SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdMy age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik ga je baas wel even bellenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ben eerst 2 dagen voor zaken in het buitenland
De Zaterdag van de finale heb ik een etentje
Dat is waar ,jammer dat ze gevoelens voor Toby kreeg en daardoor een aanhangsel van hem is geworden .quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:57 schreef zodeju het volgende:
Grace is niet mijn favoriet, maar wel eentje die zich het meeste heeft ingezet voor de bewoners Konden allemaal bij haar terecht. Ook in het huis nergens te beroerd voor en hielp waar ze kon.
Zou eigenlijk van de gekke zijn dat Nouchine hoger zou eindigen dan Grace.....die overal oderuit probeerde te komen die alles voor zichzelf hield en niet weet dat ze moet delen, Die dingen bewust pikt zonder er zich voor te schamen en vond dat ze in haar recht stond.
quote:
Ja ik had Grace ook graag maar nadat ze met Toby aanpapte is ze veranderd en nee is ze niet meer haarzelfquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is waar ,jammer dat ze gevoelens voor Toby kreeg en daardoor een aanhangsel van hem is geworden .
Dat is inderdaad veel belangrijkerquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Dat etentje kom ik echt niet onderuit mijn Opa wordt 99. Hopelijk begint de finale half uurtje later
Daar kan ik niet over oordelen want ik heb totaal geen hekel aan Tobias.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is waar ,jammer dat ze gevoelens voor Toby kreeg en daardoor een aanhangsel van hem is geworden .
Een hekel hebben is ook wel een heel groot woord wmb .quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen want ik heb totaal geen hekel aan Tobias.
Loopt toch altijd uit... Maar wellicht geen half uurquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Dat etentje kom ik echt niet onderuit mijn Opa wordt 99. Hopelijk begint de finale half uurtje later
Inderdaad hij woont zelfs nog zelfstandig echt prachtig om hem bezig te zienquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is inderdaad veel belangrijker
Wat een prachtige leeftijd
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Waardevol bezitquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Inderdaad hij woont zelfs nog zelfstandig echt prachtig om hem bezig te zien
Hoop echt dat ze niet een tweede Jill als belg willen hebben als winnaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:04 schreef Kinga het volgende:
Ik gun het Grace duizend maal meer dan nageboorte Nouchine. Die eerste was sinds het begin hartstikke sociaal en zit niks kwaads in.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eensquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:07 schreef Kinga het volgende:
1. Salar
2. Kristof
3. Grace
4. Nouchine
De enige correcte finale week uitslag wat mij betreft.
Maar toen ze binnenkwam vond ik haar verschrikkelijk en had haar eigenlijk al afgeschreven.....wat een druk hier ben ik en jullie zullen mijn horen type.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:02 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja ik had Grace ook graag maar nadat ze met Toby aanpapte is ze veranderd en nee is ze niet meer haarzelf
eensquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grace en Nouch nog weg , perfecte finale
Nee, ik vond dat zo'n naar mens , daar ga ik niets van bekijkenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:22 schreef quirina het volgende:
Iemand al het YouTube kanaal van Kitty gezien?
Ik wel.
Het eten wat ze maakt is net zo vet als haar keuken.
sorry, ik ben hier niet om mensen af te kraken die het programma hebben verlaten. Daar hebben we twitter en FB voorquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:22 schreef quirina het volgende:
Iemand al het YouTube kanaal van Kitty gezien?
Ik wel.
Het eten wat ze maakt is net zo vet als haar keuken.
Zo waar, ik heb haar ook nooit kunnen betrappen op roddelenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:57 schreef zodeju het volgende:
Grace is niet mijn favoriet, maar wel eentje die zich het meeste heeft ingezet voor de bewoners Konden allemaal bij haar terecht. Ook in het huis nergens te beroerd voor en hielp waar ze kon.
Zou eigenlijk van de gekke zijn dat Nouchine hoger zou eindigen dan Grace.....die overal oderuit probeerde te komen die alles voor zichzelf hield en niet weet dat ze moet delen, Die dingen bewust pikt zonder er zich voor te schamen en vond dat ze in haar recht stond.
Ja maarquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
Al die voorbereidingen had hij to h vanmiddag kunnen doen zoals.kip marineren en groente snijden
idd wij doen dat smorgens al, kip moet lekker trekken in die marinadequote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
Al die voorbereidingen had hij to h vanmiddag kunnen doen zoals.kip marineren en groente snijden
quote:
Ja ik doe dat ook al 'smorgensquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
idd wij doen dat smorgens al, kip moet lekker trekken in die marinade
Heeft ie inwendig allemaal al gedaan, nu nog in het eggiequote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
Oeps dan heb jij in de begin fase de roddelavondjes/nachten van Grace met Vera gemistquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:25 schreef juul. het volgende:
[..]
Zo waar, ik heb haar ook nooit kunnen betrappen op roddelen
Marineren doe je altijd ruim van te voren.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
[..]
Ja ik doe dat ook al 'smorgens
Ohquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:29 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Oeps dan heb jij in de begin fase de roddelavondjes/nachten van Grace met Vera gemist
Roddelen is mens eigen en iedereen heeft zich daar schuldig aan gemaakt. Is op zich ook wel begrijpelijk toch Je zit met allemaal vreemden in het huis in het begin.quote:
Indian curry dacht ikquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat maakt hij dan? Groene of Gele Curry oid?
Zag paprika's, uien,gourgette, pepers ,kip, knoflook en 1 of andere saus die kon ik niet thuis brengenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat maakt hij dan? Groene of Gele Curry oid?
Cocosmelk, pepersquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zag paprika's, uien,gourgette, pepers ,kip, knoflook en 1 of andere saus die kon ik niet thuis brengen
Ja maar er was weer een challennge toch ..?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wie ?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:08 schreef Yasmin__x het volgende:
Big Brother is echt niks meer sinds Nawel weg is.
Ze hebben een pleidooi moeten houden voor de kijkers.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:09 schreef Verida het volgende:
er is wel gezegd dat ZIJ deze week niet hoeven te nomineren, maar het zou zo maar kunnen dat dan wij als kijkers deze week moeten nomineren, of dat Kris en nouch iemand mogen aanwijzen voor de finale en dat dan de kijkers moeten kiezen tussen de overgebleven twee.
Of denk ik nu verkeerd.
Ja, dat heb ik begrepen. Maar is er dan ook gezegd dat de kijkers nu beslissen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben een pleidooi moeten houden voor de kijkers.
Jaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik begrepen. Maar is er dan ook gezegd dat de kijkers nu beslissen?
Kan natuurlijk altijd weer anders worden , maar dat is wat ze vanmiddag zeidenquote:
Santen is geen melk, dat is een blok,. heb ik ook altijd in huisquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik gebruik liever santen, geeft ook gelijk 'n beetje binding
Is ook ingedikt/gekookte kokosmelkquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Santen is geen melk, dat is een blok,. heb ik ook altijd in huis
Maar toch ook een andere vorm , vetter ,en in blokvorm.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is ook ingedikt/gekookte kokosmelk
klopt Puzzie, vind het zelf lekkerder van smaak en 'n vollere kokos smaak. maar ben 'n zeikerdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar toch ook een andere vorm , vetter ,en in blokvorm.
Ik gebruik beiden , ligt aan het gerechtquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
klopt Puzzie, vind het zelf lekkerder van smaak en 'n vollere kokos smaak. maar ben 'n zeikerd
en pietje prezies :qua eten X
Ik lach me een ongeluk om kristoff, na elke hap ern slok water en een hoop gekuchquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:27 schreef humpty het volgende:
Val er net in maar het is veel te pittig geloof ik![]()
hij heeft wel de pitjes van de peper erin gelaten, dat maakt heel veel verschil, ook past een keer of tigquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:22 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze Toop al bedankt dat de sambal apart is? Hij heeft het pas een stuk of 10x gezegd
In die hele pan zit 1 rode peperquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:31 schreef puzziepie het volgende:
Ze hebben last van de pepers , wat een mietjes
Nee dat lijkt mij ook een beetje apartquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:33 schreef Verida het volgende:
[..]
In die hele pan zit 1 rode peper
Ik weet niet wat er ook nog in de bijgevoegde saus zat, maar 1 rood pepertje in die hele pan is natuurlijk helemaal niets
Zout ? Saus zei hij toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:35 schreef humpty het volgende:
Morgen Grace en dan het hoogtepunt Salar zegt Kriss![]()
Ja kom ik aan met mijn rijst en zout zegt deze
Zou inderdaad wel eens willen proeven hoe pittig het nu echt is. Geen idee natuurlijk welke saus het precies was, die zat in een glazen pot.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:33 schreef Verida het volgende:
[..]
In die hele pan zit 1 rode peper
Ik weet niet wat er ook nog in de bijgevoegde saus zat, maar 1 rood pepertje in die hele pan is natuurlijk helemaal niets
Mijn hemelquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou inderdaad wel eens willen proeven hoe pittig het nu echt is. Geen idee natuurlijk welke saus het precies was, die zat in een glazen pot.
Misschien deze? De boodschappen komen altijd van de AH.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou inderdaad wel eens willen proeven hoe pittig het nu echt is. Geen idee natuurlijk welke saus het precies was, die zat in een glazen pot.
Misschien deze? De boodschappen komen altijd van de AH.
[ afbeelding ]
Die kan je overal kopenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:39 schreef Sestra666 het volgende:
Nee hij had het over een verspakket van ah
maar zit geen potje bij danquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die kan je overal kopen![]()
Wat een treurnis
Klopt, maar kan er bij zijn gekocht natuurlijk.quote:
Doet Tobias om interressant te doen, man van de wereld #kuchquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:41 schreef Verida het volgende:
Tobi : Eten jullie nooit een madrasje of een currietje.
Waarom dit ook weer verkleinen,
oh dat bedoel je haha.. nee kan ik me ook niet voorstellenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt, maar kan er bij zijn gekocht natuurlijk.
Maar dan nog , zo pittig is dat allemaal niet
Moet ineens aan Friends denken met Ross en z'n leren broek met babypoederquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:42 schreef humpty het volgende:
Tobias had een date en dit ook gemaakt pepers gesneden
en was gaan plassen zonder zijn handen te wassen
en toen begon het daar onder heel erg te branden en
moest hij het wel zeggen
nu ook weer : een koffietjequote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Doet Tobias om interressant te doen, man van de wereld #kuch
Ja dat trek ik ook slecht...nu ook weer misschien dat een koffietje helptquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:41 schreef Verida het volgende:
Dank je rinardoquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:08 schreef rinardo het volgende:
De 3 pleidooien Henk Blubberman had ze weer geüpload![]()
![]()
de 1e is Grace
de 2e Salar
de 3e Tobias
Ja, haha, en Nouch vroeg of hij hem dan in de melk moest hangen om te blussenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:42 schreef humpty het volgende:
Tobias had een date en dit ook gemaakt pepers gesneden
en was gaan plassen zonder zijn handen te wassen
en toen begon het daar onder heel erg te branden en
moest hij het wel zeggen
Jaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, haha, en Nouch vroeg of hij hem dan in de melk moest hangen om te blussen
2, volgens mij, en misschien ook nog eentje bij dat andere gedeeltequote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:47 schreef Ireth het volgende:
Met een beetje pech hebben ze morgen nog een keer plezier van de pittigheid![]()
Hoeveel toiletten hebben ze eigenlijk??
Ik heb nu 'n tijdje deze kruidenmix met als hoofdbestandeel kerrie via de groothandel, ff nog wat zwarte peper en 1 teentjes knoflookquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt, maar kan er bij zijn gekocht natuurlijk.
Maar dan nog , zo pittig is dat allemaal niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb nu 'n tijdje deze kruidenmix met als hoofdbestandeel kerrie via de groothandel, ff nog wat zwarte peper en 1 teentjes knoflook
daar je kip mee braden en dan je roerbakgroente en 50 gram Santen of 'n blikje kokosmelk #kwijlOehh ziet er lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Gelukkig geen geur streams 😉quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:47 schreef Ireth het volgende:
Met een beetje pech hebben ze morgen nog een keer plezier van de pittigheid![]()
Hoeveel toiletten hebben ze eigenlijk??
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb nu 'n tijdje deze kruidenmix met als hoofdbestandeel kerrie via de groothandel, ff nog wat zwarte peper en 1 teentjes knoflook
daar je kip mee braden en dan je roerbakgroente en 50 gram Santen of 'n blikje kokosmelk #kwijlDat klinkt lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als die zaterdag thuis isquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:50 schreef humpty het volgende:
en weer dat het lekker was en dat hij zijn best heeft gedaan
gaat er veel te lang over door
vist constant naar complimenten en die krijgt hij
er was eens heel lang geledenquote:
En toen begon ze de film Deep troat te vertellenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
er was eens heel lang geleden
een meisje met een rood kapje
en een rood jurkje
Tot die uitscheurtquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:57 schreef IkFok het volgende:
Hoeveel veren steken ze Tobias nog in zijn reet
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En toen begon ze de film Deep troat te vertellen
tobi's gerechtquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:01 schreef Sestra666 het volgende:
Hoelang kun je over een gerecht praten
Tot je misselijk wordt en over je huig gaatquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:01 schreef Sestra666 het volgende:
Hoelang kun je over een gerecht praten
Wat een aanstellersquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
Haha tobi weg en ze vonden het echt veelll te pittig
En Tobias in de dagboekkamer stream dat hij de dames ziet en hoort over zijn geweldige Thaise curryquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
Haha tobi weg en ze vonden het echt veelll te pittig
Omdat ie waarschijnlijk ook maar een piemeltje heeft.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:41 schreef Verida het volgende:
alleen maat Kano qua voetenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:04 schreef danilel het volgende:
[..]
Omdat ie waarschijnlijk ook maar een piemeltje heeft.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:05 schreef Jockari het volgende:
Alle respect voor jullie als nederlanders, maar die indonesiche gerechten krijg je niet echt verkocht aan de kempische vlaamse mensen hier.
Pindakaas... ik ken er maar 1 in mijn kring die dat eet. Toevallig mijn dochter, voor de rest niemand.
Whutt?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:05 schreef Jockari het volgende:
Alle respect voor jullie als nederlanders, maar die indonesiche gerechten krijg je niet echt verkocht aan de kempische vlaamse mensen hier.
Pindakaas... ik ken er maar 1 in mijn kring die dat eet. Toevallig mijn dochter, voor de rest niemand.
dat denk ik nietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:07 schreef Verida het volgende:
[..]
En morgen nog een paar uur, want dan eten ze de restjes tussen de middag
Ik had het gevoel al dat Nouch het haast niet weg kreeg en Grees vond het ook niet zo heel erg lekker geloof ikquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:02 schreef humpty het volgende:
Tobias naar de DBK en nu durven Grace en Nouch meer te vertellen
over het eten
Een Belg zou een pot pindakaas in de magnetron.microgolf stoppen, maar het is toch niet helemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:05 schreef Jockari het volgende:
Klopt maar dat willen ze niet zeggen tegen hem...Grace nam zelfs een ijsklontje er bij in de mondquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had het gevoel al dat Nouch het haast niet weg kreeg en Grees vond het ook niet zo heel erg lekker geloof ik
Ik vind dat echt zwakkelingenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had het gevoel al dat Nouch het haast niet weg kreeg en Grees vond het ook niet zo heel erg lekker geloof ik
als het zo pittig is gaan ze dat morgen niet etenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:09 schreef Verida het volgende:
[..]
De pan was nog voor de helft vol geloof ik
ga jij maar tegen Tobi zeggen dat het te heet isquote:
hij heeft er kokosmelk door gegooit en dan is het morgenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het zo pittig is gaan ze dat morgen niet eten
Ja dat zijn de slappelingen die niets in iemands gezicht durven te zeggenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga jij maar tegen Tobi zeggen dat het te heet is
dan krijg je me toch een gedoe![]()
euhhh als je een peper met pitjes en al er in gooitquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:11 schreef humpty het volgende:
[..]
hij heeft er kokosmelk door gegooit en dan is het morgen
prima te eten zei die
Dan zegt Tobias waarschijnlijk..... moet je blazen voor je 'n hap neemtquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga jij maar tegen Tobi zeggen dat het te heet is
dan krijg je me toch een gedoe![]()
Ze zijn gewoon niets gewend , en verwendquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhhh als je een peper met pitjes en al er in gooit![]()
![]()
het gaat niet om het niet durvenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat zijn de slappelingen die niets in iemands gezicht durven te zeggen
hij had 1 rood pepertje met de pitjes erbij gebruikt voor die hele grote pan. Dat vind je dan toch haast niet terug. Ik denk zelf dat hij van BB al een pot met heel pittige saus had gekregen en die had hij er helemaal ingegooid.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhhh als je een peper met pitjes en al er in gooit![]()
![]()
Wat de boer niet kent, dat vreet die nietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon niets gewend , en verwend
Natuurlijk gaat het wel om durven , lekker laten ontploffen zou ik zeggen . Maar achter iemands rug vind ik zwak .quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gaat niet om het niet durven
het gaat om de reactie die Tobi dan geeft
weer in de slachtofferrol
moet iedereen weer op zijn tenen lopen omdat hij anders ontploft
Echt hequote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent, dat vreet die niet
Wiequote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
jeuhhhhhhhhhhhhhhhh
bijna finale
en wat doen we
op de bank of in bed liggen
dan had Nawel ook kunnen blijven![]()
![]()
Ze hebben het anders uit angst voor Tobias netjes opgegeten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent, dat vreet die niet
mij zou het geen bal uitmakenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het wel om durven , lekker laten ontploffen zou ik zeggen . Maar achter iemands rug vind ik zwak .
Kris had er ook moeite mee, en Tobi zei ook op een gegeven moment dat ook hij er last van had, hij vond het wel lekker, maar hij moest er wel van zweten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:14 schreef stervis het volgende:
[..]
Ze hebben het anders uit angst voor Tobias netjes opgegeten.
Je hoorde Kristof moeilijk ademen tijdens het eten, en maar netjes zeggen dat het veel smaak heeft terwijl hij het amper binnen kreeg.
Nee precies , maar dan gaat het dus wel om het durven of het niet durven vooral.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
mij zou het geen bal uitmaken
maar grace is in love
nouch durft niet
kris heeft het allang opgegeven en Salar ook
Grees is heel erg onderdanig naar Tobi, vind ik eigenlijk zelfs griezelig.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee precies , maar dan gaat het dus wel om het durven of het niet durven vooral.
Dat zegt veel over Grace wat haar imo nog minder oprecht maakt
de sneer die ze gisteravond laat van Tobi kreeg en haar reactie daarop zei mij genoegquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee precies , maar dan gaat het dus wel om het durven of het niet durven vooral.
Die sneer heb ik jammer genoeg gemist. Is daar nog een fimpje van? Of kun je het navertellen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
de sneer die ze gisteravond laat van Tobi kreeg en haar reactie daarop zei mij genoeg
je leeft wel samen dus best dat er niet te veel spanningen veroorzaakt wordenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
poehquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Die sneer heb ik jammer genoeg gemist. Is daar nog een fimpje van? Of kun je het navertellen?
Ze daagt ook graag uit, zo onderdanig is ze niet in mijn ogen ,Grace speelt graag spelletjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Grees is heel erg onderdanig naar Tobi, vind ik eigenlijk zelfs griezelig.
Bij het stoeien niet, dan gaat het erom wie het sterkste is en komt het neer op elkaar pijn doen en wil Tobi dat Grace genade zegt...
maar voor de rest is ze erg onderdanig
Grace is gewoon een slap wijf, absoluut niet oprecht .quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
de sneer die ze gisteravond laat van Tobi kreeg en haar reactie daarop zei mij genoeg
is ook niet leuk om steeds daarover te beginnen, is er misschien onzeker over?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
poeh
grace zei weer wat over de voeten van Tobi
daarop zei Tobi
en nu is het wel een keer leuk geweest(ongeveer) op een toon die ik niet zou pikken
daarna was het gesprek ook over en klaar
oh, zo heb ik hem eerder gehoord, heel afstandelijk " is het nou klaar" toen ze met kussens aan het slaan was ofzo.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
poeh
grace zei weer wat over de voeten van Tobi
daarop zei Tobi
en nu is het wel een keer leuk geweest(ongeveer) op een toon die ik niet zou pikken
daarna was het gesprek ook over en klaar
Grace is op jacht naar pik, ze blijft maar uitdagen. En Tobias hapt niet, die doet alsof die haarquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grace is gewoon een slap wijf, absoluut niet oprecht .
Ze gebruiken elkaarquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Grace is op jacht naar pik, ze blijft maar uitdagen. En Tobias hapt niet, die doet alsof die haar
leuk vind maar hij gebruikt haar om verder te komen in het spel
Wordt weer 'n netflix/HBOMAX avondjequote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:23 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij wordt het geen spectaculaire avond....
ja vreselijk he,ja vind het vanaf begin al een vies bekkiequote:
Na wat ik de laatste weken van hem heb gezien, zou ik hem graag als leraar van mijn kinderen hebben gehad.quote:
hebbie snel HBO is er wat op?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wordt weer 'n netflix/HBOMAX avondje
gaat die nu alweer afwassen!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ik kijk maar naar de vaatwasser Kris..
waar? stream of tv hahaquote:
Ja, in zijn eentje weer.quote:
ja nee die heb ik nu geruild voor tv op me TV hahaquote:
Die had trouwens al genoeg gegeten van de gepofte mais en daarna snoepjes.....voor het eten. Als ze ook nog gegeten heeft zal ze best een hete opgeblazen gevoel hebben.quote:
heel goedquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:40 schreef Verida het volgende:
Kris heeft alleen alles klaargezet voor de afwas. Mag de rest straks verder.
Ja, heb sowieso al de nieuwe serie Sex and the city gekeken. En staan veel mooie films en serie's opquote:
nieuwequote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja, heb sowieso al de nieuwe serie Sex and the city gekeken. En staan veel mooie films en serie's op
Dan zal Grace zich wel weer opoffferen op de andere twee hoef je niet te rekenen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel goed
die wast elke keer al af
oh ja daar hou ik niet echt van, ja ik zit nog even in dubio wel of niet heb netflix en videoland en ja heb ook Kodi dus jahquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja, heb sowieso al de nieuwe serie Sex and the city gekeken. En staan veel mooie films en serie's op
ja zij wast ook vaak af iddquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan zal Grace zich wel weer opoffferen op de andere twee hoef je niet te rekenen.
en dan gewoon de bulk uit zijn neus proberen te halenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:46 schreef Ireth het volgende:
Doe normaahaal, wacht wacht kom hier, doe normaahaal, wacht wacht kom hier!
O goed dat je het zegt. Ff kijken.quote:
had ik ook wel kunnen missenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:46 schreef Ireth het volgende:
Doe normaahaal, wacht wacht kom hier, doe normaahaal, wacht wacht kom hier!
ze kijkt of ze het verzorgen verleert is ofzoquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:46 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan gewoon de bulk uit zijn neus proberen te halen
echt heel erg vreemd mens die nouch
in de slaapkamer jaquote:
Heb ik ook netflix en videoland, maar die zijn het dubbele qua prijs, ik betaal voor HBO ¤4 per maandquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ja daar hou ik niet echt van, ja ik zit nog even in dubio wel of niet heb netflix en videoland en ja heb ook Kodi dus jah
dat is van gisteravond voor de sneerquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:49 schreef Verida het volgende:
zometeen in de uitzending Toob en grees op de bank : Toob zegt er is wel iets bij mij beschadigd, Grace : je hebt teveel gezien en dan Toob weer: hij is wel over lijken gegaan.
Dus ook achter zijn rug heeft toob het al gehad over kris die over lijken gaat Ik ben benieuwd of ze ook nog laten zien dat hij het tegen Kris in zijn gezicht zegt en dat Kris dan echt wel boos is daarover
oke, dan blijf ik kijkenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is van gisteravond voor de sneer
Dan zou ik ook vrijwillig gaan afwassenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
man3 je zult daar zitten met ukkie en plukkie
en aan de andere kant snottie en rottie
Waarvan er iemand op fb mij voor leugenaar uitmaakte. Toop wat daar helemaal niet negatief bezig, dat was juist Kreesquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is van gisteravond voor de sneer
Kris won van Tobi met de challenge, maar dat kwam omdat Tobi last had van zijn voetquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:00 schreef suzi1 het volgende:
ik lees zo wel of de uitz het kijken waard is?
mwahhhhquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:00 schreef suzi1 het volgende:
ik lees zo wel of de uitz het kijken waard is?
Uiteraardquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kris won van Tobi met de challenge, maar dat kwam omdat Tobi last had van zijn voet
ik heb meelij met die voet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kris won van Tobi met de challenge, maar dat kwam omdat Tobi last had van zijn voet
wat was die klodder witte bende wat erin gegooid werd?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:03 schreef Ireth het volgende:
Zie nu de maaltijd van Kristof, maar zag er ook goed uit!
kokos volgens mijquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat was die klodder witte bende wat erin gegooid werd?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:05 schreef suzi1 het volgende:
maar kris en nous mochten vandaag toch iets vertellen. over wat ze gisteren moesten doen of kregen te horen
daar is toch nog niks van bekend??
Bechamelsaus denk ik? Dat gooien ze nog net niet in de koffie???quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat was die klodder witte bende wat erin gegooid werd?
op tv?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:07 schreef wolffie het volgende:
Die toby o er Kristoff wat een lul zeg, zielig mannetje.
Ja in de uitzending, gesprek tussen toob en grees op de bank. De sneer van Toob richting grees werd jammer genoeg niet getoond, wel zijn boosheid over Kris.quote:
Ah dan kijk straks ff terugquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja in de uitzending, gesprek tussen toob en grees op de bank. De sneer van Toob richting grees werd jammer genoeg niet getoond, wel zijn boosheid over Kris.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:12 schreef wolffie het volgende:
Ja op tv, kristoff heeft toch gelijk salar heeft hem 2x gered. En ze hoeven toch niet te nomineren.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:12 schreef Sestra666 het volgende:
spoilerssssssss
mag ook gewoon hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:12 schreef Sestra666 het volgende:
spoilerssssssss
Ik snap er niets meer van , gaat dit nou allemaal over er in de uitzending te zien is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
dat is morgen volgens mijn in de uitzendingquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:05 schreef suzi1 het volgende:
maar kris en nous mochten vandaag toch iets vertellen. over wat ze gisteren moesten doen of kregen te horen
daar is toch nog niks van bekend??
gisteren zeiden ze, morgen mogen we het zeggenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is morgen volgens mijn in de uitzending
ja dat komt morgen geloof ik ook pas, was gisteren namelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja in de uitzending, gesprek tussen toob en grees op de bank. De sneer van Toob richting grees werd jammer genoeg niet getoond, wel zijn boosheid over Kris.
waar, welk raam?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:11 schreef Ireth het volgende:
Sodeju! Dat raam achter kristof!!! Das nog vetter dan een vetpan in een gemiddelde cafetaria!
hi..log net in, welke sneer richting Grees??quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:09 schreef Verida het volgende:
[..]
oh daar wil ik ook wel boodschappen van doen hjahaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:12 schreef Hendrik83 het volgende:
Er was heel kort een leuk bedrag in de mini mall.
[ afbeelding ]
In de uitzending tijdens gesprek met Toop. Raam tussen wasbak en hottub zeg maar.quote:
ja ze maken dit jaar weinig schoon, was met de hele ploeg al zoquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
In de uitzending tijdens gesprek met Toop. Raam tussen wasbak en hottub zeg maar.
Was gisteravond @greysbones had daar iets over gepostquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:18 schreef Silves het volgende:
[..]
hi..log net in, welke sneer richting Grees??
oh oke te veel om op te zoeken en te lezen..quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Was gisteravond @:Greysbones had daar iets over gepost
ging over der voet ofzo denk ik zij maakte een grap over zijn voeten en toen zei hij geloof ik, ik zeg toch ook niets over jou klompen. of zoietsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Was gisteravond @:Greysbones had daar iets over gepost
Iets te vroeg, de uitzending is nog aan de gang, en niet iedereen kijkt Videoland.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:28 schreef rinardo het volgende:
einde uitzending
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die kiezen natuurlijk voor Salar. Al zou Grace ook kunnen, maar denk het niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:28 schreef rinardo het volgende:
einde uitzending
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Leuk gedaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:28 schreef rinardo het volgende:
einde uitzending
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Op zich belachelijk dat die 2 mee mogen beslissen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:30 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Die kiezen natuurlijk voor Salar. Al zou Grace ook kunnen, maar denk het niet.
Eens.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op zich belachelijk dat die 2 mee mogen beslissen.
Het zijn hun concurrenten.
Het is toch te vergelijken met nomineren?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op zich belachelijk dat die 2 mee mogen beslissen.
Het zijn hun concurrenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |