En steeds slechter NL praten, heel vreemdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:41 schreef Lillfex het volgende:
Grace je ben sinds je innige contact met Tobi niet meer jezelf en dat vind ik zo jammer van jou.
nee joh dat is makkelijk scorenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:42 schreef Poedelpoes het volgende:
Awww dit is wel mooi dat ze iedereen één voor één bedankt en iets persoonlijks zegt.
Alleen een beetje jammer hoe ze nu doetquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:42 schreef Poedelpoes het volgende:
Awww dit is wel mooi dat ze iedereen één voor één bedankt en iets persoonlijks zegt.
omdat ze steeds sneller gaat denk daaromquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En steeds slechter NL praten, heel vreemd
Echt nietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:44 schreef Poedelpoes het volgende:
Okay sorry maar Grace heeft gewonnen vind ik
Ik vind dat ze het goed opgedeeld heeft, met de avonden voor de meiden en per dag ff uurjet bij kletsen met Tobias. Denk dat beide dat nodig hadden deze vriendschap.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:41 schreef Lillfex het volgende:
Grace je ben sinds je innige contact met Tobi niet meer jezelf en dat vind ik zo jammer van jou.
Ik denk dat het is omdat ze nu geforceerd een perfect Nederlands gestructureerde zin moet oplezen en waarschijnlijk denkt ze in haar hoofd gewoon in Portuguees. In gewone over dag conversaties gaat zoiets makkelijker.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En steeds slechter NL praten, heel vreemd
dit is allanger gaande hoor, dat gebrekige.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:46 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik denk dat het is omdat ze nu geforceerd een perfect Nederlands gestructureerde zin moet oplezen en waarschijnlijk denkt ze in haar hoofd gewoon in Portuguees. In gewone over dag conversaties gaat zoiets makkelijker.
Heb het niet over haar troonrede, maar haar hele verblijf. In het begin was haar NL spraak veel beterquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:46 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik denk dat het is omdat ze nu geforceerd een perfect Nederlands gestructureerde zin moet oplezen en waarschijnlijk denkt ze in haar hoofd gewoon in Portuguees. In gewone over dag conversaties gaat zoiets makkelijker.
even terugspoelen!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:47 schreef Kinga het volgende:
Aww godver. Heb ik de spreekbeurt van Salar gemist?
Ze woont al wat …15 jaar in NL !quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:46 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Heb er niks van gemerkt. Misschien deed ze in het begin gewoon meer haar best om correcter Nederlands te klinken/te praten maar liet ze dit uiteindelijk los. Jullie kunnen haar toch gewoon verstaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb het niet over haar troonrede, maar haar hele verblijf. In het begin was haar NL spraak veel beter
zeker. hier prikkende oog van het lachenquote:
Ik kan de Belgen stuk voor stuk beter verstaanquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:49 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Heb er niks van gemerkt. Misschien deed ze in het begin gewoon meer haar best om correcter Nederlands te klinken/te praten maar liet ze dit uiteindelijk los. Jullie kunnen haar toch gewoon verstaan?
Die Belgen hier praten nog onduidelijker lmfao
Ik heb ook hardop moeten lachen om Salar, heerlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:49 schreef suzi1 het volgende:
zeker. hier prikkende oog van het lachen
hij had t beter nog meer met zijn eigen gein kunnen doen, dan had ik denk door mn gelach niet eens alles kunnen horen
vanaf 18:00 is Salar!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:47 schreef Kinga het volgende:
Aww godver. Heb ik de spreekbeurt van Salar gemist?
Dat is wat mij betreft het ding ook niet, de manier waarop ze dingen zegt wel , met dat ADHD gedrag wat best wel fake overkomt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:46 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
beter dan vorig jaar, toen vond ik sommigen echt moeilijk te verstaan, zoals Nick en die man die er vrij snel uitging, weet zijn naam niet meerquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan de Belgen stuk voor stuk beter verstaan
dan eten ze wat later, ze kunnen toch nergens naar toequote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:50 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij wilde eten 2 uur laten sudderen, gaat niet meer lukken denk ik hahah
Oh nee ik niet hoor. Had soms echt moeite met Dimi (vooral als hij weer een oo uitsprak als een eu 🤮) en soms nog met Kristoff.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan de Belgen stuk voor stuk beter verstaan
Dat is het nog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moeten we jou tijdens de finale missenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik kom met achter dat ik de finale ga missen![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:51 schreef Kinga het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Grapje
Maakt het uit
DGK zal ze vast online gooien als hij er de kans voor heeftEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
En de 2 dagen ervoor ookquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:52 schreef just me het volgende:
[..]
moeten we jou tijdens de finale missen
1tje maarquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ken een dode prins die z'n hele leven hier met een Duits accent sprak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |