Gister sprak ik iemand waarvan ik wist dat zijn russische vrouw op familiebezoek ging naar Moskou twee weken geleden.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Zware media control in Rusland
[ tiktok ]
Ik probeer me even voor te stellen hoe je dat precies doet...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:21 schreef KereldeGrote het volgende:
Helemaal niet. Als een burger een soldaat doodschiet zonder het wapen openlijk te dragen dan gelden daar de regels en plichten niet voor..
Uhm, dus je mag ook niet op militairen schieten? Die moet je allemaal krijgsgevangene maken ofzo? Wat bedoel je nou eigenlijk?quote:Waarom denk je dan dat zowel de Duitsers als de Nederlanders (in Indonesie) de burgers doodschoot die op hen schoten? Ze hadden allemaal het verdrag van Geneve ondertekend en meestal hielden ze zich goed aan het verdrag van Geneve (Duitsland in het Oosten niet natuurlijk)...
Een burger die een soldaat doodschiet (vanuit het "duister") is geen combattant maar een moordenaar.
Onzin. Die transporten zijn er allang. En zijn allang een legitiem doel binnen de UA.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:21 schreef michaelmoore het volgende:
Langzaam aan wordt de NATO de oorlog in gezogen
[..]
Als Rusland niet wil dat zijn buurlanden EU en of NATO lid worden zullen ze hun buren eens iets beters moeten gaan bieden dan corruptie, armoede, dood en verderf.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:09 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Dat ziet Rusland anders.
Tweede is correct.
Eensch.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als Rusland niet wil dat zijn buurlanden EU en of NATO lid worden zullen ze hun buren eens iets beters moeten gaan bieden dan corruptie, armoede, dood en verderf.
dat haalt je eigen stelling dat huurlingen 'gewoon' burgers zijn en dus geexecuteerd worden toch onderuit of mis ik echt alles hier?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:25 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
https://www.scriptiebank.(...)5fcd2ecc4db34229.pdf
Hier staat het nog duidelijker omschreven, komt uit 2004-2005 dus de regels kunnen veranderd zijn. Maar dan is het 1+1=8 een beetje een domme reactie van jou, aangezien het helemaal niet zo duidelijk is.
[..]
Hier staat dus dat huurlingen geexecuteerd kunnen worden als ze door de tegenpartij gevangen worden.
De gewone soldaat kan niet worden geexecuteerd volgens het verdrag van Geneve althans. Al heeft die 100 doden op zijn geweten.
Dus als je de wagnergroep kan zien als huurlingen dan mogen ze geexecuteerd worden. Dat Oekraine dat niet doet is meer uit menselijkheid. Maar goed als je die wagnergroep en andere huurlingen ziet dan kan ik me voorstellen dat je er zo snel mogelijk van af wil. Oog om oog, tand om tand.
Dit is wel de meest retarded post van het jaar. Hoe zie jij het voor je dat een burger iemand neer schiet zonder het openlijk te dragen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:21 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Helemaal niet. Als een burger een soldaat doodschiet zonder het wapen openlijk te dragen dan gelden daar de regels en plichten niet voor..
Waarom denk je dan dat zowel de Duitsers als de Nederlanders (in Indonesie) de burgers doodschoot die op hen schoten? Ze hadden allemaal het verdrag van Geneve ondertekend en meestal hielden ze zich goed aan het verdrag van Geneve (Duitsland in het Oosten niet natuurlijk)...
Een burger die een soldaat doodschiet (vanuit het "duister") is geen combattant maar een moordenaar.
Neen:quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:25 schreef KereldeGrote het volgende:
Hier staat dus dat huurlingen geexecuteerd kunnen worden als ze door de tegenpartij gevangen worden.
De gewone soldaat kan niet worden geexecuteerd volgens het verdrag van Geneve althans. Al heeft die 100 doden op zijn geweten.
Dus als je de wagnergroep kan zien als huurlingen dan mogen ze geexecuteerd worden. Dat Oekraine dat niet doet is meer uit menselijkheid. Maar goed als je die wagnergroep en andere huurlingen ziet dan kan ik me voorstellen dat je er zo snel mogelijk van af wil. Oog om oog, tand om tand.
quote:Additional Protocol I also provides that “any person who has taken part in hostilities, who is not entitled to prisoner-of-war status and who does not benefit from more favorable treatment in accordance with the Fourth Convention, shall have the right at all times to the protection of Article 75 of this Protocol” (API Art. 45.3).
Spies do not have the right to the status of prisoner of war (API Art. 46), but they cannot be condemned without judgment (Rule 107 of the customary IHL study) and benefit from other fundamental guarantees.
Mercenaries do not have the right to the status of combatant or of prisoner of war (API Art. 47), but they cannot be condemned without judgment (Rule 108 of the customary IHL study) and are entitled to the fundamental guarantees.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is wel de meest retarded post van het jaar. Hoe zie jij het voor je dat een burger iemand neer schiet zonder het openlijk te dragen?
Lopen die allemaal met een wandelstok die omgebouwd is tot pistool?
Er werden duitsers geexecuteerd door verzetsmensen. Die droegen hun wapens niet openlijk, maar alleen op het moment dat het gebeurde. Zo moeilijk is het niet hoor, gewoon een iq van hoger dan 68 hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik probeer me even voor te stellen hoe je dat precies doet...![]()
Zoiets?
Militairen mogen op militairen schieten, burgers niet.quote:Uhm, dus je mag ook niet op militairen schieten? Die moet je allemaal krijgsgevangene maken ofzo? Wat bedoel je nou eigenlijk?
Jezus, weet je echt niet wat openlijk betekend?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is wel de meest retarded post van het jaar. Hoe zie jij het voor je dat een burger iemand neer schiet zonder het openlijk te dragen?
Lopen die allemaal met een wandelstok die omgebouwd is tot pistool?
Ja en zodra je op iemand schiet is het openlijk pannekoekquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:32 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Er werden duitsers geexecuteerd door verzetsmensen. Die droegen hun wapens niet openlijk, maar alleen op het moment dat het gebeurde. Zo moeilijk is het niet hoor, gewoon een iq van hoger dan 68 hebben.
[..]
Militairen mogen op militairen schieten, burgers niet.
[..]
Jezus, weet je echt niet wat openlijk betekend?
Dus?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:32 schreef KereldeGrote het volgende:
Er werden duitsers geexecuteerd door verzetsmensen. Die droegen hun wapens niet openlijk, maar alleen op het moment dat het gebeurde. Zo moeilijk is het niet hoor, gewoon een iq van hoger dan 68 hebben.
Jawel zoals je eerder hebt kunnen lezen.quote:Militairen mogen op militairen schieten, burgers niet.
Waar is het wapen als je op iemand richt en schiet? In de kofferbak van je auto ofzo?quote:Jezus, weet je echt niet wat openlijk betekend?
Dat wil niet zeggen dat ze niet geexecuteerd mogen worden, maar pas na berechting..quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en zodra je op iemand schiet is het openlijk pannekoek
Hoe Rusland denkt dat dit overkomt:quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:21 schreef michaelmoore het volgende:
Langzaam aan wordt de NATO de oorlog in gezogen
[..]
nee wij doen alsof je ze niet per definitie af kunt schietenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:35 schreef KereldeGrote het volgende:
Dat wil niet zeggen dat ze niet geexecuteerd mogen worden, maar pas na berechting..
Betektend wel dat ze geen rechten hebben als een krijgsgevangene, en dat is wat ik al die tijd schrijf. Jullie daarentegen doen alsof ze wel onder het POW recht vallen..
Maakt niet uit als je ergens geen verstand van hebt maar zeg dat dan gewoon.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:35 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ze niet geexecuteerd mogen worden, maar pas na berechting..
Betektend wel dat ze geen rechten hebben als een krijgsgevangene, en dat is wat ik al die tijd schrijf. Jullie daarentegen doen alsof ze wel onder het POW recht vallen..
[..]![]()
Iemand uitschelden voor pannenkoek en dan zelf met een domme opmerking komen...
Ook jij snapt niet wat openlijk betekend.. Echt ga eens logisch nadenkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus?
[..]
Jawel zoals je eerder hebt kunnen lezen.
[..]
Waar is het wapen als je op iemand richt en schiet? In de kofferbak van je auto ofzo?
Jij snapt het niet zo heel goed hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:36 schreef KereldeGrote het volgende:
Ook jij snapt niet wat openlijk betekend.. Echt ga eens logisch nadenken
Het probleem zit in deze echt bij jou.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:36 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Ook jij snapt niet wat openlijk betekend.. Echt ga eens logisch nadenken
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe Rusland denkt dat dit overkomt:
[ afbeelding ]
Hoe het werkelijk overkomt:
[ afbeelding ]
Met de bijbehorende "license to XXX"?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:37 schreef sp3c het volgende:
ik heb wel een verborgen wapen maar dat is alleen voor de dames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |