SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
De mensen van de productie worden dan volop bedreigd.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:38 schreef Iluyan het volgende:
Die reacties vanavond op social media zodra Nawel naar huis is wordt ook een groot feest
werk zequote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou lieve cossers tot vanmiddag ik ga paar uurtjes buffelen
aaahquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:53 schreef suzi1 het volgende:
grace heeft een heel boekwerk geschreven dat ze voor de bewoners voor gaat lezen
iemand dacht eerst dat het voor nawel (en salar?) was, omdat die op de bank zitten, maar het is voor allen
ben benieuwd hoe uitgebreid het verhaal wordt.
Stel je een film voor die heul lang duurt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:53 schreef suzi1 het volgende:
grace heeft een heel boekwerk geschreven dat ze voor de bewoners voor gaat lezen
iemand dacht eerst dat het voor nawel (en salar?) was, omdat die op de bank zitten, maar het is voor allen
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:56 schreef Ireth het volgende:
Brood met pindakaas/mayonaise en appelmoes/mayonaise![]()
Wel gefrituurd?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:56 schreef Ireth het volgende:
Brood met pindakaas/mayonaise en appelmoes/mayonaise![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Met die TT roepen we het wel over ons af dat Salar gaat
quote:
dat wordt geen ...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Als dat geen ..... na het huis wordt weet ik het ook niet meer
ik zag in de uitzending t stukje dat ze de sleutel pakten van de band en daar praatte ze gewoon NL.. nu doet ze net of ze t niet meer kanquote:
Welk filmscript heeft ze deze keer opgeschreven?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:53 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:04 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik zag in de uitzending t stukje dat ze de sleutel pakten van de band en daar praatte ze gewoon NL.. nu doet ze net of ze t niet meer kan
Dat kan beterquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:04 schreef FreshFruit het volgende:
Wel rijmelelarij van lik me vestje...
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:04 schreef FreshFruit het volgende:
Wel rijmelelarij van lik me vestje...
Ik zit het me net te bedenken. Op de dag van Salar/Nawel moet Krees toch ff alle aandacht naar zich toe trekken...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:03 schreef suzi1 het volgende:
net of ze zelf vertrekt. goed afscheit grave!
Splitscreen (PIP) voor de streams.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Kom schermen te kort hier
1 F1
1 NOS
1 COS
1 BB Live 1
Mis ik nog een scherm voor BB Live 2![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Splitscreen (PIP) voor de streams.
quote:
Heer Uto.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:10 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dus dat word geen uitnodiging voor het boekenbal voor Grace volgend jaar.
Ook geen Libris prijs denk ik.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:10 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dus dat word geen uitnodiging voor het boekenbal voor Grace volgend jaar.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar even alle gekheid op een stokje. Zal mijn waarheid(sommige users wisten het al) maar even naar voren schuiven,het heeft lang genoeg geduurd. NAWEL, tyf op uit dat huis, het heeft lang genoeg geduurd nu. Opzouten bitch![]()
Salar gaat blijven vanavond 100%
Daar poetst ze ook die nepmuil van haar meequote:
We gaan het vanzelf zien.Als het hier leuk blijft vind ik alles best.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:21 schreef engine het volgende:
Nawel had toch botjes die voor haar stemmen? Kan dus helemaal niet dat Salar wint vanavond.
Volgens mij was het andersomquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:23 schreef Sestra666 het volgende:
waarom speelt nous nu voor kriss? niet meegekregen
Leuk voor jullie vast wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We gaan het vanzelf zien.Als het hier leuk blijft vind ik alles best.
Dat ze dat nog uit hun strot krijgen. Vooral Nawel, die bijna de gehele BB in haar nest heeft gelegen en daar ook nog voor beloond is. Na vanavond kan ze thuis gaan pitten. Haar vakantie is dan voorbijquote:
Die ga je toch niet serieus nemenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Benieuwd hoe het twitterleger gaat reageren bij een exit van Nawel
Zal we niet eerlijk zijn snapte
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die ga je toch niet serieus nemen
Zelf gemaaktquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:30 schreef Sestra666 het volgende:
hebben ze wel een ekte dobbelsteen? kan het steeds net niet zien
nawel ssteeds in beeld, die gaaaaaaaaaat
Ik kijk sowieso niet echt meer.quote:
of afwassen in je eentjequote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Echt wat een triestigheid mens erger je nieten om de tijd te doden tot de recap show
net als Jill dusquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:38 schreef Kodiak100 het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)oor-big-brother-fans
Sommige nemen dit programma echt te serieusquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk niet dat zij gaatquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen COS!
Iedereen zich al aan het voorbereiden op het uitzwaaien van Nawel
Dat deed ik dan graag.quote:
Wauh heftig weer. Ja sommige fans gaan ver, veel te verquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:38 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Sommige nemen dit programma echt te serieus
Oeps ik doe nu een Mariootje ipv mijn post wijzigen![]()
Snicker gegeten?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar even alle gekheid op een stokje. Zal mijn waarheid(sommige users wisten het al) maar even naar voren schuiven,het heeft lang genoeg geduurd. NAWEL, tyf op uit dat huis, het heeft lang genoeg geduurd nu. Opzouten bitch![]()
Salar gaat blijven vanavond 100%
Is al weken toch, steeds genomineerd nooit vertrokkenquote:
Ze stond ook altijd voor. Nu staat ze achter... Geloof er niet meer in.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is al weken toch, steeds genomineerd nooit vertrokken
Ik heb gelezen .............. dat Nawel fans in de pol op Salar stemmen maar in het echt op Nawel stemmenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ze stond ook altijd voor. Nu staat ze achter... Geloof er niet meer in.
En zo ook de rest. ongeacht wat ze hebben gestemdquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik blijf wel kijken, al zal het nog minder zijn en nog vaker op mute
Ja dat heeft hier gestaan inderdaad. Ik heb zelf ook even op Twitter gekeken en zie een paar accounts heel fanatiek voor Nawel reageren met dat soort teksten.... Echter gaat het niet over honderden mensen dus ik denk niet dat het verschil maakt. Zoals er ook mensen meerdere keren voor Salar zullen stemmen (wat natuurlijk wel helemaal okay gevonden wordtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gelezen .............. dat Nawel fans in de pol op Salar stemmen maar in het echt op Nawel stemmen
Stond hier geloof ik
Ik blijf nog twee weken zeiken hier maar daar hoef je de stream niet voor te zien.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
En zo ook de rest. ongeacht wat ze hebben gestemd
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat heeft hier gestaan inderdaad. Ik heb zelf ook even op Twitter gekeken en zie een paar accounts heel fanatiek voor Nawel reageren met dat soort teksten.... Echter gaat het niet over honderden mensen dus ik denk niet dat het verschil maakt. Zoals er ook mensen meerdere keren voor Salar zullen stemmen (wat natuurlijk wel helemaal okay gevonden wordt)
We gaan het zien vanavond, wordt voor de nawel fans dus een spannend rondjequote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat heeft hier gestaan inderdaad. Ik heb zelf ook even op Twitter gekeken en zie een paar accounts heel fanatiek voor Nawel reageren met dat soort teksten.... Echter gaat het niet over honderden mensen dus ik denk niet dat het verschil maakt. Zoals er ook mensen meerdere keren voor Salar zullen stemmen (wat natuurlijk wel helemaal okay gevonden wordt)
Ooh echt ? Wat een raar mens is het ookquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:57 schreef Verida het volgende:
wtf, Grees bijt gewoon Tobi in zijn bovenarm....
die is echt koekoek
Dan zal je of Tobias of Grace voor Kristof moeten ruilen want die laatste zit al bij de laatste 4.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:55 schreef spapaars het volgende:
Mijn advies voor de kijkers
[ afbeelding ]
ze zit te lachen, ze buigt naar zijn bovenarm en ik dacht nog dat ze hem een zoen op zijn arm zou geven, maar ze bijt hem gewoon en lacht daarna weer, en Toob wrijft over zijn arm en kijkt of er afdrukken in staanquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:59 schreef humpty het volgende:
[..]
Ooh echt ? Wat een raar mens is het ook
Zijn allemaal een stelletje mafketels.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:57 schreef humpty het volgende:
Mens erger je nieten dus.... maar goed dat ze niet weten wat er buiten speelt
Wat erg die bedreigingen en dat gedoe op social media ...verschrikkelijk
Het spelletje wat ze spelenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan zal je of Tobias of Grace voor Kristof moeten ruilen want die laatste zit al bij de laatste 4.
We moeten ook niet gaan doen alsof er 10.000den Nawelfans hier elke dag mee bezig zijn. Het is waarschijnlijk een klein groepje schreeuwers.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gelezen .............. dat Nawel fans in de pol op Salar stemmen maar in het echt op Nawel stemmen
Stond hier geloof ik
Ik kwam bij Mariza uit.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:04 schreef suzi1 het volgende:
encima abisho a pusha a vibe
iemand die ondertussen het verstaat en kan vinden?
Voor alle Nawel en Salar fansquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kristoffee is al genoeg beloond.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:13 schreef humpty het volgende:
Applausje voor Kristoff zegt Salar die heeft de hele keuken schoon gemaakt
wat heeft het schoonmaken van de keuken in zijn eentje te maken met zijn "beloning" ?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kristoffee is al genoeg beloond.
Ook volgende week kan hij aan de zijlijn toekijken wie er aan de beurt is voor een nominatie.
Applaus als bonus.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:18 schreef Verida het volgende:
[..]
wat heeft het schoonmaken van de keuken in zijn eentje te maken met zijn "beloning" ?
Kan me er ook wel iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:21 schreef humpty het volgende:
Ze hebben zin om weer te gaan autorijden
kan mij er wel iets bij voorstellen
De gewone dagelijkse dingen weer oppakken
Die is echt blij dat hij wat te doen heeft volgens mij. Die kan dat niet, dat hangen en stilzittenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:33 schreef humpty het volgende:
Kristoff is nog steeds aan het schoonmaken
Zou ik dus ook doen,lekker dagje voor.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:33 schreef humpty het volgende:
Kristoff is nog steeds aan het schoonmaken
er was even een streamwissel en bij terugkomst hadden ze het ineens over een ander onderwerp, niet meer over het datacenter of over Evelyn.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:42 schreef humpty het volgende:
Salar over dat hij in het datacentre zat ...Nouch huilde steeds en hij dacht die wil zo weer weg
Kristoff was een militair en die wilde hij er zo snel mogelijk uit hebben en kijk nu zeggen ze lachend
de eerste beelden die hij zag waren van Grace dat ze helemaal uit haar dak ging
en hij dacht best wel een leuk mens
toob is weer zielig.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:44 schreef humpty het volgende:
Tobias ziet sterretjes als hij op staat...als je de mijne maar niet ziet zegt Kristoff
Tobias gaat omkleden en dan de sauna in naar Grace
Liever geen beelden daarvan BB
Een spiegel.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:44 schreef spapaars het volgende:
Er is er 1 echt aan het poetsen, onze Nawel.
leuk he, dat ze zo'n lol hebbenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:48 schreef spapaars het volgende:
En wie is er weer aan het spelen? Juist!!!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:48 schreef spapaars het volgende:
En wie is er weer aan het spelen? Juist!!!
[ afbeelding ]
ik haak ook af bij die twee.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:52 schreef humpty het volgende:
Nee he de sauna ...duo saai en saaier![]()
tijd om iets leukers te gaan doen
Hier hetzelfde. En met zo weinig bewoners ontkom je er ook niet meer aan.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:48 schreef Cupfighter het volgende:
Ik kijk niet zoveel meer, ik heb echt moeite met Grace, kan dat mens echt niet uitstaan erger me dood aan haar, kan die kop gewoon niet meer teveel zien
opdat wij haar nooit vergetenquote:
Dat doet ze toch helemaal zelf. Net als Kris helemaal zelf de keuken heeft gedaan.quote:
tja doet ze altijd als ze genomineerd staat, zieltjes winnen, de rest van de week doet ze geen flikkerquote:
Sarcasme leave.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat doet ze toch helemaal zelf. Net als Kris helemaal zelf de keuken heeft gedaan.
Grees ligt al heel de morgen in de sauna, die heeft alleen vanmorgen koffie gemalen en een gedicht gemaakt, en mens erger je niet gespeeld
nouch is ook zo lui als de neten, die hangt ook maar een beetje
Maar nawel zal haar zenuwen wegpoetsen denk ik, dan gaat de tijd wat sneller.
Ja,dat deed je.quote:
Met Saral ook mijn beste.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Na vertrek Nawel vanavond steekt Nouch gewoon steeds in bed.
Een ballonvaart over het huis en dan gewoon 10.000 flyers naar beneden gooien. Konen er vast een paar goed terecht 🤣quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:34 schreef Jockari het volgende:
Iemand die deze namiddag met een vliegtuigje met spandoek over BB huis kan vliegen ? Het is voor een goed doel van Fok!. TT als tekst is genoeg.
Salar nog mooie voorsprong op FBquote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:28 schreef Stargazing het volgende:
hoe staat het ervoor op twitter en fb? Salar nog steeds ver vooruit op Nawel?
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:39 schreef Hendrik83 het volgende:
Twitter helemaal over de rooie over deze insta post.![]()
[ instagram ]
Waarom zijn ze boos dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:39 schreef Hendrik83 het volgende:
Twitter helemaal over de rooie over deze insta post.![]()
[ instagram ]
en wat kletst ze nou. Zij had ook gekozen voor het spel om de sleutel, alleen had ze net iets minder water overgebracht dan Salar, anders was het Kris tegen Nawel geweest om de sleutel.quote:
Vastquote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:55 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nu lees ik dat Grace haar 15.000 euro gaat pakken en weggaat! Hebben wij dus voor niets gestemd. Of is het weer fake news?
hoezo "haar" 15.000 euro en waar heb je dat gelezen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:55 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nu lees ik dat Grace haar 15.000 euro gaat pakken en weggaat! Hebben wij dus voor niets gestemd. Of is het weer fake news?
Hoezo haar15.000?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:55 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Amsterdam is Salar fan,komen die Belgjes doen dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:54 schreef JDB94 het volgende:
Zouden ze de security opschroeven voor een eventuele Nawel exit vnv?![]()
Denk dat je je nog flink kan vergissen gezien de gemiddelde mentale gezondheid van Nawel fansquote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
Amsterdam is Salar fan,komen die Belgjes doen dan?
Zal toch wel meevallen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:01 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Denk dat je je nog flink kan vergissen gezien de gemiddelde mentale gezondheid van Nawel fans
hoezo ligt noch in bed?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:57 schreef Jockari het volgende:
Wat stond Nawel daar met die lange gummi handschoenen aan ?
Palpatio per anum bij Salar ?
Ik denk dat je echt overschat hoeveel van haar tiktok volgers ook echt 'fans'. En dan nog eens hoeveel van die 'fans' ook effectief Big Brother volgenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:04 schreef 5thencounter het volgende:
Ik proef de nerveuze spanning hier al.. als alle TikTokjes straks massaal gas geven om Lieverdje van Achter Naweetje naar de finale te stemmen...
Die ze aangeboden heeft gekregen uit de pot.. en geaccepteerd schijnt te hebben en vanavond weggaat ipv Salar of Nawel! Op Facebook..quote:
Zou kunnen, maar ik baseer mijn theorie op het feit dat Naweetje tot nu toe elke nominatie overleefd heeft dus ook dezequote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt overschat hoeveel van haar tiktok volgers ook echt 'fans'. En dan nog eens hoeveel van die 'fans' ook effectief Big Brother volgen
Een groot deel van haar volgers zou haar, bij het passeren op straat bijvoorbeeld, niet eens herkennen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt overschat hoeveel van haar tiktok volgers ook echt 'fans'. En dan nog eens hoeveel van die 'fans' ook effectief Big Brother volgen
Grace gaat echt niet weg voor 15 k, die denkt dat ze kan winnenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:09 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Die ze aangeboden heeft gekregen uit de pot.. en geaccepteerd schijnt te hebben en vanavond weggaat ipv Salar of Nawel! Op Facebook..
O FB als ze dat aangeboden had gekregen en het is bekend hadden mensen het hier toch ook geweten lijkt mij.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:09 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Die ze aangeboden heeft gekregen uit de pot.. en geaccepteerd schijnt te hebben en vanavond weggaat ipv Salar of Nawel! Op Facebook..
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Grace gaat echt niet weg voor 15 k, die denkt dat ze kan winnen![]()
Ze heeft zichzelf gesaved ipv Nawel omdat ze 'niet wist waar ze stond in het spel ", maar stiekem denkt ze dat ze nog steeds nr 1 staat in de polls
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
tot nu toe heeft ze het steeds tegen mensen moeten opnemen die minder fans hadden dan haar.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik baseer mijn theorie op het feit dat Naweetje tot nu toe elke nominatie overleefd heeft dus ook deze
It ain't over till the fat lady sings..quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:16 schreef Stargazing het volgende:
[..]
tot nu toe heeft ze het steeds tegen mensen moeten opnemen die minder fans hadden dan haar.
Salar hoort daar niet bij, Salar is de absolute topfavoriet voor de winst.
K3quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
It ain't over till the fat lady sings..![]()
[ afbeelding ]
Hoezo stem je op dat luie wijfquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
It ain't over till the fat lady sings..![]()
[ afbeelding ]
Salar was een beetje bang van de sleutel. Het had net zo goed de sleutel van de poort kunnen betekenen en hij was bang dat Kris ook voor het geld zou gaan, heeft daarom zo vroeg gedruktquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:26 schreef Stargazing het volgende:
Hoe kunnen mensen Nawel nog steunen na die uitzending van gisteren?
Zij en Tobi hebben echt hun ware gelaat getoond en het zijn gewoon 2 verrotte, slechte karakters die dit hele seizoen de schijn hebben weten op te houden.
Als er 1 iemand was die reden had om te balen was het Salar wel want hij had die sleutel binnen handbereik maar was oprecht blij voor Kris.
Was gister echt zo'n openbaring? Meer bevestigingquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:26 schreef Stargazing het volgende:
Zij en Tobi hebben echt hun ware gelaat getoond en het zijn gewoon 2 verrotte, slechte karakters die dit hele seizoen de schijn hebben weten op te houden.
Als er 1 iemand was die reden had om te balen was het Salar wel want hij had die sleutel binnen handbereik maar was oprecht blij voor Kris.
Dus doorligplekken worden beloond?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als er één winnen moet in deze waardeloze BB-Versie....
"Wij als trouwe streamers"quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus doorligplekken worden beloond?![]()
Wij als trouwe streamers zijn de winnaars, laten ze het geld maar tussen ons verdelen. In het huis zijn geen winnaars. Zie wel vakantiegangers
en dan BB die haar terug fluit en haar beveelt de spullen uit de koffer te halen tijdens de livequote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:35 schreef Verida het volgende:
als nouche eruit gaat heeft zo een grote rolwagen nodig (net zoals de mensen die Uto uitgingen) Die heeft het halve huis en de halve inhoud van de kasten inmiddels bij elkaar gejat
Bedrag in de pot is zelfs te laag om de gehele schade te dekken van het leed wat ons is aangedaan. Kosten voor psychologische hulp rijzen de pan uit. Nog niet te spreken over het leed van onze lotgenoten van Facebook en Twitter.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Wij als trouwe streamers"![]()
Zijn gefuckt ja , streamers hebben geen zák gekregen...
Ohh wacht schadevergoeding , jaja
daar is niet genoeg tijd voorquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:38 schreef danilel het volgende:
[..]
en dan BB die haar terug fluit en haar beveelt de spullen uit de koffer te halen tijdens de live
Slimme vrouw?? Zit hij een droom te fantaseren??quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tobias: de laatste loodjes wegen het zwaarst. Ik vind het heel spannend.
Kristof: Ik vind deze echt niet te voorspellen hoor.
Tobias: Ik was echt verbaasd dat ik er niet op stond, of het boeide haar niet meer dat ze er zelf op stond want het is wel een slimme vrouw. Het zou logischer voor het spel zijn dat zij blijft.
Kristof: Hoezo?
Tobias: Omdat zij alle keren heeft overleefd.
Totaal eens. Niet alleen gebaseerd op dit ene ding natuurlijk, die maskers brokkelen al een tijdje af en worden steeds meer bevestigd.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:26 schreef Stargazing het volgende:
Ik denk dat Tobi bedoelt als Nawel blijft zit ik in de finale.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tobias: de laatste loodjes wegen het zwaarst. Ik vind het heel spannend.
Kristof: Ik vind deze echt niet te voorspellen hoor.
Tobias: Ik was echt verbaasd dat ik er niet op stond, of het boeide haar niet meer dat ze er zelf op stond want het is wel een slimme vrouw. Het zou logischer voor het spel zijn dat zij blijft.
Kristof: Hoezo?
Tobias: Omdat zij alle keren heeft overleefd.
Twee Belgen en Twee Nederlanders moeten in de finale terechtkomen. Kun je nagaan hoe eerlijk het spel gespeeld word, maar dat terzijde. Vanavond gaat Nawel en volgende week Tobias. Dan hebben we dus Nouch en Kristof als Belgische finalisten en Salar en Grace als Nederlandse finalisten. Dat gaat er gebeuren en zo heeft BB het beslist. Waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Tobi bedoelt als Nawel blijft zit ik in de finale.
is het allesinds zeker niet Nawel.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als er één winnen moet in deze waardeloze BB-Versie....
5then heeft soms even een verbijstering van het bekende verstand. Nobody is natuurlijk perfect, zelfs ik niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:52 schreef Stargazing het volgende:
[..]
is het allesinds zeker niet Nawel
Zeker wel om voor eens en altijd duidelijk te maken wat een luie beschamend slechte versie deze BB was..quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:52 schreef Stargazing het volgende:
[..]
is het allesinds zeker niet Nawel
Als het een statement van je is, dan ga ik daar natuurlijk in mee, want die mening deel ik.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker wel om voor eens en altijd duidelijk te maken wat een luie beschamend slechte versie deze BB was..
het is ook letterlijk gezegd in de uitzending "als ze slim is zet ze die stemmen op tobias want dan red ze haarzelf"quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Slimme vrouw?? Zit hij een droom te fantaseren??
Gôhquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als het een statement van je is, dan ga ik daar natuurlijk in mee, want die mening deel ik.
Geniaal.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:56 schreef Stargazing het volgende:
[..]
het is ook letterlijk gezegd in de uitzending "als ze slim is zet ze die stemmen op tobias want dan red ze haarzelf"
wat doet ze? ze zet ze op Salar.
Eigenlijk heeft ze opnieuw haarzelf genomineerd deze week.
Staat de ME al klaar bij het BB huis, om de in grote getale opgekomen Nawel fans tegen te houden.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog een paar uurtjes....spannend hé? The Nawee-Slaler Nominatie Oorlog
En dat op de finaledagquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:03 schreef Lux069 het volgende:
Niets gemist dus vandaag? Vermoeiend hoor, gisteren ook al geen zak gebeurd.
De Nawee-Fans staan al in colonne aan de grens bij Ikea om binnen te vallenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Staat de ME al klaar bij het BB huis, om de in grote getale opgekomen Nawel fans tegen te houden.
Als ze slim was geweest had ze haar stemmen op Nouch gezet en had ze in 1 klap in de finale kunnen zitten.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:56 schreef Stargazing het volgende:
[..]
het is ook letterlijk gezegd in de uitzending "als ze slim is zet ze die stemmen op tobias want dan red ze haarzelf"
wat doet ze? ze zet ze op Salar.
Eigenlijk heeft ze opnieuw haarzelf genomineerd deze week.
Ze waren allemaal niet blij . Nawel spreekt het uit. Ze had op Kris willen stemmen en daar haar aangekochte stem ook op willen zetten. Teleurgesteld dat dat nu niet kon. De andere praten achter iemands rug dat ze niet blij zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:26 schreef Stargazing het volgende:
Dat was dus wat ik hier voorbij zag komen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Nawee-Fans staan al in colonne aan de grens bij Ikea om binnen te vallen
Ze heeft het hele spel al bewezen op emotie te handelen i.p.v. tactiekquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Als ze slim was geweest had ze haar stemmen op Nouch gezet en had ze in 1 klap in de finale kunnen zitten.
Dom want 1 van de 2 zal toch af moeten vallen ook al ben je nog zulke goede vriendinnen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:06 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Ze heeft het hele spel al bewezen op emotie te handelen i.p.v. tactiek
wij krijgen BB niet te zien he, hij zal heel erg veel zijn aangekomen daar hij dit jaar zwaarder zou wordenquote:
Jep, maar zowel Nouchine Grace als Nawel kunnen het spel niet los zien van hun persoonlijke relaties. Dat is een doodsteek in deze experimenten. De mannen zijn daar een stuk makkelijker in.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:08 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dom want 1 van de 2 zal toch af moeten vallen ook al ben je nog zulke goede vriendinnen.
Hoezo achteraf? Met die stemmen kon zij precies bepalen tegenover wie ze kwam te staanquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:09 schreef engine het volgende:
Erg indrukwekkend dat jullie met meer informatie achteraf betere keuzes kunnen maken![]()
![]()
Nawee speelt al vanaf dag één op de kijker, ze weet dat daar haar winst vandaan komt .. en zo wint ze steedsquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:06 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Ze heeft het hele spel al bewezen op emotie te handelen i.p.v. tactiek
Nee. Ze weet niet wat de andere stemmen en kwam er in de DBK pas achter dat ze niet mocht splitsen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:10 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hoezo achteraf? Met die stemmen kon zij precies bepalen tegenover wie ze kwam te staan
Salar was even terug al aan het inpakken..quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:10 schreef maryo55 het volgende:
Hebben ze trouwens hun koffers al gehad.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:11 schreef engine het volgende:
[..]
Nee. Ze weet niet wat de andere stemmen en kwam er in de DBK pas achter dat ze niet mocht splitsen.
Soms zit het mee...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:14 schreef mangalie het volgende:
[..]Ze stemt al weken op Salar....
Maar nu wilde ze op Kristoff stemmen en dat kon niet.
Ja dat heb je scherp gezien.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:14 schreef mangalie het volgende:
Niet alles te serieus nemenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:10 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hoezo achteraf? Met die stemmen kon zij precies bepalen tegenover wie ze kwam te staan
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:14 schreef mangalie het volgende:
Jou moet ik steeds een keer spreken.quote:
Als Krissie denkt in loondienst geweest te zijn bij RTL misschien, maar Inwoner van Nederland, ik mag het niet hopen, vervelende klier gozerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:18 schreef Tuinfluitert het volgende:
Sorry een losse flodder, ging te snel om het goed uit te tikken.
Tobias: Hoe hoger het bedrag, hoe hoger de belasting.Boven de 10 k wel, dan zit je in een hogere belasting,dus bijna 4000 naar de belastingdienst, het is zoals het is, ik dacht dat wanneer je zelfstandige bent,
Kristof: Hoe heet dat in Nederland?
Tobias: KVK, je gewoon 10 duizend kan pakken, je verdient het in Nederland, je bent letterlijk hier, je woont nu eigenlijk hier.
Kristof: Ja ik kan nu zeggen dat ik drie maanden in Nederland heb gewoond.
Krissiequote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als Krissie denkt in loondienst geweest te zijn bij RTL misschien, maar Inwoner van Nederland, ik mag het niet hopen, vervelende klier gozer
Backdoor sluts deel 9quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:24 schreef Ireth het volgende:
Gaat ze nou weer een film vertellen????
Ja dus!![]()
![]()
Welke film?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:24 schreef Ireth het volgende:
Gaat ze nou weer een film vertellen????
Ja dus!![]()
![]()
Krijg je met z'n smeerlap als kris.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:28 schreef FreshFruit het volgende:
Se makken un trip nar un ander stat.
quote:
Vreeeeeemde film dit!!!quote: