Roddelen is mens eigen en iedereen heeft zich daar schuldig aan gemaakt. Is op zich ook wel begrijpelijk toch Je zit met allemaal vreemden in het huis in het begin.quote:
Indian curry dacht ikquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat maakt hij dan? Groene of Gele Curry oid?
Zag paprika's, uien,gourgette, pepers ,kip, knoflook en 1 of andere saus die kon ik niet thuis brengenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat maakt hij dan? Groene of Gele Curry oid?
Cocosmelk, pepersquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zag paprika's, uien,gourgette, pepers ,kip, knoflook en 1 of andere saus die kon ik niet thuis brengen
Ja maar er was weer een challennge toch ..?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
Al die voorbereidingen had hij to h vanmiddag kunnen doen zoals.kip marineren en groente snijden
Wie ?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:08 schreef Yasmin__x het volgende:
Big Brother is echt niks meer sinds Nawel weg is.
Ze hebben een pleidooi moeten houden voor de kijkers.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:09 schreef Verida het volgende:
er is wel gezegd dat ZIJ deze week niet hoeven te nomineren, maar het zou zo maar kunnen dat dan wij als kijkers deze week moeten nomineren, of dat Kris en nouch iemand mogen aanwijzen voor de finale en dat dan de kijkers moeten kiezen tussen de overgebleven twee.
Of denk ik nu verkeerd.
Ja, dat heb ik begrepen. Maar is er dan ook gezegd dat de kijkers nu beslissen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben een pleidooi moeten houden voor de kijkers.
Jaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik begrepen. Maar is er dan ook gezegd dat de kijkers nu beslissen?
Kan natuurlijk altijd weer anders worden , maar dat is wat ze vanmiddag zeidenquote:
Santen is geen melk, dat is een blok,. heb ik ook altijd in huisquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik gebruik liever santen, geeft ook gelijk 'n beetje binding
Is ook ingedikt/gekookte kokosmelkquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Santen is geen melk, dat is een blok,. heb ik ook altijd in huis
Maar toch ook een andere vorm , vetter ,en in blokvorm.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is ook ingedikt/gekookte kokosmelk
klopt Puzzie, vind het zelf lekkerder van smaak en 'n vollere kokos smaak. maar ben 'n zeikerdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar toch ook een andere vorm , vetter ,en in blokvorm.
Ik gebruik beiden , ligt aan het gerechtquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
klopt Puzzie, vind het zelf lekkerder van smaak en 'n vollere kokos smaak. maar ben 'n zeikerd
en pietje prezies :qua eten X
Ik lach me een ongeluk om kristoff, na elke hap ern slok water en een hoop gekuchquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:27 schreef humpty het volgende:
Val er net in maar het is veel te pittig geloof ik![]()
hij heeft wel de pitjes van de peper erin gelaten, dat maakt heel veel verschil, ook past een keer of tigquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:22 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze Toop al bedankt dat de sambal apart is? Hij heeft het pas een stuk of 10x gezegd
In die hele pan zit 1 rode peperquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:31 schreef puzziepie het volgende:
Ze hebben last van de pepers , wat een mietjes
Nee dat lijkt mij ook een beetje apartquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:33 schreef Verida het volgende:
[..]
In die hele pan zit 1 rode peper
Ik weet niet wat er ook nog in de bijgevoegde saus zat, maar 1 rood pepertje in die hele pan is natuurlijk helemaal niets
Zout ? Saus zei hij toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:35 schreef humpty het volgende:
Morgen Grace en dan het hoogtepunt Salar zegt Kriss![]()
Ja kom ik aan met mijn rijst en zout zegt deze
Zou inderdaad wel eens willen proeven hoe pittig het nu echt is. Geen idee natuurlijk welke saus het precies was, die zat in een glazen pot.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:33 schreef Verida het volgende:
[..]
In die hele pan zit 1 rode peper
Ik weet niet wat er ook nog in de bijgevoegde saus zat, maar 1 rood pepertje in die hele pan is natuurlijk helemaal niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |