Roddelen is mens eigen en iedereen heeft zich daar schuldig aan gemaakt. Is op zich ook wel begrijpelijk toch Je zit met allemaal vreemden in het huis in het begin.quote:
Indian curry dacht ikquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat maakt hij dan? Groene of Gele Curry oid?
Zag paprika's, uien,gourgette, pepers ,kip, knoflook en 1 of andere saus die kon ik niet thuis brengenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat maakt hij dan? Groene of Gele Curry oid?
Cocosmelk, pepersquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zag paprika's, uien,gourgette, pepers ,kip, knoflook en 1 of andere saus die kon ik niet thuis brengen
Ja maar er was weer een challennge toch ..?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
Al die voorbereidingen had hij to h vanmiddag kunnen doen zoals.kip marineren en groente snijden
Wie ?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:08 schreef Yasmin__x het volgende:
Big Brother is echt niks meer sinds Nawel weg is.
Ze hebben een pleidooi moeten houden voor de kijkers.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:09 schreef Verida het volgende:
er is wel gezegd dat ZIJ deze week niet hoeven te nomineren, maar het zou zo maar kunnen dat dan wij als kijkers deze week moeten nomineren, of dat Kris en nouch iemand mogen aanwijzen voor de finale en dat dan de kijkers moeten kiezen tussen de overgebleven twee.
Of denk ik nu verkeerd.
Ja, dat heb ik begrepen. Maar is er dan ook gezegd dat de kijkers nu beslissen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben een pleidooi moeten houden voor de kijkers.
Jaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik begrepen. Maar is er dan ook gezegd dat de kijkers nu beslissen?
Kan natuurlijk altijd weer anders worden , maar dat is wat ze vanmiddag zeidenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |