Staat de ME al klaar bij het BB huis, om de in grote getale opgekomen Nawel fans tegen te houden.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog een paar uurtjes....spannend hé? The Nawee-Slaler Nominatie Oorlog
En dat op de finaledagquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:03 schreef Lux069 het volgende:
Niets gemist dus vandaag? Vermoeiend hoor, gisteren ook al geen zak gebeurd.
De Nawee-Fans staan al in colonne aan de grens bij Ikea om binnen te vallenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Staat de ME al klaar bij het BB huis, om de in grote getale opgekomen Nawel fans tegen te houden.
Als ze slim was geweest had ze haar stemmen op Nouch gezet en had ze in 1 klap in de finale kunnen zitten.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:56 schreef Stargazing het volgende:
[..]
het is ook letterlijk gezegd in de uitzending "als ze slim is zet ze die stemmen op tobias want dan red ze haarzelf"
wat doet ze? ze zet ze op Salar.
Eigenlijk heeft ze opnieuw haarzelf genomineerd deze week.
Ze waren allemaal niet blij . Nawel spreekt het uit. Ze had op Kris willen stemmen en daar haar aangekochte stem ook op willen zetten. Teleurgesteld dat dat nu niet kon. De andere praten achter iemands rug dat ze niet blij zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:26 schreef Stargazing het volgende:
Hoe kunnen mensen Nawel nog steunen na die uitzending van gisteren?
Zij en Tobi hebben echt hun ware gelaat getoond en het zijn gewoon 2 verrotte, slechte karakters die dit hele seizoen de schijn hebben weten op te houden.
Als er 1 iemand was die reden had om te balen was het Salar wel want hij had die sleutel binnen handbereik maar was oprecht blij voor Kris.
Dat was dus wat ik hier voorbij zag komen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Nawee-Fans staan al in colonne aan de grens bij Ikea om binnen te vallen
Ze heeft het hele spel al bewezen op emotie te handelen i.p.v. tactiekquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Als ze slim was geweest had ze haar stemmen op Nouch gezet en had ze in 1 klap in de finale kunnen zitten.
Dom want 1 van de 2 zal toch af moeten vallen ook al ben je nog zulke goede vriendinnen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:06 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Ze heeft het hele spel al bewezen op emotie te handelen i.p.v. tactiek
wij krijgen BB niet te zien he, hij zal heel erg veel zijn aangekomen daar hij dit jaar zwaarder zou wordenquote:
Jep, maar zowel Nouchine Grace als Nawel kunnen het spel niet los zien van hun persoonlijke relaties. Dat is een doodsteek in deze experimenten. De mannen zijn daar een stuk makkelijker in.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:08 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dom want 1 van de 2 zal toch af moeten vallen ook al ben je nog zulke goede vriendinnen.
Hoezo achteraf? Met die stemmen kon zij precies bepalen tegenover wie ze kwam te staanquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:09 schreef engine het volgende:
Erg indrukwekkend dat jullie met meer informatie achteraf betere keuzes kunnen maken![]()
![]()
Nawee speelt al vanaf dag één op de kijker, ze weet dat daar haar winst vandaan komt .. en zo wint ze steedsquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:06 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Ze heeft het hele spel al bewezen op emotie te handelen i.p.v. tactiek
Nee. Ze weet niet wat de andere stemmen en kwam er in de DBK pas achter dat ze niet mocht splitsen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:10 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hoezo achteraf? Met die stemmen kon zij precies bepalen tegenover wie ze kwam te staan
Salar was even terug al aan het inpakken..quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:10 schreef maryo55 het volgende:
Hebben ze trouwens hun koffers al gehad.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:11 schreef engine het volgende:
[..]
Nee. Ze weet niet wat de andere stemmen en kwam er in de DBK pas achter dat ze niet mocht splitsen.
Soms zit het mee...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:14 schreef mangalie het volgende:
[..]Ze stemt al weken op Salar....
Maar nu wilde ze op Kristoff stemmen en dat kon niet.
Ja dat heb je scherp gezien.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:14 schreef mangalie het volgende:
Niet alles te serieus nemenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:10 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hoezo achteraf? Met die stemmen kon zij precies bepalen tegenover wie ze kwam te staan
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:14 schreef mangalie het volgende:
Jou moet ik steeds een keer spreken.quote:
Als Krissie denkt in loondienst geweest te zijn bij RTL misschien, maar Inwoner van Nederland, ik mag het niet hopen, vervelende klier gozerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:18 schreef Tuinfluitert het volgende:
Sorry een losse flodder, ging te snel om het goed uit te tikken.
Tobias: Hoe hoger het bedrag, hoe hoger de belasting.Boven de 10 k wel, dan zit je in een hogere belasting,dus bijna 4000 naar de belastingdienst, het is zoals het is, ik dacht dat wanneer je zelfstandige bent,
Kristof: Hoe heet dat in Nederland?
Tobias: KVK, je gewoon 10 duizend kan pakken, je verdient het in Nederland, je bent letterlijk hier, je woont nu eigenlijk hier.
Kristof: Ja ik kan nu zeggen dat ik drie maanden in Nederland heb gewoond.
Krissiequote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als Krissie denkt in loondienst geweest te zijn bij RTL misschien, maar Inwoner van Nederland, ik mag het niet hopen, vervelende klier gozer
Backdoor sluts deel 9quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:24 schreef Ireth het volgende:
Gaat ze nou weer een film vertellen????
Ja dus!![]()
![]()
Welke film?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:24 schreef Ireth het volgende:
Gaat ze nou weer een film vertellen????
Ja dus!![]()
![]()
Krijg je met z'n smeerlap als kris.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:28 schreef FreshFruit het volgende:
Se makken un trip nar un ander stat.
quote:
Vreeeeeemde film dit!!!quote: