Wat een skeetiequote:Op woensdag 16 maart 2022 22:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is mijn kitten
Deze kleine boef
[ afbeelding ]
Het is een boefjequote:
Ik hoop 'm eerlijk gezegd een tijdje niet te zienquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:41 schreef Hamlapjes het volgende:
In ander nieuws!
Wielerploeg Jumbo-Visma polst Nils van der Poel
Wtfquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:41 schreef Hamlapjes het volgende:
In ander nieuws!
Wielerploeg Jumbo-Visma polst Nils van der Poel
Geef @Strani de schuld, die gaat gewoon een siësta houden tijdens de verkiezingsuitslagquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ons zo lang op een nieuw deel laten wachten terwijl er aan alle kanten uitslagen op ons af komen vliegen.
Of gewoon nooit meer. Laat hem lekker gehaktballetjes gaan bakken in de IKEA van Norrköping ofzo.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop 'm eerlijk gezegd een tijdje niet te zien
Ja, daar moest wat aan gebeuren.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ons zo lang op een nieuw deel laten wachten terwijl er aan alle kanten uitslagen op ons af komen vliegen.
Tja, ik zag het inderdaad niet maar er ís een mogelijkheid iemand te DM-en om die persoon ervan op de hoogte te brengen dat het topic gesloten isquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zeker eerst zeuren dat ons asfalt te hard is.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:43 schreef Em31 het volgende:
Als deze Van der Poel ook van ONZE Van der Poel gaat winnen
Daar was ik ook mee bezig.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, ik zag het inderdaad niet maar er ís een mogelijkheid iemand te DM-en om die persoon ervan op de hoogte te brengen dat het topic gesloten is
Neuh, Van der Poel gaat Pogi verslaan!quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:43 schreef Em31 het volgende:
Nou maar het is wel behoorlijk fout richting Roest om dit überhaupt te overwegen. Ze zeggen altijd dat de schaats- en wielerploegen van Jumbo-Visma één team zijn. Laat dat dan ook zien.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:43 schreef Em31 het volgende:
Is het überhaupt zo makkelijk dat hij ook ineens heel goed zou kunnen fietsen?quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou maar het is wel behoorlijk fout richting Roest om dit überhaupt te overwegen. Ze zeggen altijd dat de schaats- en wielerploegen van Jumbo-Visma één team zijn. Laat dat dan ook zien.
Daar geloof ik eigenlijk ook niks van. Er is wel enige overlap maar meer onder sprinters, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is het überhaupt zo makkelijk dat hij ook ineens heel goed zou kunnen fietsen?
Omdat ze in Amsterdam weer flink gewonnen hebben zekerquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het wordt rood in Nederland volgen Ploumen
Ploumen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het wordt rood in Nederland volgens Ploumen
Roest gaat waarschijnlijk toch weg zullen ze denken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou maar het is wel behoorlijk fout richting Roest om dit überhaupt te overwegen. Ze zeggen altijd dat de schaats- en wielerploegen van Jumbo-Visma één team zijn. Laat dat dan ook zien.
Dat is al dat Saharazand natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het wordt rood in Nederland volgens Ploumen
Volgens mij laat hij heel goede testen zien op de fiets binnen met VO2 max etc.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is het überhaupt zo makkelijk dat hij ook ineens heel goed zou kunnen fietsen?
Ik zou juist niet de sprinters verwachten, die hebben de inhoud toch helemaal niet voor wielrennen? Ik denk eigenlijk dat een type als Kramer (in z'n hoogtijdagen) het meest geschikt is. De inhoud voor lange inspanningen, maar ook de snelheid in de benen voor een aanval of een sprint of zoquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar geloof ik eigenlijk ook niks van. Er is wel enige overlap maar meer onder sprinters, zou ik zeggen.
Ja ik zat ook eigenlijk meer te denken aan de baanwielrenners inderdaad (Bos en Van Riessen).quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zou juist niet de sprinters verwachten, die hebben de inhoud toch helemaal niet voor wielrennen? Ik denk eigenlijk dat een type als Kramer (in z'n hoogtijdagen) het meest geschikt is. De inhoud voor lange inspanningen, maar ook de snelheid in de benen voor een aanval of een sprint of zo
Dit.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:53 schreef Em31 het volgende:
Helemaal geen zin in die clown ook bij het fietsen
Ja, daar is het een ander verhaal inderdaad!quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik zat ook eigenlijk meer te denken aan de baanwielrenners inderdaad (Bos en Van Riessen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |