oh ja daar hou ik niet echt van, ja ik zit nog even in dubio wel of niet heb netflix en videoland en ja heb ook Kodi dus jahquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja, heb sowieso al de nieuwe serie Sex and the city gekeken. En staan veel mooie films en serie's op
ja zij wast ook vaak af iddquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan zal Grace zich wel weer opoffferen op de andere twee hoef je niet te rekenen.
en dan gewoon de bulk uit zijn neus proberen te halenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:46 schreef Ireth het volgende:
Doe normaahaal, wacht wacht kom hier, doe normaahaal, wacht wacht kom hier!
O goed dat je het zegt. Ff kijken.quote:
had ik ook wel kunnen missenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:46 schreef Ireth het volgende:
Doe normaahaal, wacht wacht kom hier, doe normaahaal, wacht wacht kom hier!
ze kijkt of ze het verzorgen verleert is ofzoquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:46 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan gewoon de bulk uit zijn neus proberen te halen
echt heel erg vreemd mens die nouch
in de slaapkamer jaquote:
Heb ik ook netflix en videoland, maar die zijn het dubbele qua prijs, ik betaal voor HBO ¤4 per maandquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ja daar hou ik niet echt van, ja ik zit nog even in dubio wel of niet heb netflix en videoland en ja heb ook Kodi dus jah
dat is van gisteravond voor de sneerquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:49 schreef Verida het volgende:
zometeen in de uitzending Toob en grees op de bank : Toob zegt er is wel iets bij mij beschadigd, Grace : je hebt teveel gezien en dan Toob weer: hij is wel over lijken gegaan.
Dus ook achter zijn rug heeft toob het al gehad over kris die over lijken gaat Ik ben benieuwd of ze ook nog laten zien dat hij het tegen Kris in zijn gezicht zegt en dat Kris dan echt wel boos is daarover
oke, dan blijf ik kijkenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is van gisteravond voor de sneer
Dan zou ik ook vrijwillig gaan afwassenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
man3 je zult daar zitten met ukkie en plukkie
en aan de andere kant snottie en rottie
Waarvan er iemand op fb mij voor leugenaar uitmaakte. Toop wat daar helemaal niet negatief bezig, dat was juist Kreesquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is van gisteravond voor de sneer
Kris won van Tobi met de challenge, maar dat kwam omdat Tobi last had van zijn voetquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:00 schreef suzi1 het volgende:
ik lees zo wel of de uitz het kijken waard is?
mwahhhhquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:00 schreef suzi1 het volgende:
ik lees zo wel of de uitz het kijken waard is?
Uiteraardquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kris won van Tobi met de challenge, maar dat kwam omdat Tobi last had van zijn voet
ik heb meelij met die voet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kris won van Tobi met de challenge, maar dat kwam omdat Tobi last had van zijn voet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |