SPOILER: Waar op tv te bekijken?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BB "Alleen versieringen die onderdeel uitmaken van de baan, leveren geld op"quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:18 schreef ledn81 het volgende:
Grace en Nouch gaan met tennisballen en andere attributen de baan decoreren. Beetje laf als ze daar ook geld voor gaan krijgen
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
BB "Alleen versieringen die onderdeel uitmaken van de baan, leveren geld op"
Gelukkig heeft Kris in de gaten, dat hij hem uitgebreid heeft moeten bedanken..anders wordt hij weer boos!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:22 schreef Verida het volgende:
En toob heeft dus stukken kaas uit lopen delen
wat is hij toch goed en gul, onze toob.
ja, maar zijn stukken kaas zijn natuurlijk ook wel heel erg insprirerend, zonder die kaas was het niet gelukt....quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:23 schreef Silves het volgende:
Kris alles alleen gedaan in de tuin..na zijn stuk kaas komt hij ff kijken en heeft natuurlijk een beter idee..
lekker kort en pittig?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:26 schreef Ireth het volgende:
De afloop ga ik missen op de streams, ben onderweg naar de kapper
Nou....het waren geen hardlopers om Kris te helpen buitenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:27 schreef Silves het volgende:
Kris loopt op zijn tenen als toos iets voorsteld...denk nu dat ook een grace en consorten op hun tenen aan het lopen zijn!..
En Tobias kan juist daar niet tegen. Het is idd wel een beetje de 'leraar' dan, maar Kris is gewoon reeel en ze moeten nu iig zorgen dat het werkt. Nog een half uur of 45 min denk?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:30 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een respect voor kristof hoe hij het idee van tobias complimenten gaf en dat meermaals maar aangaf dat de tijd te kort was ervoor.
Nog altijd zuur ? omdat Je toob steeds lager komt te staan in de ogen van de kijkerquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou....het waren geen hardlopers om Kris te helpen buiten
is toch ook vreselijkquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En Tobias kan juist daar niet tegen. Het is idd wel een beetje de 'leraar' dan, maar Kris is gewoon reeel en ze moeten nu iig zorgen dat het werkt. Nog een half uur of 45 min denk?
zonder knikkers gaat het sowieso niet werkenquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
zonder knikkers gaat het sowieso niet werken![]()
![]()
Nee, niet zuur.....het is een feit.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Nog altijd zuur ? omdat Je toob steeds lager komt te staan in de ogen van de kijker
lekker hoor ik ga donderdagquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat is het al, we gaan nu het grijs verdoezelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop