En steeds slechter NL praten, heel vreemdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:41 schreef Lillfex het volgende:
Grace je ben sinds je innige contact met Tobi niet meer jezelf en dat vind ik zo jammer van jou.
nee joh dat is makkelijk scorenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:42 schreef Poedelpoes het volgende:
Awww dit is wel mooi dat ze iedereen één voor één bedankt en iets persoonlijks zegt.
Alleen een beetje jammer hoe ze nu doetquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:42 schreef Poedelpoes het volgende:
Awww dit is wel mooi dat ze iedereen één voor één bedankt en iets persoonlijks zegt.
omdat ze steeds sneller gaat denk daaromquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En steeds slechter NL praten, heel vreemd
Echt nietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:44 schreef Poedelpoes het volgende:
Okay sorry maar Grace heeft gewonnen vind ik
Ik vind dat ze het goed opgedeeld heeft, met de avonden voor de meiden en per dag ff uurjet bij kletsen met Tobias. Denk dat beide dat nodig hadden deze vriendschap.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:41 schreef Lillfex het volgende:
Grace je ben sinds je innige contact met Tobi niet meer jezelf en dat vind ik zo jammer van jou.
Ik denk dat het is omdat ze nu geforceerd een perfect Nederlands gestructureerde zin moet oplezen en waarschijnlijk denkt ze in haar hoofd gewoon in Portuguees. In gewone over dag conversaties gaat zoiets makkelijker.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En steeds slechter NL praten, heel vreemd
dit is allanger gaande hoor, dat gebrekige.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:46 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik denk dat het is omdat ze nu geforceerd een perfect Nederlands gestructureerde zin moet oplezen en waarschijnlijk denkt ze in haar hoofd gewoon in Portuguees. In gewone over dag conversaties gaat zoiets makkelijker.
Heb het niet over haar troonrede, maar haar hele verblijf. In het begin was haar NL spraak veel beterquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:46 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik denk dat het is omdat ze nu geforceerd een perfect Nederlands gestructureerde zin moet oplezen en waarschijnlijk denkt ze in haar hoofd gewoon in Portuguees. In gewone over dag conversaties gaat zoiets makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |