wel goed zitIk heb meer twijfels bij dingen als de lengte van de show
Het is zo wel een stukkie spannender dan wanneer Zweden of Nederland het nog eens zou organiserenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja het zou me ook verbazen, maar vind het toch zo’n vreemd fenomeen daar.En blijkbaar ook bij andere programma’s dan Sanremo heel normaal.
En de regisseur heeft ook meerdere keren voor Sanremo gewerkt dus nog even de repetities afwachten of het allemaal wat soepel gaat.
‘Omdat ik m’n haar wil behouden’quote:
Geloof het direct. Ik snap de Meiland hype dan ook totaal niet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
M'n moeder heeft 'm een keer irl meegemaakt en vond het maar een nare man.
Ik zou je zusje meteen onterven.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:29 schreef Guanabana het volgende:
Gewoon even uit nieuwsgierigheid, zouden jullie dit raar vinden:
Iemand die je echt bijna nooit spreekt, max 1x per jaar (familie), wenst je beterschap omdat diegene via via heeft gehoord dat je corona hebt, nou aardig natuurlijk.
En stuurt meteen een linkje mee van een of andere immunobooster vitaminekuur zo van, 'misschien dit proberen!'.
Het is misschien goed bedoeld, maar ik zou er zelf absoluut niet op zitten te wachtenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:29 schreef Guanabana het volgende:
Iemand die je echt bijna nooit spreekt, max 1x per jaar (familie), wenst je beterschap omdat diegene via via heeft gehoord dat je corona hebt, nou aardig natuurlijk.
En stuurt meteen een linkje mee van een of andere immunobooster vitaminekuur zo van, 'misschien dit proberen!'.
Ten eerste, beterschap! Ten tweede, ja dat zou ik heel raar vinden en meteen de neiging hebben om daar stom op te reagerenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:29 schreef Guanabana het volgende:
Ze was er weer niet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jaaaa! Succes met je shuttle op de andere baan slaan
Ik zou het ook raar vinden, ik mag hopen dat het goed bedoelt is en niet vanuit wappie bedoelingen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:29 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is misschien goed bedoeld, maar ik zou er zelf absoluut niet op zitten te wachten
Ah oke dan ligt het niet aan mij.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ten eerste, beterschap! Ten tweede, ja dat zou ik heel raar vinden en meteen de neiging hebben om daar stom op te reageren
Jaquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:29 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Ik zou de neiging hebben om te zeggen dat ze die kuur in d’r *** mag steken
Het hoeft niet eens wappie te zijn he. Is het het soort persoon dat ook ongevraagd advies zou geven over auto's, vakanties of andere dingen?quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ah oke dan ligt het niet aan mij.
Ik ga uit van goede bedoelingen hoor en heb aardig/neutraal gereageerd maar ik vind er een zweem van 'wappie'ness omheen zitten.
Geen idee, ik ken die persoon amper nog.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Het hoeft niet eens wappie te zijn he. Is het het soort persoon dat ook ongevraagd advies zou geven over auto's, vakanties of andere dingen?
Ah ja, dat is wel een aanwijzing. Gokken op goed bedoeld, afstrepen enquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken die persoon amper nog.
Ik weet wel dat ze niet gevaccineerd is dus dat is al iets meer kans op de wappieschaal
Hij zat er lekker in.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
Stunt mogelijk in de maak bij Vitesse...
quote:
Nu niet meer.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
Stunt mogelijk in de maak bij Vitesse...
En ook je dekbedovertrek in de kast laten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe uit protest mijn Roma-shirt zeker twee weken niet aan.
AZ was wel een beetje dom, je scorende spits wisselen als je nog een doelpunt nodig hebt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Toch drie Nederlandse ploegen vrij onnodig uitgeschakeld deze week
Ik zag dit aankomen en heb nooit een Roma-shirt gekochtquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij ijshockey wisselen ze dan de keeper in voor een extra spits. Als je er toch uitligt als je niet meer scoort kan je het niet zo goed proberen. LEEROOOOOOOOOOOY JEEEEEEEEEENKIIIIINSquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
AZ was wel een beetje dom, je scorende spits wisselen als je nog een doelpunt nodig hebt.
Waarom heb je überhaupt een Roma-shirt?quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Die blijft zelfs een maand in de kastquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En ook je dekbedovertrek in de kast laten.
Nouuu in 2001 had ik wat met een Italiaanse uit Napels en die was ondanks haar afkomst een Roma-fan. En dat was toevallig ook het jaar dat Roma voor het laatst landskampioen werd en ik heb dat hele seizoen toen gevolgd. Dus sindsdien heb ik wel een zwak voor Roma.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom heb je überhaupt een Roma-shirt?
Ik heb wel eens Puca bier op. Dat was zuur. Misschien was de thee ook zuur.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:13 schreef Koen66 het volgende:
wat heb je gerookt als je thee 'Pukka thee' noemt
Ik heb iets groens aanquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:50 schreef H_T het volgende:
Op de valreep nog een fijne St. Patrick's Day allemaal
Jij doet alles voor de liefde, ik hoor het al.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nouuu in 2001 had ik wat met een Italiaanse uit Napels en die was ondanks haar afkomst een Roma-fan. En dat was toevallig ook het jaar dat Roma voor het laatst landskampioen werd en ik heb dat hele seizoen toen gevolgd. Dus sindsdien heb ik wel een zwak voor Roma.
ik moest gisteren naar de mondhyg, werkte dus vanuit huis. Resultaat: ik dacht dat het vrijdag was de hele tijdquote:Op vrijdag 18 maart 2022 06:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik werd wakker vanmorgen en toen dacht ik voor een klein moment dat het zaterdag is.
Dat valt dan ook tegen dat je dan vandaag weer moet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moest gisteren naar de mondhyg, werkte dus vanuit huis. Resultaat: ik dacht dat het vrijdag was de hele tijd
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 06:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik werd wakker vanmorgen en toen dacht ik voor een klein moment dat het zaterdag is.
Taartquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:34 schreef Redefine het volgende:
Ah leuk. Bij mijn laatste dag zijn er flinke vertragingen door een defecte treinEn dat terwijl er vroeg de taarten geleverd worden op mijn werk die ik besteld had.
Het is vrijdag: of mensen zijn vrij of werken thuisquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:50 schreef Redefine het volgende:
Mijn trein is er eindelijk. Had wel verwacht dat die stampvol zou zitten. Maar dat valt nog relatief mee![]()
Die staat vandaag klaar bij Schiphol-Rijkquote:
Maar er is een trein uitgevallen, waardoor de reizigers van die trein deze ook moeten hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is vrijdag: of mensen zijn vrij of werken thuis
Ben ik wel 2 uurtjes onderweg voor taartquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die staat vandaag klaar bij Schiphol-Rijk
En dan is die waarschijnlijk al op ookquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben ik wel 2 uurtjes onderweg voor taart
taart? Jarig???quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan is die waarschijnlijk al op ook
Nee. Mijn laatste dag op mijn werk.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Mijn laatste dag op mijn werk.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Mijn laatste dag op mijn werk.
quote:
Succes vandaag! Hoop dat je het op een fijne manier kunt afsluitenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:34 schreef Redefine het volgende:
Ah leuk. Bij mijn laatste dag zijn er flinke vertragingen door een defecte treinEn dat terwijl er vroeg de taarten geleverd worden op mijn werk die ik besteld had.
ditquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:26 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Succes vandaag! Hoop dat je het op een fijne manier kunt afsluiten
Dank je. Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:26 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Succes vandaag! Hoop dat je het op een fijne manier kunt afsluiten
Ja eindelijk samen met @Strani in Spanje van mijn oudec dag genieten.quote:
Dat is lekker. Worden jullie buren?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 08:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja eindelijk samen met @:Strani in Spanje van mijn oudec dag genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |