Vastquote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:55 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nu lees ik dat Grace haar 15.000 euro gaat pakken en weggaat! Hebben wij dus voor niets gestemd. Of is het weer fake news?
hoezo "haar" 15.000 euro en waar heb je dat gelezen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:55 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nu lees ik dat Grace haar 15.000 euro gaat pakken en weggaat! Hebben wij dus voor niets gestemd. Of is het weer fake news?
Hoezo haar15.000?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:55 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Amsterdam is Salar fan,komen die Belgjes doen dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:54 schreef JDB94 het volgende:
Zouden ze de security opschroeven voor een eventuele Nawel exit vnv?![]()
Denk dat je je nog flink kan vergissen gezien de gemiddelde mentale gezondheid van Nawel fansquote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
Amsterdam is Salar fan,komen die Belgjes doen dan?
Zal toch wel meevallen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:01 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Denk dat je je nog flink kan vergissen gezien de gemiddelde mentale gezondheid van Nawel fans
hoezo ligt noch in bed?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:57 schreef Jockari het volgende:
Wat stond Nawel daar met die lange gummi handschoenen aan ?
Palpatio per anum bij Salar ?
Ik denk dat je echt overschat hoeveel van haar tiktok volgers ook echt 'fans'. En dan nog eens hoeveel van die 'fans' ook effectief Big Brother volgenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:04 schreef 5thencounter het volgende:
Ik proef de nerveuze spanning hier al.. als alle TikTokjes straks massaal gas geven om Lieverdje van Achter Naweetje naar de finale te stemmen...
Die ze aangeboden heeft gekregen uit de pot.. en geaccepteerd schijnt te hebben en vanavond weggaat ipv Salar of Nawel! Op Facebook..quote:
Zou kunnen, maar ik baseer mijn theorie op het feit dat Naweetje tot nu toe elke nominatie overleefd heeft dus ook dezequote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt overschat hoeveel van haar tiktok volgers ook echt 'fans'. En dan nog eens hoeveel van die 'fans' ook effectief Big Brother volgen
Een groot deel van haar volgers zou haar, bij het passeren op straat bijvoorbeeld, niet eens herkennen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt overschat hoeveel van haar tiktok volgers ook echt 'fans'. En dan nog eens hoeveel van die 'fans' ook effectief Big Brother volgen
Grace gaat echt niet weg voor 15 k, die denkt dat ze kan winnenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:09 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Die ze aangeboden heeft gekregen uit de pot.. en geaccepteerd schijnt te hebben en vanavond weggaat ipv Salar of Nawel! Op Facebook..
O FB als ze dat aangeboden had gekregen en het is bekend hadden mensen het hier toch ook geweten lijkt mij.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:09 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Die ze aangeboden heeft gekregen uit de pot.. en geaccepteerd schijnt te hebben en vanavond weggaat ipv Salar of Nawel! Op Facebook..
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Grace gaat echt niet weg voor 15 k, die denkt dat ze kan winnen![]()
Ze heeft zichzelf gesaved ipv Nawel omdat ze 'niet wist waar ze stond in het spel ", maar stiekem denkt ze dat ze nog steeds nr 1 staat in de polls
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
tot nu toe heeft ze het steeds tegen mensen moeten opnemen die minder fans hadden dan haar.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik baseer mijn theorie op het feit dat Naweetje tot nu toe elke nominatie overleefd heeft dus ook deze
It ain't over till the fat lady sings..quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:16 schreef Stargazing het volgende:
[..]
tot nu toe heeft ze het steeds tegen mensen moeten opnemen die minder fans hadden dan haar.
Salar hoort daar niet bij, Salar is de absolute topfavoriet voor de winst.
K3quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
It ain't over till the fat lady sings..![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |