Ja dat heb je scherp gezien.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:14 schreef mangalie het volgende:
[..]Ze stemt al weken op Salar....
Maar nu wilde ze op Kristoff stemmen en dat kon niet.
Niet alles te serieus nemenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:10 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hoezo achteraf? Met die stemmen kon zij precies bepalen tegenover wie ze kwam te staan
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:14 schreef mangalie het volgende:
[..]Ze stemt al weken op Salar....
Maar nu wilde ze op Kristoff stemmen en dat kon niet.
Jou moet ik steeds een keer spreken.quote:
Als Krissie denkt in loondienst geweest te zijn bij RTL misschien, maar Inwoner van Nederland, ik mag het niet hopen, vervelende klier gozerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:18 schreef Tuinfluitert het volgende:
Sorry een losse flodder, ging te snel om het goed uit te tikken.
Tobias: Hoe hoger het bedrag, hoe hoger de belasting.Boven de 10 k wel, dan zit je in een hogere belasting,dus bijna 4000 naar de belastingdienst, het is zoals het is, ik dacht dat wanneer je zelfstandige bent,
Kristof: Hoe heet dat in Nederland?
Tobias: KVK, je gewoon 10 duizend kan pakken, je verdient het in Nederland, je bent letterlijk hier, je woont nu eigenlijk hier.
Kristof: Ja ik kan nu zeggen dat ik drie maanden in Nederland heb gewoond.
Krissiequote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als Krissie denkt in loondienst geweest te zijn bij RTL misschien, maar Inwoner van Nederland, ik mag het niet hopen, vervelende klier gozer
Backdoor sluts deel 9quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:24 schreef Ireth het volgende:
Gaat ze nou weer een film vertellen????
Ja dus!![]()
![]()
Welke film?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:24 schreef Ireth het volgende:
Gaat ze nou weer een film vertellen????
Ja dus!![]()
![]()
Krijg je met z'n smeerlap als kris.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:28 schreef FreshFruit het volgende:
Se makken un trip nar un ander stat.
quote:
Vreeeeeemde film dit!!!quote: