Echt hequote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent, dat vreet die niet
Wiequote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
jeuhhhhhhhhhhhhhhhh
bijna finale
en wat doen we
op de bank of in bed liggen
dan had Nawel ook kunnen blijven![]()
![]()
Ze hebben het anders uit angst voor Tobias netjes opgegeten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent, dat vreet die niet
mij zou het geen bal uitmakenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het wel om durven , lekker laten ontploffen zou ik zeggen . Maar achter iemands rug vind ik zwak .
Kris had er ook moeite mee, en Tobi zei ook op een gegeven moment dat ook hij er last van had, hij vond het wel lekker, maar hij moest er wel van zweten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:14 schreef stervis het volgende:
[..]
Ze hebben het anders uit angst voor Tobias netjes opgegeten.
Je hoorde Kristof moeilijk ademen tijdens het eten, en maar netjes zeggen dat het veel smaak heeft terwijl hij het amper binnen kreeg.
Nee precies , maar dan gaat het dus wel om het durven of het niet durven vooral.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
mij zou het geen bal uitmaken
maar grace is in love
nouch durft niet
kris heeft het allang opgegeven en Salar ook
Grees is heel erg onderdanig naar Tobi, vind ik eigenlijk zelfs griezelig.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee precies , maar dan gaat het dus wel om het durven of het niet durven vooral.
Dat zegt veel over Grace wat haar imo nog minder oprecht maakt
de sneer die ze gisteravond laat van Tobi kreeg en haar reactie daarop zei mij genoegquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee precies , maar dan gaat het dus wel om het durven of het niet durven vooral.
Die sneer heb ik jammer genoeg gemist. Is daar nog een fimpje van? Of kun je het navertellen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
de sneer die ze gisteravond laat van Tobi kreeg en haar reactie daarop zei mij genoeg
je leeft wel samen dus best dat er niet te veel spanningen veroorzaakt wordenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
poehquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Die sneer heb ik jammer genoeg gemist. Is daar nog een fimpje van? Of kun je het navertellen?
Ze daagt ook graag uit, zo onderdanig is ze niet in mijn ogen ,Grace speelt graag spelletjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Grees is heel erg onderdanig naar Tobi, vind ik eigenlijk zelfs griezelig.
Bij het stoeien niet, dan gaat het erom wie het sterkste is en komt het neer op elkaar pijn doen en wil Tobi dat Grace genade zegt...
maar voor de rest is ze erg onderdanig
Grace is gewoon een slap wijf, absoluut niet oprecht .quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
de sneer die ze gisteravond laat van Tobi kreeg en haar reactie daarop zei mij genoeg
is ook niet leuk om steeds daarover te beginnen, is er misschien onzeker over?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
poeh
grace zei weer wat over de voeten van Tobi
daarop zei Tobi
en nu is het wel een keer leuk geweest(ongeveer) op een toon die ik niet zou pikken
daarna was het gesprek ook over en klaar
oh, zo heb ik hem eerder gehoord, heel afstandelijk " is het nou klaar" toen ze met kussens aan het slaan was ofzo.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
poeh
grace zei weer wat over de voeten van Tobi
daarop zei Tobi
en nu is het wel een keer leuk geweest(ongeveer) op een toon die ik niet zou pikken
daarna was het gesprek ook over en klaar
Grace is op jacht naar pik, ze blijft maar uitdagen. En Tobias hapt niet, die doet alsof die haarquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grace is gewoon een slap wijf, absoluut niet oprecht .
Ze gebruiken elkaarquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Grace is op jacht naar pik, ze blijft maar uitdagen. En Tobias hapt niet, die doet alsof die haar
leuk vind maar hij gebruikt haar om verder te komen in het spel
Wordt weer 'n netflix/HBOMAX avondjequote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:23 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij wordt het geen spectaculaire avond....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |