quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:05 schreef Jockari het volgende:
Alle respect voor jullie als nederlanders, maar die indonesiche gerechten krijg je niet echt verkocht aan de kempische vlaamse mensen hier.
Pindakaas... ik ken er maar 1 in mijn kring die dat eet. Toevallig mijn dochter, voor de rest niemand.
Whutt?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:05 schreef Jockari het volgende:
Alle respect voor jullie als nederlanders, maar die indonesiche gerechten krijg je niet echt verkocht aan de kempische vlaamse mensen hier.
Pindakaas... ik ken er maar 1 in mijn kring die dat eet. Toevallig mijn dochter, voor de rest niemand.
dat denk ik nietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:07 schreef Verida het volgende:
[..]
En morgen nog een paar uur, want dan eten ze de restjes tussen de middag
Ik had het gevoel al dat Nouch het haast niet weg kreeg en Grees vond het ook niet zo heel erg lekker geloof ikquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:02 schreef humpty het volgende:
Tobias naar de DBK en nu durven Grace en Nouch meer te vertellen
over het eten
Een Belg zou een pot pindakaas in de magnetron.microgolf stoppen, maar het is toch niet helemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:05 schreef Jockari het volgende:
Klopt maar dat willen ze niet zeggen tegen hem...Grace nam zelfs een ijsklontje er bij in de mondquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had het gevoel al dat Nouch het haast niet weg kreeg en Grees vond het ook niet zo heel erg lekker geloof ik
Ik vind dat echt zwakkelingenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had het gevoel al dat Nouch het haast niet weg kreeg en Grees vond het ook niet zo heel erg lekker geloof ik
als het zo pittig is gaan ze dat morgen niet etenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:09 schreef Verida het volgende:
[..]
De pan was nog voor de helft vol geloof ik
ga jij maar tegen Tobi zeggen dat het te heet isquote:
hij heeft er kokosmelk door gegooit en dan is het morgenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het zo pittig is gaan ze dat morgen niet eten
Ja dat zijn de slappelingen die niets in iemands gezicht durven te zeggenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga jij maar tegen Tobi zeggen dat het te heet is
dan krijg je me toch een gedoe![]()
euhhh als je een peper met pitjes en al er in gooitquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:11 schreef humpty het volgende:
[..]
hij heeft er kokosmelk door gegooit en dan is het morgen
prima te eten zei die
Dan zegt Tobias waarschijnlijk..... moet je blazen voor je 'n hap neemtquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga jij maar tegen Tobi zeggen dat het te heet is
dan krijg je me toch een gedoe![]()
Ze zijn gewoon niets gewend , en verwendquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhhh als je een peper met pitjes en al er in gooit![]()
![]()
het gaat niet om het niet durvenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat zijn de slappelingen die niets in iemands gezicht durven te zeggen
hij had 1 rood pepertje met de pitjes erbij gebruikt voor die hele grote pan. Dat vind je dan toch haast niet terug. Ik denk zelf dat hij van BB al een pot met heel pittige saus had gekregen en die had hij er helemaal ingegooid.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhhh als je een peper met pitjes en al er in gooit![]()
![]()
Wat de boer niet kent, dat vreet die nietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon niets gewend , en verwend
Natuurlijk gaat het wel om durven , lekker laten ontploffen zou ik zeggen . Maar achter iemands rug vind ik zwak .quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gaat niet om het niet durven
het gaat om de reactie die Tobi dan geeft
weer in de slachtofferrol
moet iedereen weer op zijn tenen lopen omdat hij anders ontploft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |