Niet heel inclusief van je hoor sp3ccemans.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:37 schreef sp3c het volgende:
ik heb wel een verborgen wapen maar dat is alleen voor de dames
Blablablabla....quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:35 schreef KereldeGrote het volgende:
Dat wil niet zeggen dat ze niet geexecuteerd mogen worden, maar pas na berechting..
Betektend wel dat ze geen rechten hebben als een krijgsgevangene, en dat is wat ik al die tijd schrijf. Jullie daarentegen doen alsof ze wel onder het POW recht vallen..
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:57 schreef KereldeGrote het volgende:
Die huurlingen zijn geen soldaten maar "gewoon" burgers. Die worden niet POW genomen..
Daarom werden verzetsmensen ook meestal doodgeschoten door de Duitsers, en de verzetsstrijders in Indonesie door Nederlanders/KNIL.
Burgers moeten zich gewoon niet mengen in een strijd, die hebben daarna geen enkele recht meer.
Wel als je weet hoe de mensen van de wagnergroep zijn en wat ze allemaal voor misselijkheid uithalen in andere landen en waarschijnlijk ook in de Oekraine. Dan is de berechting een kwestie van een vinkje bij "doodstraf"....quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee wij doen alsof je ze niet per definitie af kunt schieten
ik weet het maar als ik bij de heren achterop klim dan is dat echt te krap hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet heel inclusief van je hoor sp3ccemans.
ongetwijfeld maar het zijn niet 'gewoon' burgers en 'gewoon' burgers kun je niet zomaar standrechtelijk executerenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:41 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Wel als je weet hoe de mensen van de wagnergroep zijn en wat ze allemaal voor misselijkheid uithalen in andere landen en waarschijnlijk ook in de Oekraine. Dan is de berechting een kwestie van een vinkje bij "doodstraf"....
Je kwalificeert je iig niet als een deskundige...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:26 schreef KereldeGrote het volgende:
zucht, waar zie je mij voor aan? Voor een leek of zo..
Enkel de landen in het Westen. De rest (al de "-stans") zijn in grote mate afhankelijk van Rusland. Tot vor kort was Rusland het land met de op één na (VS) meeste migrant workers. Dat zal nu gedaan zijn, benieuwd of die allemaal naar Europa gaan komen...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En precies dat is de oorzaak van deze ellende: de voormalige Sovjet-staten doen het sinds ze Rusland de rug toegekeerd hebben het in alle opzichten beter dan Rusland. Stel je nu eens voor dat de mensen in Rusland daar ook achter komen...
Nee dus... Hoe lang wil je nog doorgaan met jezelf compleet belachelijk maken voor zover dat nog niet gebeurd was?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:41 schreef KereldeGrote het volgende:
Wel als je weet hoe de mensen van de wagnergroep zijn en wat ze allemaal voor misselijkheid uithalen in andere landen en waarschijnlijk ook in de Oekraine. Dan is de berechting een kwestie van een vinkje bij "doodstraf"....
Volgens 'Kamp van Koningsbrugge' ben je trouwens wel gezakt als je een ongewapende 'hostile' neerschietquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik probeer me even voor te stellen hoe je dat precies doet...![]()
Zoiets?
[ afbeelding ]
[..]
Uhm, dus je mag ook niet op militairen schieten? Die moet je allemaal krijgsgevangene maken ofzo? Wat bedoel je nou eigenlijk?
Het ging mij om het feit dat ze niet onder het POW recht vallen..quote:
nopequote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:46 schreef KereldeGrote het volgende:
de rest is maar doelpalen verschuiven. Jullie beweerden dat ze wel rechten hadden als POW
Kap er nou maar mee want het gaat je niet goed af.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:46 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Het ging mij om het feit dat ze niet onder het POW recht vallen..
de rest is maar doelpalen verschuiven. Jullie beweerden dat ze wel rechten hadden als POW en dat is dus gewoon niet zo.
En mij maar uitlachen met oneliners en doen alsof 1+1 8 is. Alsof ik dat zei. Terwijl het veel complexer ligt dan dat.
Om over dat "openlijk"dragen van een wapen maar te zwijgen. Als je niet snapt dat het stiekem uit je zak halen van een wapen, dan schieten en vervolgens snel wegrijden en het wapen in de sloot gooien niet "openlijk dragen" is van een wapen dan snap je er gewoon geen reet van..
De mensen uit de BS moesten op de laatste dagen in de WOII hun wapen openlijk dragen en laten zien dat ze van de BS waren. Zodat ze niet stiekem Duitsers konden afknallen. Heel wat anders dan in het begin, toen ze hun wapens dus niet openlijk droegen.
Dan kun je 100 keer militair zijn geweest (jij bent toch soldaat geweest) maar dat wil niet zeggen dat alles wat je erover schrijft waar is.
Jij bent de doelpalen kilometers aan het verzetten, eerst vond je huurlingen gewoon burgers en burgers hadden geen rechten... Ik heb je laten zien dat dat wel zo is, vervolgens ga je zaniken over alleen de huurlingen dat die wel geexecuteerd mogen worden, nee dus... En vervolgens gaan de doelpalen naar het niet zijn van een POW... Echt vent, ga toch weg met je gezwam.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:46 schreef KereldeGrote het volgende:
Het ging mij om het feit dat ze niet onder het POW recht vallen..
de rest is maar doelpalen verschuiven. Jullie beweerden dat ze wel rechten hadden als POW en dat is dus gewoon niet zo.
Ja, omdat je hier de paljas aan het uithangen bent...quote:En mij maar uitlachen met oneliners en doen alsof 1+1 8 is. Alsof ik dat zei. Terwijl het veel complexer ligt dan dat.
Nog maar een keer. Is het wapen te zien op het moment dat je richt en de trekker overhaalt ja of nee? Welke sippe smoezen jij verder allemaal verzint doet niet heel veel terzake.quote:Om over dat "openlijk"dragen van een wapen maar te zwijgen. Als je niet snapt dat het stiekem uit je zak halen van een wapen, dan schieten en vervolgens snel wegrijden en het wapen in de sloot gooien niet "openlijk dragen" is van een wapen dan snap je er gewoon geen reet van..
Wie is de BS nou weer?quote:De mensen uit de BS moesten op de laatste dagen in de WOII hun wapen openlijk dragen en laten zien dat ze van de BS waren. Zodat ze niet stiekem Duitsers konden afknallen. Heel wat anders dan in het begin, toen ze hun wapens dus niet openlijk droegen.
Ben het nog steeds en ik heb mijn verhaal onderbouwd met bronnen dus je hoeft mij echt niet op mijn blauwe ogen geloven.quote:Dan kun je 100 keer militair zijn geweest (jij bent toch soldaat geweest) maar dat wil niet zeggen dat alles wat je erover schrijft waar is.
Offtopicquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:50 schreef crystal_meth het volgende:
Wow, nu alle aandacht op Oekraine gericht is maken de Saudi's van de gelegenheid gebruik?
Saudi Arabia mass executes 81 people
Op Kirgizië en Oekraïne na deden álle andere oud-Sovjetrepublieken het beter dan Rusland in de periode 1995-2021.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:44 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Enkel de landen in het Westen. De rest (al de "-stans") zijn in grote mate afhankelijk van Rusland. Tot vor kort was Rusland het land met de op één na (VS) meeste migrant workers. Dat zal nu gedaan zijn, benieuwd of die allemaal naar Europa gaan komen...
Ook dat nog een keer idd.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:52 schreef sp3c het volgende:
maar spreken we bij die Wagner groep over huurlingen of contractors
dat is een wat dunne lijn maar de lijn bestaat wel
wat is het verschil?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:52 schreef sp3c het volgende:
maar spreken we bij die Wagner groep over huurlingen of contractors
dat is een wat dunne lijn maar de lijn bestaat wel
PMC's mogen niet aan offensieve acties deelnemen, huurlingen doen alles voor geldquote:
Het is een Russische paramilitaire organisatie. Alsof die daar wat om gevenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
PMC's mogen niet aan offensieve acties deelnemen, huurlingen doen alles voor geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |