abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 maart 2022 @ 21:07:36 #151
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_204069283
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:05 schreef polderturk het volgende:

[..]
Is dit echt?
Helaas wel :N
pi_204069285
De Bayraktar TB2 videogame.

twitter
  zondag 13 maart 2022 @ 21:09:47 #153
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204069327
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]
nee, ik ben het zat om steeds maar weer voor anderen te betalen, dat Rusland er maar lekker voor opdraait.
Oekraïne betaalt op dit moment al behoorlijk.

Dat is nog het wrangste van al die 'water bij de wijn'-roepers die elke reactie in Oost-Europa zien als 'provocatie' en 'olie op vuur'.

Dat is wat precies gebeurde na WO II; voor de lieve vrede heel Oost-Europa opgeofferd aan de communisten, en dat voor pakweg een halve eeuw. Was beter zo (vooral voor ons) en geen kernbommen etcetera, denk aan de kinderen (dat er ook kinderen dáár zijn wordt nogal eens vergeten). Dan valt die muur, dan verdwijnt het IJzeren Gordijn, dan stort het Oostblok in (en iedereen hier juichen en slogans roepen over hoe de vrijheid heeft gezegevierd) en een paar jaar later wordt er vanuit datzelfde Westen gesproken over de Oost-Europese landen als 'achtergesteld', 'onderontwikkeld', 'niet bij de tijd'... Nog een paar jaar later, wanneer die landen beginnen toe te treden tot de EU, wordt de sfeer grimmiger en heet het dat "wij bakken met geld naar die shit hole countries" moeten sturen.

En dat proces herhaalt zich gewoon weer.

Oost-Europa, Oekraïne voorop, moet water bij de wijn doen, 'reële geopolitiek' bedrijven, de verbinding zoeken... anders krijgen wij het hier misschien wat rotter. Herstelt Putin daadwerkelijk het Oostblok, kunnen we daarna weer opgelucht het Westerse leven voortzetten, ondertussen voor de bühne nog wat roepen over hoe erg het is voor Oost-Europa, en dat we allemaal hopen dat de Muur 2.0 snel zal vallen. Om daarna, wanneer dat gebeurt, weer van voor af aan te beginnen: eerst juichen, dan Oost-Europa verwijten achter te lopen, en tenslotte ze te verguizen omdat ze centjes kosten.

Ad infinitum.

Wat begrijp ik Oost-Europa op dit moment goed.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 13 maart 2022 @ 21:10:35 #154
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_204069336
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:04 schreef AchJa het volgende:

[..]
Iedereen die dit niet van mijlenver zag aankomen is op zijn minst erg naief... Het leek me geen groot geheim dat China Rusland steunt, is volgens mij ook al een paar keer in het nieuws/media geweest. Daarom snijdt die "Rusland kan het lekker toch niet betalen" retoriek ook geen hout.

Die Jinping kijkt gewoon 50 jaar vooruit.
In China wordt sws met haast geen woord gerept over de speciale missie die zich in Europa plaatsvindt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zondag 13 maart 2022 @ 21:11:07 #155
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_204069349
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat is nog het wrangste van al die 'water bij de wijn'-roepers die elke reactie in Oost-Europa zien als 'provocatie' en 'olie op vuur'.

Dat is wat precies gebeurde na WO II; voor de lieve vrede heel Oost-Europa opgeofferd aan de communisten, en dat voor pakweg een halve eeuw. Was beter zo (vooral voor ons) en geen kernbommen etcetera, denk aan de kinderen (dat er ook kinderen dáár zijn wordt nogal eens vergeten). Dan valt die muur, dan verdwijnt het IJzeren Gordijn, dan stort het Oostblok in (en iedereen hier juichen en slogans roepen over hoe de vrijheid heeft gezegevierd) en een paar jaar later wordt er vanuit datzelfde Westen gesproken over de Oost-Europese landen als 'achtergesteld', 'onderontwikkeld', 'niet bij de tijd'... Nog een paar jaar later, wanneer die landen beginnen toe te treden tot de EU, wordt de sfeer grimmiger en heet het dat "wij bakken met geld naar die shit hole countries" moeten sturen.

Oost-Europa, Oekraïne voorop, moet water bij de wijn doen, 'reële geopolitiek' bedrijven, de verbinding zoeken... anders krijgen wij het hier misschien wat rotter. Herstelt Putin daadwerkelijk het Oostblok, kunnen we daarna weer opgelucht het Westerse leven voortzetten, ondertussen voor de bühne nog wat roepen over hoe erg het is voor Oost-Europa, en dat we allemaal hopen dat de Muur 2.0 snel zal vallen. Om daarna, wanneer dat gebeurt, weer van voor af aan te beginnen: eerst juichen, dan Oost-Europa verwijten achter te lopen, en tenslotte ze te verguizen omdat ze centjes kosten.

Ad infinitum.

hoeveel betaal jij aan de buren in jouw straat?
  zondag 13 maart 2022 @ 21:11:31 #156
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204069357
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:11 schreef THEFXR het volgende:

[..]
hoeveel betaal jij aan de buren in jouw straat?
Waarom zou ik mijn buren betalen, en waarvoor?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204069363
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:07 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Helaas wel :N
Het betekent 2 dingen.

1. De oorlog gaat catastrofaal voor Rusland
2. Als China het verzoek accepteert, dan gaan we een nieuwe fase van de oorlog in. Oekraïne wordt de volgende Korea, waarbij er jarenlang gevochten gaat worden. Dan zijn we echt de lul.

Hopelijk gaat China niet akkoord en is de oorlog over een maand voorbij.
  zondag 13 maart 2022 @ 21:12:52 #158
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204069389
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2022 20:58 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik had hier een topic terug in iets minder woorden hetzelfde aangegeven. Maar hoe moet dit precies een "succesvolle missie" heten? Wie plakt dat label erop?

Rusland ligt er ook zelf als een oud wrak bij. Hier kun je geen toekomst op bouwen.
Nouja we zijn 2 weekjes bezig? En de Russen behalen langzamerhand hun militair-strategische doelen. Mariupol staat op vallen, hoewel dat naziregiment Azov nog weerstand biedt. Daarna is het snel afgelopen denk ik.

Ook de Poolse veldtocht duurde ruim een maand in 1939, ondanks dat de Polen op 2 fronten moesten vechten.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 13 maart 2022 @ 21:14:20 #159
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_204069420
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:11 schreef polderturk het volgende:

[..]
Het betekent 2 dingen.

1. De oorlog gaat catastrofaal voor Rusland
2. Als China het verzoek accepteert, dan gaan we een nieuwe fase van de oorlog in. Oekraïne wordt de volgende Korea, waarbij er jarenlang gevochten gaat worden. Dan zijn we echt de lul.

Hopelijk gaat China niet akkoord en is de oorlog over een maand voorbij.
Als ze nu nee zeggen gaat Rusland wel gigantisch af. Ik ben bang dat dit voor de buhne is en dat het onderling al lang rond is.
  zondag 13 maart 2022 @ 21:15:17 #160
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204069441
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:12 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nouja we zijn 2 weekjes bezig? En de Russen behalen langzamerhand hun militair-strategische doelen. Mariupol staat op vallen, hoewel dat naziregiment Azov nog weerstand biedt. Daarna is het snel afgelopen denk ik.

Ook de Poolse veldtocht duurde ruim een maand in 1939, ondanks dat de Polen op 2 fronten moesten vechten.
Het is dan ook een mythe dat Polen eventjes werd 'opgerold'. Zelfde geldt trouwens voor het Nederlands leger van mei 1940, maar dat terzijde.

Maar blij dat je het nog even aanhaalt; wat er destijds in Polen is gebeurd is precies waarom Polen niet zo zit te wachten op waterdragers (voor de wijn) uit Schubbekuttevinexveen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204069448
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:04 schreef AchJa het volgende:

[..]
Iedereen die dit niet van mijlenver zag aankomen is op zijn minst erg naief... Het leek me geen groot geheim dat China Rusland steunt, is volgens mij ook al een paar keer in het nieuws/media geweest. Daarom snijdt die "Rusland kan het lekker toch niet betalen" retoriek ook geen hout.

Die Jinping kijkt gewoon 50 jaar vooruit.
Houd de SCO ook geen militaire oefeningen de laatste 20 jaar?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 13 maart 2022 @ 21:16:51 #162
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_204069474
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 20:27 schreef slashdotter3 het volgende:
Extreem lange analyse waarom Rusland al gewonnen heeft. Hieronder een klein deel, zie de link voor de rest

https://www.quora.com/Is-(...)g-the-war-in-Ukraine
=====================================
Quora: Is Russia actually losing the war in Ukraine?
=====================================
I fear that Russia has already won the war in Ukraine.
Veel woorden om te zeggen dat Rusland wint omdat ze dreigen met kernwapens en de NAVO niet bereid is om uit te vinden of dat dreigement waargemaakt wordt. Ik denk eerlijk gezegd dat ze daar niet onderuit gaan komen. Het is een beetje als met de Mocro maffia: als je niet bereid bent om het geweldsniveau te overtroeven heb je per definitie verloren.
Never explain, never apologize.
pi_204069484
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:14 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Als ze nu nee zeggen gaat Rusland wel gigantisch af. Ik ben bang dat dit voor de buhne is en dat het onderling al lang rond is.
Dan vraag ik me af wat Rusland hun belooft heeft. Heel veel goedkope olie, gas en andere grondstoffen?

Als China aan de oorlog deelneemt, dan moet China dezelfde sancties opgelegd worden.
  zondag 13 maart 2022 @ 21:18:22 #164
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204069502
quote:
11s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:07 schreef Vallon het volgende:

Het schijnt nu zo te zijn dat het land dat wordt aangevallen daartoe zelf moet besluiten omdat het ook een provocatie of iets anders kan zijn om dan te bedenken. Indien dat land vindt dat het wordt aangevallen kan het de procedure in werking stellen.
Dit was altijd al zo.
  zondag 13 maart 2022 @ 21:18:37 #165
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 13 maart 2022 @ 21:18:55 #166
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204069526
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:17 schreef polderturk het volgende:
dan moet China dezelfde sancties opgelegd worden.
Zullen we dat doen nadat we onze essentiële industrieën weer op poten hebben gezet? :')

In een handelsoorlog met China én RL gaan de disneydollar en al onze financiële instanties/macht geen reet meer waard zijn. Alles zal neerkomen op productiecapaciteit en grondstoffen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 13 maart 2022 @ 21:20:24 #168
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_204069543
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Waarom zou ik mijn buren betalen, en waarvoor?
omdat je dus wel bereid bent om voor andere verre landen te betalen, maar in dit land zijn er 700.00 mensen die in armoede leven!
  zondag 13 maart 2022 @ 21:20:24 #169
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204069544
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:19 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Zullen we dat doen nadat we onze essentiële industrieën weer op poten hebben gezet? :')
Pleit je nu voor een mindering van plat consumentisme?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 13 maart 2022 @ 21:21:00 #170
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_204069561
quote:

[..]
We gaan China keihard pakken door geen medicijnen meer van ze te kopen! :P
pi_204069563
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Pleit je nu voor een mindering van plat consumentisme?
Dat doe ik al langer en vaker dan dat jij over anti-woke zeurt.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204069570
Weer even weg tho!
  zondag 13 maart 2022 @ 21:22:31 #173
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204069583
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het is dan ook een mythe dat Polen eventjes werd 'opgerold'. Zelfde geldt trouwens voor het Nederlands leger van mei 1940, maar dat terzijde.

Maar blij dat je het nog even aanhaalt; wat er destijds in Polen is gebeurd is precies waarom Polen niet zo zit te wachten op waterdragers (voor de wijn) uit Schubbekuttevinexveen.
Al het 'oud zeer' op verschillende plekken op de wereld kunnen wij niet op de rug nemen.

Polen heeft nu een andere status, het gaat in dit geval om Oekraïne. Wat helaas niet bij de Navo zit.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 13 maart 2022 @ 21:22:58 #174
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204069589
quote:
11s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:07 schreef Vallon het volgende:
Wat mij begint op te vallen is een kleine draai mbt NATO t.a.v. artikel 5.
Het '(engelse) principle' is geen principe maar een zienswijze van een eventuele bedoeling omtrent een afspraak.
Het is zelf zo dat indien artikel 5 wordt ingeroepen, elk lid zelf mag en kan bepalen wat zij nodig acht om te assisteren bij andermans verdediging. Er is dus sws geen inspanningsverplichting. bron: nato

Het schijnt nu zo te zijn dat het land dat wordt aangevallen daartoe zelf moet besluiten omdat het ook een provocatie of iets anders kan zijn om dan te bedenken. Indien dat land vindt dat het wordt aangevallen kan het de procedure in werking stellen.
Zou bv een Nederlands F35 uit de lucht worden geschoten in Polen door de Russen wil dat niet zeggen dat dit een aanval is want dat bepaalt dan (alleen) de Polen. Dat een nederlands toestel uit de lucht wordt geschoten wil niet zeggen dat dit een aanval is op Nederland. Zie hier als voorbeeld onze MH17.

Laat ik nu, ja naïef, gedacht hebben dat elke aanval - ongeacht land of NATO nationaliteit - dit een volledige automatische en onmiddellijke reactie gaat zijn wat dan voorkomt dat bv een Rus het ook maar in zijn knar haalt om een kogel over een NATO grens te sturen.
Ik ga serieus hopen dat dit niet gaat opstropen in politiek van juridische definities, waarmee druk op een specifiek land wordt gelegd om een oorlog uit te (kunnen) roepen en die van anderen omdat te (kunnen) negeren.

Gek genoeg kan ik - nog - niet een eenduidige definitie vinden, laat staan bij de NATO, zelf men helder een verplichting omschrijft en waar dan iedereen aan gebonden is om te (gaan) doen wat imo is afgesproken.
Ms dat iemand iets meer kan vinden dan een persverklaring omtrent een procedure.
Zoals @EinarBoe ook al zei, dit was altijd al zo. Als een NATO lid wordt aangevallen is het aan dat lid om zich te beroepen op artikel 5. Net als Turkije zich destijds beriep op artikel 4 en de Patriot missie (Active Fence).
  zondag 13 maart 2022 @ 21:23:05 #175
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_204069590
Maar is dat hele conflict bij de Poolse grens geen provocatie van Poetin? Om de NAVO uit de tent te lokken als laatste troefkaart?

En ondertussen zijn er vredesonderhandelingen bezig waar ze stellen nader tot elkaar te zijn gekomen. Hoe tegenstrijdig.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  zondag 13 maart 2022 @ 21:24:03 #176
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204069604
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ad infinitum.

En volgens jou hadden Nederland en België zich nooit mogen overgeven in WW2, de bevolking had zich tot de laatste man moeten verzetten tegen de Duitse troepen.
are we infinite or am I alone
  zondag 13 maart 2022 @ 21:24:40 #177
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204069615
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:20 schreef THEFXR het volgende:

[..]
omdat je dus wel bereid bent om voor andere verre landen te betalen, maar in dit land zijn er 700.00 mensen die in armoede leven!
Wordt dit de volgende tactiek? Gaan we het nu ineens over de armen in Nederland (die er zijn) hebben? Diezelfde groep die al sinds 2015 systematisch door zowel politiek als de publieke opinie verguisd wordt?

En ik heb totaal geen problemen met betalen voor deze mensen, hetzij via belastingen, hetzij via andere middelen. Ik ben dan ook klassiek LINKS, en acht één van de redenen waarom West-Europa de beste stek op aarde is, één die we mogen en moeten verdedigen, haar idealen omtrent de verzorgingsstaat. (Die uiteraard door rechts vakkundig wordt afgebroken, sinds de glorieuze Fortuynistische revolutie van 2002).

Daarnaast snap ik ook zo goed waarom Oost-Europeanen hun blik al minstens een halve eeuw op het Westen richten; een dergelijke levensstandaard, mate van vrijheid en democratie, zorg en onderwijs willen zij ook. Heel vreemd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 13 maart 2022 @ 21:24:53 #178
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204069618
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:21 schreef Breekfast het volgende:

[..]
We gaan China keihard pakken door geen medicijnen meer van ze te kopen! :P
En geen rijsttafels meer bestellen, dat zal ze leren.
  zondag 13 maart 2022 @ 21:25:24 #179
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204069625
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:23 schreef Grishenko_ het volgende:
Maar is dat hele conflict bij de Poolse grens geen provocatie van Poetin? Om de NAVO uit de tent te lokken als laatste troefkaart?

En ondertussen zijn er vredesonderhandelingen bezig waar ze stellen nader tot elkaar te zijn gekomen. Hoe tegenstrijdig.
Ik heb begrepen dat het de Polen zijn die aan het provoceren zijn.

:') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 13 maart 2022 @ 21:26:05 #180
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_204069636
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

hoe is het vriend
graag op anoniem
pi_204069640
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 19:41 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Lijkt toch niet op een power move.
  zondag 13 maart 2022 @ 21:26:36 #182
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_204069648
Boys,

stel er vallen doden binnen polen net voor de grens, wat denken jullie wat de navo zal doen? gewoon negeren toch
graag op anoniem
pi_204069656
Snel geregeld. Dat wèl.
twitter
  zondag 13 maart 2022 @ 21:27:12 #184
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_204069657
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Maar die praten onzin.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  zondag 13 maart 2022 @ 21:27:18 #185
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204069664
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:20 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Die worden niet gebombardeerd. Overigens betaal ik gewoon belasting.
pi_204069677
quote:

[..]

In een handelsoorlog met China én RL gaan de disneydollar en al onze financiële instanties/macht geen reet meer waard zijn. Alles zal neerkomen op productiecapaciteit en grondstoffen.
We hadden veel meer in robotisering en 3D printen moeten inzetten om onze eigen productie te behouden.
  zondag 13 maart 2022 @ 21:29:12 #189
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_204069695
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:27 schreef AnneX het volgende:
Snel geregeld. Dat wèl.
[ twitter ]
Ja dat krijgen we er ook nog bij. De zowat hele moslim wereld heeft ook nog een appeltje te schillen met het westen.
  zondag 13 maart 2022 @ 21:30:00 #190
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204069713
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:28 schreef polderturk het volgende:

[..]
Dat is nog niet hetzelfde als het verlenen van militaire assistentie.
Waarom zou China militaire assistentie verlenen aan Rusland om een stuk grond in Oekraïne?
  zondag 13 maart 2022 @ 21:30:25 #191
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204069719
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:30 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Waarom zou China militaire assistentie verlenen aan Rusland om een stuk grond in Oekraïne?
Ouwe jongens krentenbrood.

Proletarische revolutie enzo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204069744
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:27 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Wat een puinhoop, en dit is nog maar een speciale militaire operatie.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204069748
China wil zelf een grootmacht zijn. Die gaan Rusland uitknijpen als een rijpe citroen straks.
pi_204069760
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ouwe jongens krentenbrood.

Proletarische revolutie enzo.
Toen ze echt nog proletarisch waren, onder Stalin en Mao, waren China en de Soviet-Unie vijanden van elkaar
  zondag 13 maart 2022 @ 21:34:17 #195
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 13 maart 2022 @ 21:34:56 #196
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204069774
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:33 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Toen ze echt nog proletarisch waren, onder Stalin en Mao, waren China en de Soviet-Unie vijanden van elkaar
Dat is communisme eigen... Binnen de USSR zelf vochten ze elkaar de tent al uit.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 13 maart 2022 @ 21:35:00 #197
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_204069775
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:27 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Tweetdump
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_204069795
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:29 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ja dat krijgen we er ook nog bij. De zowat hele moslim wereld heeft ook nog een appeltje te schillen met het westen.
Ik schiet dit balonnetje graag aan flarden

Turkije is met ons en wij zijn met Turkije ivm de NAVO. Dat is al een heel belangrijke grootmacht in "de moslimwereld". Die strijders die daar wat in Syrie en Irak om lopen te knoeien vrees ik niet. Voor veel IS gangers is Syrie een gehaktmolen geworden, het afvoerputje van de wereld voor strijders met ambitie. Het enige verschil is dat deze nu elders ook aanwezig is. Laat ze maar komen.
pi_204069803
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Ramzan Kadyrov zit in de buurt van Kyiv
[ twitter ]
Dat is mooi nieuws voor de mensen in Grozny.
  zondag 13 maart 2022 @ 21:37:53 #200
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204069820
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:32 schreef Aether het volgende:

[..]
Wat een puinhoop, en dit is nog maar een speciale militaire operatie.
Kun je nagaan als die ouwe KGBer écht oorlog gaat voeren :P
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')